Beide denk ik.quote:Op zondag 20 september 2020 18:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar kwam die 'nicht im Frage' omdat het niet 'mocht', of omdat het simpelweg kansloos is tegen meerdere sprinttreintjes die nog één keer alles uit de kast gaan trekken?
Zelfde kun je over Benoot zeggenquote:Op zondag 20 september 2020 18:19 schreef naatje_1 het volgende:
Wat heeft De Gendt nou gepresteerd deze Tour?
Die is toch nog nuttig geweest voor de ploeg bij 2 overwinningen.quote:Op zondag 20 september 2020 18:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zelfs kun je over Benoot zeggen
De eerste jaren was die camera nog dermate gezoomd dat je ten minste nog meerdere renners in het shot had. Nu is het shot misschien anderhalve renner breedquote:Op zondag 20 september 2020 18:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb alweer alle vertrouwen in de eindsprintregie
Moet zeggen dat die ook wel heel groot was op die mouw.quote:Op zondag 20 september 2020 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
wtf, hoor nu over die boete voor Dumoulin over verkeerd vertoon regenboogvlag?
Ik zag dat gister bij die lui en dacht nog "volgens mij moet dat aan het eind van de mouw"quote:Op zondag 20 september 2020 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
wtf, hoor nu over die boete voor Dumoulin over verkeerd vertoon regenboogvlag?
Is dat waar normaal de Noorse bocht is of hebben de Denen tegenwoordig ook een bocht?quote:
Brouwerij Carlsberg maakt vast wel bocht.quote:Op zondag 20 september 2020 18:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat waar normaal de Noorse bocht is of hebben de Denen tegenwoordig ook een bocht?
Wat wel mooi is, is dat dit jaar deze saaie optocht eindelijk eens de publieke belangstelling krijgt die het verdient.quote:Op zondag 20 september 2020 18:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Beide denk ik.
De angel is uit de slotetappe weggehaald, ook door de organisatie. Voor klassementsrenners valt er geen eer meer te behalen. Uiteraard zijn ook de verhoudingen in het peloton veranderd; in het verleden had je helemaal geen sprinttreinen. In ieder geval niet zo snaarstrak georganiseerd.
Niettemin: de Tour is de belangrijkste wedstrijd van het jaar, en ik vind dat er tot op de laatste streep om de eindzege mag worden geknokt.
Dat was even leuk toen bij Steegmans en Cavendish/Renshaw, maar de laatste jaren is het vooral bloedirritant. Je hebt echt totaal geen overzicht van wie waar rijdt en op het laatst zie je nog even snel Ewan voorbij sprinten.quote:Op zondag 20 september 2020 18:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
De eerste jaren was die camera nog dermate gezoomd dat je ten minste nog meerdere renners in het shot had. Nu is het shot misschien anderhalve renner breed
Jumbo en 1 minuut nemenquote:Op zondag 20 september 2020 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
Zou wel eens een hele ploeg willen zien die ervandoor gaat en een soort ploegentijdrit gaat rijden tegen het peloton.
Vroeger waren renners nog echte kerels... hoewel ik toegeef dat dit niet 1991 is maar 1970, en geen spurters, maar 2 klassementsrenners (die goed konden spurten trouwens) in een bergetappe: Herman Van Springel en Eddy Merckx. Van Springel heeft zojuist bij een val in de afdaling zijn oogkas en jukbeen gebroken, Merckx komt hem, uit medeleven, een bidon brengen.quote:Op zondag 20 september 2020 18:28 schreef Belgosome het volgende:
Die spurters in 91 zonder helm, man man
Liggen er nog boni's voor Roglic, mocht-ie 2e (willen) worden achter Van Aert?quote:Op zondag 20 september 2020 18:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan kunnen Tom en Roglic mooi de sprint aantrekken voor hem!
lekker getraind voor de Giroquote:Op zondag 20 september 2020 18:19 schreef naatje_1 het volgende:
Wat heeft De Gendt nou gepresteerd deze Tour?
In 1968 verloor Van Springel het geel op de laatste dag in een tijdrit aan Jan Janssen. 38 seconden.quote:Op zondag 20 september 2020 18:33 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Vroeger waren renners nog echte kerels... hoewel ik toegeef dat dit niet 1991 is maar 1970, en geen spurters, maar 2 klassementsrenners (die goed konden spurten trouwens) in een bergetappe: Herman Van Springel en Eddy Merckx. Van Springel heeft zojuist bij een val in de afdaling zijn oogkas en jukbeen gebroken, Merckx komt hem, uit medeleven, een bidon brengen.
[ afbeelding ]
Ja, 1 minuut voor de tweede plek.quote:Op zondag 20 september 2020 18:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Liggen er nog boni's voor Roglic, mocht-ie 2e (willen) worden achter Van Aert?
Dat is een vraag waar een enigszins rationele mens ongeveer anderhalve seconde over hoeft na te denken, als het niet minder is.quote:Op zondag 20 september 2020 18:39 schreef Belg het volgende:
Moest Wout de sprint winnen. Hoelang is het geleden dat een renner uit de top 20 in het klassement won op Camps-Elysees
De vraag van de dag
2005quote:Op zondag 20 september 2020 18:39 schreef Belg het volgende:
Moest Wout de sprint winnen. Hoelang is het geleden dat een renner uit de top 20 in het klassement won op Camps-Elysees
De vraag van de dag
Ik weet het niet meerquote:Op zondag 20 september 2020 18:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is een vraag waar een enigszins rationele mens ongeveer anderhalve seconde over hoeft na te denken, als het niet minder is.
Yep.quote:Op zondag 20 september 2020 18:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In 1968 verloor Van Springel het geel op de laatste dag in een tijdrit aan Jan Janssen. 38 seconden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |