abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 september 2020 @ 10:54:08 #251
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_195230621
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:34 schreef leolinedance het volgende:
Humberto Tan :') _O- Wat een droeftoeter is die man.
Dit rijmt.
  donderdag 24 september 2020 @ 10:55:07 #252
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_195230638
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:37 schreef Sabata het volgende:

[..]

KNVB wilde blijkbaar niet dat Drank assistenten meenam. Hij moet roeien met de riemen die hij heeft. Ruud van Nistelrooy komt er wel bij voor het EK.
Ik las juist de namen van Wes en RVP.
pi_195230639
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 09:01 schreef manny het volgende:

[..]

Frank Rijkaard is meer dan 5 jaar geleden gestopt, volgt het voetbal niet meer en is niet geïnteresseerd in een terugkeer in het voetbal. Waarom die überhaupt is gepolst....
Om dezelfde reden als Peter Bosz gepolst is. Van beiden weet je dat ze het zeker niet gaan of willen doen.

Gewoon om te laten zien dat men een shortlist had, en uiteindelijk is er eentje uitgekozen, Frank de Boer.

Men heeft van het begin af aan ingezet op F. de Boer.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_195230734
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 08:24 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

Het geeft bal te maken met representief zijn aan de bevolking.

Het heeft alles te met wie de beste spelers zijn. Als dat 11 allochtonen zijn dan moeten die opgesteld worden.

Zie Frankrijk. Die worden niet voor niets wereldkampioen.
Daar ben ik het mee eens, het gaat in de eerste plaats om competenties. Je loopt echter altijd een risico op een onbedoelde culturele bias. Ik vind het prima dat we hiervoor waken via die commissie van Tan. Maar als er dan eenmaal uit het proces (waarbij hier rekening mee is gehouden) een blanke bondscoach rolt omdat hij wil en geschikt is dan zie ik geen reden meer tot bezwaar. Dan gaat het namelijk wel neigen naar selectie obv kleur en dat moeten we niet willen aangezien dat racistisch is.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2020 11:04:24 ]
  donderdag 24 september 2020 @ 11:04:18 #255
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195230751
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Bron?

Hoorde vorige week dat die twee elkaar juist totaal niet liggen.
die afspraak lag er al, wie weet verandert dat nog
pi_195230769
o dit topic is een heel andere kant op gegaan. Schopje onz?
pi_195230778
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:55 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik las juist de namen van Wes en RVP.
Ja, Valentijn staat weer ballonnetjes op te laten :)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_195231713
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 22:20 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Frank is veel te eigenzinnig om niks te veranderen. Die gaat minstens 3 veranderingen doorvoeren. Maar het gaat pas echt fout als ie moet ingrijpen als het niet loopt. En hij weet zo'n team echt totaal niet te motiveren denk ik.
Wat voor spectaculaire aanpassingen voerde Koeman precies door dan? Van Dijk in de spits gooien om een gelijkmaker te forceren? Pröpper of Donny voor wat meer voetballend vermogen op het middenveld?

Ik vond vooral het charisma van Koeman de doorslag geven, tactisch was het toch allemaal niet zo bijzonder?
pi_195231810
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 11:03 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens, het gaat in de eerste plaats om competenties. Je loopt echter altijd een risico op een onbedoelde culturele bias. Ik vind het prima dat we hiervoor waken via die commissie van Tan. Maar als er dan eenmaal uit het proces (waarbij hier rekening mee is gehouden) een blanke bondscoach rolt omdat hij wil en geschikt is dan zie ik geen reden meer tot bezwaar. Dan gaat het namelijk wel neigen naar selectie obv kleur en dat moeten we niet willen aangezien dat racistisch is.
De KNVB heeft dit ook totaal niet verdiend. Voor notabene een toernooi in eigen land hebben ze de totaal onervaren Rijkaard als bondscoach aangesteld, puur op basis van vertrouwen in de man die hij is en het aanzien dat hij onder collega's en eigenlijk alle andere betrokkenen en het publiek genoot. Alsof huidskleur toen enige belemmering was, alsof iemand in Nederland dat ook maar de moeite van het noemen waard vond. In het buitenland was het iets bijzonders misschien, hier niet.

Wat moet er precies doorbroken worden op dat vlak naar aanleiding van de dood van een crimineel in een land waar ze niet eens kunnen voetballen? We zien de hele tijd dat die rassenhitsers de Nederlandse na-oorlogse geschiedenis verloochenen, maar als Rijkaard zelfs genoemd wordt dan kun je toch niet doen alsof je dat niet weet? Natuurlijk is Frank de Boer de totaal verkeerde keuze en een meer bekrompen boerenlul vind je niet in het trainersgilde. Maar het is wel het Nederlands elftal en als Nederlanders met dezelfde huidskleur als 85% van de Nederlanders en dezelfde huidskleur als minstens 90% van de supporters niet gewoon aangesteld kan worden zonder discussie dan houdt het op een gegeven moment op het Nederlands elftal te zijn.

We hebben al te maken met een forse ondervertegenwoordiging van de blankere provincie. Voor mij betekent dat slechts dat er blijkbaar te weinig blanke kindertjes voetballen en zit daar een kans om het Nederlands elftal sterker te maken. Niemand die daar over zeurt, het gaat om kwaliteit. Ook is het niet meer dan logisch dat het trainersgilde qua kleur geen afspiegeling vormt van de generatie tot 35 die veel donkerder is. Als je dan Ten Cates gaat forceren loop je het risico het publiek kwijt te raken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_195231866
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:55 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik las juist de namen van Wes en RVP.
denk dat de huidige generatie spelers helemaal niet op die mannen zitten te wachten als assistent, ze waren juist net zo blij dat de grote 4 weg waren bij Oranje
pi_195231923
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 12:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De KNVB heeft dit ook totaal niet verdiend. Voor notabene een toernooi in eigen land hebben ze de totaal onervaren Rijkaard als bondscoach aangesteld, puur op basis van vertrouwen in de man die hij is en het aanzien dat hij onder collega's en eigenlijk alle andere betrokkenen en het publiek genoot. Alsof huidskleur toen enige belemmering was, alsof iemand in Nederland dat ook maar de moeite van het noemen waard vond. In het buitenland was het iets bijzonders misschien, hier niet.

Wat moet er precies doorbroken worden op dat vlak naar aanleiding van de dood van een crimineel in een land waar ze niet eens kunnen voetballen? We zien de hele tijd dat die rassenhitsers de Nederlandse na-oorlogse geschiedenis verloochenen, maar als Rijkaard zelfs genoemd wordt dan kun je toch niet doen alsof je dat niet weet? Natuurlijk is Frank de Boer de totaal verkeerde keuze en een meer bekrompen boerenlul vind je niet in het trainersgilde. Maar het is wel het Nederlands elftal en als Nederlanders met dezelfde huidskleur als 85% van de Nederlanders en dezelfde huidskleur als minstens 90% van de supporters niet gewoon aangesteld kan worden zonder discussie dan houdt het op een gegeven moment op het Nederlands elftal te zijn.

We hebben al te maken met een forse ondervertegenwoordiging van de blankere provincie. Voor mij betekent dat slechts dat er blijkbaar te weinig blanke kindertjes voetballen en zit daar een kans om het Nederlands elftal sterker te maken. Niemand die daar over zeurt, het gaat om kwaliteit. Ook is het niet meer dan logisch dat het trainersgilde qua kleur geen afspiegeling vormt van de generatie tot 35 die veel donkerder is. Als je dan Ten Cates gaat forceren loop je het risico het publiek kwijt te raken.
_O_ Wow, ijzersterk verhaal. Precies dit vind ik dus ook.
  donderdag 24 september 2020 @ 12:34:08 #263
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195232066
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 12:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Als je dan Ten Cates gaat forceren loop je het risico het publiek kwijt te raken.
geloof ik helemaal niets van
pi_195232290

dit binnenkort tegen Depay en van Dijk. Gaat nog leuk worden
  donderdag 24 september 2020 @ 12:49:56 #265
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_195232297
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 12:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

geloof ik helemaal niets van
Niet door de aanstelling an sich, maar door het opdringen van per se een gekleurde trainer. Overigens is Rijkaard het niet met die commissie Mijnals eens:

https://www.nu.nl/voetbal(...)niet-naar-kleur.html
We have always been at war with Eastasia.
  donderdag 24 september 2020 @ 12:51:18 #266
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195232325
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 12:49 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Niet door de aanstelling an sich, maar door het opdringen van per se een gekleurde trainer. Overigens is Rijkaard het niet met die commissie Mijnals eens:

https://www.nu.nl/voetbal(...)niet-naar-kleur.html
Rijkaard is dan ook een god
pi_195232347
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 12:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

Rijkaard is dan ook een god
Rijkaard is dan ook een man die altijd uit gaat van eigen kracht en zich niet verscholen heeft achter zielige verhalen van andere.
  donderdag 24 september 2020 @ 12:52:45 #268
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_195232349
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 12:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

Rijkaard is dan ook een god
:Y Beste terugkeer op het oude nest ooit.
We have always been at war with Eastasia.
  donderdag 24 september 2020 @ 12:58:13 #269
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_195232416
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 12:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

Rijkaard is dan ook een god
Lijkt me sterk, want die is sowieso blank.
pi_195232588
Hoelaat wordt Frank gepresenteerd?

pi_195232725
pi_195232890
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 13:35 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Krabby is uit.


@:caland
@:de_kraam
@:fetx
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_195232921
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 12:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

geloof ik helemaal niets van
Als het slecht gaat zijn het sowieso heel snel verwende miljonairs en worden oordopjes, hoeden en raps snel als probleem gezien. Het vaste Nederlands elftalpubliek zijn toch al in belangrijke mate Brabantse boerenlullen die moeten schaterlachen om voorgebonden tieten en een sterke voorkeur voor gewone jongens van de gestampte pot die precies weten wat ze voor de camera moeten zeggen.

Als die BLM-ers al dan niet dankzij De Boer niet presteren dan lopen die daarna echt niet warm voor de WK-kwalificatie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 24 september 2020 @ 13:43:01 #275
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195232949
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 13:41 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als het slecht gaat zijn het sowieso heel snel verwende miljonairs en worden oordopjes, hoeden en raps snel als probleem gezien. Het vaste Nederlands elftalpubliek zijn toch al in belangrijke mate Brabantse boerenlullen die moeten schaterlachen om voorgebonden tieten en een sterke voorkeur voor gewone jongens van de gestampte pot die precies weten wat ze voor de camera moeten zeggen.

Als die BLM-ers al dan niet dankzij De Boer niet presteren dan lopen die daarna echt niet warm voor de WK-kwalificatie.
probleem met dat Thialf publiek is dat het helemaal geen reet uit maakt zolang ze hun wortelpak maar aan kunnen trekken
pi_195233129
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 13:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

probleem met dat Thialf publiek is dat het helemaal geen reet uit maakt zolang ze hun wortelpak maar aan kunnen trekken
Ze moeten ook iets te vieren hebben, en het moet "hun" Nederlands elftal zijn. Meestal volstaat wat uiterlijk vertoon van vechtlust door doorgaans mentaal zwakke spelers daar wel voor. Maar als het toevallig de BLM-ers zijn die, waarschijnlijk terecht, met De Boer in conflict komen dan kunnen we weleens heel snel een 'het is mijn Nederlands elftal niet meer' sentiment krijgen.

Vergelijk het maar met de periode onder Hiddink/Blind en mix daar wat iiritatie over het zwart activisme doorheen en het is heel snel 'zij' in plaats van 'wij' die verloren hebben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 24 september 2020 @ 14:46:59 #277
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_195233896
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 13:35 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Krabby is uit.


@:caland
@:de_kraam
@:fetx
KrabbyGod
pi_195236561
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 12:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De KNVB heeft dit ook totaal niet verdiend. Voor notabene een toernooi in eigen land hebben ze de totaal onervaren Rijkaard als bondscoach aangesteld, puur op basis van vertrouwen in de man die hij is en het aanzien dat hij onder collega's en eigenlijk alle andere betrokkenen en het publiek genoot. Alsof huidskleur toen enige belemmering was, alsof iemand in Nederland dat ook maar de moeite van het noemen waard vond. In het buitenland was het iets bijzonders misschien, hier niet.

Wat moet er precies doorbroken worden op dat vlak naar aanleiding van de dood van een crimineel in een land waar ze niet eens kunnen voetballen? We zien de hele tijd dat die rassenhitsers de Nederlandse na-oorlogse geschiedenis verloochenen, maar als Rijkaard zelfs genoemd wordt dan kun je toch niet doen alsof je dat niet weet? Natuurlijk is Frank de Boer de totaal verkeerde keuze en een meer bekrompen boerenlul vind je niet in het trainersgilde. Maar het is wel het Nederlands elftal en als Nederlanders met dezelfde huidskleur als 85% van de Nederlanders en dezelfde huidskleur als minstens 90% van de supporters niet gewoon aangesteld kan worden zonder discussie dan houdt het op een gegeven moment op het Nederlands elftal te zijn.

We hebben al te maken met een forse ondervertegenwoordiging van de blankere provincie. Voor mij betekent dat slechts dat er blijkbaar te weinig blanke kindertjes voetballen en zit daar een kans om het Nederlands elftal sterker te maken. Niemand die daar over zeurt, het gaat om kwaliteit. Ook is het niet meer dan logisch dat het trainersgilde qua kleur geen afspiegeling vormt van de generatie tot 35 die veel donkerder is. Als je dan Ten Cates gaat forceren loop je het risico het publiek kwijt te raken.
Toen was kleur nog heel gewoon
pi_195237929
Mocht Frank de Boer ineens blijken een succestrainer te zijn dan is de Final Four van de NL volgend jaar in Nederland w/

Zo niet dan is het in Italie of Polen.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 24 september 2020 @ 18:58:34 #282
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_195238147
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 18:43 schreef TLC het volgende:
Mocht Frank de Boer ineens blijken een succestrainer te zijn dan is de Final Four van de NL volgend jaar in Nederland w/

Zo niet dan is het in Italie of Polen.
Dan zal het wel Italie of Polen worden.
We have always been at war with Eastasia.
pi_195238338
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 18:43 schreef TLC het volgende:
Mocht Frank de Boer ineens blijken een succestrainer te zijn dan is de Final Four van de NL volgend jaar in Nederland w/

Zo niet dan is het in Italie of Polen.
Dat wordt geen Nederland volgend jaar. :) Daar ben ik heel zeker van.
pi_195243967
Ik vroeg me af: heeft Ronald de Boer momenteel iets te doen?
pi_195248852
Klaar voor de persconferentie om 13 uur allen? :)
  vrijdag 25 september 2020 @ 12:56:15 #286
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_195249101
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 00:10 schreef MakkieR het volgende:
Ik vroeg me af: heeft Ronald de Boer momenteel iets te doen?
Fox
pi_195249204
Nu op NPO1.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  FOK!fotograaf vrijdag 25 september 2020 @ 13:02:40 #289
842 Zorro
Z
pi_195249209
Dit boeit niemand.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 25 september 2020 @ 13:04:11 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_195249228
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 13:02 schreef superniger het volgende:
Nu op NPO1.
Welke levenloze gaat daar nou naar kijken
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_195249247
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 13:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Welke levenloze gaat daar nou naar kijken
Op dit moment zegt Gudde dat er binnen de organisatie al een paar flinke "successen" zijn geboekt op het gebied van meer diversiteit binnen de KNVB. :)
pi_195249520
Wesley Sneijder misschien assistent. _O- Wat een bond.
pi_195249831
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 00:10 schreef MakkieR het volgende:
Ik vroeg me af: heeft Ronald de Boer momenteel iets te doen?
Botox.
pi_195249865
Was het nog leuk?
Ik ben in slaap gevallen -iedergeval- -foebele- eeeeeuuuuhhhhhhhh
...
pi_195249897
Op it soort momenten mis je toch van Breukelen. Nederlander graag, buitenlander mag ook.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_195250092
Bons-s-coach

Heel blij
  vrijdag 25 september 2020 @ 14:12:34 #297
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_195250213
Nou, dat was dat. Heel erg onwennig en het loopt niet over van het vertrouwen. Wat een verschil met eerdere tijden. Bij Koeman en Van Gaal merkte je dat er een nieuwe frisse wind door Zeist en Oranje waaide. Tot nu toe komen Frank en de KNVB toch een beetje over als de gebeten hond. In het verlengde mag de spelersgroel die zich gedraagt als volgevreten vedettes zonder ook maar een eindtoernooi te hebben meegemaakt het nu ook maar laten zien ook. Het risico op afbraak van de herwonnen Oranje trots is zelden zo hoog geweest als nu, zeker met twee eindtoernooien voor de deur. Van Gaal, Bos, Koeman, wat had ik ze graag nog zien vlammen komend EK+WK. Desalniettemin wens ik Frank heel veel sterkte en succes en ben ik zeer benieuwd of het een succes wordt. We zullen snel genoeg zien hoe in Oranje het kaf van het koren wordt gescheiden en wie wel of niet door de mand valt.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_195250798
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 14:12 schreef VeX- het volgende:
Nou, dat was dat. Heel erg onwennig en het loopt niet over van het vertrouwen. Wat een verschil met eerdere tijden. Bij Koeman en Van Gaal merkte je dat er een nieuwe frisse wind door Zeist en Oranje waaide. Tot nu toe komen Frank en de KNVB toch een beetje over als de gebeten hond. In het verlengde mag de spelersgroel die zich gedraagt als volgevreten vedettes zonder ook maar een eindtoernooi te hebben meegemaakt het nu ook maar laten zien ook. Het risico op afbraak van de herwonnen Oranje trots is zelden zo hoog geweest als nu, zeker met twee eindtoernooien voor de deur. Van Gaal, Bos, Koeman, wat had ik ze graag nog zien vlammen komend EK+WK. Desalniettemin wens ik Frank heel veel sterkte en succes en ben ik zeer benieuwd of het een succes wordt. We zullen snel genoeg zien hoe in Oranje het kaf van het koren wordt gescheiden en wie wel of niet door de mand valt.
Is dit een review van een zelfbenoemde filmrecensent van moviemeter.nl?
  vrijdag 25 september 2020 @ 14:52:24 #299
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_195250821
Ebecilio in oranje _O_
pi_195251056
Ik had eigenlijk nog hoop dat er iets verrassends zou gebeuren. Een spetterende presentatie of nieuwe verhalen.

Hij begon met: 'ik ben heel blij, maar dat kun je niet altijd aan mij zien'. Dat vond ik nog redelijk veelbelovend.
Daarna begon de cliché-meter toch wel steeds meer uit te slaan.

Frank gaat z'n stinkende best doen en wij zullen steeds denken aan wat Louis van Gaal er van had gebakken.
...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')