Link alsjeblieftquote:Op dinsdag 22 september 2020 22:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, de FvD heeft in Brabant anders enthousiast ingestemd met windmolens. Oh, wacht, dat is weer die mening die razendsnel 180 graden draait als het uitkomt, is het niet? Dus in Brabant is het geen hoax als de FvD macht kan verwerven. Een partij zonder integriteit dus.
Wat heeft de farmaceutische industrie te maken met Baudet die roept dat corona wel verdwijnt door zeewind?
Noem een paar voorbeelden, zonder belangen graag.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
echte deskundigen...... niet de lieden die jij napraat
Covidcrisis ontkennen, klimaatcrisis ontkennen De feiten niet willen erkennen wordt ook wel dogmatisme genoemd.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:14 schreef Antaris het volgende:
Klimaat Heb je nog steeds niet door dat het een hoax is?
https://www.vrt.be/vrtnws(...)-op-de-noordpool-in/quote:Op de Noordpool smelt een deel van het zee-ijs af in de zomer en groeit het weer aan in de winter. De laatste decennia is de verhouding tussen aangroei en krimp helemaal uit evenwicht. In veertig jaar tijd is het ijsvolume in de zomer in het Noordpoolgebied 75 procent afgenomen. Maar de laatste veertien jaar zit de opwarming in een stroomversnelling. Het ijsvolume is er nog nooit zo laag geweest. Dit is een andere Noordpool dan die van de jaren tachtig of negentig, zegt Mark Kaufman van het NSDIC.
Aan welke zijde is het gemeten?quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Covidcrisis ontkennen, klimaatcrisis ontkennen De feiten niet willen erkennen wordt ook wel dogmatisme genoemd.
Ken je dit bericht al. weer iets erbij om te ontkennen
[..]
https://www.vrt.be/vrtnws(...)-op-de-noordpool-in/
Aha geen antwoorden, geen bewijs en dus er tussenuit knijpen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:14 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Is geen samenzwering, het zijn bewezen feiten.
Voor de rest mis ik cognitie, waardoor ik het graag hierbij wil laten.
Anthony Fauci, van Dissel, Osterhaus. Allemaal mensen die al tientallen jaren bezig zijn met virussen en epidemiëen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:23 schreef Antaris het volgende:
[..]
Noem een paar voorbeelden, zonder belangen graag.
Als je geen discussie wilt kun je beter je eigen Youtube kanaal openen en de reactiemogelijkheden dichtzetten. Kun je ongestoord monologen houden.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:10 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik was niet op zoek naar een discussie. Ik wilde alleen aangeven dat je met dezelfde simpliciteit de oren van iedereen kan wassen.
ik ga niet in op kortbondige middelmatigheidquote:Op dinsdag 22 september 2020 22:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Aha geen antwoorden, geen bewijs en dus er tussenuit knijpen.
Ik heb in ieder geval uiteengezet waarom politici die Ergenekon-achtige complotten bedenken niet te vertrouwen zijn.
Osterhaus met investeringen in vaccinaties, uiteraard. Juichen wanneer de eerste besmetting was omtrent Spaanse griep.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Anthony Fauci, van Dissel, Osterhaus. Allemaal mensen die al tientallen jaren bezig zijn met virussen en epidemiëen.
Wie praat jij na ? Baudet. Engel., grote duim ?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
ik ga niet in op kortbondige middelmatigheid
Mijn berichten zijn voorzien van genoeg antwoorden.
Je kletst.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:32 schreef Antaris het volgende:
[..]
Osterhaus met investeringen in vaccinaties, uiteraard. Juichen wanneer de eerste besmetting was omtrent Spaanse griep.
Fauci die zei dat mondkapjes onzin is
Wat zijn de belangen van jouw "deskundigen"quote:Kom eens met namen zonder belangen aub.
Sowieso, volgens FvD is D66 een partij die Nederland wil vernietigen. Maar ze willen er wel per se mee samenwerken en worden boos wanneer D66 dat niet wilquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zeg je nou serieus dat een partij die andere partijen op voorhand uitsluit dan wel door andere partijen geaccepteerd moet worden? Dat is wel heel raar.
PVV sloot luidkeels de VVD uit toen de peilingen aangavenndat ze de grootste zouden worden, daarop reageerde de VVD met prima, dan geld dat voor jullie ook.
De FVD roept dat alle andere partijen een kartel vormen waar ze niet mee samen gaan werken, wie sluit dan wie uit, eigenlijk?
Omdat dit een discussieforum isquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:25 schreef Dejannn het volgende:
Ik vraag me wel af wat sommige users hier nu proberen te bereiken door op allerlei punten in te gaan tegen andere users, die schijnbaar FvD wél een prima partij vinden. Ik zou het gewoon laten gaan en accepteren dat er nu eenmaal mensen zijn die FvD gaan stemmen.
Ik zie ook veel posts in dit topic die niet echt bijdragen aan een inhoudelijke en enigszins genuanceerde discussie, maar juist keihard afgeven, dan wel op users persoonlijk, dan wel op FvD. Zoals jouw eerste post in dit topic bijvoorbeeld, het komt nogal verbolgen over. Maar succes ermeequote:
Kom jij nu serieus klagen over afgeven op users door af te geven op een user?quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:31 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik zie ook veel posts in dit topic die niet echt bijdragen aan een inhoudelijke en enigszins genuanceerde discussie, maar juist keihard afgeven, dan wel op users persoonlijk, dan wel op FvD. Zoals jouw eerste post in dit topic bijvoorbeeld, het komt nogal verbolgen over. Maar succes ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |