abonnement Unibet Coolblue
  Beste debater 2022 maandag 21 september 2020 @ 23:14:36 #201
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195190437
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 21:40 schreef theguyver het volgende:

[..]

Verrassend.
Zal ik het topic maar weer omhoog schoppen kunnen we verder waar we gebleven waren.
En hier verder met covid-19.

Want een wereldwijd complot, nooit met elkaar eens maar de burger indammen is voor elke regering een samen afgesproken dealtje.

Dus alle artsen in alle landen, die ineens denken ja.. wij werken hier aan mee..
Omdat de regering dat wil.
Artsen zijn ook burgers dus de regels gelden ook voor hun.
Je eigen kuil graven..
Logica en complotdenken gaan nooit goed samen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 22 september 2020 @ 00:48:32 #202
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195191240
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Logica en complotdenken gaan nooit goed samen.
Dat gaat juist heel goed samen. Het geeft een veel beter puzzelstuk voor zaken als 911, covid, vaccins, oorlog.

Ik zou zeggen het is het enige juiste. Logica en gepropageerde staatversie gaat nooit goed samen. It does not compute.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Beste debater 2022 dinsdag 22 september 2020 @ 00:54:14 #203
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195191268
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 00:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat gaat juist heel goed samen. Het geeft een veel beter puzzelstuk voor zaken als 911, covid, vaccins, oorlog.

Ik zou zeggen het is het enige juiste. Logica en gepropageerde staatversie gaat nooit goed samen. It does not compute.
Het heeft met logica geen zak te maken.

En de wijze waarop jij en je maatjes je hier manifesteren geeft prachtig aan waarom. Zelden zoveel onsamenhangende, slecht onderbouwde, lasterlijke rotzooi gelezen als in BNW.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 22 september 2020 @ 00:59:57 #204
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195191294
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 19:45 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ah, dat maakt het iets duidelijker.
Nou vind ik ook dat het stukje "oordeel" wel een lastige is. In principe is 't vanuit je eigen persoon heel makkelijk om het een of ander weg te zetten als goed of slecht.
Dat is eigenlijk oordeel met een nogal geforceerde ondertoon.
Oordelen in de zin van "Wat is goed en wat is slecht?" is volgens mij nogal menselijk. Maar waneer je heel erg zwart wit in het oordelen gaat staan en alles zwart of wit ziet komt dat niet echt genuanceerd over. Dan komt het nogal radicaal over, en alles wat radicaal oogt of is roept vaak weerstand of een even radicale reactie op.

Als er hier wordt gezegd dat bijvoorbeeld alle artsen niet deugen kun je erop wachten totdat iemand dat weerspreekt. En dat is ook wel logisch volgens mij.
Wanneer je bij jezelf te rade gaat waarom je zoiets zegt komt dat simpelweg (lijkt mij) omdat je het niet eens bent met het systeem waarnaar of vanwaaruit deze artsen handelen en dan krijgt zo'n bericht al een iets genuanceerder toon.

Dat er veel corrupte facetten in het medisch systeem zitten en het medisch systeem misschien ook wel vrij corrupt is in wezen kan natuurlijk gemakkelijk beweerd worden als je het oneens bent met hoe het systeem werkt.
Zelf ben ik van mening dat er inderdaad veel corruptie en oneerlijkheid plaatsvinden in bijvoorbeeld het medische systeem.

Derhalve heb je het over zo een complex systeem en over de natuurlijke tekortkomingen van de mens dat wanneer je alleen maar schrijft:'"het systeem is kut omdat blablabla" of: "het systeem is goed omdat blablabla" je door die complexiteit van een onderwerp dat je over het geheel beoordeelt als of goed of fout altijd weerstand optoept bij mensen die ofwel de complexiteit van het systeem inzien ofwel aan een andere uiterste kant staan qua mening.
quote:
Ik vind het mooi dat in een forum als BNW bepaalde facetten worden benoemd die beoordeelt kunnen worden op 'goed en/of fout' maar ik vind het minder mooi dat we vanuit het uiten van meningen op ridicule toon lijnrecht tegenover elkaar gaan staan wat betreft waarheidsbevinding want dat doet het stukje waarheidsbevinding niet ten goede en dat is nou juist waar BNW op een "leuke" (hoewel ik de waarheid in BNW-taal vaak wat minder leuk vind dan ik dacht dat ie was) manier over zou kunnen gaan.

Nog een (vrij ridicuul) voorbeeld om mijn tekst mee af te sluiten; wellicht is datgene wat ik als satanisch zie, bijvoorbeeld baby's opeten, in de ogen van een buitenaards wezen wel een soort van kerstmaal of feestfestijn en is dat in hun beleving het beste wat ze kunnen doen....

Nou zeg ik niet dat het in mijn beleving ooit goed zal zijn om dergelijke praktijken uit te voeren maar ik wil het als voorbeeld geven omdat wij als mens natuurlijk allerminst alwetend zijn.

Raar voorbeeld :') maar misschien is het een beetje treffend en leidt het tot (hopelijk geen verkeerde :')) nieuwe inzichten.
Het is denk ik minder ridicuul dan je denkt. En ik denk dat we niet half weten hoe pervers, ziek enn sadistisch de elites hun feestjes vieren.

Als je de Lacerta Files erbij pakt zijn wij met onze wetenschap onnoemelijk dom en kortzichtig (zeg gerust infantiel) bezig.

Dat eten van babies is denk ik niet met het bijzijn is van de Procyons. Het eten van babies is om leiders of personen op hoge posities chantable en in het gareel te houden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 22 september 2020 @ 01:01:43 #205
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195191301
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 00:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat gaat juist heel goed samen. Het geeft een veel beter puzzelstuk voor zaken als 911, covid, vaccins, oorlog.

Ik zou zeggen het is het enige juiste. Logica en gepropageerde staatversie gaat nooit goed samen. It does not compute.
Gebuik die logica dan eens om ergens een coherent verhaal van te maken, in plaats van de nergens op gebaseerde ongestructureerde rotzooi die ik hier doorgaans voorbij zie komen.
Huilen dan.
  dinsdag 22 september 2020 @ 01:32:17 #206
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_195191398
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 september 2020 01:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Gebuik die logica dan eens om ergens een coherent verhaal van te maken, in plaats van de nergens op gebaseerde ongestructureerde rotzooi die ik hier doorgaans voorbij zie komen.
waar sta jij dan..?
waar zie jij problemen bij het huidige beleid..? (if so)
Wat doe jij hier dan? (no offence)
Vind je het gewoon lekker keigaaf om de gekkies alhier van verstandige, breedgedragen, RIVM-repliek te bedienen.?
Of heb je wel degelijk iets in de gaten van de Orwelliaanse shit die er over ons uitgestort wordt..?
Huig
  dinsdag 22 september 2020 @ 01:49:55 #207
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195191470
https://corporateeurope.o(...)ring-corona-pandemic
quote:
Telefoontjes en e-mails tonen hoe farma-industrie coronacrisis misbruikt: “Ze willen ons niet redden. Ze willen winst”
Is de farma-industrie onze redder in nood? Of probeert ze de coronacrisis te gebruiken om zoveel mogelijk winst maken? ‘Lobbywaakhond’ Corporate Europe Observatory levert voor het eerst bewijzen van dat laatste. Het kon e-mails en transcripties van telefoontjes lezen tussen de farmalobby en de Europese Commissie, die aantonen hoe sluw men te werk gaat. Wij kregen een exclusieve inkijk in het onderzoek.
https://www.hln.be/wetens(...)llen-winst~ab714de6/
Nou ja zeg. Is bigpharma niet bezig voor onze gezondheid?

En voila. 😁 Ook zonder de intern documenten kun je concluderen dat 't om louter Winst winst winst en nog meer winst gaat.

Hoe fucking debiel ben je om vaccins te willen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 22 september 2020 @ 08:26:04 #208
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195193027
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 01:49 schreef Lambiekje het volgende:
https://corporateeurope.o(...)ring-corona-pandemic
[..]

Nou ja zeg. Is bigpharma niet bezig voor onze gezondheid?

En voila. 😁 Ook zonder de intern documenten kun je concluderen dat 't om louter Winst winst winst en nog meer winst gaat.

Hoe fucking debiel ben je om vaccins te willen.
Niets nieuws, zo zit onze wereld in elkaar. Ipv regeringen die in belang van het volk en de maatschappij handelen. Zijn ze/we de puppets in een corpocratie waarbij enkel winst het uitgangspunt is, fuck mens en milieu. Wie dat nu nog niet snapt. :r
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  dinsdag 22 september 2020 @ 09:21:37 #209
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195193824
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 september 2020 08:26 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Niets nieuws, zo zit onze wereld in elkaar. Ipv regeringen die in belang van het volk en de maatschappij handelen. Zijn ze/we de puppets in een corpocratie waarbij enkel winst het uitgangspunt is, fuck mens en milieu. Wie dat nu nog niet snapt. :r
Gezien de huidige situatie..
Waar halen ze winst uit?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 22 september 2020 @ 11:38:12 #210
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195195911
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 september 2020 08:26 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Niets nieuws, zo zit onze wereld in elkaar. Ipv regeringen die in belang van het volk en de maatschappij handelen. Zijn ze/we de puppets in een corpocratie waarbij enkel winst het uitgangspunt is, fuck mens en milieu. Wie dat nu nog niet snapt. :r
Of willen het niet snappen omdat ze anders hun wereldbeeld drastisch bij moeten stellen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195196016
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 september 2020 09:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

Gezien de huidige situatie..
Waar halen ze winst uit?

Zou wel een goed moment zijn niet?
  dinsdag 22 september 2020 @ 12:24:22 #212
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195196857
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 11:41 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]


Zou wel een goed moment zijn niet?
Juist, dat wisten we maanden geleden al. Het verrotte, corrupte, mensonterende en schandalige geldsysteem staat al jaren op instorten. Nu ze deze plandemie hebben gecreëerd kunnen ze de schuld van deze financiële crisis zo in de schoenen van Corona schuiven zonder dat ze daar verantwoordelijkheid voor hoeven te dragen. De kudde zal het allemaal begrijpen en toejuichen. Altijd draait alles om de economie, en sinds corona is ineens de volksgezondheid het belangrijkste. Yeah right, deze plandemie stinkt vanaf de eerste dag. Zou mij niet verbazen als ze straks de cryptomunt gaan invoeren. Bam, weg contant geld.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  dinsdag 22 september 2020 @ 12:28:41 #213
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195196922
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 11:38 schreef Summers het volgende:

[..]

Of willen het niet snappen omdat ze anders hun wereldbeeld drastisch bij moeten stellen .
Tsja ik snap echt niet hoe je dat niet kan zien, en al helemaal niet hoe je dat kan negeren als je het wel ziet.
Heeft ook helemaal niets met complotten te maken. Het is gewoon de keiharde waarheid.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195197029
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 september 2020 12:28 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Tsja ik snap echt niet hoe je dat niet kan zien, en al helemaal niet hoe je dat kan negeren als je het wel ziet.
Heeft ook helemaal niets met complotten te maken. Het is gewoon de keiharde waarheid.
Jammer dat je er geen bewijs voor hebt.

Waarom zou het trouwens geen complot zijn?

Een complot is een gecoördineerde onderneming door een kleine en vaak geheime groep, met het oog op het dienen van specifieke belangen.

Toch de definitie van complot eens nagaan. 8)7
  dinsdag 22 september 2020 @ 12:39:26 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195197136
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 september 2020 12:24 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Juist, dat wisten we maanden geleden al. Het verrotte, corrupte, mensonterende en schandalige geldsysteem staat al jaren op instorten. Nu ze deze plandemie hebben gecreëerd kunnen ze de schuld van deze financiële crisis zo in de schoenen van Corona schuiven zonder dat ze daar verantwoordelijkheid voor hoeven te dragen. De kudde zal het allemaal begrijpen en toejuichen. Altijd draait alles om de economie, en sinds corona is ineens de volksgezondheid het belangrijkste. Yeah right, deze plandemie stinkt vanaf de eerste dag. Zou mij niet verbazen als ze straks de cryptomunt gaan invoeren. Bam, weg contant geld.
Financiële crisis.. kan leiden tot winst?

Het grapje blijft geld kosten hé..
Ook al zet je de teller weer op nul, deze gaat gewoon weer naar beneden de min in.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 22 september 2020 @ 12:40:06 #216
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195197148
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 september 2020 12:28 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Tsja ik snap echt niet hoe je dat niet kan zien, en al helemaal niet hoe je dat kan negeren als je het wel ziet.
Heeft ook helemaal niets met complotten te maken. Het is gewoon de keiharde waarheid.
Waarom staat het dan in bnw en niet in nws?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195197321
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 12:40 schreef theguyver het volgende:

[..]

Waarom staat het dan in bnw en niet in nws?
Omdat de rest van de wereld nog niet klaar is voor de revolutionaire gedachten van Izzy73 en Summers.
  dinsdag 22 september 2020 @ 12:50:49 #218
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195197326
Man man man, wat zijn jullie onwetend of gewoon trollen. Financële wanpraktijken zijn al lang geen BNW meer hoor. Een programma als tegenlicht besteed er al jaren aandacht aan. En natuurlijk verdiend er iemand geld aan, wat denk je dat het kan opleveren als bank of investeerder als je voorkennis hebt over een geplande crisis?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195197361
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 september 2020 12:50 schreef Izzy73 het volgende:
Man man man, wat zijn jullie onwetend of gewoon trollen. Financële wanpraktijken zijn al lang geen BNW meer hoor. Een programma als tegenlicht besteed er al jaren aandacht aan. En natuurlijk verdiend er iemand geld aan, wat denk je dat het kan opleveren als bank of investeerder als je voorkennis hebt over een geplande crisis?
Jammer dat je er geen bewijs voor hebt.

Waarom zou het trouwens geen complot zijn?

Een complot is een gecoördineerde onderneming door een kleine en vaak geheime groep, met het oog op het dienen van specifieke belangen.

Toch de definitie van complot eens nagaan. 8)7
pi_195197371
Zo makkelijk, m'n reply geldt gewoon weer. :')
  dinsdag 22 september 2020 @ 12:57:45 #221
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195197454
Bewijs genoeg jongen, maar in het dagelijks leven ga ik ook niet om met onbeschofte mensen. En hier dus ook niet. :W
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  dinsdag 22 september 2020 @ 12:59:14 #222
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195197485
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 september 2020 12:57 schreef Izzy73 het volgende:
Bewijs genoeg jongen, maar in het dagelijks leven ga ik ook niet om met onbeschofte mensen. En hier dus ook niet. :W
En zo is dat .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195197506
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 september 2020 12:57 schreef Izzy73 het volgende:
Bewijs genoeg jongen, maar in het dagelijks leven ga ik ook niet om met onbeschofte mensen. En hier dus ook niet. :W
Mooie manier om er vanaf te komen. :')
pi_195197647
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 12:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Financiële crisis.. kan leiden tot winst?

Het grapje blijft geld kosten hé..
Ook al zet je de teller weer op nul, deze gaat gewoon weer naar beneden de min in.
Als je aandelen hebt in goud, dan kan dat zeker tot winst leiden. Moet je is kijken naar de koers van de afgelopen 5 jaar hoeveel dat gestegen is. Met zo'n reset zal dat de nog verder stijgen.
pi_195197737
Ik ga stoppen met autorijden, want autofabrikanten worden schatrijk met de verkoop van auto;s.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')