abonnement Unibet Coolblue
pi_195369411
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 18:09 schreef KrekelJapie het volgende:
Biljart en Dartcafe collin heeft het logischgewijs moeilijk

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een eerste hypothecaire inschrijving ter hoogte van ¤ 210.000,- op het bedrijfspand verkregen ten behoeve van de investeerders van Collin Crowdfund. De marktwaarde is in juli 2018 getaxeerd op ¤ 210.000,- waardoor de inschrijving volledig materieel is.
Mijn eerste indruk is dat het een reëel verhaal is en het extra risico voor de investeerders beperkt is.
Als er hier geen bijzonderheden bovenwater komen stem ik VOOR.
pi_195369455
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 18:18 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Mijn eerste indruk is dat het een reëel verhaal is en het extra risico voor de investeerders beperkt is.
Als er hier geen bijzonderheden bovenwater komen stem ik VOOR.
neig ook naar voor, had eigenlijk liever gezien bijvoorbeeld 2022, 23 en 24 weer gewoon aflossen
pi_195371154
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 10:12 schreef obligataire het volgende:

[..]

Wederom Ilyas inderdaad, buiten dat kan ik weinig redenen bedenken om deze niet mee te nemen. Leuke rente, in schijf 1a 61% LTV WOZ19. Courant appartementje zo te zien. Geen hoofdpijndossier?
Mee eens.
Als er verder geen rare dingen aan het licht komen, neem ik hem mee.
pi_195372567
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 09:57 schreef impact9 het volgende:

[..]

Thanks;)!
correct
pi_195376218
Zojuist de pitch van de frituurvet reiniger op GvE doorgenomen.
Bij zekerheden viel me het volgende op:
Ondernemer en partner tekenen voor H.A. (momenteel morele waarde)
Borgstelling: ondernemer en partner tekenen voor een gelijkblijvende borgstelling
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze heeft op het moment materiele waarde.

Ik kan niet zo volgen wat de toegevoegde waarde is van apart een borgstelling opnemen met een specifieke waarde, en een H.A.
Iemand hier een idee wat dit toevoegt?

Als ik het negatief wil lezen geeft GvE hiermee aan dat H.A. een wassen neus is (wat het ook vaak is), maar dat er hier mogelijk iets te halen is (het echtpaar heeft misschien een dure postzegel verzameling ofzo, wat een bepaalde waarde vertegenwoordigt).
pi_195378785
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:22 schreef ETphonehome het volgende:
Zojuist de pitch van de frituurvet reiniger op GvE doorgenomen.
Bij zekerheden viel me het volgende op:
Ondernemer en partner tekenen voor H.A. (momenteel morele waarde)
Borgstelling: ondernemer en partner tekenen voor een gelijkblijvende borgstelling
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze heeft op het moment materiele waarde.

Ik kan niet zo volgen wat de toegevoegde waarde is van apart een borgstelling opnemen met een specifieke waarde, en een H.A.
Iemand hier een idee wat dit toevoegt?
De borgstellers zijn andere personen. Waarschijnlijk de ouders van G. Boon.
pi_195378838
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 16:32 schreef lykkefund het volgende:

[..]

Ja, en dit vind ik eigenlijk interessanter:
Update van uw persoonlijke portefeuille
Eind deze week zal uw persoonlijke portefeuille worden uitgebreid. In uw portefeuille kunt u straks de data van alle rentebetalingen terugvinden. Ook wordt het op korte termijn mogelijk om deze rentebetalingen en andere gegevens eenvoudig te exporteren.
Ik gok dat ik niet de enige ben die hier op wacht?
pi_195378872
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 06:26 schreef Bieselke het volgende:

[..]

Ik gok dat ik niet de enige ben die hier op wacht?
Een betaalschema hoort wel bij een platform, maar bij crowdrealestate vind ik dat het minst van belang omdat het altijd aflossingsvrije leningen zijn (elke maand hetzelfde rentebedrag) en de betaaldata midden in de maand ligt. Eigenlijk ken ik hierdoor het betaalschema al goed genoeg.

[ Bericht 1% gewijzigd door KrekelJapie op 02-10-2020 11:45:06 ]
pi_195383319
Het Fok Forum is ook een vorm van crowdfunding gestart om te blijven bestaan na 1-1-2021:
https://fok.nl/shop/doneren/

Moeten we ons voor de zekerheid op een ander forum verzamelen om toch relevante informatie met elkaar te kunnen delen mocht fok stoppen? bv.

Tweakers
Onetime
Viva
IEX
• anders
pi_195383842
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:44 schreef KrekelJapie het volgende:
Het Fok Forum is ook een vorm van crowdfunding gestart om te blijven bestaan na 1-1-2021:
https://fok.nl/shop/doneren/

Moeten we ons voor de zekerheid op een ander forum verzamelen om toch relevante informatie met elkaar te kunnen delen mocht fok stoppen? bv.

Tweakers
Onetime
Viva
IEX
• anders
In dat geval, +1 voor tweakers. Past prima onder de andere financiële topics die daar al lopen.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:16:52 #261
443453 InVestEerder
wie zaait zal oogsten
pi_195383926
Wat een gedoe dat nog steeds die achterstallige rente van Village des Cigales niet uitbetaald is door All4F!
Toevallig nog iemand navraag gedaan?
pi_195384201
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 13:41 schreef paardendokter het volgende:
Crowdrealestate stapelt verlenging op verlenging.

Bedenkelijke ontwikkeling bij Crowdrealestate: aan het eind van de looptijd wordt er niet terugbetaald, maar verlengd. Bij project Beilen nu zelfs voor de tweede keer.
Verlenging lijkt daarmee eerder regel dan uitzondering te zijn.

Ik vind dat zorgelijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook Zorgappartementen Steyl nu in de tweede (!) verlenging....

Update 30-09-2020: De initiatiefnemer is thans nog bezig met de herfinanciering in combinatie met de verkoop van het object. Het is niet mogelijk gebleken dit traject voor eind september 2020 af te ronden. De tweede en tevens laatste verlenging loopt uiterlijk tot en met 28 januari 2020.
pi_195384784
Aanpassing Truck Centrum Bergh
quote:
17 september jl. is de crowdfunding van Truck Centrum Bergh live gegaan. Dit heeft nog niet geleid tot een volledige funding van het oorspronkelijke streefbedrag van ¤ 800.000,-.

We zijn hierom met de klant en het intermediair in overleg gegaan. De klant wil graag dat de crowdfunding succesvol kan worden afgesloten en op zijn verzoek kondigen we de volgende wijzigingen aan:

• De rente wordt verhoogd van 6% naar 7%.
• Het streefbedrag zal worden verlaagd van ¤ 800.000,- (83% LTV) naar ¤ 700.000,- (72% LTV). De ondergrens gaat naar ¤ 650.000,-. Het verschil zal bij passage van het onroerend goed bij de notaris door ondernemer vanuit zijn holding worden ingebracht.
• De aflossingsdruk blijft gelijk; de slottermijn termijn van ¤ 630.000,- gaat hiermee naar ¤ 530.000,-.
• Met voornoemde aanpassingen blijft de overall Collin Credit Score ‘Goed’ en blijven alle overige zekerheden en voorwaarden ongewijzigd.

Samengevat wordt de nieuwe opzet als volgt:

Leenbedrag: ¤ 700.000,- (ondergrens van ¤ 650.000,-)
Rente: 7%
Looptijd: 60 maanden, met een slottermijn van ¤ 530.000,- (55% LTV)
Afloscapaciteit: Goed
Solvabiliteit: Ruim voldoende
Zekerheden: Goed
Overall: Goed
pi_195384879
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:30 schreef paardendokter het volgende:

[..]

Ook Zorgappartementen Steyl nu in de tweede (!) verlenging....

Update 30-09-2020: De initiatiefnemer is thans nog bezig met de herfinanciering in combinatie met de verkoop van het object. Het is niet mogelijk gebleken dit traject voor eind september 2020 af te ronden. De tweede en tevens laatste verlenging loopt uiterlijk tot en met 28 januari 2020.
Eigenlijk is het een derde verlening omdat de lening eind juli als eens voor de tweede keer is verlengd
quote:
Update 28-07-2020: Zoals begin januari 2020 aangekondigd is de looptijd met zes maanden verlengd. De mogelijke verkoop duurde namelijk langer dan verwacht. Momenteel loopt de afstemming tussen de verkoper/leningnemer, koper en de notaris. Naar verwachting zal de Crowdrealestate Lening in de loop van volgende week worden afgelost. Om deze periode van circa acht dagen te overbruggen is reeds een tweede verlengingsovereenkomst ondertekend.
pi_195384914
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:12 schreef lykkefund het volgende:

[..]

In dat geval, +1 voor tweakers. Past prima onder de andere financiële topics die daar al lopen.
Mee eens. Ik stem ook voor Tweakers.
Maar laten we hopen dat het niet nodig is.
Ik zal in ieder geval wat doneren.
pi_195385191
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:44 schreef KrekelJapie het volgende:
Het Fok Forum is ook een vorm van crowdfunding gestart om te blijven bestaan na 1-1-2021:
https://fok.nl/shop/doneren/

Moeten we ons voor de zekerheid op een ander forum verzamelen om toch relevante informatie met elkaar te kunnen delen mocht fok stoppen? bv.

Tweakers
Onetime
Viva
IEX
• anders
Ook mijn 1e voorkeur is dat we hier lekker door kunnen gaan. Ik heb hier op FoK ook al jaren een betaald basis abonnement. Als dat onverhoopt niet gaat dan gaat mijn voorkeur ook uit naar Tweakers. Bestaat daar al een crowdfunding forum?
pi_195386161
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:18 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Ook mijn 1e voorkeur is dat we hier lekker door kunnen gaan. Ik heb hier op FoK ook al jaren een betaald basis abonnement. Als dat onverhoopt niet gaat dan gaat mijn voorkeur ook uit naar Tweakers. Bestaat daar al een crowdfunding forum?
Nee, alleen een P2P. en die P2P was daar eerder dan hier op FOK.
pi_195386207
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 14:07 schreef Jaco078 het volgende:

[..]

Nee, alleen een P2P. en die P2P was daar eerder dan hier op FOK.
Oké dank. Nou laten we hopen dat het niet nodig is want we moeten ook niet hebben op de discussies op twee verschillende platforms gaan lopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Horsemen op 02-10-2020 14:18:31 ]
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:33:33 #270
443453 InVestEerder
wie zaait zal oogsten
pi_195386622
Tentenverhuurder uit Soesterberg heeft vandaag gewoon zijn allerlaatste 2 termijnen betaald (Funding Circle). En dat terwijl door corona de culturele sector én alle evenementen al sinds maart op "hold" staan. Hulde aan deze ondernemer!
pi_195386886
Sushi Volendam
https://www.collincrowdfund.nl/sushi-volendam/
8,5% en materiële 2e hypotheek na briqwise
pi_195387774
Vandaag een reactie ontvangen van GvE betreffende project 15880 | Unli*ited Sn*w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even afwachten tot maandag dus.
pi_195388145
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 15:36 schreef Horsemen het volgende:
Vandaag een reactie ontvangen van GvE betreffende project 15880 | Unli*ited Sn*w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even afwachten tot maandag dus.
Ik heb zo'n zelfde mail gehad. Ben wel benieuwd of mensen in het project die nog niet gereageerd hebben ook een mail gehad hebben over deze aanvulling en uitstel van reactie termijn. Weet iemand hoe dat zit?
pi_195388495
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 14:49 schreef KrekelJapie het volgende:
Sushi Volendam
https://www.collincrowdfund.nl/sushi-volendam/
8,5% en materiële 2e hypotheek na briqwise
[ afbeelding ]
Ik heb nog een zeer nare smaak in mijn mond van de Volendamse Tol(len) van Luxury Suites Amsterdam. Als deze mevrouw Tol er dezelfde betaal moraal op na houdt, voorspelt dat niet veel goeds. Gelukkig zijn er veel Tol(len) op Volendam die niet veel met elkaar te maken hebben en zijn dit keer bij CCF de zekerheden veel beter geregeld als die toen der tijd bij GvE.
Ik wil deze wel overwegen als er hier geen vreemde zaken boven tafel komen dit weekend.
pi_195388914
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 14:49 schreef KrekelJapie het volgende:
Sushi Volendam
https://www.collincrowdfund.nl/sushi-volendam/
8,5% en materiële 2e hypotheek na briqwise
Adres klopt niet, moet denk ik zijn: Julianaweg ipv Junlianastraat
pi_195389061
SIG staat nu open: https://investeren.sameni(...)tterdamsedijk-164-b2 en loopt best redelijk snel vol.
pi_195389304
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 16:34 schreef NaRegenDeZon het volgende:
SIG staat nu open: https://investeren.sameni(...)tterdamsedijk-164-b2 en loopt best redelijk snel vol.
Ik heb ook eens een hapje van schijf 2 (edit) meegenomen. Na 5 jaar rente+aflossing is daar het risico wel uit zou je zeggen.
Pecunia non olet
pi_195389378
In schijf 2 is nu ingelegd EUR 7.995. Hoe kan dat nou, met een inleg van telkens hapjes van 250 euro .
Pecunia non olet
pi_195389498
quote:
Zojuist de pitch even bekeken, mijn grootste twijfelpunt is eerlijk gezegd dat deze ondernemers blijkbaar weinig vermogen hebben kunnen opbouwen in meer dan 20 jaar ondernemerschap. Dit gecombineerd met de leeftijd van de ondernemers van rond de 60 jaar is dat ik toch neig naar overslaan.

ps: mijn comment van gisteren over de friet olie filteraar was inderdaad niet correct: te haastig gelezen.
pi_195389591
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 16:34 schreef NaRegenDeZon het volgende:
SIG staat nu open: https://investeren.sameni(...)tterdamsedijk-164-b2 en loopt best redelijk snel vol.
Ik heb hem meegenomen (1A).
pi_195389649
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 16:34 schreef NaRegenDeZon het volgende:
SIG staat nu open: https://investeren.sameni(...)tterdamsedijk-164-b2 en loopt best redelijk snel vol.
Heb hem in 1B meegenomen
pi_195389694
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 16:47 schreef obligataire het volgende:
In schijf 2 is nu ingelegd EUR 7.995. Hoe kan dat nou, met een inleg van telkens hapjes van 250 euro .
Minimum is ¤250. Daarna kun je zelf een bedrag kiezen in hele euro's.
pi_195390394
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 15:54 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Ik heb zo'n zelfde mail gehad. Ben wel benieuwd of mensen in het project die nog niet gereageerd hebben ook een mail gehad hebben over deze aanvulling en uitstel van reactie termijn. Weet iemand hoe dat zit?
Ik heb nog niet gereageerd en tot nu toe geen mail ontvangen
pi_195390499
Aankoop appartementencomplex
https://www.collincrowdfu(...)-kas-kleinnijenhuis/

Er had voor het mooie nog wat meer zekerheden aan deze lening gekoppeld mogen worden. Bv. Een 2e hypotheek op enkele andere beleggingspanden of op beide woonhuizen in Privé.

[ Bericht 29% gewijzigd door KrekelJapie op 02-10-2020 18:11:48 ]
pi_195390526
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 17:54 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]

Ik heb nog niet gereageerd en tot nu toe geen mail ontvangen
Het zou toch niet zo zijn dat GvE pas zijn positie bepaald nadat men gekeken heeft wat er aan stemmingen binnen is gekomen. Het lijkt erop dat de gehele gang van zaken bij de stem procedure beneden alle pijl is. Er kan links om of rechts om gewoon het volle pond betaald worden door leningnemer uit herfinanciering van onderpand. Dus moet dat gewoon gebeuren.
pi_195390711
quote:
Ltv, is eigenlijk gewoon boven de 100%. Bij deze verhokkers, vind ik de LTV ten opzichte van de rente echt te min. Mag wel 1% je bij. Zeker als je weet dat de overdrachtsbelasting straks naar 8% gaat en hier bij de taxatie nog geen rekening mee is gehouden.
pi_195391255
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 15:54 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Ik heb zo'n zelfde mail gehad. Ben wel benieuwd of mensen in het project die nog niet gereageerd hebben ook een mail gehad hebben over deze aanvulling en uitstel van reactie termijn. Weet iemand hoe dat zit?
Ik heb vandaag geen mail van GvE gehad betreffende project 15880 | Unli*ited Sn*w
Ik heb wel op stemming gereageerd met een woord ONAANVAARDBAAR dus niet met -- ja of nee --
pi_195391768
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 18:14 schreef Hanzul2 het volgende:

[..]

Ltv, is eigenlijk gewoon boven de 100%. Bij deze verhokkers, vind ik de LTV ten opzichte van de rente echt te min. Mag wel 1% je bij. Zeker als je weet dat de overdrachtsbelasting straks naar 8% gaat en hier bij de taxatie nog geen rekening mee is gehouden.
Van SIG nu ook naar CCF, dezelfde Kas toch, specialiteit Zaandam's OG, vermogenspositie zal "ruim" in overwaarde zijn, but how is the liquiditeit, and cash is king. Overigens gaat het OG van de lunchroom (89) op de hoek t/m de tattootent (nr 11) vlgs mij.

https://investeren.sameni(...)-a-zandlevenstraat-7

https://investeren.sameningeld.nl/project/zaandam-ruitenveen-8

[ Bericht 2% gewijzigd door peterc op 02-10-2020 19:27:54 ]
pi_195391902
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 19:16 schreef peterc het volgende:

[..]

Van SIG nu ook naar CCF, dezelfde Kas toch, specialiteit Zaandam's OG, vermogenspositie zal "ruim" in overwaarde, but how is the liquiditeit, and cash is king

https://investeren.sameni(...)-a-zandlevenstraat-7

https://investeren.sameningeld.nl/project/zaandam-ruitenveen-8
Betreft zelfde Kas inderdaad.
pi_195391944
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 18:01 schreef KrekelJapie het volgende:
Aankoop appartementencomplex
https://www.collincrowdfu(...)-kas-kleinnijenhuis/

Er had voor het mooie nog wat meer zekerheden aan deze lening gekoppeld mogen worden. Bv. Een 2e hypotheek op enkele andere beleggingspanden of op beide woonhuizen in Privé.
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 18:01 schreef KrekelJapie het volgende:
Aankoop appartementencomplex
https://www.collincrowdfu(...)-kas-kleinnijenhuis/

Er had voor het mooie nog wat meer zekerheden aan deze lening gekoppeld mogen worden. Bv. Een 2e hypotheek op enkele andere beleggingspanden of op beide woonhuizen in Privé.
Via de app kan al ingeschreven worden, ik laat deze gaan. Er wordt al ruim ingeschreven 2 keer 25 k.
pi_195393011
CCF appartementen complex Sittard.
M.a.w. max LTV lenen icm met minimale aflossing om met de gegenereerde cashflow / huurinkomsten en waardestijging van het andere OG te gebruiken om asap opnieuw te investeren. Gaat goed zolang er geen overmatige leegstand en kosten ontstaan, herfinanciering kan een probleempje worden indien de waarde van het OG niet meer up gaat

willen daarvoor naast de aankoop van het appartementencomplex een liquide positie hebben zodat men snel kan handelen.

De ondernemers zijn voornemens het penthouse in het appartementencomplex om te bouwen naar 5 separate appartementen. flat op de bovenste etage wordt verhokt

Dit is reeds in voorbereiding en past binnen het bestemmingsplan, zodat er geen gronden zijn waarop een vergunning voor de verbouwing kan worden afgewezen. Maar nog geen aanvraag of instemming bis jetzt

De portefeuilles van Sacha en Kas zijn in opbouw. De afloscapaciteit is gebaseerd op het in bezit zijnde vastgoed van beide ondernemers. Max LTV, min aflos

Na de verstrekking van de financiering is de liquiditeitspositie ruim. OF COURSE Vanuit deze liquiditeit en het toekomstige cashflowoverschot in de bestaande onroerendgoedportefeuilles wordt, zo spoedig als verstandig mogelijk, aanvullend geïnvesteerd in verhuurd onroerend goed.
pi_195393048
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 15:54 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Ik heb zo'n zelfde mail gehad. Ben wel benieuwd of mensen in het project die nog niet gereageerd hebben ook een mail gehad hebben over deze aanvulling en uitstel van reactie termijn. Weet iemand hoe dat zit?
Ik heb Ja gestemt (vanwege exit strategie), maar heb deze mail niet gehad
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_195394285
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 16:54 schreef ETphonehome het volgende:

[..]

Zojuist de pitch even bekeken, mijn grootste twijfelpunt is eerlijk gezegd dat deze ondernemers blijkbaar weinig vermogen hebben kunnen opbouwen in meer dan 20 jaar ondernemerschap. Dit gecombineerd met de leeftijd van de ondernemers van rond de 60 jaar is dat ik toch neig naar overslaan.
Eens.
pi_195396114
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 16:54 schreef ETphonehome het volgende:

[..]

Zojuist de pitch even bekeken, mijn grootste twijfelpunt is eerlijk gezegd dat deze ondernemers blijkbaar weinig vermogen hebben kunnen opbouwen in meer dan 20 jaar ondernemerschap. Dit gecombineerd met de leeftijd van de ondernemers van rond de 60 jaar is dat ik toch neig naar overslaan.

.
Ook het schip vind ik te oud. Bouwjaar 1954..
pi_195400435
Tijdens het bijwerken van de administratie viel zonet nog iets op bij een verborgen wvjg project staat een nieuwe download.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat er geen melding van gemaakt is per mail, of heb ik die gemist? Wel leuk om even te lezen hoe het met de onderneming gaat.
pi_195403540
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 15:47 schreef obligataire het volgende:
SIG had begin van de middag al de bijschrijvingen in de wallet zitten. Dat is een record denk ik. En ik miste maar 1 pand op een toch vrij aanzienlijk aantal. Dus hulde *O*
Welke mis je? Toevallig eentje uit Alm*l*?
pi_195403616
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 12:22 schreef quepos het volgende:

[..]

Welke mis je? Toevallig eentje uit Alm*l*?
Bekend van: :)
Pecunia non olet
pi_195403629
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 12:22 schreef quepos het volgende:
Welke mis je? Toevallig eentje uit Alm*l*?
Die 7 is bij mij de enige die mist, en dat is niet voor de eerste keer (4x in 6 maanden)
pi_195405354
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 16:44 schreef obligataire het volgende:

[..]

Ik heb ook eens een hapje van schijf 2 (edit) meegenomen. Na 5 jaar rente+aflossing is daar het risico wel uit zou je zeggen.
Voor de gein eens uitgerekend hoeveel er nu eigenlijk afgelost wordt bij SiG (Rotterdamsedijk). Valt me wel tegen: ¤ 1470 aflossing in schijf 2 en ¤ 861 in schijf 3. Dus in vijf jaar van ¤ 152.000 naar ¤ 149.669
pi_195405799
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 14:19 schreef probablyunsure het volgende:

[..]

Voor de gein eens uitgerekend hoeveel er nu eigenlijk afgelost wordt bij SiG (Rotterdamsedijk). Valt me wel tegen: ¤ 1470 aflossing in schijf 2 en ¤ 861 in schijf 3. Dus in vijf jaar van ¤ 152.000 naar ¤ 149.669
Ik heb dat ook wel eens uitgerekend. De aflossing obv 30 jaar stelt niets voor. Het is meer voor de vorm. Kan net zo goed 100% aflossingsvrij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')