Eerst schuiven met die 1k bonus, anders ga ik helemaal niks meer doen! Ze kunnen me de moord stikken.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:39 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Niks aan het handje dus, helemaal niet als die patienten er ook nog eens gemiddeld een stuk korter liggen.
Laat die lapzwansen in de zorg maar gewoon gaan werken voor hun ... geld.
Kun je nagaan wat wij van jou vinden.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom kan ik hem nog steeds wel een debiel vinden toch?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:39 schreef Elan het volgende:
2250 nieuwe besmettingen.
#schuldvandiekakkerlakken
Op zich zegt dit staartje ook niet heel veel. Behalve dat het als een idioot kan escaleren, en ook weer binnen no time onder controle is.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:39 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Niks aan het handje dus, helemaal niet als die patienten er ook nog eens gemiddeld een stuk korter liggen.
Laat die lapzwansen in de zorg maar gewoon gaan werken voor hun ... geld.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tour de France 2020
Announce sluiting. @:GGMM @:lenny_leonard
Maakt toch allemaal geen reet meer uit, je gaat mensen toch niet nog een keer in een lockdown kunnen gooien.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zich zegt dit staartje ook niet heel veel. Behalve dat het als een idioot kan escaleren, en ook weer binnen no time onder controle is.
Ben er toch een beetje bang voor, al zal dat gelukkig meer op landelijk niveau gebeuren.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Maakt toch allemaal geen reet meer uit, je gaat mensen toch niet nog een keer in een lockdown kunnen gooien.
Kan je net zo goed dat bejaardengriepje laten rondjakkeren.
Huh?quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben er toch een beetje bang voor, al zal dat gelukkig meer op landelijk niveau gebeuren.
Maak me er niet zo druk meer omquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben er toch een beetje bang voor, al zal dat gelukkig meer op landelijk niveau gebeuren.
Oh dat ziek worden ben ik ook niet zo druk mee, ben dan wel oud maar niet bejaard en al helemaal niet vadsig.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Maak me er niet zo druk meer om
Vrijwel niemand die ik ken trouwens
Mist toch de urgentie als je er een paar dagen een beetje snotterig van wordt.
spelen jullie donderdag tegen rangers?quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Overigens wel prima dat hij verkocht is. Weer cash voor Willem II.
Tilburgse jeugdopleiding
Jazeker.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
spelen jullie donderdag tegen rangers?
Zou genot zijnquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jazeker.
Bal is rond, dit dat. Alles mogelijk.
Even Rangers pakken, volgende ronde Galatasaray.
Prima loting wel.
zou leuk zijnquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jazeker.
Prima loting wel.
op basis van wat er gespeeld is kan je ook niet stellen dat PSV beter is dan Feyenoordquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is het seizoen dan geslaagd voor PSV? Verder geen prijzen en een straatlengte achter Ajax.
Donderdag 24 septemberquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jazeker.
Prima loting wel.
Twee schermen genot.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Donderdag 24 september
21:00 uur | Bayern München – Sevilla | SBS6, Ziggo Sport Select
21:00 uur | Willem II – Rangers FC | RTL 7
[ afbeelding ]
Twee oninteressante potjes.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Donderdag 24 september
21:00 uur | Bayern München – Sevilla | SBS6, Ziggo Sport Select
21:00 uur | Willem II – Rangers FC | RTL 7
[ afbeelding ]
Ik hoorde men in rondo al roepen dat Heerenveen en Vitesse een vergelijkbare selectie hebben.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
op basis van wat er gespeeld is kan je ook niet stellen dat PSV beter is dan Feyenoord
Ik ben blij als de Heerenveen hype over is.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoorde men in rondo al roepen dat Heerenveen en Vitesse een vergelijkbare selectie hebben.
ik hoorde alleen maar dat er niemand met Ajax mee mag doenquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoorde men in rondo al roepen dat Heerenveen en Vitesse een vergelijkbare selectie hebben.
Wie zou dan mogen meedoen?quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hoorde alleen maar dat er niemand met Ajax mee mag doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |