abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195206695
Dat ik er indirect stiekem x180.000% Russische separatisten mee steun, want dat had ik immers kunnen weten.
pi_195206696
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 21:40 schreef Puddington het volgende:

[..]

Hier: https://www.nu.nl/politie(...)ol-achter-stuur.html
[..]

Nee, dat gaat je niks aan.
Jezus, is dit jouw bron? Half Nederland zit bezopen achter het stuur en deze meneer heeft 0,1 promillage teveel?
Dus hij is meteen een alcoholistisch persoon?

Gezien jouw bron vermoed ik dat je nog in de 20 bent
Meerdere vragen niet beantwoorden, zegt mij genoeg.
  Redactie Games dinsdag 22 september 2020 @ 21:45:50 #78
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195206706
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 21:45 schreef Antaris het volgende:

[..]

Jezus, is dit jouw bron? Half Nederland zit bezopen achter het stuur en deze meneer heeft 0,1 promillage teveel?
Dus hij is meteen een alcoholistisch persoon?

Gezien jouw bron vermoed ik dat je nog in de 20 bent
Dat mag je denken. Feit blijft dat hij onder invloed reed en daarvoor was gestraft voor de VVD. Persoonlijk vind ik het nogal een faux pas om assumpties daarover te maken omdat het niks met de discussie te maken heeft.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_195206720
Nog een reden. Baudet is een viruswaanzin gekkie geworden.
pi_195206758
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 21:46 schreef Jaeger85 het volgende:
Nog een reden. Baudet is een viruswaanzin gekkie geworden.
Geworden? Dit was de man van de zeewind, he?
pi_195206764
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 21:45 schreef Puddington het volgende:

[..]

Dat mag je denken. Feit blijft dat hij onder invloed reed en daarvoor was gestraft voor de VVD. Persoonlijk vind ik het nogal een faux pas om assumpties daarover te maken omdat het niks met de discussie te maken heeft.
En die andere VVD'ers?
pi_195206800
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 21:49 schreef Antaris het volgende:

[..]

En die andere VVD'ers?
Tja, ik kan iemand die eerst roept over zetelrovers waar we geen zaken mee doen en dan vriend Haga omarmen niet erg serieus nemen. Boeit mij verder niet zo veel dat Haga een integriteits probleem heeft, dat is usance bij de VVD.

quote:
Dat laatste kan hij vergeten, zegt Baudet. Van Haga kan „absoluut niet” bij FVD terecht, want „wij moeten niets hebben van zetelrovers.” Daar „gaan we ook niet op de een of andere manier in marchanderen” nu de meerderheid van de regeringscoalitie in het geding is.

https://www.telegraaf.nl/(...)-niet-welkom-bij-fvd

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2020 21:52:57 ]
pi_195206841
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 21:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja, ik kan iemand die eerst roept over zetelrovers waar we geen zaken mee doen en dan vriend Haga omarmen niet erg serieus nemen. Boeit mij verder niet zo veel dat Haga een integriteits probleem heeft, dat is usance bij de VVD.
[..]

Dus iedereen moet bij zijn of haar standpunt blijven?
pi_195206863
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 21:54 schreef Antaris het volgende:

[..]

Dus iedereen moet bij zijn of haar standpunt blijven?
Ok, dus Baudet is nu wel voor zetelroof? Prima, weten we dat ook weer. Principes doet Baudet niet aan, zeewind wel.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2020 21:57:32 ]
pi_195206935
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 21:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ok, dus Baudet is nu wel voor zetelroof? Prima, weten we dat ook weer. Principes doet Baudet niet aan, zeewind wel.
Standpunten en meningen bijstellen is menselijk, blijkbaar moet men vasthouden aan een bepaalde ideologie.
Jij met je zeewind, FvD is tenminste een partij met een mening en vooruitzicht.
Niemand is heilig, jij niet en ik ook niet. Iemand bij voorbaat een alcoholist noemen is triest.
pi_195206973
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 21:59 schreef Antaris het volgende:

[..]

Standpunten en meningen bijstellen is menselijk, blijkbaar moet men vasthouden aan een bepaalde ideologie.
Jij met je zeewind, FvD is tenminste een partij met een mening en vooruitzicht.
Niemand is heilig, jij niet en ik ook niet. Iemand bij voorbaat een alcoholist noemen is triest.
Een partij met een mening. Alleen dan wel een hele tijdelijke mening. En ideologie heeft de FvD in bakken maar mischien is die ook te koop, te huur of gewoon in te ruilen als er iets leukers in de aanbieding is?

Niemand is heilig behalve Baudet, uiteraard. Ik noemde niemand een alcoholist, wel iemand met een integriteits probleem maar bij een partij die geen integriteit heeft zal hij uitstekend passen, vermoed ik.
pi_195207015
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 22:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Een partij met een mening. Alleen dan wel een hele tijdelijke mening. En ideologie heeft de FvD in bakken maar mischien is die ook te koop, te huur of gewoon in te ruilen als er iets leukers in de aanbieding is?

Niemand is heilig behalve Baudet, uiteraard. Ik noemde niemand een alcoholist, wel iemand met een integriteits probleem maar bij een partij die geen integriteit heeft zal hij uitstekend passen, vermoed ik.
Mijn excuses, ik verwarde met een andere user.
Waarom zou Baudet zichzelf heilig vinden, vanwege zijn mening?
pi_195207037
Nog een reden:
FvD is een aanhanger van onveilig covidgedrag.
Ze willen die anderhalve meter regels afschaffen.
pi_195207057
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 22:06 schreef Bluesdude het volgende:
Nog een reden:
FvD is een aanhanger van omveilig covid gedrag.
Ze willen die anderhalfve meter regels afschaffen.
Geloof jij nog steeds deze onzin maatregelen?
pi_195207085
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 22:07 schreef Antaris het volgende:

[..]

Mischien moet jij even naar de dashboards kijken, ik weet dat de FvD niet veel opheeft met wetenschap maar toch, de rest van Nederland vertrouwt daar wat meer op.
pi_195207096
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 22:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mischien moet jij even naar de dashboards kijken, ik weet dat de FvD niet veel opheeft met wetenschap maar toch, de rest van Nederland vertrouwt daar wat meer op.
Welke wetenschap?
Kom eens met officiële cijfers en met anatome pathologen die aangeven dat het werkelijk zo erg is.
pi_195207101
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 22:07 schreef Antaris het volgende:

[..]

Ik geloof dat.. omdat de deskundigen zeggen dat anderhalve meter afstand houden besmettingen beperken.
Dat jij dat onzin vind pleit niet voor jou.
pi_195207110
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 21:19 schreef Hexagon het volgende:
Je post lijkt vooral te bestaan uit het herhalen van dezelfde propaganda die uit de FvD komt en die het zo'n dubieuze partij maken.
[..]

Niet relevant voor dit topic. Baudet gaat met dubieuze clubjes als Civitas Christiana en Jean-Marie le Pen om. Dat geeft te denken over wat er in dat brein van hem omgaat.
[..]

Onze versnipperde mediabestel geeft aan ieder geluid de ruimte. De FvD kan er echter gewoon niet tegen dat er ook zaken worden uitgezonden die niet in zijn straatje passen. En dat moet dan weg met als excuus dat het "linkse indoctrinatie" is. Een beetje zoals Erdogan met de media omgaat.
[..]

Eerder andersom, Baudet gaat op de stoel van rechters zitten omdat ze uitspraken doen die niet in zijn straatje passen. Hij heeft totaal geen respect voor hun onafhankelijkheid.
[..]

Ik heb het inderdaad over de kwestie Ollongren. Hij wil haar laten vervolgen omdat ze haar mening over zijn politieke gedrag geeft. En een "maar hullie doen het ook" naar Opstelten is geen tegenargument.
[..]

Jazeker, hij en zijn achterban krijgen alle ruimte om hun zegje te doen. Ze accepteren alleen niet dat ook alles dat niet in hun straatje past ruimte krijgt. Ook weer van die Erdogan praktijken.
[..]

Henk Otten bijvoorbeeld. Of andere kritische leden
https://www.ewmagazine.nl(...)w-drie-leden-587289/
[..]

De wetenschap estaat uit vele mensen die kritisch naar elkaar zijn. Baudet negeert hun consensus echter omdat die niet in zijn straatje past. En politici die dat soort sprookjes verkopen zijn niet te vertrouwen.
[..]

Nee, hij wil juist indoctrinatie. Kinderen die mogen natuurlijk alleen maar horen wat er in het FvD straatje past en de rest moet weggepoetst.
[..]

Baudet loopt al sinds hij er zit anderen te beschuldigen van samenzwering zonder enig bewijs. Er bestaat geen partijkartel tussen overige partijen. Dat is pure laster. En ook al die andere complotmeuk kan de prullenbak in. Complotten zijn vooral een middel van personen die vooral iets anders de schuld van hun eigen falen willen geven. Een goede reden om iemand te wantrouwen.
Ik was niet op zoek naar een discussie. Ik wilde alleen aangeven dat je met dezelfde simpliciteit de oren van iedereen kan wassen.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_195207113
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 22:09 schreef Antaris het volgende:

[..]

Welke wetenschap?
Klimaat, kernenergie, medische wetenschap. Om er even 3 te noemen waar ik uit mijn hoofd voorbeelden van kan geven.
pi_195207124
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 22:09 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik geloof dat.. omdat de deskundigen zeggen dat anderhalve meter afstand houden besmettingen beperken.
Dat jij dat onzin vind pleit niet voor jou.
Welke deskundigen?
pi_195207130
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 22:10 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Ik was niet op zoek naar een discussie. Ik wilde alleen aangeven dat je met dezelfde simpliciteit de oren van iedereen kan wassen.
Niet dus maar als je geen discussie zoekt dan zit je hier wel op de verkeerde plek, denk ik. Want dit is een discussieforum
pi_195207174
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 22:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Klimaat, kernenergie, medische wetenschap. Om er even 3 te noemen waar ik uit mijn hoofd voorbeelden van kan geven.
Klimaat _O- Heb je nog steeds niet door dat het een hoax is?
Waarom klagen zoveel artsen over de farmaceutische industrie?
Wat is er mis met ontwikkeling van kernenergie, thorium is niet haalbaar?
Liever windmolens en zonnepanelen dat momenteel 0.2% van alle energie voorziet?
pi_195207177
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 21:24 schreef Hexagon het volgende:
Tja weer allerlei samenzweringstheorieen die juist maken dat veel partijen geen vetrouwen hebben in samenwerking.

Is geen samenzwering, het zijn bewezen feiten.
Voor de rest mis ik cognitie, waardoor ik het graag hierbij wil laten.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_195207262
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 22:14 schreef Antaris het volgende:

[..]

Klimaat _O- Heb je nog steeds niet door dat het een hoax is?
Waarom klagen zoveel artsen over de farmaceutische industrie?
Wat is er mis met ontwikkeling van kernenergie, thorium is niet haalbaar?
Liever windmolens en zonnepanelen dat momenteel 0.2% van alle energie voorziet?
Nou, de FvD heeft in Brabant anders enthousiast ingestemd met windmolens. Oh, wacht, dat is weer die mening die razendsnel 180 graden draait als het uitkomt, is het niet? Dus in Brabant is het geen hoax als de FvD macht kan verwerven. Een partij zonder integriteit dus.

Wat heeft de farmaceutische industrie te maken met Baudet die roept dat corona wel verdwijnt door zeewind?
pi_195207306
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 22:11 schreef Antaris het volgende:

[..]

Welke deskundigen?
echte deskundigen...... niet de lieden die jij napraat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')