Mwah, met name voor de laatste paar kilometers denk ik dat 'falling apart' niet zo overdreven is. Hij was - toen Pogacar hem virtueel ingerekend had - gewoon keihard gebroken, dat kon je aan alles zien.quote:
De laatste kilometer duidelijk wel ja, maar daarvoor toch niet. Dumoulin schijnt tijdens de tijdrit betere waardes te hebben gereden dan tijdens zijn WK in Bergen. En Pogacar rijdt even 1”20 sneller. Ik denk dat alle credits naar Pogacar moeten.quote:Op zondag 20 september 2020 12:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, met name voor de laatste paar kilometers denk ik dat 'falling apart' niet zo overdreven is. Hij was - toen Pogacar hem virtueel ingerekend had - gewoon keihard gebroken, dat kon je aan alles zien.
Rogiic zei wel dat hij niet z’n normale waarden haalde gisteren in ieder geval. Uiteraard was Pogacar fantastisch, maar een Roglic in normale doen was sowieso binnen de halve minuut gebleven, lijkt me.quote:Op zondag 20 september 2020 12:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De laatste kilometer duidelijk wel ja, maar daarvoor toch niet. Dumoulin schijnt tijdens de tijdrit betere waardes te hebben gereden dan tijdens zijn WK in Bergen. En Pogacar rijdt even 1”20 sneller. Ik denk dat alle credits naar Pogacar moeten.
Dumoulin rijdt één van z’n beste tijdritten ooit kennelijk, ik weet niet of Roglic dan binnen de halve minuut van Pogacar kan rijden. Ik zou zeggen rond de minuut.quote:Op zondag 20 september 2020 12:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Rogiic zei wel dat hij niet z’n normale waarden haalde gisteren in ieder geval. Uiteraard was Pogacar fantastisch, maar een Roglic in normale doen was sowieso binnen de halve minuut gebleven, lijkt me.
Hij had wel dezelfde klimtijd als Porte moeten kunnen halen. Dan haal je een minuut van je tijd af inderdaadquote:Op zondag 20 september 2020 12:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dumoulin rijdt één van z’n beste tijdritten ooit kennelijk, ik weet niet of Roglic dan binnen de halve minuut van Pogacar kan rijden. Ik zou zeggen rond de minuut.
Dit jaquote:Op zondag 20 september 2020 11:55 schreef Leonos het volgende:
R_Rweinig gepost hier, welke elke dag gelezen.
Thanks!
Heb heimwee naar de naamquote:Op zondag 20 september 2020 12:34 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik mag je wel![]()
Maar waarom ben je geen capuchon_jongen meer?
Klimtijd van Pogi ook, als de rekenmodellen bij Wout tenminste wel klopten.quote:Op zondag 20 september 2020 12:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij had wel dezelfde klimtijd als Porte moeten kunnen halen. Dan haal je een minuut van je tijd af inderdaad
quote:
Waar valt dat te lezen?quote:Op zondag 20 september 2020 12:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De laatste kilometer duidelijk wel ja, maar daarvoor toch niet. Dumoulin schijnt tijdens de tijdrit betere waardes te hebben gereden dan tijdens zijn WK in Bergen. En Pogacar rijdt even 1”20 sneller. Ik denk dat alle credits naar Pogacar moeten.
Ook nog eens de laatste dag Pildaursen in de regenboogtrui.quote:Op zondag 20 september 2020 13:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bedankt jongens. Dit bandje neem ik mee naar huis.
Daar was de afgelopen dagen helemaal geen aandacht voor inderdaad!quote:Op zondag 20 september 2020 13:10 schreef Belg het volgende:
Pogacar moet toch nu een ongelooflijk goed gevoel hebben
Hoe reageren ze in Slovenië op dit tourwinst, Moeten ze toch aandacht geven denk ik. Iemand die een sloveen kent?
Normaal doenquote:Op zondag 20 september 2020 13:25 schreef showtimer het volgende:
[ twitter ]
Reza is het manusje van alles.
In het wielrennen was huidkleur nooit een probleem toch? Ik heb niet het idee dat Peter van Petegem het zwaarder had.quote:Op zondag 20 september 2020 13:25 schreef showtimer het volgende:
[ twitter ]
Reza is het manusje van alles.
Volgens Thijs in de In Het Wiel podcast.quote:Op zondag 20 september 2020 13:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waar valt dat te lezen?
Ik dacht juist dat Dumoulin nog niet top was dus daarom de prestatie van Roglic niet goed was. Ook gezien Porte bijvoorbeeld, en kijkend naar de klimtijden.
Ah oké.quote:Op zondag 20 september 2020 13:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens Thijs in de In Het Wiel podcast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |