SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Thanks Meltingquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:29 schreef Melting het volgende:
Dank allemaal weer voor het luisteren.
Veel plezier met Mad.
En voor zo meteen welterusten.
[ afbeelding ]
Heb dat eens met gulden draak gehad. Die had ik op en toen ik op wilde staan schoot het ineens in mn benen. Ben toen maar heel voorzichtig mn bed in gekropen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan flink aankomen. Mijn man is eens compleet onderuit gegaan door één Kanon. En hij moest de motor nog binnenzetten. Dat is uiteindelijk pas 's nachts gebeurd.
Ja, dat vat wel zo'n beetje samen wat er gebeurde.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
In ieder geval niet de hele fles als pils op een warme zomerdag naar binnen klokken.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:31 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Heb dat eens met gulden draak gehad. Die had ik op en toen ik op wilde staan schoot het ineens in mn benen. Ben toen maar heel voorzichtig mn bed in gekropen.
En wat dronk je nu ook alweer?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:31 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Heb dat eens met gulden draak gehad. Die had ik op en toen ik op wilde staan schoot het ineens in mn benen. Ben toen maar heel voorzichtig mn bed in gekropen.
Ja, dan kan je echt niet meer lopenquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:31 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Ik zie dat je Moses draait.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, afspelen via de stream URL doet het niet meer, dus ik moet op de gok connecten...
Sound of silence hier... (als ik niks)quote:
En ik heb de verkeerde plaat te pakken...quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:33 schreef livelink het volgende:
Ja, ik hoor MM-muziek nu volgens mij.
Even refreshenquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sound of silence hier... (als ik niks)
Ik ook.quote:
Ik hoor iets anders. Al weet ik niet wat.quote:
Waarschijnlijk zit jij dan nog in de show van peaceman.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoor iets anders. Al weet ik niet wat.
Ja, daar moest ik helemaal voor opstaan enzo, telefoon lag een eind verderop en die gebruik ik om te streamen op de speakersquote:
Ja, dat had ik dus ook...quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit jij dan nog in de show van peaceman.
Vraag me af hoe dat kan.......quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit jij dan nog in de show van peaceman.
Ja, dat is peaceman. Even refreshen dus.quote:
Dat gebeurt vaker hoor. Soms best leuk. Kun je een show nog eens terugluisteren.quote:
Ik bedoelde dus No Deeper Meaning van Culture Beat, maar die is ruim 10 BPM sneller.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:38 schreef Melting het volgende:
Zo klinkt hij niet lekker, zo traag.
Ik weet waar Fogel dan nu aan denkt.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Denk Crucified er maar vast bij...
quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Denk Crucified er maar vast bij...
Ik heb een gevoel dat dit me gaat achtervolgen in R49...quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet waar Fogel dan nu aan denkt.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat dit me gaat achtervolgen in R49...
Nee joh, na een Kanon ben ik dit weer vergeten.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat dit me gaat achtervolgen in R49...
Goede naam, verder geen idee wat het is...quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:45 schreef Fogel het volgende:
Wat vinden jullie overigens van de relatief nieuwe muziekstroming "bardcore"?
Dat heb je laatst gevraagd. Ik vind het niets bijzonders.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:45 schreef Fogel het volgende:
Ik vrees dat mijn kinderen me daar nog niks van hebben laten horen. Ik weet het dus niet.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:45 schreef Fogel het volgende:
Ohja...quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb je laatst gevraagd. Ik vind het niets bijzonders.
Zou het daaraan liggen?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee joh, na een Kanon ben ik dit weer vergeten.
Hedendaagse muziek in een "middeleeuwse coversaus" met luit en fluit enzo.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goede naam, verder geen idee wat het is...
Ga maar alvast in bed liggen dan. Scheelt weer gekruip.quote:
Nooit van gehoord, denk ik...quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:47 schreef Fogel het volgende:
Hedendaagse muziek in een "middeleeuwse coversaus" met luit en fluit enzo.
Zou wel willen maar hij is nog niet op!quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga maar alvast in bed liggen dan. Scheelt weer gekruip.
Oh wacht, zoiets heeft mijn zoon me laatst wel laten horen en zien. Ik vond het wel grappig, maar was het ook weer snel zat.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:47 schreef Fogel het volgende:
Hedendaagse muziek in een "middeleeuwse coversaus" met luit en fluit enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |