Ik moet nog. Zit al de hele dag te wachtenquote:Op dinsdag 22 september 2020 12:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, ik heb net uitstekend zitten schijten.
Bakje koffie naar binnen gieten dan maar?quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik moet nog. Zit al de hele dag te wachten
Zitten er al 3 in.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bakje koffie naar binnen gieten dan maar?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:51 schreef Coco. het volgende:
Ik ben verslaafd aan Khruangbin @:El-stinho
Drie weken geen koffie is tot daar aan toe, maar drie weken niet schijten lijkt me dan weer iets teveel van het goede.quote:
Bakjequote:Op dinsdag 22 september 2020 12:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bakje koffie naar binnen gieten dan maar?
Al 4,5 jaar geen koffie opquote:
Wat drink je dan?quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Al 4,5 jaar geen koffie op
Nooit gezien hier.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, van Braddie. Vast onderdeel in de SC.
Waarom een mention naar @Charrell ? Wat heeft die ooit voor FEE betekend?quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:20 schreef Zipportal het volgende:
Vandaag om 15:30 is het precies herfst hoorde ik vanmorgen.
Zal FEE dan open gaan? @:lenny_leonard @:Charrell @:yvonne
sowquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hopelijk blijft FEE dicht dit jaar.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
We zijn te laat.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
OP NAAR COR! @:caland
dollehond.gif
Je wil toch graag haar pompoenen zien? Dat kan straks in FEE.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom een mention naar @:charrell ? Wat heeft die ooit voor FEE betekend?
Ach, die bejaarden blijven toch gemiddeld een weekje liggen ofzoquote:
Nee.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tour de France 2020
Announce sluiting. @:GGMM @:lenny_leonard
quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
Jaap - Scrummie2.1
Jaap Tamino van Dissel is een Nederlands viroloog en infectioloog. Van Dissel is directeur van het Centrum Infectieziektebestrijding van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu. Tevens is hij hoogleraar aan de Universiteit Leiden met als leeropdracht Inwendige geneeskunde, in het bijzonder infectieziekten.
Scrummie:
Dit kan je over zo'n beetje elke user in dit topic posten.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
Jaap - Scrummie2.1
Jaap Tamino van Dissel is een Nederlands viroloog en infectioloog. Van Dissel is directeur van het Centrum Infectieziektebestrijding van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu. Tevens is hij hoogleraar aan de Universiteit Leiden met als leeropdracht Inwendige geneeskunde, in het bijzonder infectieziekten.
Scrummie:
Ik neem Jaap dan ook serieuzer op dit gebied dan zo'n beetje elke user in dit topic. Dat was een beetje het punt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit kan je over zo'n beetje elke user in dit topic posten.
-nee-quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
Jaap - Scrummie2.1
Ik ook. Daarom kan ik hem nog steeds wel een debiel vinden toch?quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem Jaap dan ook serieuzer op dit gebied dan zo'n beetje elke user in dit topic. Dat was een beetje het punt.
Op naar MED.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tour de France 2020
Announce sluiting. @:GGMM @:lenny_leonard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |