abonnement Unibet Coolblue
pi_195172435
Motorclub topic!

Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^



New/Oldbierit Apr 2014

:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen. gele hesjes ftw

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop. Meestal worden ook de nodige U-bochten gemaakt, veelal door de schuld van Salatrel.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P

Motoroccasion.nl
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.

Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195172493
FiPo! :P

Mijn accu is ook steeds verder deaud aan het gaan, al startte hij pas geleden wel na een weekie of 5 zonder lader.. ik denk dat ik hem nog effe de winter door sleep aan het infuus, en dat ik van het voorjaar ook ergens een keer de sjaak ben. Ik heb een voltmeter op het dash, dus ik kan hem goed in de smiezen houden.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195173639
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2020 00:15 schreef Sounddragon het volgende:
FiPo! :P

Mijn accu is ook steeds verder deaud aan het gaan, al startte hij pas geleden wel na een weekie of 5 zonder lader.. ik denk dat ik hem nog effe de winter door sleep aan het infuus, en dat ik van het voorjaar ook ergens een keer de sjaak ben. Ik heb een voltmeter op het dash, dus ik kan hem goed in de smiezen houden.
Druppellader is wel een uitvinding vind ik, heb de mijne al een hele poos en die heeft twee motoren bediend _O_
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195173914
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2020 00:15 schreef Sounddragon het volgende:
FiPo! :P

Mijn accu is ook steeds verder deaud aan het gaan, al startte hij pas geleden wel na een weekie of 5 zonder lader.. ik denk dat ik hem nog effe de winter door sleep aan het infuus, en dat ik van het voorjaar ook ergens een keer de sjaak ben. Ik heb een voltmeter op het dash, dus ik kan hem goed in de smiezen houden.
Ik heb gisteravond een accu gekocht, en dat na ±6 jaar zonder druppellader. Ik ben om om een druppellader te gebruiken als ik hem even niet gebruik. Probleem is wel dat ik geen stroom heb in mijn schuur, dus zal de accu moeten demonteren als hij aan het infuus moet.
  maandag 21 september 2020 @ 08:35:17 #5
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195174044
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2020 00:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

In Gennep zit zo'n kledingfix turk, die draait daar zijn hand niet voor om, heb je niet zoiets in de buurt zitten? Je hoeft iig niet altijd meteen de complete rits te vervangen, soms kan er gewoon zo'n nieuw 'wagentje' op; kost peanuts.
Ik heb er al zo'n sleutelring aan zitten :+ Werkt niet echt ideaal bij sluiten (het begin) maar lukt wel.
Denk overigens wel dat ik hem laat repareren ja, pak is al 12 jaar oud maar nog wel goed. En een nieuwe is duur :+
Daarnaast wil ik ook nog een nieuwe helm én handschoenen, dus dat schiet ook lekker op :P
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_195174073
quote:
11s.gif Op maandag 21 september 2020 08:16 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ik heb gisteravond een accu gekocht, en dat na ±6 jaar zonder druppellader. Ik ben om om een druppellader te gebruiken als ik hem even niet gebruik. Probleem is wel dat ik geen stroom heb in mijn schuur, dus zal de accu moeten demonteren als hij aan het infuus moet.
Dat hoor je niet heel vaak, geen stroom in de schuur :P Kabeltje leggen?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 21 september 2020 @ 08:42:26 #7
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195174093
Gewoon accu eruit pakken, deed ik ook altijd. Sowieso slim om je accu op kamertemperatuur te bewaren en niet in een vrieskou (ik neem even aan dat het geen dik geïsoleerde garage is, zonder stroom :P).
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_195174194
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 08:39 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat hoor je niet heel vaak, geen stroom in de schuur :P Kabeltje leggen?
Appartementencomplex.
pi_195174226
quote:
3s.gif Op maandag 21 september 2020 08:56 schreef Qunix het volgende:

[..]

Appartementencomplex.
Oh zo, ja makes sense :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Vis een optie? maandag 21 september 2020 @ 09:01:59 #10
70532 loveli
N
pi_195174243
quote:
3s.gif Op maandag 21 september 2020 08:56 schreef Qunix het volgende:

[..]

Appartementencomplex.
Ook geen licht?
crap in = crap out
pi_195175042
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 09:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Ook geen licht?
Nope.
pi_195175821


Nog steeds met mijn oude zooi. Maar goed, ik wacht nog even op Black Friday en leuke aanbiedingen :Y).
Gisteren was wel echt het perfecte dagje om een ritje te doen.
pi_195175860
quote:
14s.gif Op maandag 21 september 2020 10:51 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]

Nog steeds met mijn oude zooi. Maar goed, ik wacht nog even op Black Friday en leuke aanbiedingen :Y).
Gisteren was wel echt het perfecte dagje om een ritje te doen.
Black Stig!

Staat je prima :Y

Mooie fiets ook!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 21 september 2020 @ 11:05:41 #14
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195175982
quote:
14s.gif Op maandag 21 september 2020 10:51 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]

Nog steeds met mijn oude zooi. Maar goed, ik wacht nog even op Black Friday en leuke aanbiedingen :Y).
Gisteren was wel echt het perfecte dagje om een ritje te doen.
Gaaf fietsje :Y
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 21 september 2020 @ 11:55:18 #15
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195176815
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 07:34 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Druppellader is wel een uitvinding vind ik, heb de mijne al een hele poos en die heeft twee motoren bediend _O_
Ja, echt wel.. ik heb mijn Optimate 4 al sinds de introductie, ding is echt onverwoestbaar.. heeft een jaar of 7, 8 buiten onder een afdak gehangen all year round, in Gennep in een koude garage, nooit echt een goed leventje gehad, 5 motoren 'bediend, en werkt nog steeds echt perfect..
Ik heb er ook een (eigenlijk veel te zware) Ctek boatcharger bij die ik ook voor de auto kan gebruiken en die ook kan desulfateren, maar de optimate lust ook wel een auto-accu als je geduld hebt.. Als je niet veel rijdt, is een druppellader eigenlijk gewoon een musthave, of een abo bij de accuboer.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195176922
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2020 11:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, echt wel.. ik heb mijn Optimate 4 al sinds de introductie, ding is echt onverwoestbaar.. heeft een jaar of 7, 8 buiten onder een afdak gehangen all year round, in Gennep in een koude garage, nooit echt een goed leventje gehad, 5 motoren 'bediend, en werkt nog steeds echt perfect..
Ik heb er ook een (eigenlijk veel te zware) Ctek boatcharger bij die ik ook voor de auto kan gebruiken en die ook kan desulfateren, maar de optimate lust ook wel een auto-accu als je geduld hebt.. Als je niet veel rijdt, is een druppellader eigenlijk gewoon een musthave, of een abo bij de accuboer.
Die heb ik ook eentje :D Echt eens met wat je zegt. Beste aankoop ooit wat dat betreft.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 21 september 2020 @ 12:26:54 #17
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195177454
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 08:35 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ik heb er al zo'n sleutelring aan zitten :+ Werkt niet echt ideaal bij sluiten (het begin) maar lukt wel.
Denk overigens wel dat ik hem laat repareren ja, pak is al 12 jaar oud maar nog wel goed. En een nieuwe is duur :+
Daarnaast wil ik ook nog een nieuwe helm én handschoenen, dus dat schiet ook lekker op :P
Ah, alleen het lipje kapot.. I prefer sowieso een touwtje met handschoenen aan. Maar een sleutelring werkt idd ook ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 21 september 2020 @ 12:28:34 #18
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195177487
quote:
14s.gif Op maandag 21 september 2020 10:51 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]

Nog steeds met mijn oude zooi. Maar goed, ik wacht nog even op Black Friday en leuke aanbiedingen :Y).
Gisteren was wel echt het perfecte dagje om een ritje te doen.
Heeft de KTM-meneer geen leuke deals?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195177603
quote:
3s.gif Op maandag 21 september 2020 12:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Heeft de KTM-meneer geen leuke deals?
Ik hoef eigenlijk geen KTM-kledij. Liever niet zelfs.
En de maat is een probleem; die gaan niet zo klein. Ik kreeg hier als tip REV'IT, dus daar heb ik nu mijn oog op laten vallen, gezien zij ook nog eens lengte-maten hebben.
  maandag 21 september 2020 @ 12:42:03 #20
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195177797
quote:
14s.gif Op maandag 21 september 2020 12:33 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik hoef eigenlijk geen KTM-kledij. Liever niet zelfs.
En de maat is een probleem; die gaan niet zo klein. Ik kreeg hier als tip REV'IT, dus daar heb ik nu mijn oog op laten vallen, gezien zij ook nog eens lengte-maten hebben.
Jep, klopt.. Maar er zijn meer merken die dat hebben. Anders misschien een keertje in Nijmegen kijken? die hebben van alles en nogwat, en ik krijg tot nog toe steeds leuke deals daar :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195178370
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2020 12:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jep, klopt.. Maar er zijn meer merken die dat hebben. Anders misschien een keertje in Nijmegen kijken? die hebben van alles en nogwat, en ik krijg tot nog toe steeds leuke deals daar :)
Ja, ik denk dat ik daar zaterdag even voorbij hop, om in ieder geval laarzen te passen.
Die zijn wel echt aan vervanging toe.
  maandag 21 september 2020 @ 13:23:52 #22
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195178494
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 13:16 schreef Anne het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat ik daar zaterdag even voorbij hop, om in ieder geval laarzen te passen.
Die zijn wel echt aan vervanging toe.
Dat waren ze 2 jaar geleden al idd.. misschien zijn die dingen waar we toen naar keken inmiddels wel voor de weggeef :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195178995
Winkel van fc Moto is ook toch wel aan te rijden toch? Zit bij Aken ergens en hebben volgens mij wel groot assortiment
pi_195183118


Begin van dit jaar deze fiets aangeschaft. Een Ducati Monster 821 uit 2015 :). Vorig jaar mijn rijbewijs gehaald, achteraf gezien had ik dit echter veel eerder moeten doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Skwish op 21-09-2020 18:01:15 ]
  Vis een optie? maandag 21 september 2020 @ 19:10:42 #25
70532 loveli
N
pi_195184612
Tof!
crap in = crap out
  maandag 21 september 2020 @ 19:56:22 #26
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195185601
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 13:54 schreef Salatrel het volgende:
Winkel van fc Moto is ook toch wel aan te rijden toch? Zit bij Aken ergens en hebben volgens mij wel groot assortiment
Termaat zit praktisch om de hoek natuurlijk, en die hebben gruwelijk veel, verkopen kut dit jaar, geen beurs wellicht volgend jaar, die willen wel wat verkopen, en dus; altijd mooie prijs.. Aken op en neer kost een halve tank brandstof en een hele dag. Of je bestelt online, maar dan kun je weer niet passen.

quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2020 17:51 schreef Skwish het volgende:
[ afbeelding ]

Begin van dit jaar deze fiets aangeschaft. Een Ducati Monster 821 uit 2015 :). Vorig jaar mijn rijbewijs gehaald, achteraf gezien had ik dit echter veel eerder moeten doen.
Leuk ding, ik heb alleen altijd bij een Monster dat het net is of ik iets mis vóór de voorvork.. cockpitje, iets meer 'aanwezige' koplamp ofzo, kweenie.. verder vind ik ze wel tof, klinken ook erg lekker. :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 22 september 2020 @ 07:05:54 #27
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_195192449
Iemand een 996 kopen? Behoeft wat onderhoud :’)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 22 september 2020 @ 08:58:19 #28
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195193361
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 07:05 schreef stinkie het volgende:
Iemand een 996 kopen? Behoeft wat onderhoud :’)
Porsche? (8>
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 22 september 2020 @ 08:58:48 #29
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195193371
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 13:16 schreef Anne het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat ik daar zaterdag even voorbij hop, om in ieder geval laarzen te passen.
Die zijn wel echt aan vervanging toe.
Ik heb nu Alpinestars en die bevallen véél beter dan de Sidi's die ik eerst had :Y

Weet iemand een reparatie shop waar je leren pakken (of iig de rits) kan laten reperaren? Zo'n sleutel-ring werkt niet echt fijn (omdat er een soort "lock" op de ritsloper zit).
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Vis een optie? dinsdag 22 september 2020 @ 09:21:49 #30
70532 loveli
N
pi_195193828
Regio? Ik weet dat er vroeger bij Breda eentje zat.
crap in = crap out
pi_195194164
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 09:21 schreef loveli het volgende:
Regio? Ik weet dat er vroeger bij Breda eentje zat.
Er komen wel steeds meer motorkledingzaken heb ik het idee. Hier in Tilburg zitten er al 2 of 3 in mijn buurt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 22 september 2020 @ 10:35:47 #32
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195194810
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 09:21 schreef loveli het volgende:
Regio? Ik weet dat er vroeger bij Breda eentje zat.
Helliemond.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 22 september 2020 @ 11:06:01 #33
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195195318
Bekendste is MJK, maar dat is niet in de regio.. probeer een normale kleding-repair shop.. die rits hoeft er niet helemaal uit, je hoeft alleen maar een nieuw 'wagentje'..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 22 september 2020 @ 12:10:34 #34
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_195196583
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 september 2020 11:06 schreef Sounddragon het volgende:
Bekendste is MJK, maar dat is niet in de regio.. probeer een normale kleding-repair shop.. die rits hoeft er niet helemaal uit, je hoeft alleen maar een nieuw 'wagentje'..
dat noemen ze een loper :D
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_195196664
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 08:42 schreef daNpy het volgende:
Gewoon accu eruit pakken, deed ik ook altijd. Sowieso slim om je accu op kamertemperatuur te bewaren en niet in een vrieskou (ik neem even aan dat het geen dik geïsoleerde garage is, zonder stroom :P).
Jij hebt geen BMW :D
  dinsdag 22 september 2020 @ 12:17:27 #36
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195196719
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 september 2020 12:10 schreef fathank het volgende:

[..]

dat noemen ze een loper :D
Hallo, je zit in PTA; hier lopen we niet, hier hebben we wagentjes :{w
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 22 september 2020 @ 13:41:39 #37
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195198211
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 12:15 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Jij hebt geen BMW :D
:?

Die accu zit onmogelijk gemonteerd of wat? :P
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_195199638
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 07:05 schreef stinkie het volgende:
Iemand een 996 kopen? Behoeft wat onderhoud :’)
Dacht dat jij een 916 had
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_195199665
In het kader van de campagne Alleen samen krijgen we Corona ben ik vandaag als inwoner van zuid-Holland lekker wezen allroaden in Brabant en stiekem zelfs in België beland...
pi_195200041
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 13:41 schreef daNpy het volgende:

[..]

:?

Die accu zit onmogelijk gemonteerd of wat? :P
Veelal onder de tank ja. ;) in ieder geval bij een r1100s en een f650-800 gs
  dinsdag 22 september 2020 @ 15:42:15 #41
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195200411
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 15:23 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Veelal onder de tank ja. ;) in ieder geval bij een r1100s en een f650-800 gs
Keihandig :{
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 22 september 2020 @ 16:07:00 #42
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_195200864
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 15:23 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Veelal onder de tank ja. ;) in ieder geval bij een r1100s en een f650-800 gs
Onder de plastics die doen alsof ze een tank zijn.
Bij mijn F800GS tenminste. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 22 september 2020 @ 20:37:27 #43
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_195205433
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 15:02 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dacht dat jij een 916 had
Nope, echt een 996
Zou een foto posten als ik het ergens kon hosten
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_195206093
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 20:37 schreef stinkie het volgende:

[..]

Nope, echt een 996
Zou een foto posten als ik het ergens kon hosten
https://pichost.net/
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_195213768
Vanaf vandaag motorzooi in de aanbieding bij de Lidl waaronder kettingreiniger en kettingspray (transparant) en ook een 12v compressor voor je bandenspanning en een accurater (hoi Anne)
pi_195213814
:D.
pi_195213829
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 11:16 schreef Salatrel het volgende:
Vanaf vandaag motorzooi in de aanbieding bij de Lidl waaronder kettingreiniger en kettingspray (transparant) en ook een 12v compressor voor je bandenspanning en een accurater (hoi Anne)
Is dat Chinese troep of daadwerkelijk goed spul?
pi_195213872
Nou de 12v compressor deed het prima. Zelfs de ingebouwde manometer gaf dezelfde spanning weer als mijn digitale metertje. De lader heb ik niet want ik heb een optimale en de spray? Tja de tijd zal het leren maar Lidl zal dat ook wel ergens bij een fabrikant bestellen met een eigen label
pi_195213884
Die bussen vet en reiniger kosten 2 en 3 euro per stuk dus als je het wat vaker moet gebruiken so be it
pi_195224280
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 11:16 schreef Salatrel het volgende:
Vanaf vandaag motorzooi in de aanbieding bij de Lidl waaronder kettingreiniger en kettingspray (transparant) en ook een 12v compressor voor je bandenspanning en een accurater (hoi Anne)
Danku voor de tip! Die 12V compressor ga ik ook even meepakken. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_195237472
Motorkledingcenter.nl momenteel 10% korting op de alpinestars collectie als iemand interesse heeft.
  donderdag 24 september 2020 @ 18:26:05 #52
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195237640
't Wordt toch langzaam aan frisjes in het leer :D
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_195249213
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 11:20 schreef DW457 het volgende:

[..]

Is dat Chinese troep of daadwerkelijk goed spul?
Acculader gecheckt. In Duitsland gemaakt en met Tüv keur
pi_195277811
Bijna winterstop... :{
Vandaag de PS4 game “Ride 3” gekocht om effe door kunnen rijden.
Jezus wat heeft deze game een moeilijke leer curve.
Het is gewoon lastiger dan echt motor rijden.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_195278649
Winterstop? Het gaat nog niet eens bijna vriezen joh.. En voor motorgames ( :') ) zit je in het verkeerde subforum.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_195278672
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 18:26 schreef daNpy het volgende:
't Wordt toch langzaam aan frisjes in het leer :D
Vorig weekend nog even Luxemburg gedaan. Met een trui eronder was 's avonds over de snelweg nog prima te doen. :Y

Nieuw lid van ons studentencluppie was rechtdoor de hairpin uit gegaan.. motor 25 meter omlaag gekukeld maar gelukkig was ze zelf na 5 meter in een boom blijven steken. De motor TL natuurlijk en wonder boven wonder was ze zelf nog helemaal heel.

Zoekt iemand nog een projectfiets? T blok loopt nog _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_195286369
Vorige week zaterdag kreeg ik telefoon van de dealer dat de Duke 790 klaar was en op kenteken stond. Echter nog niet met de bestelde powerparts, dit was op de 1 of andere reden vertraagd.
Voor 30 september stond mijn 1290 GT al ingepland voor onderhoud en een lekke keerring. Dus vorige week zaterdag direct de motoren omgeruild zodat ik nog lekker kon rijden.

Deze week direct 1.000km gereden op de 790 😂 Wat een heerlijke motor, lekker klein, licht, wendbaar en ook al mocht ik nog niet echt volgas tijdens t inrijden vind ik hem zeker niet traag.

Vrijdag had ik de 1.000km er op staan. Gebeld voor een afspraak voor de eerste beurt, ja 5 oktober hebben we een plekje 😥

Dus nu weer even motorloos, wil ook niet teveel kilometers maken op de inloop olie. 'Gelukkig' is het weer er ook niet naar om nu te rijden.

quote:
14s.gif Op maandag 21 september 2020 12:33 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik hoef eigenlijk geen KTM-kledij. Liever niet zelfs.
En de maat is een probleem; die gaan niet zo klein. Ik kreeg hier als tip REV'IT, dus daar heb ik nu mijn oog op laten vallen, gezien zij ook nog eens lengte-maten hebben.
Ik haal alles van REV'IT altijd bij Bikeroutfit in Amsterdam. In de winkel geven ze je ook dusdanig korting op de webshop prijs (misschien krijg je die ook wel als je ze mailt) dat het voor mij zelfs loont om er heen te rijden vanuit Twente.
  Vis een optie? maandag 28 september 2020 @ 09:14:37 #58
70532 loveli
N
pi_195299077
quote:
14s.gif Op maandag 21 september 2020 12:33 schreef Anne het volgende:
En de maat is een probleem; die gaan niet zo klein. Ik kreeg hier als tip REV'IT, dus daar heb ik nu mijn oog op laten vallen, gezien zij ook nog eens lengte-maten hebben.
Grid heeft ook lengtematen, maar ik kan het merk niet meer vinden, behalve in outlets. Ik heb er een paar dingen van, fijn merk (behalve dat de broeken ook in lengtemaat te kort zijn ;) .
crap in = crap out
  maandag 28 september 2020 @ 09:25:45 #59
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195299239
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 01:57 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Vorig weekend nog even Luxemburg gedaan. Met een trui eronder was 's avonds over de snelweg nog prima te doen. :Y

Ja ik reed nog met t-shirt :+
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 29 september 2020 @ 11:49:45 #60
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_195322760
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 09:25 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ja ik reed nog met t-shirt :+
Ik rij altijd met een tshirt, echt kut iets diks eronder..
  dinsdag 29 september 2020 @ 12:07:51 #61
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195323130
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 11:49 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Ik rij altijd met een tshirt, echt kut iets diks eronder..
Onder leer kan nog een long sleeve, maar dan heb je het wel gehad idd.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_195324706
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 11:49 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Ik rij altijd met een tshirt, echt kut iets diks eronder..
Mijn leren pak zit gewoon iets te ruim. 1.78 en 50kg is een lastige maat :P

Enige optie voor mij is een keer iets op maat laten maken.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 29 september 2020 @ 14:04:32 #63
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195325218
Of bij Rev-it kijken? Of had je dat al gedaan?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_195328480
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 11:49 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Ik rij altijd met een tshirt, echt kut iets diks eronder..
Same, trui knelt bij mij meestal op de elleboog, en met een nervus ulnaris beknelling hoe ik dat niet lang vol :)
pi_195329729
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 09:25 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ja ik reed nog met t-shirt :+
Onder een leren pak kun je beste thermo ondergoed dragen. Ook bij warm weer
  dinsdag 29 september 2020 @ 18:58:01 #66
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195330082
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 18:35 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Onder een leren pak kun je beste thermo ondergoed dragen. Ook bij warm weer
Heb altijd een thermo onderbroek aan. Anders krijg ik mn broek bij warm weer niet meer uit :+
Qua shirt etc maakt me dat niet zoveel eigenlijk.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Vis een optie? woensdag 30 september 2020 @ 11:21:28 #67
70532 loveli
N
pi_195340409
Panty ;)
crap in = crap out
  woensdag 30 september 2020 @ 20:41:53 #68
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_195351385
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:33 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Mijn leren pak zit gewoon iets te ruim. 1.78 en 50kg is een lastige maat :P

Enige optie voor mij is een keer iets op maat laten maken.
1.78 en 50KG?

Zal ik een paar euro overmaken naar je voor 3 Quarter pounders ofzo?
Haha damn
pi_195352659
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:41 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

1.78 en 50KG?

Zal ik een paar euro overmaken naar je voor 3 Quarter pounders ofzo?
Haha damn
Een paar euro overmaken mag altijd.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 30 september 2020 @ 22:11:45 #70
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195353276
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:33 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Mijn leren pak zit gewoon iets te ruim. 1.78 en 50kg is een lastige maat :P

Enige optie voor mij is een keer iets op maat laten maken.
Laat ook klittenband op het zitvlak en je zadel naaien.. voorkomt dat je eraf waait :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator woensdag 30 september 2020 @ 22:33:09 #71
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195353824
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 13:33 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Mijn leren pak zit gewoon iets te ruim. 1.78 en 50kg is een lastige maat :P

Enige optie voor mij is een keer iets op maat laten maken.
Elke dag een shoarmaschotel halen. :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:37:41 #72
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_195430445
Conform het topic rij ik een Éckten Mannen Motor 8-)

.....en neen, ik heb de motor nog stééds niet af laten stellen. Dus rij ik ook nog steeds één km op een dino :P
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_195444754
quote:
9s.gif Op zondag 27 september 2020 01:52 schreef Amoeba het volgende:
Winterstop? Het gaat nog niet eens bijna vriezen joh.. En voor motorgames ( :') ) zit je in het verkeerde subforum.
Winterstop? Ik heb vorig jaar in de winter gewoon motorrijles gehad. Ben nu ook niet echt van plan om de motor voor 6 maanden achter de graniums te zetten
Het is wat.......
pi_195445840
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 14:50 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Winterstop? Ik heb vorig jaar in de winter gewoon motorrijles gehad. Ben nu ook niet echt van plan om de motor voor 6 maanden achter de graniums te zetten
winterstop hoeft niet als altijd door het weer te komen. Sommige motorverzekeringen kennen een winterstop. Bij Interpolis hebben ze bijvoorbeeld en motorverzekering met winterstop korting. Je mag dan alleen niet rijden van 1-12 tot 1-3 ook al zou het 20 graden zijn buiten.
pi_195446029
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:49 schreef Salatrel het volgende:

[..]

winterstop hoeft niet als altijd door het weer te komen. Sommige motorverzekeringen kennen een winterstop. Bij Interpolis hebben ze bijvoorbeeld en motorverzekering met winterstop korting. Je mag dan alleen niet rijden van 1-12 tot 1-3 ook al zou het 20 graden zijn buiten.
Maar goed, daar kies je zelf voor.

Het waaide best flink vanmorgen trouwens.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2020 15:57:19 ]
pi_195446132
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:56 schreef DW457 het volgende:

[..]

Maar goed, daar kies je zelf voor.

Het waaide best flink vanmorgen trouwens.
Klopt. Overigens zijn allebei mijn motoren het hele jaar door verzekerd en stop ik met de XT pas met rijden bij sneeuw en/of ijzel maar sommigen zullen dus op een bepaalde datum sowieso moeten stoppen met rijden ongeacht het weer.
pi_195447557
Bij Centraal beheer mag je met winterkorting gewoon doorrijden, zolang je niet all risk verzekerd bent. Dat vergoeden ze dan niet maar schades aan anderen wel.
pi_195460018
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:49 schreef Salatrel het volgende:

[..]

winterstop hoeft niet als altijd door het weer te komen. Sommige motorverzekeringen kennen een winterstop. Bij Interpolis hebben ze bijvoorbeeld en motorverzekering met winterstop korting. Je mag dan alleen niet rijden van 1-12 tot 1-3 ook al zou het 20 graden zijn buiten.
En dat scheelt je dan 2 euro per maand. Toch zonde als het dan in december een paar dagen heerlijk weer is
Het is wat.......
pi_195669779
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 08:02 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

En dat scheelt je dan 2 euro per maand. Toch zonde als het dan in december een paar dagen heerlijk weer is
Zelfs gisteren was het nog heerlijk. Gewoon even een uurtje gaan ridjen. Omdat het kan
Het is wat.......
pi_195670675
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:49 schreef Salatrel het volgende:

[..]

winterstop hoeft niet als altijd door het weer te komen. Sommige motorverzekeringen kennen een winterstop. Bij Interpolis hebben ze bijvoorbeeld en motorverzekering met winterstop korting. Je mag dan alleen niet rijden van 1-12 tot 1-3 ook al zou het 20 graden zijn buiten.
Dat heb ik met mn auto. _O- Volgend jaar met alle corona onzin toch maar eens anders regelen
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_195730546




Roadtrip ready! De dagen al aan t aftellen *O*
  maandag 19 oktober 2020 @ 15:53:39 #82
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_195730965
Pohh lekker ritje gedaan Zaterdag.

  maandag 19 oktober 2020 @ 15:59:34 #83
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195731046
Prachtige kaarsrechte wegen, Flevoland? :P

Ben gisteren ook nog ff weg geweest eind van de middag, werd wel frisjes op het laatst.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 19 oktober 2020 @ 17:21:42 #84
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_195732327
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:23 schreef Intelligence het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Roadtrip ready! De dagen al aan t aftellen *O*
Goeie combo _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_195732351
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:23 schreef Intelligence het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Roadtrip ready! De dagen al aan t aftellen *O*
Zijn dat 790's?
Ik zwaai naar dieren.
pi_195737306
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 17:23 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zijn dat 790's?
Bijna, een Super Duke 1290 GT en een Duke 790
pi_195737399
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 21:32 schreef Intelligence het volgende:

[..]

Bijna, een Super Duke 1290 GT en een Duke 790
Ga je veel plezier mee hebben !
Ik zwaai naar dieren.
pi_195738554
Ik heb nu net over de 10k op de GT gereden, en net over de 1k op de 790.
Vandaag heeft mijn vrouw dr rijbewijs opgehaald, en kon ik de 790 dus inleveren 😂

Wereld van verschil tussen die twee. Maar we gaan dus even lekker in Spanje rijden, hebben we ook gedaan toen ik net mijn rijbewijs had gehaald zo in de herfst. Kilometers maken, werkt beter dan rijles.
pi_195739463
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 22:33 schreef Intelligence het volgende:
Ik heb nu net over de 10k op de GT gereden, en net over de 1k op de 790.
Vandaag heeft mijn vrouw dr rijbewijs opgehaald, en kon ik de 790 dus inleveren 😂

Wereld van verschil tussen die twee. Maar we gaan dus even lekker in Spanje rijden, hebben we ook gedaan toen ik net mijn rijbewijs had gehaald zo in de herfst. Kilometers maken, werkt beter dan rijles.
Lekker man !
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 19 oktober 2020 @ 23:50:39 #90
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_195740049
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:23 schreef Intelligence het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Roadtrip ready! De dagen al aan t aftellen *O*
Prachtig! Ik zit al 10 minuten te bedenken hoe je ze erop en eraf krijgt met deze hoogte? :?
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_195748088
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 23:50 schreef Keukendrol het volgende:

[..]

Prachtig! Ik zit al 10 minuten te bedenken hoe je ze erop en eraf krijgt met deze hoogte? :?
Op het dak zie je 3 rijplaten liggen. Deze zijn inklapbaar, dus ook vrij lang. Het zijn 2 smalle en 1 brede. Deze leg ik naast elkaar op de laadklep. Zo kan ik er dus gewoon stapvoets op rijden, en meesteppen met de voeten aan de grond. Daarnaast heeft de auto luchtvering, foto is genomen in standje offroad 2. Dit is makkelijker voor het tanken gezien ik dan onder de laadklep de slang aan moet sluiten 😂
In de laagste stand zit de klep op ongeveer 80cm hoogte.

Belangrijkste is dat de oprijplaten vast liggen, dus ik heb altijd tussen alle 3 de platen een trekbandje naar de trekhaak zodat ze niet van de laadklep kunnen glijden. En bovenaan een trekbandje zodat ze niet uit elkaar glijden.

Zal een filmpje maken van het opladen volgende week.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:47:39 #92
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_195757228
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:28 schreef Intelligence het volgende:

[..]

Op het dak zie je 3 rijplaten liggen. Deze zijn inklapbaar, dus ook vrij lang. Het zijn 2 smalle en 1 brede. Deze leg ik naast elkaar op de laadklep. Zo kan ik er dus gewoon stapvoets op rijden, en meesteppen met de voeten aan de grond. Daarnaast heeft de auto luchtvering, foto is genomen in standje offroad 2. Dit is makkelijker voor het tanken gezien ik dan onder de laadklep de slang aan moet sluiten 😂
In de laagste stand zit de klep op ongeveer 80cm hoogte.

Belangrijkste is dat de oprijplaten vast liggen, dus ik heb altijd tussen alle 3 de platen een trekbandje naar de trekhaak zodat ze niet van de laadklep kunnen glijden. En bovenaan een trekbandje zodat ze niet uit elkaar glijden.

Zal een filmpje maken van het opladen volgende week.
Ahh kijk, dat verklaart een hoop. Thanks voor de uitleg!
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_195762310
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:53 schreef mitchelll0181 het volgende:
Pohh lekker ritje gedaan Zaterdag.

Paar weken geleden nog een ritje door de Eifel gemaakt:
Het is wat.......
pi_195899094
LIF / Het tegengaan van een beslaande bril

Iemand van de motorrijders advies hierover toevallig? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195899108
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 08:56 schreef vosss het volgende:
LIF / Het tegengaan van een beslaande bril

Iemand van de motorrijders advies hierover toevallig? :@
Bril afzetten. Dan kan ie ook niet beslaan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 28 oktober 2020 @ 09:59:35 #96
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_195899879
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 08:56 schreef vosss het volgende:
LIF / Het tegengaan van een beslaande bril

Iemand van de motorrijders advies hierover toevallig? :@
Zeker, lenzen!

Best keus ever.
pi_195900334
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 09:59 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Zeker, lenzen!

Best keus ever.
:D
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195900562
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 09:59 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Zeker, lenzen!

Best keus ever.
Of laten laseren want als je er 1 laat vallen zoek je je lens
  woensdag 28 oktober 2020 @ 11:00:35 #99
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_195900745
Ja echter kan je dat na een X aantal jaar weer opnieuw laten doen.
Nee ik zweer bij mijn lenzen, ik heb van die lenzen die je 4-5 dagen in kan houden, ook met slapen.

Ideaal!
pi_195903899
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 11:00 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja echter kan je dat na een X aantal jaar weer opnieuw laten doen.
Nee ik zweer bij mijn lenzen, ik heb van die lenzen die je 4-5 dagen in kan houden, ook met slapen.

Ideaal!
Ach het is voor mij inmiddels alweer 10 jaar geleden en elke 3 jaar worden mijn ogen vanwege werk getest en ik begin nog steeds gelijk bijna onderaan de kaart.

Men gaf aan dat normaliter vanwege ouderdom op den duur een leesbrilletje aan de orde kan zijn.

Voorlopig ben ik vanwege het motorrijden ebook wintersporten blij dat ik geen bril meer op hoef. Lenzen zijn voor mij gee optie want daar zijn oven te droog voor dus dat gaat na een paar uur branden
pi_195905548
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 13:43 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Ach het is voor mij inmiddels alweer 10 jaar geleden en elke 3 jaar worden mijn ogen vanwege werk getest en ik begin nog steeds gelijk bijna onderaan de kaart.

Men gaf aan dat normaliter vanwege ouderdom op den duur een leesbrilletje aan de orde kan zijn.

Voorlopig ben ik vanwege het motorrijden ebook wintersporten blij dat ik geen bril meer op hoef. Lenzen zijn voor mij gee optie want daar zijn oven te droog voor dus dat gaat na een paar uur branden
Daar heb je hele goede druppels voor. zogeheten Kunstmatige traan. Drippel op de lens voor het in doen en ik kan ze gewoon de hele dag inhouden. En dan ook nog met harde lenzen
Het is wat.......
pi_195905786
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 14:59 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Daar heb je hele goede druppels voor. zogeheten Kunstmatige traan. Drippel op de lens voor het in doen en ik kan ze gewoon de hele dag inhouden. En dan ook nog met harde lenzen
Nou als je het niet erg vind hecht ik meer waarde aan het advies van de oogarts (niet de opticien) die heel nadrukkelijk adviseerde te stoppen met lenzen :P
pi_195905816
En de kosten heb ik al lang en breed terug verdiend
pi_195906349
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 08:56 schreef vosss het volgende:
LIF / Het tegengaan van een beslaande bril

Iemand van de motorrijders advies hierover toevallig? :@
Voor een vizier hebben we daar een pinlock voor :P.
Denk niet dat die er zijn voor je bril.

Maar een druppel RainX doet ook al wonderen.
pi_195908717
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:13 schreef Salatrel het volgende:
En de kosten heb ik al lang en breed terug verdiend
Dikke aanrader dus met mijn -4?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_195910224
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 17:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dikke aanrader dus met mijn -4?
Waar ik toen geweest ben was toentertijd de quickscan gratis. Dan doen ze een onderzoekje naar de afwijking en verdere eigenschappen van je ogen en krijg je wat info welke behandeling het beste is (zijn verschillende technieken) en wat de kosten zijn.

Daarna kon je eventueel nog een uitgebreid onderzoek laten doen voor 100 euro maar die 100 euro kreeg je dan weer als korting terug as je daadwerkelijk liet behandelen.

Ik vond het het wel waard in ieder geval. Je moet er natuurlijk wel het geld voor hebben want lang niet alle aanvullende zorgverzekering vergoeden het en als ze het al doen is het gedeeltelijk
pi_195918299
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 15:11 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Nou als je het niet erg vind hecht ik meer waarde aan het advies van de oogarts (niet de opticien) die heel nadrukkelijk adviseerde te stoppen met lenzen :P
Heb je ook helemaal gelijk in. zou ik ook doen. Ik meldde het alleen maar omdat ik ook droge ogen heb, maar met deze druppels nergens last van heb.
Het is wat.......
  Vis een optie? donderdag 29 oktober 2020 @ 13:19:56 #108
70532 loveli
N
pi_195923313
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 08:56 schreef vosss het volgende:
LIF / Het tegengaan van een beslaande bril

Iemand van de motorrijders advies hierover toevallig? :@
Zou even overleggen met de opticien of er een coating op je glazen zit die tegen iets als rain-x kan.

Een simpele oplossing is een beetje afwasmiddel op het glas smeren, maar zo dicht bij je ogen kan dat misschien irriteren. Werkt prima als noodoplossing op autoruiten of je vizier.
crap in = crap out
pi_195927112
Zo, ik ga over op E5. Fuck E10.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 18:31:03 #110
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195929122
Waarom zou je E10 in je motor gooien?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_195930264
Omdat die van mij daar niet moeilijk over doet :P
  Vis een optie? donderdag 29 oktober 2020 @ 19:24:53 #112
70532 loveli
N
pi_195930409
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 18:31 schreef daNpy het volgende:
Waarom zou je E10 in je motor gooien?
Omdat je na 20 uur toch alcohol wilt kopen.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 29 oktober 2020 @ 19:27:01 #113
70532 loveli
N
pi_195930466
Nieuwe winterbroek en Shoei gekocht vandaag, heb toch nog geen stalling.
crap in = crap out
  donderdag 29 oktober 2020 @ 19:30:10 #114
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195930576
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 19:19 schreef Salatrel het volgende:
Omdat die van mij daar nog niet moeilijk over doet :P
FTFY ;)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_195932126
Ik rijd geen oud barrel :P
  Vis een optie? donderdag 29 oktober 2020 @ 22:54:37 #116
70532 loveli
N
pi_195935998
Barrels zijn juist het leukst.
crap in = crap out
pi_195940625
Zeg dat maar tegen diegene die tijdens de fok! Ritjes de anwb moeten bellen.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:59:38 #118
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_195941400
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 22:54 schreef loveli het volgende:
Barrels zijn juist het leukst.
De een houdt van sleutelen de ander van rijden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_195951374
help m'n remklauw zit los :+
pi_195952755
x

[ Bericht 27% gewijzigd door Maegrim op 31-10-2020 21:20:03 ]
  Vis een optie? zaterdag 31 oktober 2020 @ 00:30:17 #121
70532 loveli
N
pi_195956621
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 10:59 schreef fathank het volgende:

[..]

De een houdt van sleutelen de ander van rijden.
Wat er niet op zit kan niet kapot gaan..
crap in = crap out
pi_196305795
Vandaag maar eens bij de dealer gaan kijken.
Morgen avd examen dus wilde mezelf even oriënteren.
Hopelijk dan volgende week wat testritjes _O_ en anders morgen huilen ;(
N A P O L I
C A M P A N I A
  woensdag 18 november 2020 @ 18:22:29 #123
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_196306544
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 17:31 schreef Aiciu het volgende:
Vandaag maar eens bij de dealer gaan kijken.
Morgen avd examen dus wilde mezelf even oriënteren.
Hopelijk dan volgende week wat testritjes _O_ en anders morgen huilen ;(
Ah komt vast goed 👌🏻
Lekker relaxed rijden, niet te voorzichtig maar niet lomp.
pi_196307043
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:22 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Ah komt vast goed 👌🏻
Lekker relaxed rijden, niet te voorzichtig maar niet lomp.
Uiteindelijk is het ook maar een ritje om te tonen dat ik er klaar voor ben op eigen benen te staan.
N A P O L I
C A M P A N I A
  zaterdag 21 november 2020 @ 19:39:10 #125
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_196352363
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_196355828
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:50 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Uiteindelijk is het ook maar een ritje om te tonen dat ik er klaar voor ben op eigen benen te staan.
En ben je nog geslaagd?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_196356410
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 22:57 schreef CoExist het volgende:

[..]

En ben je nog geslaagd?
Nee man, echt kut want kan het wel gewoon, alleen had ineens een instructeur die inviel, die ging zeuren over dat ik mijn voet op het stepje had en niet naar rechts, dat rijd voor geen meter krijg ik alleen maar kramp van, maar ja dat maar gedaan op het examen plus heb een oogontsteking dus kon niet ver vooruit kijken omdat mijn linkeroog wazig is.

Volgende keer ga ik gewoon zitten hoe ik wil.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_196356692
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 23:33 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Nee man, echt kut want kan het wel gewoon, alleen had ineens een instructeur die inviel, die ging zeuren over dat ik mijn voet op het stepje had en niet naar rechts, dat rijd voor geen meter krijg ik alleen maar kramp van, maar ja dat maar gedaan op het examen plus heb een oogontsteking dus kon niet ver vooruit kijken omdat mijn linkeroog wazig is.

Volgende keer ga ik gewoon zitten hoe ik wil.
Fok! Da's balen man. :{
Ook een rot streek van je rij school om je ineens op te zadelen met een andere instructeur op een examen. Toch wel een stress momentje en dan zo'n verandering.
Zou ik wel wat van zeggen en een compansatie eisen. Gratis lesje of korting op het volgende examen.

Beterschap met je oog.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_196357987
Beterschap! En de instructeur is ook niet heilig. Zo heeft mijn vrouw een 'hellingproef' geleerd met de voor rem.

Afgelopen 3 weken 3.000+ km's gemaakt samen in Spanje, en toen ze 1 keer mijn manier van hellingproef geprobeerd had was ze direct klaar met hoe ze het geleerd had. Ik doe het gewoon met de achterrem en met de linkervoet aan de grond ipv de rechter.

Gewoon lekker doen wat je zelf fijn vind en hoe je zelf comfortabel rijd.
  zondag 22 november 2020 @ 07:47:21 #130
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_196358520
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 23:33 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Nee man, echt kut want kan het wel gewoon, alleen had ineens een instructeur die inviel, die ging zeuren over dat ik mijn voet op het stepje had en niet naar rechts, dat rijd voor geen meter krijg ik alleen maar kramp van, maar ja dat maar gedaan op het examen plus heb een oogontsteking dus kon niet ver vooruit kijken omdat mijn linkeroog wazig is.

Volgende keer ga ik gewoon zitten hoe ik wil.
:( :( :(

Maare,
Voet op het stepje ipv ernaast?

Snap niet helemaal wat je bedoelt denk ik :@
  zondag 22 november 2020 @ 11:37:12 #131
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_196360379
Ik denk dat die zijn voet continu op de voetrem had als ik het zo hoor.
  zondag 22 november 2020 @ 11:54:36 #132
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_196360594
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 11:37 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik denk dat die zijn voet continu op de voetrem had als ik het zo hoor.
Ah dat zou kunnen! Deed ik tijdens het AVB lessen ook, maar werd snel afgeleerd. Vind het ook vreemd dat z'n instructeur dat nooit gezegd heeft eerlijk gezegd....
  zondag 22 november 2020 @ 11:57:14 #133
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196360620
Daar krijg je toch kramp van juist? Je rijdt toch ook niet met je voet op de schakelpook :?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_196360874
Ik heb ook geleerd om mijn voeten op de stepjes iets naar buiten te plaatsen om dan met de binnenkant van je voet / schoen / laars tegen de buitenkant, dat uitstulpsel, van de rem of versnelling aan te drukken.
Zo hoef je nooit te zoeken naar de rem of versnelling was het argument van mijn instructeur.

Zo rijd ik natuurlijk op de snelweg niet. Maar in de bebouwde kom of woonwijk is het best handig.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zondag 22 november 2020 @ 13:15:44 #135
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196361679
Maar als je toch 2 weken motor rijdt dan weet je dat toch? Je rijdt toch ook niet met je voet op het koppelingspedaal en je hand op de pook in de auto omdat je anders niet weet waar ze zitten?

Ik haak de hak van m'n laarzen achter het stepje en dan zitten de pookjes onder de bal van m'n voet, en omdat de pookjes zich niet stiekem verplaatsen is dat elke rit hetzelfde :P
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_196364142
Motor rijden is een dure aangelegenheid!
Gelukkig hebben we sinds enkele jaren het uit de USA overgewaaide Black Friday.
Uitverkoop, Sale, Solden! Vele hoge kortingen op allerlei artikelen. Check de websites en profiteer ervan.

Post hier de webshops die aanbiedingen hebben, kortingen geven of andere deals hebben in de laatste week van november 2020.
Ik heb gekozen voor de wat grotere webshops die bij het publiek bekend zijn. Uiteraard vind ik dat de kleine shop bij jouw om de hoek je klandizie meer verdient maar die hebben nu eenmaal minder of geen Black Friday aanbiedingen.
Check ook Bol.com of Amazon.nl deze kunnen ook hoge kortingen geven tijdens de BF sales.

Lees goed de voorwaarden van de webshop want er zijn altijd wel artikelen uitgesloten!
Denk hierbij aan navigatie- en communicatie systemen, cadeaubonnen, etc.

MotoPort:
https://www.motoport.nl/blackfriday
Vanaf 24 t/m 28 november geen BTW

RAD:
www.rad.eu
Vanaf 21 t/m 30 november 25% korting op alles met de code: BLACK25

MotorCorner:
https://www.motorcorner.nl/black-friday.html
Vanaf 27 t/m 30 november tot wel 50% korting

Louis:
https://www.louis.nl
Tot wel 80% korting

Hans van Wijk:
https://www.hansvanwijk.nl/motornieuws/blackfriday/
Vanaf 27 t/m 30 november 20% korting

Gebben Motoren:
https://www.gebbenmotoren.nl/black-friday-bij-gebben-motoren/
30 november 25% korting online en offline

Ten Kate Motoren:
https://www.tenkateshop.com/black-friday
Vanaf 23 t/m 30 november kortingen op verschillende merk artikelen, check de website

ChromeBurner:
https://www.chromeburner.nl/blackfriday
Vanaf 27 t/m 30 november kortingen op verschillende merk artikelen, check de website

XLMoto:
https://www.xlmoto.nl
20-70% korting op verschillende artikelen, check de website

[ Bericht 3% gewijzigd door CoExist op 22-11-2020 19:28:59 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zondag 22 november 2020 @ 16:11:31 #137
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_196364300
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_196367340
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 12:16 schreef CoExist het volgende:
Ik heb ook geleerd om mijn voeten op de stepjes iets naar buiten te plaatsen om dan met de binnenkant van je voet / schoen / laars tegen de buitenkant, dat uitstulpsel, van de rem of versnelling aan te drukken.
Zo hoef je nooit te zoeken naar de rem of versnelling was het argument van mijn instructeur.

Zo rijd ik natuurlijk op de snelweg niet. Maar in de bebouwde kom of woonwijk is het best handig.
Ja, dit bedoelde ik.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_196367730
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 13:15 schreef daNpy het volgende:
Maar als je toch 2 weken motor rijdt dan weet je dat toch? Je rijdt toch ook niet met je voet op het koppelingspedaal en je hand op de pook in de auto omdat je anders niet weet waar ze zitten?

Ik haak de hak van m'n laarzen achter het stepje en dan zitten de pookjes onder de bal van m'n voet, en omdat de pookjes zich niet stiekem verplaatsen is dat elke rit hetzelfde :P
Tuurlijk gaat dat na 2 weken motor rijden / lessen automatisch.
Ik zei alleen dat mijn instructeur mij dit zo leerde als hulp en kennelijk die instructeur van Aiciu ook.

quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 19:09 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ja, dit bedoelde ik.
Echt bizar dat je inval instructeur dit je afraadde enkele momenten voor een (toch wel stressvol) rij examen. Erg onprofessioneel van hem. Ik zou dit zeker ff aankaarten bij je rijschool en je eigen instructeur.
Je gaat niets aan de situatie veranderen maar misschien kan je een gratis rijles of twee krijgen of korting op je herexamen.

[ Bericht 0% gewijzigd door CoExist op 23-11-2020 10:38:32 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_196403839

Het word ook steeds lachwekkender.

Pipo de Clown MC
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  woensdag 25 november 2020 @ 16:50:42 #141
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_196409277
Sowieso 'motor'clubs :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_196482694
Gisteren met pijn aan mijn spaarrekening een compleet nieuw REV'IT pak en Alpinestars laarzen besteld.
Ben benieuwd of het goed gaat passen. Ik heb mezelf van top tot teen gemeten, maar jeweetmaarnooit.
pi_196485495
quote:
14s.gif Op maandag 30 november 2020 12:31 schreef Anne het volgende:
Gisteren met pijn aan mijn spaarrekening een compleet nieuw REV'IT pak en Alpinestars laarzen besteld.
Ben benieuwd of het goed gaat passen. Ik heb mezelf van top tot teen gemeten, maar jeweetmaarnooit.
Black Sunday? :)
pi_196486965
quote:
14s.gif Op maandag 30 november 2020 12:31 schreef Anne het volgende:
Ik heb mezelf van top tot teen gemeten, maar jeweetmaarnooit.
was je snel mee klaar zeker
pi_196490113
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 16:19 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Black Sunday? :)
Zelfs vandaag is het Black Monday zie ik!
pi_196490119
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:17 schreef Maegrim het volgende:

[..]

was je snel mee klaar zeker
:').
  maandag 30 november 2020 @ 22:28:41 #147
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196490811
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:17 schreef Maegrim het volgende:

[..]

was je snel mee klaar zeker
:D

Maar nu kun je hem pas volgend jaar echt proberen. En als ie dan niet goed zit?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 30 november 2020 @ 22:31:12 #148
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_196491237
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 22:28 schreef daNpy het volgende:

[..]

:D

Maar nu kun je hem pas volgend jaar echt proberen. En als ie dan niet goed zit?
dan blijft ze staan
pi_196594345
Nou. Wel echt een gaaf en mooizittend pak, maar de broek zit volgens mij nét iets te strak. Volgens mij hoort dat wel een beetje met leer, maar ik ben ook tot de conclusie gekomen dat vol leer mij veel te warm is. Dus of dat strakke hoort of niet hoef ik niet meer uit te zoeken: ik ga alles terugsturen en mijn zoektocht voortzetten naar iets luchtigers :Y).
pi_196594365
Wat wordt er hier weinig gepost trouwens :{w ?
Niemand iets te vertellen?

Ik kwam door een berichtje van het RDW erachter dat ik mijn motorrijbewijs in maart alweer 10 jaar heb.
Time flies.
pi_196595118
quote:
11s.gif Op maandag 7 december 2020 09:09 schreef Anne het volgende:
Wat wordt er hier weinig gepost trouwens :{w ?
Niemand iets te vertellen?

Ik kwam door een berichtje van het RDW erachter dat ik mijn motorrijbewijs in maart alweer 10 jaar heb.
Time flies.
Mooi weer rijder dus de motor staat alweer een tijdje binnen :+

Tijd gaat snel inderdaad! Ik heb over 6 maanden m'n motorrijbewijs 10 jaar :D
pi_196602219
Zo! Leeft het hier ook nog? 🤭
Sowieso schrijf je zo.
pi_196602327
Mijn motor staat inmiddels onder de motorhoes, op remschijf slot en aan de druppellader.
Pak het in maart wel weer op.

Had in oktober al een compleet nieuw outfit gekocht en nu met Black Friday nog deze gescoord:

De Dainese D-MACH Carbon (eigenlijk van Ogio) rugzak.
Gekocht voor ¤ 123,- bij Amazon.
Normale prijs is rond de ¤ 180,- of ¤ 190,-
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_196605228
quote:
11s.gif Op maandag 7 december 2020 09:09 schreef Anne het volgende:
Wat wordt er hier weinig gepost trouwens :{w ?
Niemand iets te vertellen?

Ik kwam door een berichtje van het RDW erachter dat ik mijn motorrijbewijs in maart alweer 10 jaar heb.
Time flies.
ben je alweer zo oud joh? :D
pi_196606514
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 19:23 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ben je alweer zo oud joh? :D
Uhuh. Maar jij blijft ouder 8-)
pi_196608318
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 20:23 schreef Anne het volgende:

[..]

Uhuh. Maar jij blijft ouder 8-)
Ja maar mijn rijbewijs is een jaar jonger :P al sluit ik niet uit dat ik een paar kilometers meer gereden heb...
pi_196608390
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 20:23 schreef Anne het volgende:

[..]

Uhuh. Maar jij blijft ouder 8-)
Hoe is het met de ktm ? Binnenkort door naar de 1290 ? _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_196609286
ik heb een GT gehaald geerd :P
pi_196609306
En op die GT heb ik de straat op en neer gereden op crocs zonder helm :D
pi_196609370
in de regenmodus
pi_196609750
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 22:32 schreef Maegrim het volgende:
ik heb een GT gehaald geerd :P
Pooh ! Ik heb de 1290 ingeruild voor een super adventure.s..1290... _O_ _O_ ding gaat ook gewoon op het achterwiel in 2 en 3...alleen ja het is geen superduke... :+ die ging in zijn 4 nog omhoog _O- _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 7 december 2020 @ 23:01:18 #163
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_196609800
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 09:07 schreef Anne het volgende:
Nou. Wel echt een gaaf en mooizittend pak, maar de broek zit volgens mij nét iets te strak. Volgens mij hoort dat wel een beetje met leer, maar ik ben ook tot de conclusie gekomen dat vol leer mij veel te warm is. Dus of dat strakke hoort of niet hoef ik niet meer uit te zoeken: ik ga alles terugsturen en mijn zoektocht voortzetten naar iets luchtigers :Y).
Pics! 8-)

:@

Maare, wie rijdt er nog nu de strooiwagens de wegen weer bedekken met een mooi laagje zout? Iedere keer afspoelen of loopt het zo'n vaart niet?
  maandag 7 december 2020 @ 23:02:44 #164
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_196609834
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 17:23 schreef CoExist het volgende:
Mijn motor staat inmiddels onder de motorhoes, op remschijf slot en aan de druppellader.
Pak het in maart wel weer op.

Had in oktober al een compleet nieuw outfit gekocht en nu met Black Friday nog deze gescoord:
[ afbeelding ]
De Dainese D-MACH Carbon (eigenlijk van Ogio) rugzak.
Gekocht voor ¤ 123,- bij Amazon.
Normale prijs is rond de ¤ 180,- of ¤ 190,-
De mijne vorig jaar ook onder een hoes buiten gestaan maar echt beter wordt ie er niet van. Was een goede hoes van (bekend merk, maar weet niet zo uit m'n hoofd welke).

Staat nu lekker in de garage O+
pi_196609977
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 23:02 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

De mijne vorig jaar ook onder een hoes buiten gestaan maar echt beter wordt ie er niet van. Was een goede hoes van (bekend merk, maar weet niet zo uit m'n hoofd welke).

Staat nu lekker in de garage O+
Oh das wel zonde van je motor ja.
Die van mij staat ook in de garage hoor. Maar wel onder een buitenhoes van Oxford.
Dit tegen spinnen poep en andere rotzooi.

Heb nu ook een elektrisch straalkacheltje in de garage. Zit ik er warmpjes bij als ik ff moet knutselen aan de motor.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_196610267
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 23:01 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Pics! 8-)

:@

Maare, wie rijdt er nog nu de strooiwagens de wegen weer bedekken met een mooi laagje zout? Iedere keer afspoelen of loopt het zo'n vaart niet?
Ik stop pas als het sneeuwt en/of ijzelt. Dat zie je aan de xt ook we af trouwens Maarja dat is na 8 jaar en 85k km niet meer zo boeiend
pi_196612297
Hier in de verwarmde garage. Vandaag de druppel lader aansluiten
pi_196612478
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 23:01 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Pics! 8-)

:@

Maare, wie rijdt er nog nu de strooiwagens de wegen weer bedekken met een mooi laagje zout? Iedere keer afspoelen of loopt het zo'n vaart niet?
Dan had ie maar geen motor moeten worden. Gewoon doorrijden, zolang het niet te koud is
Het is wat.......
  zondag 20 december 2020 @ 12:11:45 #169
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_196838335
Mijne staat ook alweer een jaar buiten. Dit jaar 2 keer gereden, kind naar school brengen en halen :’)

Het is meer het idee dat ik een motor heb staan dan dat ik er iets mee doe :@
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 24 december 2020 @ 14:25:23 #170
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_196923975
quote:
11s.gif Op maandag 7 december 2020 09:09 schreef Anne het volgende:
Wat wordt er hier weinig gepost trouwens :{w ?
Niemand iets te vertellen?

Ik kwam door een berichtje van het RDW erachter dat ik mijn motorrijbewijs in maart alweer 10 jaar heb.
Time flies.
Heb mn motorrijbewijs inmiddels 30 jaar. Time flies indeed 😂

Vandaag een (nog in originele staat) BMW K100 RS gekocht van '84.
To BG or not to BG!
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:52:45 #171
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_197282248
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_197398336
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:25 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Heb mn motorrijbewijs inmiddels 30 jaar. Time flies indeed 😂

Vandaag een (nog in originele staat) BMW K100 RS gekocht van '84.
Rijdt dat nog een beetje, zo'n oud beestje? Lijkt me best wel gaaf.
(Maar niet zo gaaf als mijn R1150RT O-) )
Het is wat.......
  donderdag 14 januari 2021 @ 08:54:13 #173
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_197398692
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 08:22 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Rijdt dat nog een beetje, zo'n oud beestje? Lijkt me best wel gaaf.
(Maar niet zo gaaf als mijn R1150RT O-) )
Dat weet ik nog niet. We zijn verhuisd en hebben de oprit omgelegd en deze is nog niet verhard en de motor is niet geschikt om door de modder te trekken. Hij staat dus geduldig te wachten tot er een pad is aangelegd.
To BG or not to BG!
  donderdag 14 januari 2021 @ 10:14:56 #174
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_197400016


[ Bericht 100% gewijzigd door oppiedoppie op 14-01-2021 10:16:18 ]
To BG or not to BG!
pi_197431249
Vandaag in ieder geval maar weer een stukje wezen rijde. Even de BMW uitlaten
Het is wat.......
pi_197666709
Oef, net te horen gekregen wat t onderhoud van mijn motor gaat worden...ruim ¤ 1.500,-... remschijven voor en achter, remblokken, accu, grote beurt en kleppen stellen...geen grap :{

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2021 12:24:53 ]
pi_197667349
gelijk inruilen :+
pi_197667886
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:50 schreef Maegrim het volgende:
gelijk inruilen :+
Ha, nee! Daarvoor ben ik net even te gehecht aan de machine en vind ik hem te fijn rijden.
pi_197809850
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 13:28 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ha, nee! Daarvoor ben ik net even te gehecht aan de machine en vind ik hem te fijn rijden.
Wat voor een machine is het?
Het is wat.......
pi_197810855
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:30 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Wat voor een machine is het?
Yamaha TDM 850
pi_197810874
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:28 schreef DW457 het volgende:

[..]

Yamaha TDM 850
Dat is idd een leuke ding ja.
Het is wat.......
pi_197810884
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:29 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Dat is idd een leuke ding ja.
Ja ben er heel erg blij mee. En die nieuwe remschijven zien er ook wel stoer uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2021 11:29:59 ]
pi_197812619
Post eens een foto dan ;)
Het is wat.......
pi_197813246
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:08 schreef gooddaddy het volgende:
Post eens een foto dan ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197815804
die blinken wel wat meer dan mijn remschijven ja _O_
Het is wat.......
  maandag 8 februari 2021 @ 23:17:27 #186
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_197899284
Zaterdag nog snel naar de stalling gereden. In mijn zomerjack. Brrrrrr
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_197899374
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2021 23:17 schreef stinkie het volgende:
Zaterdag nog snel naar de stalling gereden. In mijn zomerjack. Brrrrrr
Die van mij staat ook lekker warm en overdekt enzo. Vrijdag weggebracht en helemaal gratis 8-)
pi_197902083
afgelopen vrijdag fijn een dagje vrij genomen en meer dan 200 km gereden door Noord-Limburg en (Zuid)-Oost Brabant. Nog even vlug voor deze door sneeuw en kou gedwongen pauze
Het is wat.......
pi_197998398
Vanaf zaterdag weer acculaaierts in de aanbieding bij Lidl voor 15 euro als iemand er nog 1 wil hebben.
pi_198000396
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:05 schreef DW457 het volgende:
Oef, net te horen gekregen wat t onderhoud van mijn motor gaat worden...ruim ¤ 1.500,-... remschijven voor en achter, remblokken, accu, grote beurt en kleppen stellen...geen grap :{
Alleen kleppen laten stellen en de rest zelf doen. Zo lastig is dat niet.
pi_198003465
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 14:28 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Alleen kleppen laten stellen en de rest zelf doen. Zo lastig is dat niet.
Ben bang dat ik dan meer stuk maak dan heel. Moet dat eerst leren.
pi_198003852
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 16:42 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ben bang dat ik dan meer stuk maak dan heel. Moet dat eerst leren.
Dan is dit een goed moment want op t stellen van de kleppen na is t allemaal erg makkelijk.

veel meer dan een doppenset,schroevendraaier en een simpel tooltje voor het oliefilter heb je niet nodig.

En je moet wel erg veel stuk maken om in de buurt van die 1500,- te komen 😂
pi_198009265
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 17:03 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Dan is dit een goed moment want op t stellen van de kleppen na is t allemaal erg makkelijk.

veel meer dan een doppenset,schroevendraaier en een simpel tooltje voor het oliefilter heb je niet nodig.

En je moet wel erg veel stuk maken om in de buurt van die 1500,- te komen 😂
T is alleen zo lullig als je er met 120 km/u vlak voor n bocht erachter komt dat je iets verkloot hebt bij de remmen :|W
pi_198009597
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 21:47 schreef DW457 het volgende:

[..]

T is alleen zo lullig als je er met 120 km/u vlak voor n bocht erachter komt dat je iets verkloot hebt bij de remmen :|W
Heel simpel, niks verkloten ;)

Die dingen die moeten gebeuren zijn erg simpel, t kost alleen tijd. Investeer dat in een werkplaatshandboek, youtube abbo en een dopsleutelsetje.

En test je remmen VOOR je de bebouwde kom verlaat 😂
pi_198012344
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 09:22 schreef gooddaddy het volgende:
afgelopen vrijdag fijn een dagje vrij genomen en meer dan 200 km gereden door Noord-Limburg en (Zuid)-Oost Brabant. Nog even vlug voor deze door sneeuw en kou gedwongen pauze
En komend weekend wordt het heerlijk lente weer. zaterdag 16°C, zondag 17°C. Binnenvoering maar uit mijn broek halen _O_
Het is wat.......
pi_198013576
Laat hem lekker de garage betalen als hij daar zin in heeft.
  maandag 15 februari 2021 @ 10:11:44 #197
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_198013610
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:05 schreef DW457 het volgende:
Oef, net te horen gekregen wat t onderhoud van mijn motor gaat worden...ruim ¤ 1.500,-... remschijven voor en achter, remblokken, accu, grote beurt en kleppen stellen...geen grap :{
Remschijven zijn absurd duur voor motoren :{
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 15 februari 2021 @ 15:22:43 #198
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_198018730
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:11 schreef daNpy het volgende:

[..]

Remschijven zijn absurd duur voor motoren :{
Ja gaat helemaal nergens over idd.. god..
pi_198019086
En dan heb ik er ook nog eens 3...
  maandag 15 februari 2021 @ 15:50:33 #200
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_198019376
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 15:36 schreef DW457 het volgende:
En dan heb ik er ook nog eens 3...
Achterremschijf versleten is wel apart. Maar bij mijn vriendins' motor moest dat ook al eens.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_198019556
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 15:50 schreef daNpy het volgende:

[..]

Achterremschijf versleten is wel apart. Maar bij mijn vriendins' motor moest dat ook al eens.
Niet zo moeilijk hoor: gewoon goed blijven gebruiken als je remblokken op zijn.
  maandag 15 februari 2021 @ 16:11:19 #202
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_198019753
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:00 schreef DW457 het volgende:

[..]

Niet zo moeilijk hoor: gewoon goed blijven gebruiken als je remblokken op zijn.
:')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_198019800
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:11 schreef daNpy het volgende:

[..]

:')
Jaja, I know... :|W
  maandag 15 februari 2021 @ 19:38:40 #204
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_198023107
Mijn motor vrienden kijken me altijd raar aan als ik over mn achterrem begin... gebruiken ze nooit.

Heerlijk man, bij stoplichten... Of net voor of in een bocht heeel licht slepen om kleinnnn beetje snelheid eruit te halen als je toch wat te overmoedig was.
Gebruik achter echt veel!
pi_198024089
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 19:38 schreef mitchelll0181 het volgende:
Mijn motor vrienden kijken me altijd raar aan als ik over mn achterrem begin... gebruiken ze nooit.

Heerlijk man, bij stoplichten... Of net voor of in een bocht heeel licht slepen om kleinnnn beetje snelheid eruit te halen als je toch wat te overmoedig was.
Gebruik achter echt veel!
Wat doe je dan precies...
Ik zwaai naar dieren.
pi_198024102
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 19:38 schreef mitchelll0181 het volgende:
Mijn motor vrienden kijken me altijd raar aan als ik over mn achterrem begin... gebruiken ze nooit.

Heerlijk man, bij stoplichten... Of net voor of in een bocht heeel licht slepen om kleinnnn beetje snelheid eruit te halen als je toch wat te overmoedig was.
Gebruik achter echt veel!
Basis remtechniek, toch? Als je je achterrem niet gebruikt, weet je niet hoe een motor werkt....amateurs :')
pi_198028072
Op de XT gebruik ik de voorrem amper tenzij ik echt (bijna) tot stilstand moet komen. Dat ding remt zo sterk op de motor
  dinsdag 16 februari 2021 @ 07:50:58 #208
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_198028219
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:18 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wat doe je dan precies...
Als ik uitrol naar een rood stoplicht... lekker rechtop zitten.. handjes los, achterrem erbij.
Maja ik heb een 600 SRAD, dan wil je af en toe wel rechtop zitten hahaha
Zal met een andere type motor niet zo nodig zijn hahaha
pi_198030794
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 07:50 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Als ik uitrol naar een rood stoplicht... lekker rechtop zitten.. handjes los, achterrem erbij.
Maja ik heb een 600 SRAD, dan wil je af en toe wel rechtop zitten hahaha
Zal met een andere type motor niet zo nodig zijn hahaha
Leuke rijbewijs kwijt in 5min fiets :D :D :D
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 11:58:16 #210
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_198032088
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 11:04 schreef Geerd het volgende:

[..]

Leuke rijbewijs kwijt in 5min fiets :D :D :D
Hahaha echt he...
Gaat al 3 jaar goed... Klop klop..
Mn eerste motor O+

Heerlijk, soms denk ik van hmmm ja mag wel iets power bij
Also me: boven de 10K RPM: Jeeeeezus wat een machine... vasthouden.. vasthouden hahaha

Oprecht een fijne motor, hij is tam, vergeeflijk, maar kan je echt wel flinke dosis adrenaline bezorgen als je doet waar die voor gemaakt is.


Oja en hij heeft nog carbs... O+ om even op de TT terug te komen haha
Ploft zo lekker na bij gas los ~O>

[ Bericht 1% gewijzigd door mitchelll0181 op 16-02-2021 12:06:38 ]
pi_198032471
WOEHOE ZON!!! Nu op weg om mijn motor uit de anti-sneeuw/vriesstalling te halen! *O*
  dinsdag 16 februari 2021 @ 12:19:22 #212
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_198032557
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 12:15 schreef DW457 het volgende:
WOEHOE ZON!!! Nu op weg om mijn motor uit de anti-sneeuw/vriesstalling te halen! *O*
En naar de garage te brengen?

quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:19 schreef DW457 het volgende:

[..]

Basis remtechniek, toch? Als je je achterrem niet gebruikt, weet je niet hoe een motor werkt....amateurs :')
Idd.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_198032804
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 12:19 schreef daNpy het volgende:

[..]

En naar de garage te brengen?
[..]

Idd.
Nee nee, al die dingen zijn al gedaan, rekening is betaald: ik kan gewoon weer rijden en genieten :D
pi_198032879
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 11:58 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Hahaha echt he...
Gaat al 3 jaar goed... Klop klop..
Mn eerste motor O+

Heerlijk, soms denk ik van hmmm ja mag wel iets power bij
Also me: boven de 10K RPM: Jeeeeezus wat een machine... vasthouden.. vasthouden hahaha

Oprecht een fijne motor, hij is tam, vergeeflijk, maar kan je echt wel flinke dosis adrenaline bezorgen als je doet waar die voor gemaakt is.

Oja en hij heeft nog carbs... O+ om even op de TT terug te komen haha
Ploft zo lekker na bij gas los ~O>
Beetje in toeren houden ja...
Ik zwaai naar dieren.
pi_198034014
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 12:33 schreef Geerd het volgende:

[..]

Beetje in toeren houden ja...
heb jij die superduke nog?
pi_198034224
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:22 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

heb jij die superduke nog?
Nee...teveel gezeik mee gehad..ingeruild voor een nieuwe superadventure1290... wat een machine stuurt nog scherper dan die duke..heb ff snel die 1000km erop gezet..katalysator eruit..sas eraf..handvatverwarming buddyseat powerpart...koffers erbij..radiateur beschermer..dat hele pakket met quickshifter en hillcontrol?

Alleen zit nog beetje met de wind te kutten ...heb al hoger scherm en spoiler ,,maar denk andere spiegels en gewoon sportruitje
Ik zwaai naar dieren.
pi_198034754
En die 2jaar extra garantie er ook nog bij "gekregen" dus tot eind 2023 mooi speeltje weer...
Ik zwaai naar dieren.
pi_198035773
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:32 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nee...teveel gezeik mee gehad..ingeruild voor een nieuwe superadventure1290... wat een machine stuurt nog scherper dan die duke..heb ff snel die 1000km erop gezet..katalysator eruit..sas eraf..handvatverwarming buddyseat powerpart...koffers erbij..radiateur beschermer..dat hele pakket met quickshifter en hillcontrol?

Alleen zit nog beetje met de wind te kutten ...heb al hoger scherm en spoiler ,,maar denk andere spiegels en gewoon sportruitje
Heb zelf het ruitje van MRA er op gezet met een nichten spoilertje erop en de quick flip mirrors. Bevalt me het best. Had de standaard, puig en het R ruitje erop gehad. R ruit is fijn in de zomer, dat wel..

En de remus hexacone met dremel bewerkt zodat de db killer eruit kan. Wist niet dat ik dat zo leuk zou vinden.

Machtige machine wel O+
pi_198035850
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 14:44 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Heb zelf het ruitje van MRA er op gezet met een nichten spoilertje erop en de quick flip mirrors. Bevalt me het best. Had de standaard, puig en het R ruitje erop gehad. R ruit is fijn in de zomer, dat wel..

En de remus hexacone met dremel bewerkt zodat de db killer eruit kan. Wist niet dat ik dat zo leuk zou vinden.

Machtige machine wel O+
Hoelang ben jij ?
Ik was eerder beetje sceptisch over idd...ooit een keer proef gereden..zat meteen al met de hakken tegen die bijrijders steunen...was er al klaar mee...terwijl proefrijden op die superduke ..man man man dat was meteen kopen...drempels waren er gewoon om te wheelen, of soms gewoon compleet los van de grond _O- _O- _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_198035909
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 13:32 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nee...teveel gezeik mee gehad..ingeruild voor een nieuwe superadventure1290... wat een machine stuurt nog scherper dan die duke..heb ff snel die 1000km erop gezet..katalysator eruit..sas eraf..handvatverwarming buddyseat powerpart...koffers erbij..radiateur beschermer..dat hele pakket met quickshifter en hillcontrol?

Alleen zit nog beetje met de wind te kutten ...heb al hoger scherm en spoiler ,,maar denk andere spiegels en gewoon sportruitje
Nice

ik ben inmiddels alweer dik 2jaar motor loos :X laatste jaar dat ik 'm had ook niet gereden wegens knie issues.

Tijdje geleden proefritje gedaan op die triumph rocket 3.. dat is wel een serieuze optie mocht er ooit weer een komen.
pi_198036005
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 14:51 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Nice

ik ben inmiddels alweer dik 2jaar motor loos :X laatste jaar dat ik 'm had ook niet gereden wegens knie issues.

Tijdje geleden proefritje gedaan op die triumph rocket 3.. dat is wel een serieuze optie mocht er ooit weer een komen.
Pooh beste machine ...
Ik zwaai naar dieren.
pi_198036017
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 14:56 schreef Geerd het volgende:

[..]

Pooh beste machine ...
:Y

maar goed, voorlopig toekomstmuziek :P net verhuisd en wil over 2-3 jaar naar wat permanents verhuizen.
pi_198036037
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 14:57 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

:Y

maar goed, voorlopig toekomstmuziek :P net verhuisd en wil over 2-3 jaar naar wat permanents verhuizen.
scheiding ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_198036047
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 14:58 schreef Geerd het volgende:

[..]

scheiding ?
ander werk :7
pi_198036101
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 14:58 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

ander werk :7
Aaah
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 15:04:43 #226
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_198036161
yes carb,
17,5mm onder mijn speedfight 2 B-)
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_198036564
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 15:04 schreef junkiesietze het volgende:
yes carb,
17,5mm onder mijn speedfight 2 B-)
Niet gts50 knallen :')
Ik zwaai naar dieren.
  Vis een optie? dinsdag 16 februari 2021 @ 15:32:39 #228
70532 loveli
N
pi_198036722
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 12:15 schreef DW457 het volgende:
WOEHOE ZON!!! Nu op weg om mijn motor uit de anti-sneeuw/vriesstalling te halen! *O*
Is de pekel al weggespoeld?
crap in = crap out
pi_198036951
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 15:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Is de pekel al weggespoeld?
Goed genoeg. Ik wil gewoon rijden en laat me niet tegenhouden door een beetje pekel.
pi_198039202
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 15:44 schreef DW457 het volgende:

[..]

Goed genoeg. Ik wil gewoon rijden en laat me niet tegenhouden door een beetje pekel.
Weleens aan gedacht om een XT660 ofzo voor derbij te kopen...maja onder aan de bon kost dat altijd weer meer dan je dacht ...
Ik zwaai naar dieren.
pi_198059931
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 14:47 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hoelang ben jij ?
Ik was eerder beetje sceptisch over idd...ooit een keer proef gereden..zat meteen al met de hakken tegen die bijrijders steunen...was er al klaar mee...terwijl proefrijden op die superduke ..man man man dat was meteen kopen...drempels waren er gewoon om te wheelen, of soms gewoon compleet los van de grond _O- _O- _O_ _O_ _O_
Nu bijna 2 jaar en 40k km verder. Blijft een heerlijke machine. Vandaag ook weer mogen rijden. Feest!!

0 problemen gehad, heerlijk naar portugal geweest dit jaar. Zin in weer een dikke roadtrip.
  donderdag 18 februari 2021 @ 10:58:17 #232
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_198071378
Leuke kleding aanbieding bij https://motorhuisbakker.nl/
  vrijdag 19 februari 2021 @ 09:49:50 #233
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_198090466
Mensen uit Zuid Holland?

Zondag ritje🏍️ georganiseerd door Bob

Weer: 🌞

verzamelen
⌚tijd: 12:00
⌛Vertrek: 12:15
📍adress:
Macdonalds Spijkenisse
https://maps.app.goo.gl/vGnMuMoYF3HkAyvv7

⛽ Bij het startpunt kan je tanken

🗺️ route:
Calimoto
https://m.calimoto.com/r/LbrX59BVpK
pi_198091581
Mensen uit Utrecht?

Zaterdag ritje🏍️ georganiseerd door DW457

Weer: 🌞

verzamelen
⌚tijd: 12:00
⌛Vertrek: 12:15
📍adress: Nabij Utrecht. Maak ik bekend bij voldoende animo.
pi_198093158
doei

[ Bericht 77% gewijzigd door Maegrim op 20-02-2021 09:12:35 ]
pi_198094137
Als niet Utrechter voel ik mij buitengesloten. Tevens ga ik de nachtdienst in morgen dus ik laat het sowieso even aan mij voorbij gaan.

Misschien lokaal even een rondje op de troempf smiddags.
pi_198094206
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:36 schreef Salatrel het volgende:
Als niet Utrechter voel ik mij buitengesloten. Tevens ga ik de nachtdienst in morgen dus ik laat het sowieso even aan mij voorbij gaan.

Misschien lokaal even een rondje op de troempf smiddags.
Provincie Utrecht he.
pi_198094240
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:41 schreef DW457 het volgende:

[..]

Provincie Utrecht he.
Ik woon in zuid-Holland
pi_198094258
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 13:43 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Ik woon in zuid-Holland
Alsnog welkom natuurlijk.
pi_198139964
Is er nog gereden vandaag dan? Ik kwam pas 15:30 mijn bed uit
pi_198139980
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:01 schreef Salatrel het volgende:
Is er nog gereden vandaag dan? Ik kwam pas 15:30 mijn bed uit
Absoluut! Over de Lekdijk van Nieuwegein naar Schoonhoven v.v., nu dat nog mag...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2021 23:02:38 ]
pi_198140029
Iemand zin om dinsdagavond of woensdagavond n stukje te rijden? Start: Utrecht.

Achterop kan en mag ook.


[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2021 23:08:11 ]
  Vis een optie? zondag 21 februari 2021 @ 23:06:54 #243
70532 loveli
N
pi_198140036
Vanaf wanneer mag het niet meer?
crap in = crap out
pi_198140044
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:06 schreef loveli het volgende:
Vanaf wanneer mag het niet meer?
1 maart gaat t verbod op de Lekdijk weer in.
  Vis een optie? zondag 21 februari 2021 @ 23:13:58 #245
70532 loveli
N
pi_198140143
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:07 schreef DW457 het volgende:

[..]

1 maart gaat t verbod op de Lekdijk weer in.
Jammer dat het zo snel al is, gaat mij voor die tijd niet meer lukken denk ik. Heb wel begrip voor de omwonenden.
crap in = crap out
pi_198140233
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Jammer dat het zo snel al is, gaat mij voor die tijd niet meer lukken denk ik. Heb wel begrip voor de omwonenden.
Ik ergens ook wel. Het was vandaag echt mega, mega druk op die dijk. Niet alleen motorrijders, maar ook veel wielrenners (huiver), wandelaars, fietsers en automobilisten. Het was eigenlijk gewoon té druk.
pi_198140754
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:07 schreef DW457 het volgende:

[..]

1 maart gaat t verbod op de Lekdijk weer in.
Help mij eens even is dat in het weekend of de hele week?
pi_198141395
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 00:29 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Help mij eens even is dat in het weekend of de hele week?
Het weekend.

Bron
pi_198141541
Lekker binnendoor gereden naar rmijn lief in zuid-Limburg. Even een tussenstopje met Coffe2Go

Het is wat.......
pi_198142205
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 07:28 schreef gooddaddy het volgende:
Lekker binnendoor gereden naar rmijn lief in zuid-Limburg. Even een tussenstopje met Coffe2Go

[ afbeelding ]
Mooie fiets :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_198142212
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Mooie fiets :Y
Thanks. Ben er ook erg blij mee :Y
Het is wat.......
pi_198143712
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 06:40 schreef DW457 het volgende:

[..]

Het weekend.

Bron
ohhh ok. ik meed de lekdijk toch al in het weekend juist vanwege fietsers en wandelaars en ander tuig. gelukkig ben ik regelmatig doordeweeks vrij.
pi_198197167
Ik zit even te kijken...heb nu vanaf de accu zo een moderne stekker voor een optimate..(zodat je het zadel etc er niet hoeft af te halen)..alleen zelf nog een optimate4 ..nu zoek ik natuurlijk een kabeltje daarvoor..



Dacht dat die het was maar..zwarte uiteinde is het zelfde als nu vanaf de accu al loopt..of zijn dat de zelfde en moet die 180 graden gedraaid erin ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_198197972
quote:
11s.gif Op donderdag 25 februari 2021 13:57 schreef Geerd het volgende:
Ik zit even te kijken...heb nu vanaf de accu zo een moderne stekker voor een optimate..(zodat je het zadel etc er niet hoeft af te halen)..alleen zelf nog een optimate4 ..nu zoek ik natuurlijk een kabeltje daarvoor..

[ afbeelding ]

Dacht dat die het was maar..zwarte uiteinde is het zelfde als nu vanaf de accu al loopt..of zijn dat de zelfde en moet die 180 graden gedraaid erin ?
het heet een SAE stekker. Die vanaf je accu komt zou een vrouwtje moeten zijn (met die afdek met rode dop op je plaatje en die aan de lader zit een mannetje zonder de dop die je daar dan insteekt.
pi_198198042
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:47 schreef Salatrel het volgende:

[..]

het heet een SAE stekker. Die vanaf je accu komt zou een vrouwtje moeten zijn (met die afdek met rode dop op je plaatje en die aan de lader zit een mannetje zonder de dop die je daar dan insteekt.
Is idd een vrouwtje ja...
Ik zwaai naar dieren.
pi_198198105
Ik zwaai naar dieren.
pi_198198151
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 14:58 schreef Geerd het volgende:
[ link | afbeelding ]
https://motorhuisbakker.n(...)USe_F9kaAoa5EALw_wcB
Volgens mij heb je dit verloopje nodig.
pi_198198167
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 15:02 schreef Salatrel het volgende:

[..]

https://motorhuisbakker.n(...)USe_F9kaAoa5EALw_wcB
Volgens mij heb je dit verloopje nodig.
Dat dacht ik ook...
Ik zwaai naar dieren.
pi_198198274
Ff dat hele doppie eraf gehaald...


Lijkt toch het zelfde dan...:P
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 25 februari 2021 @ 15:41:02 #260
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_198198794
Vandaag weer met de motor naar het werk *O*

Starten kostte wel even :+
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_198198867
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 15:10 schreef Geerd het volgende:
Ff dat hele doppie eraf gehaald...
[ link | afbeelding ]

Lijkt toch het zelfde dan...:P
ja aan die kan is het allebei sae alleen maar aan 1 kant doe je die dop erop
pi_198247078
Lekker gereden gister ! Wat een machine _O_ mis een beetje die agressie van een superduke maar het lichte stuurwerk, handvatverwarming/kappen..verwarmd zadel maken veel goed...vooral met deze temperaturen.

Lekkere warme balletjes :9
Ik zwaai naar dieren.
pi_198249122
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 15:44 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ja aan die kan is het allebei sae alleen maar aan 1 kant doe je die dop erop
Besteld trouwens ben benieuwd!
Ik zwaai naar dieren.
pi_198250288
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:43 schreef Geerd het volgende:
Lekker gereden gister ! Wat een machine _O_ mis een beetje die agressie van een superduke maar het lichte stuurwerk, handvatverwarming/kappen..verwarmd zadel maken veel goed...vooral met deze temperaturen.

Lekkere warme balletjes :9
dus eigenlijk had je een GT moeten hebben
pi_198250901
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2021 14:58 schreef Maegrim het volgende:

[..]

dus eigenlijk had je een GT moeten hebben
Misschien wel maar..gister 7uur netto gereden geen centje last van de knieën...

Alleen de billetjes :+
Ik zwaai naar dieren.
pi_198264464
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 15:28 schreef Geerd het volgende:

[..]

Misschien wel maar..gister 7uur netto gereden geen centje last van de knieën...

Alleen de billetjes :+
De bil grill is best een fijn ding! Voor je het weet rij je ook in 1 dag van Oostenrijk of Spanje naar huis.
  maandag 1 maart 2021 @ 10:25:49 #267
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198264565
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:43 schreef Geerd het volgende:
Lekker gereden gister ! Wat een machine _O_ mis een beetje die agressie van een superduke maar het lichte stuurwerk, handvatverwarming/kappen..verwarmd zadel maken veel goed...vooral met deze temperaturen.

Lekkere warme balletjes :9
Hè.

Wat voor apparaat hebben we het nu over dan :? .
Huilen dan.
  Vis een optie? maandag 1 maart 2021 @ 10:29:21 #268
70532 loveli
N
pi_198264622
Hoeveel voegt zadelverwarming toe?
crap in = crap out
  maandag 1 maart 2021 @ 11:03:28 #269
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_198265238
Warme ballen (of lippen) lees ik.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_198265442
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:29 schreef loveli het volgende:
Hoeveel voegt zadelverwarming toe?
In de zomer niet zo heel veel. Als je met koud weer ook de weg op gaat kan het, zeker op langere afstand best prettig zijn.
pi_198265558
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:29 schreef loveli het volgende:
Hoeveel voegt zadelverwarming toe?
Anders had ik het ook niet gehad..maar ze hadden de normale powerpartzadel niet liggen alleen de verwarmde..dus kreeg ik die..en ja zoals zaterdag als het kwik niet boven de 8C komt is het best lekker wel..
Ik zwaai naar dieren.
pi_198265615
quote:
7s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hè.

Wat voor apparaat hebben we het nu over dan :? .
Superadventure 1290S ingeruild op de superduker 1290..die liet mij vorig jaar september midden op de snelweg in Duitsland in de regen natuurlijk in de steek viel gewoon uit..

Had er al vaker problemen mee dus was er helemaal klaar mee..meteen dealer gebeld ik zeg als je nog zo een hebt staan maak maar klaar..snel even 1000km erop gereden en toen mooi in de winterstalling ...

Trouwens wel topservice van KTM ..anwb kwam met leenauto (was vlakbij de grens dus duurde wat langer want ANWB of ADAC) en de motor ging rechtstreeks naar de dealer..auto kon ik hiero zo weer inleveren.

Draadjes in de kabelboom maakten contact bleek later..
Ik zwaai naar dieren.
pi_198266058
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:03 schreef daNpy het volgende:
Warme ballen (of lippen) lees ik.
Droogt zo uit dan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Vis een optie? maandag 1 maart 2021 @ 12:29:55 #274
70532 loveli
N
pi_198266675
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:16 schreef Salatrel het volgende:

[..]

In de zomer niet zo heel veel. Als je met koud weer ook de weg op gaat kan het, zeker op langere afstand best prettig zijn.
Op de motor heb ik het nog niet gemist (maar wie weet ben ik verkocht als ik het een keer probeer). Handvatverwarming wel, met leren handschoenen kun je prima even opwarmen aan je uitlaatbochten, de eerste keer dat ik textiel winterhandschoenen droeg smolten ze :')
crap in = crap out
pi_198267389
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 11:29 schreef Geerd het volgende:

[..]

Superadventure 1290S ingeruild op de superduker 1290
Andersom toch :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198267513
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 13:15 schreef Maegrim het volgende:

[..]

Andersom toch :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een hok. Met crocs aan niet fatsoenlijk op te rijden
pi_198267711
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 13:15 schreef Maegrim het volgende:

[..]

Andersom toch
:+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe..Mooi ding gek !!
Ik zwaai naar dieren.
pi_198267768
Net even gebeld .. voor een kort ruitje en andere spiegels..veel last van wind..dan maar weer vol met de bakkes in de wind
Ik zwaai naar dieren.
pi_198268036
Afgelopen weekend ook maar weer even anderhalf uur door Midden-Limburg getoured. Op de bekende wandelplekken was het best druk met geparkeeerde auto's op de weg.Maar het was wel weer even heerlijk gisteren
Het is wat.......
  maandag 1 maart 2021 @ 14:01:43 #280
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198268043
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 13:42 schreef Geerd het volgende:
Net even gebeld .. voor een kort ruitje en andere spiegels..veel last van wind..dan maar weer vol met de bakkes in de wind
Ik heb het opgegeven met die kutwind op m'n Adv R. Heb wel 10 combinaties geprobeerd, en met het (middel)lange ruitje van Puig is het het minst kut.

Vol in de wind is geen probleem, maar met of zonder ruit zit m'n kop precies in de turbulentie. Afgezien daarvan een topfiets, maar lange stukken is gewoon ruk en zit er wel aan te denken om hem daarvoor de deur uit te doen. Kan de komende maanden toch niet rijden, dus kan mooi gaan bedenken wat ervoor terug moet komen.

Feli met je nieuwe speeltje trouwens *O* .
Huilen dan.
pi_198268134
quote:
7s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik heb het opgegeven met die kutwind op m'n Adv R. Heb wel 10 combinaties geprobeerd, en met het (middel)lange ruitje van Puig is het het minst kut.

Vol in de wind is geen probleem, maar met of zonder ruit zit m'n kop precies in de turbulentie. Afgezien daarvan een topfiets, maar lange stukken is gewoon ruk en zit er wel aan te denken om hem daarvoor de deur uit te doen. Kan de komende maanden toch niet rijden, dus kan mooi gaan bedenken wat ervoor terug moet komen.

Feli met je nieuwe speeltje trouwens *O* .
Thanks!! Ja zit nu ook te kutten..nu grote puigruit met spoiler er nog boven op...ja het gaat..en van de spiegels ook turbulentie ..ja ik dacht ook al voor de gein ruil hem wel weer in voor een superduke :+ maar even kijken of dit beter is ..
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 1 maart 2021 @ 14:09:56 #282
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198268161
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:07 schreef Geerd het volgende:

[..]

Thanks!! Ja zit nu ook te kutten..nu grote puigruit met spoiler er nog boven op...ja het gaat..en van de spiegels ook turbulentie ..ja ik dacht ook al voor de gein ruil hem wel weer in voor een superduke :+ maar even kijken of dit beter is ..
Je went er wel een beetje aan, maar als ik dan weer op 1 van m'n andere fietsen stap denk ik: godverdomme wat is dit heerlijk.
Huilen dan.
pi_198268274
quote:
7s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je went er wel een beetje aan, maar als ik dan weer op 1 van m'n andere fietsen stap denk ik: godverdomme wat is dit heerlijk.
Wat heb je nog meer staan dan ?
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 1 maart 2021 @ 16:34:38 #284
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_198270327
Ook een keer de mijne laten zien... wolf in schaapskleren. V65 Magna. 35 jaar oud, maar nog steeds kun je er mensen mee op het verkeerde been zetten. Hij staat nu bij de werkplaats voor het uideuken van de tank en een nieuwe verflaag.

motor2.jpg
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_198271016
quote:
10s.gif Op maandag 1 maart 2021 16:34 schreef SicSicSics het volgende:
Ook een keer de mijne laten zien... wolf in schaapskleren. V65 Magna. 35 jaar oud, maar nog steeds kun je er mensen mee op het verkeerde been zetten. Hij staat nu bij de werkplaats voor het uideuken van de tank en een nieuwe verflaag.

[ afbeelding ]
Zal best idd !!
Ik zwaai naar dieren.
pi_198271442
V4 is altijd tof
  maandag 1 maart 2021 @ 18:12:32 #287
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198271804
quote:
14s.gif Op maandag 1 maart 2021 17:52 schreef Maegrim het volgende:
V4 is altijd tof
Retweet.
Huilen dan.
  maandag 1 maart 2021 @ 18:18:47 #288
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198271915
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:18 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wat heb je nog meer staan dan ?
Naast de adventure R:
R6 circuitracer
KTM 300EXC (tweetakt) omgebouwd tot supermotard
Suzuki GS500E

690SMC-R is de deur uit, maar mis hem soms wel een beetje ;( .
Huilen dan.
  maandag 1 maart 2021 @ 19:03:44 #289
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_198272881
quote:
14s.gif Op maandag 1 maart 2021 17:52 schreef Maegrim het volgende:
V4 is altijd tof
Bij de 6000 toeren gewoon nog een keer een trap in je rug. Verveelt nooit.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_198273454
quote:
7s.gif Op maandag 1 maart 2021 18:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Naast de adventure R:
R6 circuitracer
KTM 300EXC (tweetakt) omgebouwd tot supermotard
Suzuki GS500E

690SMC-R is de deur uit, maar mis hem soms wel een beetje ;( .
Lekker hoor
Ik zwaai naar dieren.
pi_198274386
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 19:03 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Bij de 6000 toeren gewoon nog een keer een trap in je rug. Verveelt nooit.
Dan zit mijn BMW al in het rood _O-
Het is wat.......
pi_198276366
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 19:59 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Dan zit mijn BMW al in het rood _O-
De Troempf haalt topvermogen bij 11400 :')
  maandag 1 maart 2021 @ 21:58:54 #293
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_198277096
Wanneer is er weer een ritje dan?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_198277302
zodra het topic vol is
  dinsdag 2 maart 2021 @ 04:21:55 #295
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198280139
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:01 schreef gooddaddy het volgende:

Afgelopen weekend ook maar weer even anderhalf uur door Midden-Limburg getoured. Op de bekende wandelplekken was het best druk met geparkeeerde auto's op de weg.Maar het was wel weer even heerlijk gisteren
Ikke vrijdag, even op en neer naar Uden, kon wel effe in spijkerbroek en een doorwaai jassie.. uhhuh... KkkKkKKkkoud :|W
Handvatverwarming maakte wel een klein beetje goed, maar toch..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198280250
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 04:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ikke vrijdag, even op en neer naar Uden, kon wel effe in spijkerbroek en een doorwaai jassie.. uhhuh... KkkKkKKkkoud :|W
Handvatverwarming maakte wel een klein beetje goed, maar toch..
Doorwaaijas met 11 graden...je rijdt duidelijk niet t hele jaar door, of wel :+

Wel n strakke actie :D _O-

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2021 06:43:32 ]
pi_198280251
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 21:58 schreef KneusTeun het volgende:
Wanneer is er weer een ritje dan?
Ik ga zaterdag met n Utrechts clubje.
pi_198280712
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 04:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ikke vrijdag, even op en neer naar Uden, kon wel effe in spijkerbroek en een doorwaai jassie.. uhhuh... KkkKkKKkkoud :|W
Handvatverwarming maakte wel een klein beetje goed, maar toch..
_O-
Ik heb inmiddels wel de voering uit mijn broek gehaald, maar de voering in mijn jas zit er nog gewoon in. Vorige week toen het 16°C was wel alleen een t-shirt onder de jas aan. Afgelopen zondag toch ook weer het vest onder de jas aan gelaten.
Vanmiddag wordt het weer 15°C hier, dus dan maar even om 14:00 een uurtje of twee de motor op. Dan werken we vanavond nog maar even wat langer door :D
Het is wat.......
  dinsdag 2 maart 2021 @ 08:30:07 #299
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_198280834
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 19:59 schreef gooddaddy het volgende:
Dan zit mijn BMW al in het rood _O-
Maar is waarschijnlijk een stuk comfortabeler, als ik het zo een bekijk. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_198280972
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 08:30 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Maar is waarschijnlijk een stuk comfortabeler, als ik het zo een bekijk. ;)
Het is gewoon heerlijk zitten. Binnenkort nog heerlijker als ik mijn bagster zadel krijg _O_
Het is wat.......
  dinsdag 2 maart 2021 @ 09:52:30 #301
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198281662
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:07 schreef Geerd het volgende:

[..]

Thanks!! Ja zit nu ook te kutten..nu grote puigruit met spoiler er nog boven op...ja het gaat..en van de spiegels ook turbulentie ..ja ik dacht ook al voor de gein ruil hem wel weer in voor een superduke :+ maar even kijken of dit beter is ..
Je bent gewoon te lang. Maat van me had precies hetzelfde op een 1090 adventure. Die is 1.90+. Ik met m'n 1.82 had nergens last van op dat ding.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')