Nou je zit in de horeca in Amsterdam, niet best tochquote:
Ik ben geld aan het scheppen maatjequote:Op maandag 21 september 2020 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou je zit in de horeca in Amsterdam, niet best toch
Ik zit op mobiel. Ik weet niet eens hoe ik posts verwijder via laptop.quote:
Dat kan. Maar dat je omgeving daar dan vervolgens nooit wat van hebt gezegd lijkt me dan weer stuk minder aannemelijk.quote:Op maandag 21 september 2020 19:16 schreef Fugue het volgende:
[..]
Maar mss ben je je er niet bewust van
?quote:Op maandag 21 september 2020 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben geld aan het scheppen maatje
Ik ben genderfluid ik wil een eigen kleurquote:
Ik heb een webshop en heb dat werken in de horeca er gewoon bij. Maak nu evengoed 30 uur en webshop draait alleen maar beter door cojona.quote:
Open een topic in fbquote:Op maandag 21 september 2020 19:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben genderfluid ik wil een eigen kleur
Netjes. Mondkapjes ofzo?quote:Op maandag 21 september 2020 19:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb een webshop en heb dat werken in de horeca er gewoon bij. Maak nu evengoed 30 uur en webshop draait alleen maar beter door cojona.
Ga naar klb sukkelquote:Op maandag 21 september 2020 19:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben genderfluid ik wil een eigen kleur
Op likes openbaren staat 2 wekenquote:Op maandag 21 september 2020 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit bericht werd geliked door een mod. Dat dit kan op fok
Post gelikedquote:Op maandag 21 september 2020 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit bericht werd geliked door een mod. Dat dit kan op fok
geen ideequote:Op maandag 21 september 2020 20:38 schreef MCH het volgende:
Zijn er de laatste tijd nog leuke braadvlogs verschenen?
Nee hij zit weer te janken dat iedereen hem niet serieus neemt.quote:Op maandag 21 september 2020 20:38 schreef MCH het volgende:
Die dikke moet niet zo janken.quote:Op maandag 21 september 2020 22:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee hij zit weer te janken dat iedereen hem niet serieus neemt.
Zie jij Ama ook als de vrouwelijke Braddie?quote:Op maandag 21 september 2020 22:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jammer dat er geen braadtopic meer is.quote:Op maandag 21 september 2020 22:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zou hij zelf niet doorhebben hoe voor lul hij staat in die vlogs?quote:Op maandag 21 september 2020 22:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
In zijn vlog verkondigen dat hij een dagelijkse wandeling tot zijn ritueel wilt maken. 2 minuten later: Ik heb echt zin in een kleine pizza.quote:Op maandag 21 september 2020 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou hij zelf niet doorhebben hoe voor lul hij staat in die vlogs?
Als die jongen gaat beginnen met hardlopen ga ik het volgen.quote:Op maandag 21 september 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In zijn vlog verkondigen dat hij een dagelijkse wandeling tot zijn ritueel wilt maken. 2 minuten later: Ik heb echt zin in een kleine pizza.Klein is gewoon normale grootte maar dat maakt niet uit
echt niet, hij had toch van die picolinis in de vriezer liggenquote:Op maandag 21 september 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In zijn vlog verkondigen dat hij een dagelijkse wandeling tot zijn ritueel wilt maken. 2 minuten later: Ik heb echt zin in een kleine pizza.Klein is gewoon normale grootte maar dat maakt niet uit
Ja sorry maar de inhoud van zijn vriezer is niet iets wat ik probeer te onthoudenquote:Op maandag 21 september 2020 23:34 schreef MCH het volgende:
[..]
echt niet, hij had toch van die picolinis in de vriezer liggen
lijkt me echt funest voor je knieën als je zo zwaar bentquote:Op maandag 21 september 2020 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als die jongen gaat beginnen met hardlopen ga ik het volgen.
Ik snap echt niet hoe mensen het zo ver kunnen laten komen.quote:Op maandag 21 september 2020 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
lijkt me echt funest voor je knieën als je zo zwaar bent
Die zijn een paar vlogs geleden al verorberd als lunchquote:Op maandag 21 september 2020 23:34 schreef MCH het volgende:
[..]
echt niet, hij had toch van die picolinis in de vriezer liggen
Heb jij beter voor elkaar ja, eten saai vinden is wat dat betreft dan nog beter.quote:Op maandag 21 september 2020 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel fucked als je een eetverslaving hebt.
Met al dat thuiswerken moet je jezelf gewoon soms ook eens verwennen met een lekkere thuislunchquote:Op maandag 21 september 2020 23:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Die zijn een paar vlogs geleden al verorberd als lunch
Ik ben wel verslaafd aan tosti.quote:Op maandag 21 september 2020 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij beter voor elkaar ja, eten saai vinden is wat dat betreft dan nog beter.
Ik neig er ook wel een klein beetje naar, maar ik ben sowieso verslavingsgevoelig dus ja, ook voor eten
quote:Op maandag 21 september 2020 20:38 schreef MCH het volgende:
Ik mis haarquote:Op maandag 21 september 2020 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maarja die van mij zijn dan ook mokerlekker.
@:RobinOok
Wow, die heeft al 2 jaar niet op FOK! gepost. Was me niet eens opgevallen.quote:
Ja. Was een beetje bang voor haarquote:Op maandag 21 september 2020 23:43 schreef Fok-it het volgende:
Dat was toch wel de grootste culinaire snob van heel het forum wel.
Mis haar vooral vanwege haar naakt zonnen verhalen en omdat ze bang was dat ik haar zou spotten in een restaurantquote:Op maandag 21 september 2020 23:43 schreef Fok-it het volgende:
Dat was toch wel de grootste culinaire snob van heel het forum wel.
Ja, daarmee kwam je niet weg met een patatje met als avondetenquote:
Fem zont ook naakt geloof ikquote:Op maandag 21 september 2020 23:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Mis haar vooral vanwege haar naakt zonnen verhalen en omdat ze bang was dat ik haar zou spotten in een restaurant
Nee, ze was boos dat het teveel over F1 ging in de CUL slowchat en toen was ze weg (voor goed) @LuckyStrikequote:Op maandag 21 september 2020 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft ze zichzelf doodgegeten?
Ja, dat krijg je als je zoveel kiekjes in restaurants deelt. Iwanius was ook al keer gespotquote:Op maandag 21 september 2020 23:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Mis haar vooral vanwege haar naakt zonnen verhalen en omdat ze bang was dat ik haar zou spotten in een restaurant
Oh dan ben ik het daar wel mee eens.quote:Op maandag 21 september 2020 23:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, ze was boos dat het teveel over F1 ging in de CUL slowchat en toen was ze weg (voor goed) @:luckystrike
Die fantaseerde toch alles bij elkaar?quote:Op maandag 21 september 2020 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je zoveel kiekjes in restaurants deelt. Iwanius was ook al keer gespot
Door Iwanius heb ik een CUL banquote:Op maandag 21 september 2020 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je zoveel kiekjes in restaurants deelt. Iwanius was ook al keer gespot
Zou wel willen weten hoe zo iemand er uit zietquote:Op maandag 21 september 2020 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dik maar dat boeide haar niet @minilot heeft haar ooit ontmoetquote:Op maandag 21 september 2020 23:46 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zou wel willen weten hoe zo iemand er uit ziet
Bedoel iwaniusquote:Op maandag 21 september 2020 23:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Dik maar dat boeide haar niet @:minilot heeft haar ooit ontmoet
Gewoon Miljuschka dik zekerquote:Op maandag 21 september 2020 23:47 schreef MCH het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 september 2020 23:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Ook dik, die kon 14 hollandse nieuwes eten en een paar Paulaner tijdens haringfeesten
Klopt. Niet alleen qua eten trouwens, die had vroeger ook een ander account waar hij hele fancy vakanties en alles liep te verzinnenquote:Op maandag 21 september 2020 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die fantaseerde toch alles bij elkaar?
En qua Miepsquote:Op maandag 21 september 2020 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Niet alleen qua eten trouwens, die had vroeger ook een ander account waar hij hele fancy vakanties en alles liep te verzinnen
Denk inderdaad niet heel slank nee. Net als die andere meid die 50 keer per dag in het wat eten we vandaag-topic postquote:Op maandag 21 september 2020 23:46 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zou wel willen weten hoe zo iemand er uit ziet
Waar je zin in hebtquote:Op maandag 21 september 2020 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Niet alleen qua eten trouwens, die had vroeger ook een ander account waar hij hele fancy vakanties en alles liep te verzinnen
Wtfquote:Op maandag 21 september 2020 23:50 schreef Fok-it het volgende:
Elke dag ook cola, red bull en fernandes drinkenLekker verrotte tandjes
Boom boom boomquote:Op maandag 21 september 2020 23:50 schreef MCH het volgende:
[..]
We weten het niet Chai of jij misschien stiekem wel
[ afbeelding ]
Vengaboys genotquote:
Af en toe een koud colaatje blijft toch wel erg lekker. Maar verder niet echt nee.quote:Op maandag 21 september 2020 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtf
Ik drink echt nooit meer frisdrank.
Ook mee gestopt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Af en toe een koud colaatje blijft toch wel erg lekker. Maar verder niet echt nee.
Mja alleen water of thee de hele dag is ook wel beetje saai.quote:
Karvan Cevitam en koffie, ik kom de dag wel door.quote:Op dinsdag 22 september 2020 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja alleen water of thee de hele dag is ook wel beetje saai.
Karvan Cevitam is goed ja.quote:Op dinsdag 22 september 2020 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Karvan Cevitam en koffie, ik kom de dag wel door.
Ik vind het echt 3x niks. Dat hele je moet het leren drinken zat er voor mij niet inquote:
Ach had ik eerst ook hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2020 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het echt 3x niks. Dat hele je moet het leren drinken zat er voor mij niet in
Klopt, om de 7 jaar veranderen je smaakpapillen dus misschien over paar jaar maar weer eens proberen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach had ik eerst ook hoor.
En bier vond ik ook niet te zuipen, nu juist heel lekker. Gek is dat hoe dat werkt hè, dat je een smaak heel anders kan interpreteren ineens.
Dan bereid ik me alvast voor op de periode dat ik alleen macaroni met smac lust.quote:Op dinsdag 22 september 2020 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, om de 7 jaar veranderen je smaakpapillen dus misschien over paar jaar maar weer eens proberen.
Smacgodquote:Op dinsdag 22 september 2020 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan bereid ik me alvast voor op de periode dat ik alleen macaroni met smac lust.
Braddie heeft hier ook een nummer op gemaaktquote:
Lol watquote:Op dinsdag 22 september 2020 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het echt 3x niks. Dat hele je moet het leren drinken zat er voor mij niet in
RobinOok niet? Ik reageerde toch echt op een post waarin het over een 'haar' ging.quote:
Nee. RobinOok is een achterlijke proleet.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:52 schreef Chia het volgende:
[..]
RobinOok niet? Ik reageerde toch echt op een post waarin het over een 'haar' ging.
Zo boos al in de ochtend, wat is er mis gegaan in jouw miserabele levenquote:Op dinsdag 22 september 2020 08:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. RobinOok is een achterlijke proleet.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo boos al in de ochtend, wat is er mis gegaan in jouw miserabele leven
Niet mijn probleemquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Iemand achterlijk noemen vind ik nogal een primaire reactie
Louter mollig! Verder zachte G, dat zag ik even niet aankomenquote:Op maandag 21 september 2020 23:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo raar is het ook allemaal weer nietquote:
Dat bepalen we zelf welquote:Op dinsdag 22 september 2020 10:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo raar is het ook allemaal weer niet
Niet zo brutaal johquote:
En als je moest kiezen tussen koffie of boekenquote:
Oh dayumquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als je moest kiezen tussen koffie of boeken
@GGMM lijkt op een aap?quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:52 schreef Tjacka het volgende:
ben in de Apenheul
veel broers van @:ggmm
quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:ggmm lijkt op een aap?
Twijfelachtige TR meegepakt wegens racisme.
nee hij lijkt op gorillaquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:ggmm lijkt op een aap?
Twijfelachtige TR meegepakt wegens racisme.
SOWWWWquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:52 schreef Tjacka het volgende:
ben in de Apenheul
veel broers van @:ggmm
Zag onlangs nog een plaatje van een gorillaman voorbij komenquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee hij lijkt op gorilla
zo'n sterke man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Zag onlangs nog een plaatje van een gorillaman voorbij komenjouw probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Zag onlangs nog een plaatje van een gorillaman voorbij komenGoedemiddag ChiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren jouw topics maar een schim van die humor inderdaadquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:15 schreef Rozevla het volgende:
Ik moet altijd erg lachen om die mooie gifjes van die gozer.
Dood aan influencersquote:
Wordt dat dan een massaban?quote:
Probleemdenker gespot. Gelijk problemen projecterenquote:
Vrouwenquote:Op dinsdag 22 september 2020 18:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Nu niet meer, want het blijkt een zure lul te zijn.
Lekker een dagje bradgenquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, dat was mijn vrije dag weer.
Wat heeft hij gedaanquote:Op dinsdag 22 september 2020 18:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee mannen juistquote:
Gewoon dat probleemdenken gelijk ofwel een puberale oneliner, is toch meestal een veeg teken.quote:
Ik ook wel met jouquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:00 schreef Chia het volgende:
Maar geintje hoor, nog steeds zin om te spelen
wow gelijk madquote:Op dinsdag 22 september 2020 18:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Kunt toch zeggen dat je Corona hebtquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen zin om te werken jongens.
Misschien moet ik de braadleef gaan zetten.
Krijg ik alleen geen loon geloof ik.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kunt toch zeggen dat je Corona hebt
Jij dacht zeker dat je hier maar een vrijbrief had om alles neer te kunnen kwakken.quote:
Vannacht nog lekker in je moeder liggen kwakkenquote:Op dinsdag 22 september 2020 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij dacht zeker dat je hier maar een vrijbrief had om alles neer te kunnen kwakken.
Vertelde ze al ja. Ze vond je wel erg vaak terugkomen, begon een beetje een pityfuck te worden zei zequote:Op dinsdag 22 september 2020 21:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Vannacht nog lekker in je moeder liggen kwakken
Hahaaaaatjesquote:Op dinsdag 22 september 2020 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vertelde ze al ja. Ze vond je wel erg vaak terugkomen, begon een beetje een pityfuck te worden zei ze
Ja, gewoon met een zak Snickers schudden en dan komt ie wel om de hoek gewaggeld.quote:
Maar wel prima vermaak.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:03 schreef Fok-it het volgende:
Boh dat was een stukje pijnlijke tv sinds lange tijd
hèquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:03 schreef Fok-it het volgende:
Famke Louise ging Diederik Gommers wel even uitleggen wat volksgezondheid precies inhield.quote:
Toen ze dat briefje erbij pakte moest ik echt hier aan denkenquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ze dat briefje erbij pakte moest ik echt hier aan denken![]()
Vanaf 0:25
Waard om terug te kijken?quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:03 schreef Fok-it het volgende:
Op1 schijnt ook wel mooi geweest te zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:13 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oke doe ik morgen in de baas zijn tijd
Hadden ze daar ook influencers uitgenodigd?quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op1 schijnt ook wel mooi geweest te zijn.
Ja zag al in de story van Tim Hofman voorbij komenquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op1 schijnt ook wel mooi geweest te zijn.
Tim Douwsma was aan het praten daar.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hadden ze daar ook influencers uitgenodigd?
Beter dan Bol?quote:
Mja ik lees niet in het Engelsquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:24 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja goedkoper en allemaal morgen in huis
Ja zatquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Amazon.nl heeft ook wel Nederlandse boeken toch?
Oh dacht dat het vooral om buitenlandse producten gingquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Amazon.nl heeft ook wel Nederlandse boeken toch?
Je moet eens naar Boekenzolder gaan, krijg je gewoon 10 boeken gratis als je er ook paar inlevertquote:
Zit alleen ver wegquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet eens naar Boekenzolder gaan, krijg je gewoon 10 boeken gratis als je er ook paar inlevert
Nee Amazon.nl is gewoon gericht op de Nederlanders.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dacht dat het vooral om buitenlandse producten ging
Snap ook echt niet hoe het zoveel goedkoper kan zijn. Hardcover Kamala Harris tientje goedkoper dan Bol en gewoon morgen in huisquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vreemd wel ja. Meer verzendkosten wellicht?quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:30 schreef Fugue het volgende:
[..]
Snap ook echt niet hoe het zoveel goedkoper kan zijn. Hardcover Kamala Harris tientje goedkoper dan Bol en gewoon morgen in huis
Nee was gratisquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vreemd wel ja. Meer verzendkosten wellicht?
Goed verdienmodelquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet eens naar Boekenzolder gaan, krijg je gewoon 10 boeken gratis als je er ook paar inlevert
Ja Nederlandse boeken met Engelse beschrijvingquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Konden we jou maar afstempelenquote:
Hallo, goedemorgen ook. Ik ga mijn best doen vandaag!quote:Op woensdag 23 september 2020 07:12 schreef Mortaxx het volgende:
Vergeet ik bijna het topic te openen :$
Goedemorgen deze morgen. Hartelijk welkom deze vrolijke slowchat. Zet de ONZ SC jingle op en post erop los!
Wat ga je doen om je doelen van vandaag te bereiken?quote:Op woensdag 23 september 2020 10:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hallo, goedemorgen ook. Ik ga mijn best doen vandaag!
Ja vind het niet fijn lezen in een andere taal dan Nederlands, geen idee waaromquote:
Dat is puur gewenning.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vind het niet fijn lezen in een andere taal dan Nederlands, geen idee waarom
Wellicht.quote:
Hihiquote:Op woensdag 23 september 2020 11:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Jullie hebben wel wat overeenkomsten haha
quote:Op woensdag 23 september 2020 11:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Jullie hebben wel wat overeenkomsten haha
We schatten jou lager in dan kree, braad en ama maar ook een goedemorgenquote:Op woensdag 23 september 2020 11:41 schreef Solotovski het volgende:
Goedemorgen noel leuk dat je er weer bent
Niet gemist.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:41 schreef Solotovski het volgende:
Goedemorgen noel leuk dat je er weer bent
Je hoerenmoeder en haar hoerenmoederquote:
Ik pis op jequote:Op woensdag 23 september 2020 11:42 schreef MCH het volgende:
[..]
We schatten jou lager in dan kree, braad en ama maar ook een goedemorgen
Zo te zien heb je geleerd van je vakantiequote:Op woensdag 23 september 2020 11:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je hoerenmoeder en haar hoerenmoeder
Zekerquote:Op woensdag 23 september 2020 11:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zo te zien heb je geleerd van je vakantie
Dat is dan al de 30 gepasseerd he. Sommigen worden nooit volwassenquote:Op woensdag 23 september 2020 11:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zo te zien heb je geleerd van je vakantie
Jij drinkt meer?quote:
Uitstekend.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Hey supertroll![]()
Hoe is het in trollenland?
Doe ik al bijna 2 maanden niet meerquote:Op woensdag 23 september 2020 11:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Jezus Noel, in de ochtend al aan de sos
quote:Op woensdag 23 september 2020 11:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uitstekend.
De andere trollen zijn wel een stuk lelijker hoor, tering
Wat ga je vandaag doen?quote:Op woensdag 23 september 2020 11:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Doe ik al bijna 2 maanden niet meer
Beetje t huishouden, ff nieuwe toiletbril halen, gamen, blowenquote:
Ga dan ook gewoon zitten als je moet schijtenquote:Op woensdag 23 september 2020 12:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ff nieuwe toiletbril halen,
Wat ben jij toch altijd boos op mij. Ik ben eigenlijk een hele lieve jongen hoorquote:
Ik ben niet boosquote:Op woensdag 23 september 2020 12:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ben jij toch altijd boos op mij. Ik ben eigenlijk een hele lieve jongen hoor
quote:
Sorry okequote:Op woensdag 23 september 2020 15:09 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso die trots inderdaad. Op FOK! zie je het ook. Mensen lopen echt te paraderen met hun achterlijkheid alsof het iets is om mee te pochenHoe dan
Bij blauwen zie je dat vaak inderdaad en bij Noelquote:Op woensdag 23 september 2020 15:09 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso die trots inderdaad. Op FOK! zie je het ook. Mensen lopen echt te paraderen met hun achterlijkheid alsof het iets is om mee te pochenHoe dan
Dacht niet meteen aan jou, maar zelfontwikkeling is op elk niveau gewenst natuurlijk.quote:
inb4 je dikke hoerenmoederquote:Op woensdag 23 september 2020 15:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij blauwen zie je dat vaak inderdaad en bij Noel
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 23 september 2020 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht niet meteen aan jou, maar zelfontwikkeling is op elk niveau gewenst natuurlijk.
Het hoofd van je hoerenmoeder op een stokquote:Op woensdag 23 september 2020 15:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij blauwen zie je dat vaak inderdaad en bij Noel
geeft niet, je bent nieuw en je had fittie met @Chia dus je bent sowieso interessantquote:
Maar Chia is mijn beste vriendinquote:Op woensdag 23 september 2020 15:19 schreef MCH het volgende:
[..]
geeft niet , je bent nieuw en je had fittie met @:chia dus je bent sowieso interessant
Maar het leuke is nog dat die Famke ging zitten zwammen over "de andere kant" van de maatregelen en dat er ook bedrijven failliet door gaan. Goed dat ze die heeft aangekaart, volgens mij was dat nog niet bekend!quote:Op woensdag 23 september 2020 15:06 schreef Fok-it het volgende:
Telegraaf-columniste Kitty Herweijer: “Dat ‘in gesprek’ willen blijven gaan met trotse, onderontwikkelde laaggeletterden, echt alsof dat zin heeft. You can’t argue with stupid, leer dat. Alleen het aanpakken van de erbarmelijke staat van ons onderwijs heeft zin om dit te bestrijden.”
Beste comment. Onderwijs verbeteren en downies doodzwijgen.
Ze is al beste vriendinnen met @Amarantha en de vriendin van @toto69quote:
ga wegquote:Op woensdag 23 september 2020 15:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar het leuke is nog dat die Famke ging zitten zwammen over "de andere kant" van de maatregelen en dat er ook bedrijven failliet door gaan. Goed dat ze die heeft aangekaart, volgens mij was dat nog niet bekend!
Ik heb in de eerste plaats zeer veel respect voor Coronaquote:Op woensdag 23 september 2020 15:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar het leuke is nog dat die Famke ging zitten zwammen over "de andere kant" van de maatregelen en dat er ook bedrijven failliet door gaan. Goed dat ze die heeft aangekaart, volgens mij was dat nog niet bekend!
Mooi, kom maar niet meer terug.quote:
Machtige woorden!quote:Op woensdag 23 september 2020 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb in de eerste plaats zeer veel respect voor Corona
Wie acht je intelligenter?quote:Op woensdag 23 september 2020 15:21 schreef Fugue het volgende:
Dat mens krijgt bijna net zoveel aandacht als Braddie
Braddiequote:
Moeilijk te zeggen. Braddie is verbaal wat sterker dus als je niet naar de inhoud luistert is het minder obviousquote:
Je klinkt jaloersquote:Op woensdag 23 september 2020 15:21 schreef Fugue het volgende:
Dat mens krijgt bijna net zoveel aandacht als Braddie
Ik heb ten eerste zeer veel respect voor Maarten van Rossemquote:Op woensdag 23 september 2020 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als die nou samen met Gers Pardoel in een speciale aflevering van de slimste mens gingen zitten
Verbaal is er niks op aan te merken inderdaadquote:Op woensdag 23 september 2020 15:26 schreef Fugue het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Braddie is verbaal wat sterker dus als je niet naar de inhoud luistert is het minder obvious
quote:Op woensdag 23 september 2020 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ten eerste zeer veel respect voor Maarten van Rossem
Nog ff snen een pizza naar binnenwerken na het tegenvallende weegmomentquote:Op woensdag 23 september 2020 15:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Braddie
Ja echt ook al is ie een enorm ei
quote:Op woensdag 23 september 2020 15:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nog ff snen een pizza naar binnenwerken na het tegenvallende weegmoment![]()
![]()
![]()
![]()
25cm maar dus niks aan de hand
heb jij betaald werk?quote:Op woensdag 23 september 2020 15:33 schreef Fok-it het volgende:
Nog 27 minuten en dan zit het er weer op voor vandaag
Nee nee, sociale werkplaats met behoud van uitkeringquote:
Lekker gewerkt pik!!!quote:Op woensdag 23 september 2020 15:33 schreef Fok-it het volgende:
Nog 27 minuten en dan zit het er weer op voor vandaag
Nou, mijn pik heeft al tijden niet meer lekker gewerkt hoorquote:
Was het meer anus verkopen dit jaar achter het station?quote:Op woensdag 23 september 2020 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, mijn pik heeft al tijden niet meer lekker gewerkt hoor
Daar ben ik niet zo van.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was het meer anus verkopen dit jaar achter het station?
Het was al te mooi om waar te zijnquote:Op woensdag 23 september 2020 16:27 schreef Fugue het volgende:
Beste klant,
We wilden je laten weten dat vanwege een vertraagde bezorging je Amazon-bestelling één tot twee werkdagen later kan aankomen dan verwacht.
Hoerenzooi Jeff Bezos!!1!
Oei. Even van die blauwe pillen kopen, misschien helpt datquote:Op woensdag 23 september 2020 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, mijn pik heeft al tijden niet meer lekker gewerkt hoor
Komt omdat je gisteren hier te enthousiast deed.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:27 schreef Fugue het volgende:
Beste klant,
We wilden je laten weten dat vanwege een vertraagde bezorging je Amazon-bestelling één tot twee werkdagen later kan aankomen dan verwacht.
Hoerenzooi Jeff Bezos!!1!
Ja wel kut want morgen en vrijdag ben ik er niet en dan moet ik dus verplicht communiceren met de burenquote:Op woensdag 23 september 2020 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was al te mooi om waar te zijn
Het spijt mequote:Op woensdag 23 september 2020 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt omdat je gisteren hier te enthousiast deed.
Ama, hoe gaat hetquote:Op woensdag 23 september 2020 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Allereerst heb ik zeer veel respect voor Amazonquote:Op woensdag 23 september 2020 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
kekquote:Op woensdag 23 september 2020 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Allereerst heb ik zeer veel respect voor Amazon
Mooie rivier inderdaadquote:Op woensdag 23 september 2020 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Allereerst heb ik zeer veel respect voor Amazon
Zou er nog wat uitkomen bij zo'n 80-jarige? Beetje stof wellichtquote:
Huur ze in en vraag het haarquote:Op woensdag 23 september 2020 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou er nog wat uitkomen bij zo'n 80-jarige? Beetje stof wellicht
Terwijl je haar anaal penetreert.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huur ze in en vraag het haar
Is wel het verhoogde tarief trouwens(!!)quote:Op woensdag 23 september 2020 17:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Terwijl je haar anaal penetreert.
Je zou het vaker moeten openen vriendquote:Op woensdag 23 september 2020 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
Het topic is wel een succes vandaag
Hij doet het beter dan Kiid inderdaadquote:Op woensdag 23 september 2020 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je zou het vaker moeten openen vriend
Ga het zo wel alweer sluitenquote:Op woensdag 23 september 2020 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je zou het vaker moeten openen vriend
We zijn al teveel verwend vandaag. Ik snap Mortaxx wel. Teveel vrijheden en we ontsporenquote:
Ja maar ja het ging net zo goedquote:Op woensdag 23 september 2020 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We zijn al teveel verwend vandaag. Ik snap Mortaxx wel. Teveel vrijheden en we ontsporen
Heb je al veel notes gezet?quote:
Mag je niet noten in andere fora?quote:
Nee mods zijn erg territoriaalquote:Op woensdag 23 september 2020 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag je niet noten in andere fora?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |