Ja ze hebben alleen nog maar ganzen.quote:Op zondag 20 september 2020 18:23 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Uit de handel gehaald, echt waar
Ja wat wil je nouquote:Op zondag 20 september 2020 18:24 schreef phoenyx het volgende:
Aardig dat je mij ook mentioned maar het verprutst het verhaal wel een beetje.
quote:Op zondag 20 september 2020 18:17 schreef JustinK het volgende:
@:aloa lieve FOK!kertjes,
TS zat dus thuis lekker een @:chufi te drinken en naar DJ @:Paul te luisteren en toen bedacht ik me ineens... Ik moet ff een rondje lopen anders word ik @:Viesdik . Dan maar even m’n @:jameshond7 uitlaten. Dus ik met een @:Noodgang naar buiten, struikel over een @:stokj (of was het een @:Hooidraad ?) en ja hoor... keihard op m’n bek. Heel m’n @:spijkerbroek @:Naardegallemiezen . What the @:Fugue !? @:hebikweer hoor. Wat een @:Domme_Gans ben ik toch ook! Naja gebeurd is gebeurd, ik zal als een @:phoenyx uit de as herrijzen. Ik ga nog wel even door naar de supermarkt. Ik moet nog @:kwiwi ‘s en @:Rozevla halen en nog een paar lepels voor @:puzziepie meenemen @:Justin_Case ze zonder zit. Kom ik bij de Appie aan staat daar één of andere @:Nikonlover met z’n @:tong80 uit z’n mond met z’n spiegelreflexcamera te @:Maanvis sen. Lekker laten gaan. Die voelt zich waarschijnlijk als @:Socios in Barcelona die te horen krijgen dat @:Messi mogelijk gaat vertrekken.
De boodschappen zijn binnen, dus zometeen maar weer even lekker als een @:opgebaarde op de bank liggen.
Ik had het verhaal ook op de @:maily kunnen zetten, maar ik vond het wel een leuk idee om het via dit topic met jullie @:aanmodderfakker s te delen.
Fijne avond en vergeet niet te doneren voor @:yvonne en @:Danny .
Gr gr JustinK
Creativiteit 100/100quote:Op zondag 20 september 2020 18:20 schreef Mikeytt het volgende:
@:aloa lieve FOK!kertjes,
TS zat dus thuis lekker een @:chufi te drinken en naar DJ @:Paul te luisteren en toen bedacht ik me ineens... Ik moet ff een rondje lopen anders word ik @:Viesdik . Dan maar even m’n @:jameshond7 uitlaten. Dus ik met een @:noodgang naar buiten, struikel over een @:stokj (of was het een @:Hooidraad ?) en ja hoor... keihard op m’n bek. Heel m’n @:spijkerbroek @:Naardegallemiezen . What the @:Fugue !? @:hebikweer hoor. Wat een @:Domme_Gans ben ik toch ook! Naja gebeurd is gebeurd, ik zal als een @:phoenyx uit de as herrijzen. Ik ga nog wel even door naar de supermarkt. Ik moet nog @:kwiwi ‘s en @:Rozevla halen en nog een paar lepels voor @:puzziepie meenemen @:Justin_Case ze zonder zit. Kom ik bij de Appie aan staat daar één of andere @:Nikonlover met z’n @:tong80 uit z’n mond met z’n spiegelreflexcamera te @:Maanvis sen. Lekker laten gaan. Die voelt zich waarschijnlijk als @:Socios in Barcelona die te horen krijgen dat @:Messi mogelijk gaat vertrekken.
De boodschappen zijn binnen, dus zometeen maar weer even lekker als een @:opgebaarde op de bank liggen.
Ik had het verhaal ook op de @:maily kunnen zetten, maar ik vond het wel een leuk idee om het via dit topic met jullie @:Aanmodderfakker s te delen.
Fijne avond en vergeet niet te doneren voor @:yvonne en @:Danny .
Gr gr JustinK
Ik ook, vond het al vreemd dat ik geen mentionbericht kreegquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik dacht echt dat het een nieuw topic was.
Nee is al een oudje. Kwam vanmiddag voorbij in DTSquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:58 schreef gebrokenglas het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:58 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:16 schreef Viesdik het volgende:
[..]
ik ook
gewoon een topic uit 2020 liken
Beter laat dan nooitquote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:16 schreef Viesdik het volgende:
[..]
ik ook
gewoon een topic uit 2020 liken
Score blijft ongewijzigd. Een klassieker onder de klassiekers.quote:Op zondag 20 september 2020 19:02 schreef Hooidraad het volgende:
Ik geef dit topic de maximale score van 5 lepels.
Deze manquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Score blijft ongewijzigd. Een klassieker onder de klassiekers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |