SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Thanks Meltingquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:29 schreef Melting het volgende:
Dank allemaal weer voor het luisteren.
Veel plezier met Mad.
En voor zo meteen welterusten.
[ afbeelding ]
Heb dat eens met gulden draak gehad. Die had ik op en toen ik op wilde staan schoot het ineens in mn benen. Ben toen maar heel voorzichtig mn bed in gekropen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan flink aankomen. Mijn man is eens compleet onderuit gegaan door één Kanon. En hij moest de motor nog binnenzetten. Dat is uiteindelijk pas 's nachts gebeurd.
Ja, dat vat wel zo'n beetje samen wat er gebeurde.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
In ieder geval niet de hele fles als pils op een warme zomerdag naar binnen klokken.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:31 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Heb dat eens met gulden draak gehad. Die had ik op en toen ik op wilde staan schoot het ineens in mn benen. Ben toen maar heel voorzichtig mn bed in gekropen.
En wat dronk je nu ook alweer?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:31 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Heb dat eens met gulden draak gehad. Die had ik op en toen ik op wilde staan schoot het ineens in mn benen. Ben toen maar heel voorzichtig mn bed in gekropen.
Ja, dan kan je echt niet meer lopenquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:31 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Ik zie dat je Moses draait.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, afspelen via de stream URL doet het niet meer, dus ik moet op de gok connecten...
Sound of silence hier... (als ik niks)quote:
En ik heb de verkeerde plaat te pakken...quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:33 schreef livelink het volgende:
Ja, ik hoor MM-muziek nu volgens mij.
Even refreshenquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sound of silence hier... (als ik niks)
Ik ook.quote:
Ik hoor iets anders. Al weet ik niet wat.quote:
Waarschijnlijk zit jij dan nog in de show van peaceman.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoor iets anders. Al weet ik niet wat.
Ja, daar moest ik helemaal voor opstaan enzo, telefoon lag een eind verderop en die gebruik ik om te streamen op de speakersquote:
Ja, dat had ik dus ook...quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit jij dan nog in de show van peaceman.
Vraag me af hoe dat kan.......quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit jij dan nog in de show van peaceman.
Ja, dat is peaceman. Even refreshen dus.quote:
Dat gebeurt vaker hoor. Soms best leuk. Kun je een show nog eens terugluisteren.quote:
Ik bedoelde dus No Deeper Meaning van Culture Beat, maar die is ruim 10 BPM sneller.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:38 schreef Melting het volgende:
Zo klinkt hij niet lekker, zo traag.
Ik weet waar Fogel dan nu aan denkt.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Denk Crucified er maar vast bij...
quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Denk Crucified er maar vast bij...
Ik heb een gevoel dat dit me gaat achtervolgen in R49...quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet waar Fogel dan nu aan denkt.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat dit me gaat achtervolgen in R49...
Nee joh, na een Kanon ben ik dit weer vergeten.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat dit me gaat achtervolgen in R49...
Goede naam, verder geen idee wat het is...quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:45 schreef Fogel het volgende:
Wat vinden jullie overigens van de relatief nieuwe muziekstroming "bardcore"?
Dat heb je laatst gevraagd. Ik vind het niets bijzonders.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:45 schreef Fogel het volgende:
Ik vrees dat mijn kinderen me daar nog niks van hebben laten horen. Ik weet het dus niet.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:45 schreef Fogel het volgende:
Ohja...quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb je laatst gevraagd. Ik vind het niets bijzonders.
Zou het daaraan liggen?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee joh, na een Kanon ben ik dit weer vergeten.
Hedendaagse muziek in een "middeleeuwse coversaus" met luit en fluit enzo.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goede naam, verder geen idee wat het is...
Ga maar alvast in bed liggen dan. Scheelt weer gekruip.quote:
Nooit van gehoord, denk ik...quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:47 schreef Fogel het volgende:
Hedendaagse muziek in een "middeleeuwse coversaus" met luit en fluit enzo.
Zou wel willen maar hij is nog niet op!quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga maar alvast in bed liggen dan. Scheelt weer gekruip.
Oh wacht, zoiets heeft mijn zoon me laatst wel laten horen en zien. Ik vond het wel grappig, maar was het ook weer snel zat.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:47 schreef Fogel het volgende:
Hedendaagse muziek in een "middeleeuwse coversaus" met luit en fluit enzo.
Dat effect had het ook op mij.quote:[[quote]Op zaterdag 19 september 2020 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
knip
Ik vond het wel grappig, maar was het ook weer snel zat.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:49 schreef MadMaster het volgende:
Gaat lekker zo.
Ik moet niet meer drinken als ik draai...
quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:49 schreef MadMaster het volgende:
Gaat lekker zo.
Ik moet niet meer drinken als ik draai...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Hmmm, dank voor je goedbedoelde woorden...quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:51 schreef livelink het volgende:
Ja, dat was wel een prima overgang ondanks de drank.
Graag gedaan. Ik ben niet zo kritisch als jij bent.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, dank voor je goedbedoelde woorden...
Oh helpquote:
Van We Just was het de 12 inch versie.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:56 schreef livelink het volgende:
Dit is wel een remix, denk ik MadMaster?
De meligheid is toegeslagen bij Meltingquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:58 schreef livelink het volgende:
[..]
De meligheid is toegeslagen bij Melting
Dank je. Ik vond het weer een goede overgang trouwens.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van We Just was het de 12 inch versie.
Dit is de Uptown Sk'ouse Mix van Ryan Paris - Dolce Vita...
Deze was beter, maar ik kan gewoon niet tegen bier.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je. Ik vond het weer een goede overgang trouwens.
Het is mij, MadMaster...quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:59 schreef Rataplan79 het volgende:
Lekker muziekje, weet niet wie er draait maar het is meer dan prima!
Succes, ik maak het niet te laat.quote:Op zondag 20 september 2020 00:00 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter belt of ik haar even met de fiets van de bushalte wil ophalen. Ik moet dus gaan. Dank je wel MadMaster. Ik weet niet hoe lang je nog draait? Misschien tot straks dan.
Ik denk dat voor velen van ons geldt...quote:Op zondag 20 september 2020 00:05 schreef Fogel het volgende:
Commentaar van mijn vriendin "ik voel me weer jong, dit is muziek uit mijn jeugd"
Je kan je ook plots oud voelen door je te beseffen dat dit uit de jeugd isquote:Op zondag 20 september 2020 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat voor velen van ons geldt...
Ik weet mijn leeftijd, ja...quote:Op zondag 20 september 2020 00:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je kan je ook plots oud voelen door je te beseffen dat dit uit de jeugd is
Lekker snel gaat dat fietsen.quote:
Ja, ze was me al deels tegemoet gelopen. Dus dat ging snel.quote:
Welterusten.quote:Op zondag 20 september 2020 00:11 schreef Melting het volgende:
Ik ga richting bed.
Bedankt voor de muziekjes nog, Mad.
Ik lig op mijn kussen al stil te dromen.quote:Op zondag 20 september 2020 00:12 schreef Fogel het volgende:
Ben je aan het testen of we nog wakker zijn?
Het past er simpelweg tussen qua beats en zo...quote:Op zondag 20 september 2020 00:12 schreef Fogel het volgende:
Ben je aan het testen of we nog wakker zijn?
Het is geen klacht hoor, maar bij jou "past" Corry Konings niet helemaal in mijn belevingquote:Op zondag 20 september 2020 00:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het past er simpelweg tussen qua beats en zo...
Dit waren Hepie en Hepie, net zo erg...quote:Op zondag 20 september 2020 00:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is geen klacht hoor, maar bij jou "past" Corry Konings niet helemaal in mijn beleving
Whehe. Nu Matthias Reim nog en de bingokaart begint vol te rakenquote:Op zondag 20 september 2020 00:14 schreef MadMaster het volgende:
Hierna nog zo'n kermisplaat, kwam gelijktijdig uit...
Eens kijken of dat past, als afsluiting.quote:Op zondag 20 september 2020 00:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe. Nu Matthias Reim nog en de bingokaart begint vol te raken
Ik kan prima zonder leven.quote:Op zondag 20 september 2020 00:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens kijken of dat past, als afsluiting.
Vrees van niet...
Wat is liefde? Doe me geen pijn!quote:Op zondag 20 september 2020 00:23 schreef MadMaster het volgende:
Hierna nog 1 en dan is het klaar...
Zo waar! En juist die stellen waarvan ik dacht dat het perfect was zijn uit elkaar gek genoeg.quote:Op zondag 20 september 2020 00:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen weer anders...
Thanks, ben benieuwd.quote:Op zondag 20 september 2020 00:31 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster en veel plezier morgen met Swiebertje
quote:Op zondag 20 september 2020 00:32 schreef Fogel het volgende:
Bedankt voor de show, inclusief de bijbehorende flashbacks
quote:
Goedemorgen koffie mevrouw.quote:
Die aapjes, wel, was gezellig en ze waren zo moe dat ze heerlijk geslapen hebbenquote:Op zondag 20 september 2020 08:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen koffie mevrouw.
Gisteren nog lekker geklauterd?
kopjen kofjen' met een 'koekjen ?quote:Op zondag 20 september 2020 00:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Thanks, ben benieuwd.
We krijgen wel een kopjen kofjen morgen...
Missie geslaagd dus.quote:Op zondag 20 september 2020 08:24 schreef just me het volgende:
[..]
Die aapjes, wel, was gezellig en ze waren zo moe dat ze heerlijk geslapen hebben
Jep en Merel heeft ook een leuke avond gehad, die kwam rond 24,00 uur thuisquote:
quote:Op zondag 20 september 2020 08:32 schreef just me het volgende:
[..]
Jep en Merel heeft ook een leuke avond gehad, die kwam rond 24,00 uur thuis
Ik ga er wel vanuit...quote:Op zondag 20 september 2020 08:24 schreef just me het volgende:
[..]
kopjen kofjen' met een 'koekjen ?
Swiep Swiep Hoera, ik hoop dat het een mooi feestje gaat wordenquote:
Alle spelers zijn inmiddels helaas overleden, dus ben benieuwd hoe ze de middag in gaan vullen...quote:Op zondag 20 september 2020 10:20 schreef just me het volgende:
[..]
Swiep Swiep Hoera, ik hoop dat het een mooi feestje gaat worden
Het gaat sowieso genieten worden, zeker voor Mw MM 🙃quote:Op zondag 20 september 2020 10:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alle spelers zijn inmiddels helaas overleden, dus ben benieuwd hoe ze de middag in gaan vullen...
quote:Op zondag 20 september 2020 13:26 schreef livelink het volgende:
Goedemiddag![]()
Mijn tuin is tegen mij. Alles waar ik aan kom gaat dood, maar ik trek vandaag ineens wortel uit mijn gras en ik ontdek een perenboom in het stukje dat ik ooit bedoeld had als moestuin, maar waar niks wilde groeien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het konijn was blij met de wortels.
quote:Op zondag 20 september 2020 13:26 schreef livelink het volgende:
Goedemiddag![]()
Mijn tuin is tegen mij. Alles waar ik aan kom gaat dood, maar ik trek vandaag ineens wortel uit mijn gras en ik ontdek een perenboom in het stukje dat ik ooit bedoeld had als moestuin, maar waar niks wilde groeien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het konijn was blij met de wortels.
Zo maar ineens een perenboom in je tuin?quote:Op zondag 20 september 2020 13:26 schreef livelink het volgende:
Goedemiddag![]()
quote:Op zondag 20 september 2020 16:48 schreef MadMaster het volgende:
Het was een mooi feestje met het bekende, trieste einde...
Die muziek op het eind...quote:
quote:Op zondag 20 september 2020 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die muziek op het eind...![]()
Deze tranentrekkende scene kon ik me wel herinneren, maar het Swiebertje deuntje, voor deze keer in mineur uitgevoerd, niet.
Eén van de regisseurs van toen leeft nog en was aanwezig, net als de dochter van Joop Doderer.
Was een zeer indrukwekkende middag met veel beelden en ankedotes. Mooi...
Zennnnnn...quote:Op zondag 20 september 2020 17:01 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
mijn Merel en kabouters zijn ook weer terug naar Hilversum, was super gezellig, maar nu gaat omi even plat en genieten van de rust
Ik had natuurlijk wel gezien dat daar uit zichzelf een boompje was gekomen, maar vandaag zag ik er een peer in hangen en wist ik dat het een perenboom wasquote:Op zondag 20 september 2020 16:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo maar ineens een perenboom in je tuin?
Je komt wel eens buiten daar?
Net met mijn zoon van 16 jaar gekeken. Totale verbijstering van zijn kantquote:Op zondag 20 september 2020 16:48 schreef MadMaster het volgende:
Het was een mooi feestje met het bekende, trieste einde...
In welk opzicht?quote:Op zondag 20 september 2020 17:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Net met mijn zoon van 16 jaar gekeken. Totale verbijstering van zijn kant
Volgens mij woon jij ook midden in de fruitstreek, dus het is je misschien wel aan komen waaien...quote:Op zondag 20 september 2020 17:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk wel gezien dat daar uit zichzelf een boompje was gekomen, maar vandaag zag ik er een peer in hangen en wist ik dat het een perenboom was![]()
Er staat ook nog een olijfboom in, die heb ik er zelf ingezet een paar jaar geleden. Het leeft nog en ziet er goed uit, maar nooit een olijf in ontdekt helaas.
Maar kennelijk was het een slechte plek voor een moestuin, maar een goede plek voor bomen.
Veel schaduw daar?quote:Op zondag 20 september 2020 17:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk wel gezien dat daar uit zichzelf een boompje was gekomen, maar vandaag zag ik er een peer in hangen en wist ik dat het een perenboom was![]()
Er staat ook nog een olijfboom in, die heb ik er zelf ingezet een paar jaar geleden. Het leeft nog en ziet er goed uit, maar nooit een olijf in ontdekt helaas.
Maar kennelijk was het een slechte plek voor een moestuin, maar een goede plek voor bomen.
Ja, veel schaduw en beschut, waardoor de grond ook niet zo nat wordt. Mijn man heeft die bak zelf gemetseld. Hij vindt metselen leuk en ik vind dit soort bakken leuk. We hebben er nog één en nog een muurtje.quote:Op zondag 20 september 2020 18:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Veel schaduw daar?
Wel leuk zo, zo’n verhoogde bak, zoiets wil ik ooit ook
Veel te traag. Dat met name. En de naam Swiebertje alleen al.quote:
Ja, die traagheid snap ik wel t.o.v. vandaag, waarbij het dan ook niet raar is dat kinderen nu als stuiterballen op alles reageren.quote:Op zondag 20 september 2020 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Veel te traag. Dat met name. En de naam Swiebertje alleen al.
Goedemorgen Rafeiro. Hoe gaat de renovatie?quote:
Het echte werk moet nog beginnen, heb nu alleen geen verwarming, in plaats van het hele gebouw gaan ze het nu zo doen dat het per kolom kan worden afgesloten in geval van onderhoud. Wanneer ze met de gevel, de badkamer, de afzuiging, voordeur en de warmtepomp aan de gang gaan weet ik niet precies.quote:Op maandag 21 september 2020 06:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Rafeiro. Hoe gaat de renovatie?
Goedemorgen just me.quote:
Goedemorgen Diaan.quote:
Grappenmaker!quote:Op maandag 21 september 2020 08:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Mogen jullie alweer volop naar kantoor?
Goedemorgen.quote:Op maandag 21 september 2020 08:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grappenmaker!![]()
Goedemorgen, zo weer op pad...
Richting Diaan...quote:Op maandag 21 september 2020 08:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Waar gaat de reis vandaag naartoe?
Nee joh...quote:Op maandag 21 september 2020 08:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Mogen jullie alweer volop naar kantoor?
Ik ook, ik ken het alleen maar van plaatjes...quote:Op maandag 21 september 2020 08:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan ben ik altijd benieuwd waar je naartoe gaat....
Kijk, daar snappen ze het tenminste. Bij Symph zijn ze nog steeds volop aan het plannen hoe ze iedereen weer grotendeels op kantoor kunnen krijgenquote:Op maandag 21 september 2020 08:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh...dat gaat voorlopig ook niet gebeuren. Het is nog steeds thuiswerken, tenzij.... alleen voor werk dat niet thuis kan en noodzakelijk is, mag je naar kantoor. Je moet dan wel eerst toestemming vragen aan je leidinggevende.
De verwachting is, Rijksbreed, dat we na Corona zo'n 60% moeten gaan thuiswerken.
Symph werkt toch ook bij een (semi) overheid instantie?quote:Op maandag 21 september 2020 09:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kijk, daar snappen ze het tenminste. Bij Symph zijn ze nog steeds volop aan het plannen hoe ze iedereen weer grotendeels op kantoor kunnen krijgen
quote:Op maandag 21 september 2020 09:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Symph werkt toch ook bij een (semi) overheid instantie?
Dus hoezo naar kantoor?
Of geldt het als een particulier bedrijf?
Bizar en eigenlijk niet meer van deze tijd.... Ik weet ook niet of we 60% gaan halen (dat zou voor mij 3 van de 5 dagen thuis), maar ik denk dat het uiteindelijk wel rond de 40% gaat liggen. Kantoor wordt dan voornamelijk een ontmoetingsplek.quote:Op maandag 21 september 2020 09:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kijk, daar snappen ze het tenminste. Bij Symph zijn ze nog steeds volop aan het plannen hoe ze iedereen weer grotendeels op kantoor kunnen krijgen
quote:Op maandag 21 september 2020 09:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, ik ken het alleen maar van plaatjes...![]()
Zie je DM.
Oh, mooiquote:Op maandag 21 september 2020 12:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, mijn haar is niet meer rood, maar goudbruin nu
quote:Op maandag 21 september 2020 13:19 schreef just me het volgende:
Ik reed vanmorgen met de auto weg en dacht mmm lijkt wel of hij anders is dan normaal. Stukje over de grote weg gereden en dat ging goed, maar toen ik bijna bij Concordia was deed de auto heel raar, meteen gestopt op het parkeerterrein en mijn rechter voorwiel wees helemaal naar buiten.. Garage gebeld en die heeft hem afgesleept..
Iets met een fuseekogel, mijn instinct was dus goed dat er iets niet goed was. Straks maar bellen of ze al meer weten.
Toevallig vandaag voor de 1e keer had ik gebruik willen maken van het AH pick up point, bestelling staat klaar tussen 5 en 6, hopen dat de auto dan klaar is en anders maar een van de buren inschakelen.
Toch nog in het zonnetje gegolfd maar het ging minder dan normaal
quote:Op maandag 21 september 2020 13:19 schreef just me het volgende:
Ik reed vanmorgen met de auto weg en dacht mmm lijkt wel of hij anders is dan normaal. Stukje over de grote weg gereden en dat ging goed, maar toen ik bijna bij Concordia was deed de auto heel raar, meteen gestopt op het parkeerterrein en mijn rechter voorwiel wees helemaal naar buiten.. Garage gebeld en die heeft hem afgesleept..
Iets met een fuseekogel, mijn instinct was dus goed dat er iets niet goed was. Straks maar bellen of ze al meer weten.
Toevallig vandaag voor de 1e keer had ik gebruik willen maken van het AH pick up point, bestelling staat klaar tussen 5 en 6, hopen dat de auto dan klaar is en anders maar een van de buren inschakelen.
Toch nog in het zonnetje gegolfd maar het ging minder dan normaal
Komt wel goed maar balen is het welquote:Op maandag 21 september 2020 13:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen. Als het niet goed voelt is het meestal ook niet goed.
het was alleen APK 2 weken geleden en ik weet niet of dit soort dingen dan ook aan het licht komen, ik hoor het straks welquote:Op maandag 21 september 2020 13:27 schreef Melting het volgende:
[..]
En dat net na zo'n onderhoudsbeurt.
nou vooral dat... ik moet er niet aan denken en gá er ook niet aan denken!quote:Op maandag 21 september 2020 13:38 schreef MadMaster het volgende:
Balen, just me...
Maar gelukkig geen ongeluk.
quote:Op maandag 21 september 2020 13:45 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Vakantie, deel 2, is begonnen...
Ja, fijn dat je er bent! Wat voor een sap is dat?quote:Op maandag 21 september 2020 13:45 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Vakantie, deel 2, is begonnen...
Ai. Gelukkig ben je blijven staan.quote:Op maandag 21 september 2020 14:54 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ging net bijna tegen de vlakte, haha.
In kleermakerszit een kastje uitruimen en uitzoeken. En toen werd ik geroepen.
Stond iets te snel op
Voorzichtig doen hoorquote:Op maandag 21 september 2020 14:54 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ging net bijna tegen de vlakte, haha.
In kleermakerszit een kastje uitruimen en uitzoeken. En toen werd ik geroepen.
Stond iets te snel op
Een vruchtensmoothie met framboos, bessen en mint, gok ik...quote:Op maandag 21 september 2020 14:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, fijn dat je er bent! Wat voor een sap is dat?
Komt goed, heb maar paar uurtjes in mijn mandje gelegen.quote:
briefjes aan de voeding plakken dan weet je wat wat is.quote:Op maandag 21 september 2020 19:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Komt goed, heb maar paar uurtjes in mijn mandje gelegen.
Die bende van dat kastje opruimen komt morgen wel.
Cat5, HDMI, Skart, voeding etc. allemaal "in de knoop". Ga ik vandaag niks meer mee doen
Briefje voor hagelslag.quote:Op maandag 21 september 2020 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
briefjes aan de voeding plakken dan weet je wat wat is.
quote:Op maandag 21 september 2020 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Briefje voor hagelslag.
Briefje voor suiker.
Briefje voor de jam.
oh, ik dacht al dat ik de enige was die briefjes aan de kabel heeft met waar de kabel van isquote:
Sleutellabeltjes of schilderstape?quote:Op maandag 21 september 2020 20:08 schreef just me het volgende:
[..]
oh, ik dacht al dat ik de enige was die briefjes aan de kabel heeft met waar de kabel van is
Goedemorgen.quote:
Beter dan jij als ik dit lees. Maar ik was vannacht ook al rond 04.00 wakker.quote:Op dinsdag 22 september 2020 06:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Al 2e nacht op een rij dat ik een keer of 4/5 wakker wordt.![]()
Moet onderhand eens afgelopen zijn.
Slaap jij wel goed?
Goedemorgen Raf.quote:
Tolledig waarquote:Op dinsdag 22 september 2020 07:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Raf.
Het was gisteren dolletjes bij je, las ik.
En spelende vrouw, wat heb je er van geleerd?quote:
Vrouwen laten opruimen, niet zelf doen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 07:02 schreef Melting het volgende:
[..]
En spelende vrouw, wat heb je er van geleerd?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 07:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vrouwen laten opruimen, niet zelf doen.
Volgende keer sla ik je persoonlijk alsnog neerquote:Op dinsdag 22 september 2020 07:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vrouwen laten opruimen, niet zelf doen.
Sowwy Lili, melting begon met zijn vrouwelijke zelfquote:Op dinsdag 22 september 2020 07:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgende keer sla ik je persoonlijk alsnog neer
quote:Op dinsdag 22 september 2020 07:13 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 september 2020 07:13 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:09 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
just me hoe is het met je auto afgelopen?
quote:
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:15 schreef just me het volgende:
[..]goeiemorgen Diaan, mijn auto staat nog bij de garage, er zou vandaag naar gekeken worden, ik ben benieuwd. Met een beetje geluk staat hij vanavond voor de deur als ik thuis kom na een dagje golfen. Ik gebruik de auto niet zo veel dus ik heb geen haast met de reparatie. Laat ze het maar heel goed doen !
quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Veel plezier vandaag!
Informeren ze je nog wel voordat ze de reparatie gaan uitvoeren?quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:15 schreef just me het volgende:
[..]goeiemorgen Diaan, mijn auto staat nog bij de garage, er zou vandaag naar gekeken worden, ik ben benieuwd. Met een beetje geluk staat hij vanavond voor de deur als ik thuis kom na een dagje golfen. Ik gebruik de auto niet zo veel dus ik heb geen haast met de reparatie. Laat ze het maar heel goed doen !
Meestal geven ze het van te voren door, zo'n kogel zelf zijn niet de kosten, ik heb bij de garage een service abonnement dus het wegslepen is gratisquote:Op dinsdag 22 september 2020 08:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Informeren ze je nog wel voordat ze de reparatie gaan uitvoeren?
Ik hoop dat de kosten meevallen...
Dat is een week te vroegquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met nationale koffiedag!
https://www.fortune.nl/koffiedag/
De ‘vierde dinsdag van september’ is een begrip: Nationale Koffiedag.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is een week te vroeg![]()
De 29e is internationale koffiedag.
Goedemorgen
1 + 3 x 7 = 22quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:20 schreef Melting het volgende:
[..]
De ‘vierde dinsdag van september’ is een begrip: Nationale Koffiedag.
Een week later internationale koffiedag. Moet kunnen.
Goedemorgen.
Gewoon omdat het kan:quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Wel met koeken, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Niets nieuws toch?quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:12 schreef DJ11 het volgende:
Interessant artikel over de wereld van Spotify en alle machtsspelletjes om streams te genereren:
https://www.volkskrant.nl(...)oman-over~b274536aa/
Ik zat eraan te denken om te gaan draaien. Maar als jij wilt, vind ik dat ook prima. Zeg het maar.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:09 schreef Rafeiro het volgende:
Is er vanavond eigenlijk een DJ?
Anders wil ik zo wel eens proberen of ik het nog kan
Ik zou zeggen...... doen!quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:09 schreef Rafeiro het volgende:
Is er vanavond eigenlijk een DJ?
Anders wil ik zo wel eens proberen of ik het nog kan
Zal ik dan om 19:00 uurtje doen en jij daarna?quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zat eraan te denken om te gaan draaien. Maar als jij wilt, vind ik dat ook prima. Zeg het maar.
Ik vind het best. Als je liever langer wilt draaien, kan dat ook hoor. Zeg maar gewoon wat jij wilt; ik pas me wel aan.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zal ik dan om 19:00 uurtje doen en jij daarna?
Je weet toch wat je draait?quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:01 schreef Rafeiro het volgende:
Ik denk het, hoor zelf de stream niet.
Dat klopt, maar hoor de stream zelf niet.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je weet toch wat je draait?Iets met "this is a test" erin
Slechte invloed heeft ie.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je weet toch wat je draait?Iets met "this is a test" erin
Dan zal het wel kloppenquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hoor de stream zelf niet.
Ik heb zoiets alleen maar gebruikt voor mijn testuitzending (en vooraf bij de jubileumuitzending)quote:
Ik zit nu te eten, maar wat mogen we van je verwachten deze keer?quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:11 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben ondertussen ook nog even bezig om m'n eigen show voor te bereiden. Ik luister wel mee hoor
En terecht.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:13 schreef Rafeiro het volgende:
Ik verstop me zelf een beetje. Lili heeft me bedreigd een "muilpeer" (aka klap op mn bakkes) te geven.
Het normale recept; muziek van toen en nuquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit nu te eten, maar wat mogen we van je verwachten deze keer?
Is de auto van just me al weer op de weg?
Deze ken je welquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
En terecht.
Maar ik heb nog niets bekend gehoord, Raf.
Lili is fan van Akwasi?quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:13 schreef Rafeiro het volgende:
Ik verstop me zelf een beetje. Lili heeft me bedreigd een "muilpeer" (aka klap op mn bakkes) te geven.
OK, goede combi...quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het normale recept; muziek van toen en nu
quote:
Vermoeiend heerschap is het. Het mag niet over hem gaan, maar hij lokt dat met z'n gedrag toch echt uit.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Van mij hoeft zwarte piet niet meer, maar Akwasi wil ik liever ook nooit meer zien en horen.
Goedenavond. Zeer vervelend ventje inderdaad. Hij wil juist dat het over hem gaat. Aandachtsgeil.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vermoeiend heerschap is het. Het mag niet over hem gaan, maar hij lokt dat met z'n gedrag toch echt uit.
Goedenavond, trouwens
Dit is ook N-Trancequote:Op dinsdag 22 september 2020 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Het lijkt een beetje op Set Me Free van N-Trance, met dat pianostukje
Oh, ik dacht dat het alweer aan mijn verbinding lag.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:29 schreef Melting het volgende:
Waarom valt het geluid weg af en toe?
Ik denk dat het de schuld van Raf is.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het alweer aan mijn verbinding lag.
Volgens Bloodhound Gang kun je het gewoon laten branden.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:40 schreef Melting het volgende:
Wie gaat er nou zingen over een dak dat in brand staat?
Je kan beter gaan blussen.
Je moet iedereen die ziek is, in de brand steken?quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:45 schreef livelink het volgende:
Precies. Je moet alles gecontroleerd uit laten branden. Vergelijk het maar met een pandemie.
Wel gecontroleerd hequote:Op dinsdag 22 september 2020 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet iedereen die ziek is, in de brand steken?
Je hebt me wel weer op een idee gebracht...quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:45 schreef livelink het volgende:
Precies. Je moet alles gecontroleerd uit laten branden. Vergelijk het maar met een pandemie.
Alleen de vrouwen joh, dat zijn heksen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet iedereen die ziek is, in de brand steken?
Je gaat een nieuwe pandemie starten?quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt me wel weer op een idee gebracht...
De mannen moeten we vierendelen?quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Alleen de vrouwen joh, dat zijn heksen.
Nee, zo erg is het ook weer nietquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Je gaat een nieuwe pandemie starten?
Kijk, zo denken we een beetje out of the box.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:47 schreef brother52 het volgende:
Aan het einde van elke teststraat iemand met een vlammenwerper neerzetten.
Kapot knuffelenquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
De mannen moeten we vierendelen?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Alleen de vrouwen joh, dat zijn heksen.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan kunnen ze met zichzelf kwartettenquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Rafeiro is begonnenquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]![]()
In wat voor topic zit ik hier?![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze met zichzelf kwartetten
Potverdikkie, ik ga in het vervolg naar jou toe met al mijn proefballonetjesquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze met zichzelf kwartetten
quote:Een Florentijn had kaart gespeeld
En is daarom gevierendeeld
Maar dat bedierf toch niet de pret
Hij speelt nu met zichzelf kwartet
quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:52 schreef brother52 het volgende:
Ik heb te veel naar Drs. P geluisterd
[..]
Zekerquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:59 schreef Rafeiro het volgende:
En dan komt zo DJ11
Hoop dat het lleuk gevonden was.
Ik vind dat je maar eens vaker moet draaien.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:59 schreef Rafeiro het volgende:
En dan komt zo DJ11
Ik vond het lekkere muziek hoor. Dank je wel!quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:59 schreef Rafeiro het volgende:
En dan komt zo DJ11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |