Nou je zit in de horeca in Amsterdam, niet best tochquote:
Ik ben geld aan het scheppen maatjequote:Op maandag 21 september 2020 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou je zit in de horeca in Amsterdam, niet best toch
Ik zit op mobiel. Ik weet niet eens hoe ik posts verwijder via laptop.quote:
Dat kan. Maar dat je omgeving daar dan vervolgens nooit wat van hebt gezegd lijkt me dan weer stuk minder aannemelijk.quote:Op maandag 21 september 2020 19:16 schreef Fugue het volgende:
[..]
Maar mss ben je je er niet bewust van
?quote:Op maandag 21 september 2020 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben geld aan het scheppen maatje
Ik ben genderfluid ik wil een eigen kleurquote:
Ik heb een webshop en heb dat werken in de horeca er gewoon bij. Maak nu evengoed 30 uur en webshop draait alleen maar beter door cojona.quote:
Open een topic in fbquote:Op maandag 21 september 2020 19:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben genderfluid ik wil een eigen kleur
Netjes. Mondkapjes ofzo?quote:Op maandag 21 september 2020 19:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb een webshop en heb dat werken in de horeca er gewoon bij. Maak nu evengoed 30 uur en webshop draait alleen maar beter door cojona.
Ga naar klb sukkelquote:Op maandag 21 september 2020 19:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben genderfluid ik wil een eigen kleur
Op likes openbaren staat 2 wekenquote:Op maandag 21 september 2020 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit bericht werd geliked door een mod. Dat dit kan op fok
Post gelikedquote:Op maandag 21 september 2020 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit bericht werd geliked door een mod. Dat dit kan op fok
geen ideequote:Op maandag 21 september 2020 20:38 schreef MCH het volgende:
Zijn er de laatste tijd nog leuke braadvlogs verschenen?
Nee hij zit weer te janken dat iedereen hem niet serieus neemt.quote:Op maandag 21 september 2020 20:38 schreef MCH het volgende:
Die dikke moet niet zo janken.quote:Op maandag 21 september 2020 22:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee hij zit weer te janken dat iedereen hem niet serieus neemt.
Zie jij Ama ook als de vrouwelijke Braddie?quote:Op maandag 21 september 2020 22:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jammer dat er geen braadtopic meer is.quote:Op maandag 21 september 2020 22:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zou hij zelf niet doorhebben hoe voor lul hij staat in die vlogs?quote:Op maandag 21 september 2020 22:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
In zijn vlog verkondigen dat hij een dagelijkse wandeling tot zijn ritueel wilt maken. 2 minuten later: Ik heb echt zin in een kleine pizza.quote:Op maandag 21 september 2020 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou hij zelf niet doorhebben hoe voor lul hij staat in die vlogs?
Als die jongen gaat beginnen met hardlopen ga ik het volgen.quote:Op maandag 21 september 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In zijn vlog verkondigen dat hij een dagelijkse wandeling tot zijn ritueel wilt maken. 2 minuten later: Ik heb echt zin in een kleine pizza.Klein is gewoon normale grootte maar dat maakt niet uit
echt niet, hij had toch van die picolinis in de vriezer liggenquote:Op maandag 21 september 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In zijn vlog verkondigen dat hij een dagelijkse wandeling tot zijn ritueel wilt maken. 2 minuten later: Ik heb echt zin in een kleine pizza.Klein is gewoon normale grootte maar dat maakt niet uit
Ja sorry maar de inhoud van zijn vriezer is niet iets wat ik probeer te onthoudenquote:Op maandag 21 september 2020 23:34 schreef MCH het volgende:
[..]
echt niet, hij had toch van die picolinis in de vriezer liggen
lijkt me echt funest voor je knieën als je zo zwaar bentquote:Op maandag 21 september 2020 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als die jongen gaat beginnen met hardlopen ga ik het volgen.
Ik snap echt niet hoe mensen het zo ver kunnen laten komen.quote:Op maandag 21 september 2020 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
lijkt me echt funest voor je knieën als je zo zwaar bent
Die zijn een paar vlogs geleden al verorberd als lunchquote:Op maandag 21 september 2020 23:34 schreef MCH het volgende:
[..]
echt niet, hij had toch van die picolinis in de vriezer liggen
Heb jij beter voor elkaar ja, eten saai vinden is wat dat betreft dan nog beter.quote:Op maandag 21 september 2020 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel fucked als je een eetverslaving hebt.
Met al dat thuiswerken moet je jezelf gewoon soms ook eens verwennen met een lekkere thuislunchquote:Op maandag 21 september 2020 23:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Die zijn een paar vlogs geleden al verorberd als lunch
Ik ben wel verslaafd aan tosti.quote:Op maandag 21 september 2020 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij beter voor elkaar ja, eten saai vinden is wat dat betreft dan nog beter.
Ik neig er ook wel een klein beetje naar, maar ik ben sowieso verslavingsgevoelig dus ja, ook voor eten
quote:Op maandag 21 september 2020 20:38 schreef MCH het volgende:
Ik mis haarquote:Op maandag 21 september 2020 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maarja die van mij zijn dan ook mokerlekker.
@:RobinOok
Wow, die heeft al 2 jaar niet op FOK! gepost. Was me niet eens opgevallen.quote:
Ja. Was een beetje bang voor haarquote:Op maandag 21 september 2020 23:43 schreef Fok-it het volgende:
Dat was toch wel de grootste culinaire snob van heel het forum wel.
Mis haar vooral vanwege haar naakt zonnen verhalen en omdat ze bang was dat ik haar zou spotten in een restaurantquote:Op maandag 21 september 2020 23:43 schreef Fok-it het volgende:
Dat was toch wel de grootste culinaire snob van heel het forum wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |