Is allemaal hetzelfde principe.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:46 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Las al vaker over zo'n haakaa en ik ga er een bestellen
Dr Brown heeft ze ook zie ik op Wehkamp, merk maakt niet uit denk ik? Of nature Brands? Zegt me niks. Ik merk dat productie terug loopt
Lansinoh heeft er een met een koord voor om je nek en een zuignap op de onderkant. Die zou ik nemen als ik er nu een nodig zou hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:46 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Las al vaker over zo'n haakaa en ik ga er een bestellen
Dr Brown heeft ze ook zie ik op Wehkamp, merk maakt niet uit denk ik? Heb deze van de Brown gekocht. Hoop dat dat nog niet te laat is nu bij met bijna 3 maanden oude baby maar goed. Ik merk dat productie terug loopten heb te weinig melk voor opvang terwijl ik wel lek vaak. En echt kolven doe ik liever niet.
https://kiind.nl/5-keer-veilig-samen-slapen-volgens-mckenna/quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb een doek die geschikt is voor newborns. Colin is wel heel veel bij ons trouwens, de wieg en box zijn overdag zelden in gebruik.
En ja, ik wil heel graag met Colin slapenmaar Six. vindt het een hele enge gedachte. Toevallig van de week een balletje opgegooid.
Sowieso goed om te bekijken want ik sukkel echt elke nacht weg en dan ligt Colin weer 2 uur in het grote bed te slapen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:11 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
https://kiind.nl/5-keer-veilig-samen-slapen-volgens-mckenna/
Hier wat informatie over veilig samen slapen. Als je zoekt op mckenna kun je meer (gedetailleerdere) informatie vinden. Ik ben een tijdje lid geweest van de facebook-groep 'samen slapen' en daar is ook veel informatie te vinden.
Ik zeker niet ‘s-nachts, je moet er wel een beetje bij zijn als je dit ding gebruikt. Bovendien moet je er uit om de melk ik de koelkast te zetten. Vergeet niet dat je er door het vacuüm ook enigszins mee stimuleert dus ik zou wel enigszins terughoudend in gebruik zijn mocht je neiging hebben tot overproductie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:38 schreef Hilmo het volgende:
Dat lansinoh ding is echt geniaal jaa. Blij meeen idd dat touwtje is wel erg fijn.
Gebruiken jullie dit ook snachts? Dan lekt het normaal in een washand bij mij.zonde. maar liggend werkt het niet denk ik? Voed dan op mijn zij namelijk.
Mag ik vragen waarom?quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:08 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben van plan een flesje te geven als laatste voeding van de dag of de keer dat ze ‘s nachts wakker is.
Even jompelen hiervoor hoor:quote:
Blijkbaar is 60ml genoeg nadat Colin aan de borst heeft gelegen. 120ml is wel wat ik aan hou voor een volledige voeding, zowel met kolf als kunstvoeding. Eergisteren dronk hij de helft van de gekolfde 120ml op, en gisteren heeft hij de andere helft gekregen. Maar hij krijgt het dus pas na de borst aangeboden, als hij niet meer genoeg uit m'n boobs krijgt en gefrustreerd raakt.quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:08 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe zijn jullie erachter gekomen hoeveel gekolfde melk te geven per voeding, of is dat een beetje trial and error? Doula raadde 120ml per voeding aan maar dat lijkt me vrij veel, ook aangezien jij 60ml geeft Seven.?
Maar heeft voornamelijk te maken met gewicht ook las ik? Ze drinkt overigens wel vaak.. Ik heb nu 120ml in een flesje zitten maar ik zit eraan te denken om het sowieso over minimaal 2 flesjes te verdelen. Kolven heeft me genoeg moeite gekost dus ik wil liever geen melk verspillen. Kan dan eerst een beetje geven en later meer als ze meer wil? Ik ben van plan een flesje te geven als laatste voeding van de dag of de keer dat ze ‘s nachts wakker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |