Ik denk dat mensen zoals jij, die extremistische partijen aanhangen, het idee hebben dat jullie ideeën veel meer mainstream zijn dan ze werkelijk zijn. Ik gok dat internet bubbles daar een groot aandeel aan hebben.quote:
Ah FvD is nu ook al een extremistische partij? Kijk nou eens toch. Wel grappig dat ze de grootste zijn in de 1e kamer, de meeste ledenaantal hebben, en straks ook royaal gaan scoren bij de aankomende verkiezingen. Wat hebben we toch veel extremisten rondlopen hier in Nederland...quote:Op woensdag 23 september 2020 16:35 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen zoals jij, die extremistische partijen aanhangen, het idee hebben dat jullie ideeën veel meer mainstream zijn dan ze werkelijk zijn. Ik gok dat internet bubbles daar een groot aandeel aan hebben.
Als je dan kritiek krijgt, dan komt gelijk dat gehuil dat mensen geen andere mening kunnen accepteren. De meesten kunnen prima een gezonde discussie aan gaan met iemand met een andere mening. Maar als je een extreme mening aanhangt, kun je nou eenmaal wat meer tegengas verwachten.
Mensen die de NOS aanvallen als zijnde links moet je ook altijd volledig wantrouwen.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:26 schreef xpompompomx het volgende:
Ook hier is het weer typisch dat een FvD'ert niet kan reageren zonder te zeiken over de NOS.
Nee we hebben eerder veel domvolk dat zich iedere keer laat lokken door extreme partijen.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:41 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Ah FvD is nu ook al een extremistische partij? Kijk nou eens toch. Wel grappig dat ze de grootste zijn in de 1e kamer, de meeste ledenaantal hebben, en straks ook royaal gaan scoren bij de aankomende verkiezingen. Wat hebben we toch veel extremisten rondlopen hier in Nederland...
Precies. Al die globalisten die koste wat kost de soevereiniteit van hun land willen overdragen aan de EU en consorten, zijn de meeste gevaarlijk extreme partijen binnen in ons politieke bestel. Het rot zit wat dat betreft diep in onze maatschappij verankerd, maar gelukkig komt de broodnodige schoonmaak na 4 jaar puinhoop en verkwanseling er binnen een half jaar aan.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee we hebben eerder veel domvolk dat zich iedere keer laat lokken door extreme partijen.
Ok, stel de verkiezingen worden een doorslaand succes voor FvD en ze halen 20 of 30 zetels. Dan hebben ze nog een stuk of wat andere partijen nodig. Waaronder in elk geval de VVD. Zijn die dan plots te vertrouwen voor de grote schoonmaak?quote:Op woensdag 23 september 2020 17:01 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Precies. Al die globalisten die koste wat kost de soevereiniteit van hun land willen overdragen aan de EU en consorten, zijn de meeste gevaarlijk extreme partijen binnen in ons politieke bestel. Het rot zit wat dat betreft diep in onze maatschappij verankerd, maar gelukkig komt de broodnodige schoonmaak na 4 jaar puinhoop en verkwanseling er binnen een half jaar aan.
Kartelpartij toch? Elke andere partij feitelijk volgens FvD. Dus FvD moet een absolute meerderheid. Wens ze veel succes!quote:Op woensdag 23 september 2020 17:03 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ok, stel de verkiezingen worden een doorslaand succes voor FvD en ze halen 20 of 30 zetels. Dan hebben ze nog een stuk of wat andere partijen nodig. Waaronder in elk geval de VVD. Zijn die dan plots te vertrouwen voor de grote schoonmaak?
Die agressieve en haatdragende toon van hun aanhangers is ook zeker een reden om de FvD ver van de macht te houden. Dat is een vertrouwde lakmoesproef voor cryptofascistische partijen.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:01 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Precies. Al die globalisten die koste wat kost de soevereiniteit van hun land willen overdragen aan de EU en consorten, zijn de meeste gevaarlijk extreme partijen binnen in ons politieke bestel. Het rot zit wat dat betreft diep in onze maatschappij verankerd, maar gelukkig komt de broodnodige schoonmaak na 4 jaar puinhoop en verkwanseling er binnen een half jaar aan.
Cabe zal vermoedelijk van mening zijn dat die meerderheid prima haalbaar isquote:Op woensdag 23 september 2020 17:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kartelpartij toch? Elke andere partij feitelijk volgens FvD. Dus FvD moet een absolute meerderheid. Wens ze veel succes!![]()
Lijken chronisch boze mannetjes en vrouwtjes. Erg hoog gehalte wij - zijdenken ook. Lijkt me niet erg constructief.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die agressieve en haatdragende toon van hun aanhangers is ook zeker een reden om de FvD ver van de macht te houden. Dat is een vertrouwde lakmoesproef voor cryptofascistische partijen.
Dat magquote:Op woensdag 23 september 2020 17:07 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Cabe zal vermoedelijk van mening zijn dat die meerderheid prima haalbaar is
Nou als de VVD, PVV en FVD de meerderheid behalen, dan is dat denk ik een serieuze optie. De huidige coalitie gaat in ieder geval fors inleveren. Ze behalen nu al nauwelijks een meerderheid.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:03 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ok, stel de verkiezingen worden een doorslaand succes voor FvD en ze halen 20 of 30 zetels. Dan hebben ze nog een stuk of wat andere partijen nodig. Waaronder in elk geval de VVD. Zijn die dan plots te vertrouwen voor de grote schoonmaak?
FvD heeft bij voorbaat al aangegeven niemand uit te sluiten. En zo hoort het ook. Gewoon serieus je verantwoordelijkheid nemen en bekijken wat de mogelijkheden zijn.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kartelpartij toch? Elke andere partij feitelijk volgens FvD. Dus FvD moet een absolute meerderheid. Wens ze veel succes!![]()
Dat laatste is dus niet waar. Door de rest "kartelpartijen" te noemen sluit je ze effectief uit.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:12 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Nou als de VVD, PVV en FVD de meerderheid behalen, dan is dat denk ik een serieuze optie. De huidige coalitie gaat in ieder geval fors inleveren. Ze behalen nu al nauwelijks een meerderheid.
[..]
FvD heeft bij voorbaat al aangegeven niemand uit te sluiten. En zo hoort het ook. Gewoon serieus je verantwoordelijkheid nemen en bekijken wat de mogelijkheden zijn.
Een zeker andere globalistische partij *kuch kuch D66*, doet dat wel. Is hun goed recht maar zij willen graag de huidige partijkartel in stand houden. Ze kunnen ook weinig anders, want ze gaan straks flink inleveren met hun faalbeleid van de afgelopen 4 jaar.
Waarom wil de FvD zo graag samenwerken met partijen die in hun ogen Nederland willen vernietigen?quote:Op woensdag 23 september 2020 17:12 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Nou als de VVD, PVV en FVD de meerderheid behalen, dan is dat denk ik een serieuze optie. De huidige coalitie gaat in ieder geval fors inleveren. Ze behalen nu al nauwelijks een meerderheid.
[..]
FvD heeft bij voorbaat al aangegeven niemand uit te sluiten. En zo hoort het ook. Gewoon serieus je verantwoordelijkheid nemen en bekijken wat de mogelijkheden zijn.
Een zeker andere globalistische partij *kuch kuch D66*, doet dat wel. Is hun goed recht maar zij willen graag de huidige partijkartel in stand houden. Ze kunnen ook weinig anders, want ze gaan straks flink inleveren met hun faalbeleid van de afgelopen 4 jaar.
Bijzonder voor iemand die nu op 9/10 zetels staat in de peiling.quote:Op woensdag 23 september 2020 14:10 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Nee dit is een voorspelling die volgend jaar mogelijk zal verwezenlijken. Mensen beginnen in paniek te raken getuige ook de reden waarom deze topic waarschijnlijk is aangemaakt. Zie heel veel raakvlakken met de politieke situatie in 2002: een charismatische politieke rechts leider die het voornemen heeft het partijkartel en de politieke establishment af te gaan breken. Zolang er geen nieuwe kogel van links komt, zou het er wel een keer van kunnen komen nu...
Als de afspraak wordt gemaakt dat na vorming van een coalitie democratisering kan worden doorgevoerd (een fenomeen waar D66 ook lang geleden voor stond), dan verwacht ik dat FvD daar gewoon samen mee gaat werken. Baudet heeft altijd gezegd dat het enigste wat hij wil is dat de macht weer bij het volk terecht komt. Als dit namelijk al het geval zou zijn, dan zou FvD ook niet zo populair zijn....quote:Op woensdag 23 september 2020 17:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat laatste is dus niet waar. Door de rest "kartelpartijen" te noemen sluit je ze effectief uit.
Volgens mij hebt je dat verkeerd gelezen, Baudet wil dat de macht bij hem terecht komt.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:27 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Als de afspraak wordt gemaakt dat na vorming van een coalitie democratisering kan worden doorgevoerd (een fenomeen waar D66 ook lang geleden voor stond), dan verwacht ik dat FvD daar gewoon samen mee gaat werken. Baudet heeft altijd gezegd dat het enigste wat hij wil is dat de macht weer bij het volk terecht komt. Als dit namelijk al het geval zou zijn, dan zou FvD ook niet zo populair zijn....
Dat zegt helemaal niks. Die discussie hebben we al eerder gehad vandaag.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Bijzonder voor iemand die nu op 9/10 zetels staat in de peiling.
Nee hoor ik heb zelf recent nog een fragment van hem gezien in de kamer, waarin hij dat heeft geroepen.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij hebt je dat verkeerd gelezen, Baudet wil dat de macht bij hem terecht komt.
Dan is de VVD dus plots wel te vertrouwen?quote:Op woensdag 23 september 2020 17:12 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
[..]
Dat is natuurlijk een puur theoretisch statement van FvD. Of denk je serieus dat zij met GL of D66 willen regeren na ze eerst voor alles wat vuil is uitgemaakt te hebben?quote:FvD heeft bij voorbaat al aangegeven niemand uit te sluiten. En zo hoort het ook. Gewoon serieus je verantwoordelijkheid nemen en bekijken wat de mogelijkheden zijn.
Uit principe verliest D66 altijd flink na te hebben geregeerd. Of dat nou met goed of slecht beleid is. Maar je hoeft geen expert te zijn om te weten dat die stemmen niet of nauwelijks naar PVV/FvD zullen gaan. Die vissen elk in hun eigen beperkte electorale vijver.quote:Een zeker andere globalistische partij *kuch kuch D66*, doet dat wel. Is hun goed recht maar zij willen graag de huidige partijkartel in stand houden. Ze kunnen ook weinig anders, want ze gaan straks flink inleveren met hun faalbeleid van de afgelopen 4 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |