1e Seizoen Everton was ook niet geweldig, zoals gezegd alleen bij Southampton leuk gedaan.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eigenlijk overal gepresteerd sinds 2011, behalve 2e seizoen bij Everton. Maar je kan het net zo draaien als je zelf wil. Zo zullen De Boer apologisten altijd die 4 titels aan blijven halen.
Feyenoord heeft hij echt goed gedaan alles uit dat team gehaald wat er in zatquote:Op woensdag 23 september 2020 22:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
1e Seizoen Everton was ook niet geweldig, zoals gezegd alleen bij Southampton leuk gedaan.
Na 2011 overal gepresteerd ? Dat is mij dan even ontgaan.
Die commissie kan al net zo goed janken als de rest van dat wereldje.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:55 schreef Evertjan het volgende:
Humberto Tan is woedend!!!
https://www.telegraaf.nl/(...)elling-frank-de-boer
Dus ze hadden elke minderheidsgroepering op gesprek moeten laten komen? Dat zijn er dan nogal wat.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:55 schreef Evertjan het volgende:
Dries boussata had vast interessequote:Op donderdag 24 september 2020 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus ze hadden elke minderheidsgroepering op gesprek moeten laten komen? Dat zijn er dan nogal wat.
Al sluit ik niet uit dat we dan een betere bondscoach hadden gehad.
Zo lang er geen neger op doel staat bij Oranje vind ik alles best.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:00 schreef Generationalpha het volgende:
Zag de promo en moet zeggen dat ze dat in ieder geval netjes gedaan hebben.
Enige positieve aan De Boer is zijn herkenbare, oerhollandse uitstraling. Het elftal oogt momenteel voor de gemiddelde oorspronkelijke Nederlander al vrij onherkenbaar, dus een echte Hollander is dan wel prettig.
Briljante marketing wel eigenlijk.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:55 schreef Evertjan het volgende:
Exact dit bedoelde ik dus gisteren ook.quote:Op donderdag 24 september 2020 07:52 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
In en rondom het Nederlands Elftal is al veel diversiteit, (meer dan) representatief aan de samenleving.
Het geeft bal te maken met representief zijn aan de bevolking.quote:Op donderdag 24 september 2020 07:52 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
In en rondom het Nederlands Elftal is al veel diversiteit, (meer dan) representatief aan de samenleving.
Frank Rijkaard is benaderd maar dat is niet goed genoeg kennelijk, want het had Ten Cate moeten zijn ofzo? Ik had persoonlijk heel graag Rijkaard als bondscoach gehad. Maarja als hij niet wil dan wil 'ie niet.
Ik zou dat wetende op dit moment naast Van Gaal of Advocaat geen betere kandidaat weten dan De Boer. Dat heeft helemaal niets te maken met zijn kleur, maar met aanbod, kwaliteit en 'klik'.
Frank Rijkaard is meer dan 5 jaar geleden gestopt, volgt het voetbal niet meer en is niet geïnteresseerd in een terugkeer in het voetbal. Waarom die überhaupt is gepolst....quote:Op donderdag 24 september 2020 07:52 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Frank Rijkaard is benaderd maar dat is niet goed genoeg kennelijk, want het had Ten Cate moeten zijn ofzo? Ik had persoonlijk heel graag Rijkaard als bondscoach gehad. Maarja als hij niet wil dan wil 'ie niet.
Ik zou dat wetende op dit moment naast Van Gaal of Advocaat geen betere kandidaat weten dan De Boer. Dat heeft helemaal niets te maken met zijn kleur, maar met aanbod, kwaliteit en 'klik'.
Misschien had ie wel zinquote:Op donderdag 24 september 2020 09:01 schreef manny het volgende:
[..]
Frank Rijkaard is meer dan 5 jaar geleden gestopt, volgt het voetbal niet meer en is niet geïnteresseerd in een terugkeer in het voetbal. Waarom die überhaupt is gepolst....
Misschien is ie juist daarom gepolst.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:01 schreef manny het volgende:
[..]
Frank Rijkaard is meer dan 5 jaar geleden gestopt, volgt het voetbal niet meer en is niet geïnteresseerd in een terugkeer in het voetbal. Waarom die überhaupt is gepolst....
Was toch ook middelmaat geweest.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:01 schreef manny het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo man.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:00 schreef maxi-mus het volgende:
Laten we voortaan de schedels eerst meten voordat we de spelers selecteren.
Kijk je eigen posts eens na debiel.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:28 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo man.
Kijk zelf je eigen post na, met je schedelmetingen. Als een zwarte man (Humberto) mag zeggen dat hij een voorkeur heeft voor een zwarte bondscoach dan mag ik als blanke man ook prima zeggen dat ik een voorkeur heb voor een blanke bondscoach.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kijk je eigen posts eens na debiel.
Jij begrijpt echt niks hé? Waarom denk je dat ik die post maak, simpele ziel. (en verder mag je elke domme scheet ventileren, er is hier toch niemand die je serieus neemt)quote:Op donderdag 24 september 2020 09:30 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Kijk zelf je eigen post na, met je schedelmetingen. Als een zwarte man (Humberto) mag zeggen dat hij een voorkeur heeft voor een zwarte bondscoach dan mag ik als blanke man ook prima zeggen dat ik een voorkeur heb voor een blanke bondscoach.
En dat is puur omdat ik vind dat de herkenbaarheid en identiteit van landenteams anders verdwijnt.
identiteit zit in het paspoort, ras is heel wat andersquote:Op donderdag 24 september 2020 09:30 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Kijk zelf je eigen post na, met je schedelmetingen. Als een zwarte man (Humberto) mag zeggen dat hij een voorkeur heeft voor een zwarte bondscoach dan mag ik als blanke man ook prima zeggen dat ik een voorkeur heb voor een blanke bondscoach.
En dat is puur omdat ik vind dat de herkenbaarheid en identiteit van landenteams anders verdwijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |