Heb heimwee naar de naamquote:Op zondag 20 september 2020 12:34 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik mag je wel![]()
Maar waarom ben je geen capuchon_jongen meer?
Klimtijd van Pogi ook, als de rekenmodellen bij Wout tenminste wel klopten.quote:Op zondag 20 september 2020 12:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij had wel dezelfde klimtijd als Porte moeten kunnen halen. Dan haal je een minuut van je tijd af inderdaad
quote:
Waar valt dat te lezen?quote:Op zondag 20 september 2020 12:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De laatste kilometer duidelijk wel ja, maar daarvoor toch niet. Dumoulin schijnt tijdens de tijdrit betere waardes te hebben gereden dan tijdens zijn WK in Bergen. En Pogacar rijdt even 1”20 sneller. Ik denk dat alle credits naar Pogacar moeten.
Ook nog eens de laatste dag Pildaursen in de regenboogtrui.quote:Op zondag 20 september 2020 13:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bedankt jongens. Dit bandje neem ik mee naar huis.
Daar was de afgelopen dagen helemaal geen aandacht voor inderdaad!quote:Op zondag 20 september 2020 13:10 schreef Belg het volgende:
Pogacar moet toch nu een ongelooflijk goed gevoel hebben
Hoe reageren ze in Slovenië op dit tourwinst, Moeten ze toch aandacht geven denk ik. Iemand die een sloveen kent?
Normaal doenquote:Op zondag 20 september 2020 13:25 schreef showtimer het volgende:
[ twitter ]
Reza is het manusje van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |