PSG en Emmen dezelfde sponsor?quote:Op zaterdag 19 september 2020 17:22 schreef De_Kraam het volgende:
https://fcemmen.nl/easytoys/ Collector's item genot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het allemaal hypocriet van de KNVB.quote:Op zaterdag 19 september 2020 17:22 schreef De_Kraam het volgende:
https://fcemmen.nl/easytoys/ Collector's item genot.
Nummer 69 erop. Zit toch ook een dildo bij? Lekker man.quote:Op zondag 20 september 2020 23:37 schreef Bolasie het volgende:
Zestig euro voor een shirt van FC fucking Emmen.
Maar dit is oud nieuwsquote:Op maandag 21 september 2020 16:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Boze Jeroen van der Boom wacht Wilfred op bij radiostudio![]()
Jeroen van der Boom zei deze week zijn optreden af in de radioshow Veronica Inside. De zanger zou boos zijn na uitspraken in de televisieshow Veronica Inside. Nu kwam op de social media van het Zaantheater voorbij dat Van der Boom alsnóg donderdag komt optreden bij Veronica Inside, dus wachten Wilfred, Rick, Niels en Celine gedurende de uitzending in spanning af. Aan het einde van de uitzending ontvangt Wilfred een telefoontje…
https://www.veronicainsid(...)d-op-bij-radiostudio
Wat een treurigheid
Gijpie gaat in elk geval Mvogo nader analyserenquote:Op maandag 21 september 2020 16:53 schreef RipCity het volgende:
Ben benieuwd of Johannes los gaat op Feyenoord fans of op Rutte.
Vergeet opperkneus Hugo de Jonge nietquote:Op maandag 21 september 2020 16:53 schreef RipCity het volgende:
Ben benieuwd of Johannes los gaat op Feyenoord fans of op Rutte.
quote:Op maandag 21 september 2020 17:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Vergeet opperkneus Hugo de Jonge niet![]()
Met zijn Corona testen
Zelfs de site ligt nu plat![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)iegtuig-br~a233965e/
Hebben ze Antonie gevonden in de kleedkamer? Of hangt die er nog steeds?quote:Op maandag 21 september 2020 20:29 schreef Justin_Case het volgende:
Present.
Overigens net de 1e aflevering van all stars en zonen gekeken, leuk.
Nou nou nou nouquote:Op maandag 21 september 2020 20:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hebben ze Antonie gevonden in de kleedkamer? Of hangt die er nog steeds?
Hing nog steeds. Aan 1 of ander touw.quote:Op maandag 21 september 2020 20:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hebben ze Antonie gevonden in de kleedkamer? Of hangt die er nog steeds?
Als het gezongen wordt door mensen die de woorden fatsoenlijk kunnen articuleren wel.quote:
Gewoon je bek houden.quote:Op maandag 21 september 2020 20:32 schreef fantasyboy het volgende:
De muziek is net zo slecht als het programma
Ruttegodquote:Op maandag 21 september 2020 20:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gewoon je bek houden.
Rutte 2020
rip danny veraquote:Op maandag 21 september 2020 20:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als het gezongen wordt door mensen die de woorden fatsoenlijk kunnen articuleren wel.
Het kan beter ja dat moet ik toegevenquote:Op maandag 21 september 2020 20:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als het gezongen wordt door mensen die de woorden fatsoenlijk kunnen articuleren wel.
Ze hebben het zelf echt niet door hè.quote:Op maandag 21 september 2020 20:34 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt weer flopshow als Kris te vaak aan het woord is. En ik ben er bang voor.
Die zit zich helemaal op Mvogo voor te bereiden.quote:
Je wil geen obesitas promoten.quote:Op maandag 21 september 2020 20:37 schreef Bluedisplay het volgende:
Toto als dubieuze sponsor noemen ze uiteraard niet
Dan is er nog geen Belgiëquote:
Oké, ik nietquote:Op maandag 21 september 2020 20:39 schreef RamboDirk het volgende:
ik heb nog een wijntje liggen uit 1812
Caiwayquote:Op maandag 21 september 2020 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb namelijk een andere provider!
quote:Op maandag 21 september 2020 20:42 schreef RensAjacied het volgende:
Johan heeft even met Henk een kop koffie gedronken dus Henk is onschuldig
Is van Satudarah maar No Surrender overgestapt en heeft bij NS Klaas Otto weggewerkt. Dan ben je niet bang.quote:Op maandag 21 september 2020 20:43 schreef Buitendam het volgende:
Die Henk was godver de leider van Satudarah ofzo? Naait m, die is gek hoor.
Johan wordt binnenkort afgeperst door wat motortuig. Gaat hem nog een keer 3ton kosten.quote:Op maandag 21 september 2020 20:43 schreef Buitendam het volgende:
Die Henk was godver de leider van Satudarah ofzo? Naait m, die is gek hoor.
Knotsgek.quote:Op maandag 21 september 2020 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jong AZ - De Graafschap 7- 3
[ afbeelding ]
notsgekquote:Op maandag 21 september 2020 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
'Ja maar hij had geen pijn' Arne Slot.quote:Op maandag 21 september 2020 20:46 schreef Buitendam het volgende:
Van achteren de noppen in je knieholte. Als dat geen rood is.
nderdaadquote:
Ze kunnen beter hun tweede team opstellen bij AZquote:Op maandag 21 september 2020 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Even geduld hebben met typenquote:Op maandag 21 september 2020 20:47 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat dit forum zo sloom is
Dat kan, doneren!!!!quote:Op maandag 21 september 2020 20:47 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat dit forum zo sloom is
Jah ik zag de DMquote:Op maandag 21 september 2020 20:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:JanCees was terug en binnen 5 minuten weer weg. Tot dierendag nu.
Deze post maakt mij een beetje verdrietigquote:Op maandag 21 september 2020 20:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:JanCees was terug en binnen 5 minuten weer weg. Tot dierendag nu.
Zou je hem doen?quote:Op maandag 21 september 2020 20:52 schreef Mani89 het volgende:
Mooiste sport die ik ooit heb gezien, wat een geweldenaar die Pogacar. Ohhhh wat kan die ballen.
quote:Op maandag 21 september 2020 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom kijken mensen naar een groep fietsers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Al stond zijn vrouw er naast te huilen.quote:
quote:Op maandag 21 september 2020 20:53 schreef Justin_Case het volgende:
Een wielrenner op doping? Ik trapper niet in
Nee doping is gezond.quote:Op maandag 21 september 2020 20:53 schreef MC-Morgan het volgende:
De haat in VBL naar wielrennen is ongezond te noemen.
Heb je deze grap niet al 100 keer gemaakt?quote:Op maandag 21 september 2020 20:53 schreef Justin_Case het volgende:
Een wielrenner op doping? Ik trapper niet in
nandrolon genotquote:Op maandag 21 september 2020 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onze nieuwe bondscoach is ook een dopingzondaar.
Dat las ik vandaag ook in het PSV-topic jaquote:Op maandag 21 september 2020 20:56 schreef Coco. het volgende:
Gomes was ook een schlemiel de eerste wedstrijden.
Wat doe jij in het PSV-topic?quote:Op maandag 21 september 2020 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat las ik vandaag ook in het PSV-topic ja
Vind ik niet zo'n sterk argument.quote:Op maandag 21 september 2020 20:56 schreef Coco. het volgende:
Eens, maar het was het proberen waard.quote:Op maandag 21 september 2020 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind ik niet zo'n sterk argument.
Vd Sar kon er ook geen klote van toen die 18 was dus Scherpen gaat de beste ter wereld worden.quote:Op maandag 21 september 2020 20:56 schreef Coco. het volgende:
Zahavi ook. PSV gaat boven Feyenoord eindigen.quote:Op maandag 21 september 2020 20:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die Max ook best een goede aankoop vind. Vooralsnog dan.
Dit noteer ik.quote:Op maandag 21 september 2020 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zahavi ook. PSV gaat boven Feyenoord eindigen.
Die gozer ken ik niet. Maar nee.quote:Op maandag 21 september 2020 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@Scrummie2.1quote:Op maandag 21 september 2020 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 september 2020 20:58 schreef Coco. het volgende:
Onana was ook een circus in het begin.
In Jong Ajax ja, in Ajax 1 niet eigenlijk.quote:Op maandag 21 september 2020 20:58 schreef Coco. het volgende:
Onana was ook een circus in het begin.
Ik kan me het tijdrekken nog herinneren waardoor @lucas_moura scoorde. Redelijke blunder.quote:Op maandag 21 september 2020 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Jong Ajax ja, in Ajax 1 niet eigenlijk.
Ja maar dat was niet zijn begin, natuurlijk heeft hij her en der wel fouten gemaakt.quote:Op maandag 21 september 2020 21:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan me het tijdrekken nog herinneren waardoor @:lucas_moura scoorde. Redelijke blunder.
Iets met gele apen las ik.quote:Op maandag 21 september 2020 21:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Pas nou op.
@:JanCees kreeg een ban om minder.
Hij zal ongetwijfeld een post hebben gemaakt die niet conform de policy is en nu moet hij helaas op de blaren zitten. Ik ken de crew als streng maar rechtvaardig.quote:Op maandag 21 september 2020 21:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Pas nou op.
@:JanCees kreeg een ban om minder.
quote:Op maandag 21 september 2020 21:03 schreef Bluedisplay het volgende:
Typisch ook dat dit alleen bij Feyenoord mis gaat
johannes_opendeurquote:Op maandag 21 september 2020 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld een post hebben gemaakt die niet conform de policy is en nu moet hij helaas op de blaren zitten. Ik ken de crew als streng maar rechtvaardig.
quote:Op maandag 21 september 2020 21:03 schreef Bluedisplay het volgende:
Typisch ook dat dit alleen bij Feyenoord mis gaat
Die zijn allen opgevoed met goed is goed en fout is fout.quote:Op maandag 21 september 2020 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld een post hebben gemaakt die niet conform de policy is en nu moet hij helaas op de blaren zitten. Ik ken de crew als streng maar rechtvaardig.
De volgende user heeft deze post geliked:quote:Op maandag 21 september 2020 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook nog eens vleermuisvretende.quote:Op maandag 21 september 2020 21:03 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Iets met gele apen las ik.
JCgod
Kijk de edit.quote:Op maandag 21 september 2020 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme, kan je dit nou nog steeds niet
Correct Nederlands zou zijn: ''geliket''quote:Op maandag 21 september 2020 21:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De volgende user heeft deze post geliked:
GGMM
Ik las gelikt.quote:Op maandag 21 september 2020 21:06 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Correct Nederlands zou zijn: ''geliket''
Misschien kan @:Danny dit meenemen bij de volgende update
Gisteren kreeg ik een melding dat @El-Stinho een post van mij had geliked maar toen had hij zijn like weer ingetrokken. Dat was een flinke domperquote:Op maandag 21 september 2020 21:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De volgende user heeft deze post geliked:
GGMM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |