Maar daar ga je geen 0 uit 3 tegen halen, zeker niet in dit format.quote:Op woensdag 23 september 2020 12:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oekraïne is echt een sterk team op dit moment, die moet je niet onderschatten. Als we Roemenië erbij krijgen is het niveau vergelijkbaar met de andere poules muv F.
In theorie zouden het 2 punten kunnen zijn, waarna je niet één van de beste nummers 3 bent. Maar dat is wel het worst case scenario iddquote:Op woensdag 23 september 2020 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar daar ga je geen 0 uit 3 tegen halen, zeker niet in dit format.
Maar Kekster had het over nul punten.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In theorie zouden het 2 punten kunnen zijn, waarna je niet één van de beste nummers 3 bent. Maar dat is wel het worst case scenario idd
Ik haakte in op jouw benaming "kneuzengroep". Maar dit is al veel te veel moeite voor een discussie naar aanleiding van een post van Keksterquote:Op woensdag 23 september 2020 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Kekster had het over nul punten.
Ajax speelde in die tijd verreweg het saaiste voetbal van Nederland hoor. Vooral vanaf 2013-2014 waren er per seizoen gewoon 10 wedstrijden waarin er letterlijk niets gecreëerd werd. Oersaai creatiefloos spel.quote:Op woensdag 23 september 2020 12:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Benieuwd wat dit voor Feyenoord en PSV was in dezelfde periode. Van Bronckhorst speelde redelijk hetzelfde type voetbal als De Boer, terwijl Koeman, Rutten en Advocaat een stuk directer waren/zijn.
En hoe dit zich verhoudt tot teams als City, Bayern, Real e.d.
Klopt, dat weet ik ook nog wel. Maar om betekenis aan deze cijfers te geven moet je het ook voor andere teams weten. Ik heb nu nog geen idee hoe hoog 48% relatief is en hoe laag 35% relatief is.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ajax speelde in die tijd verreweg het saaiste voetbal van Nederland hoor. Vooral vanaf 2013-2014 waren er per seizoen gewoon 10 wedstrijden waarin er letterlijk niets gecreëerd werd. Oersaai creatiefloos spel.
Wat ik hierboven zeg: Van Bronckhorst was vooral heel veel chaosvoetbal (overigens ook met slechtere selecties dan De Boer) maar saai viel toch wel mee?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, dat weet ik ook nog wel. Maar om betekenis aan deze cijfers te geven moet je het ook voor andere teams weten. Ik heb nu nog geen idee hoe hoog 48% relatief is en hoe laag 35% relatief is.
Er zijn periodes geweest dat het echt doodsaai U-voetbal was, vooral na het kampioensjaar toen Karsdorp en Kongolo weg waren.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:11 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat ik hierboven zeg: Van Bronckhorst was vooral heel veel chaosvoetbal (overigens ook met slechtere selecties dan De Boer) maar saai viel toch wel mee?
In mijn herinnering zorgde Van Persie dan altijd nog wel voor een flinke dosis creativiteit. Heb je specifieke wedstrijden?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn periodes geweest dat het echt doodsaai U-voetbal was, vooral na het kampioensjaar toen Karsdorp en Kongolo weg waren.
Het is niet een totaal belabberde groep voor een EK. Maar ook Oekraïne is geen wonderploeg. Ze gaan wel met z’n allen voor de goal liggen. En dan zal Moraes er wel 1 in prikken.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik haakte in op jouw benaming "kneuzengroep". Maar dit is al veel te veel moeite voor een discussie naar aanleiding van een post van Kekster
Waarschijnlijk het meeste geld van de afkoopsom Koeman aan dit filmpje uitgegevenquote:
#ikdoenietmeermeequote:
Vind je Maradona toen als coach bij Argentinië erger of minder erg dan dit?quote:Op woensdag 23 september 2020 19:18 schreef PSVCL het volgende:
De KNVB is het al een jaar of 4 helemaal kwijt :..
Heb je eindelijk een sterke lichting stel je een amateur aan als trainer
Liever Maradonna dan frank de boerquote:Op woensdag 23 september 2020 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vind je Maradona toen als coach bij Argentinië erger of minder erg dan dit?
Ik had hem best een kans willen geven als ik had gedacht dat er een kleine kans was dat het wat zou gaan worden.quote:
?quote:Op woensdag 23 september 2020 20:00 schreef Generationalpha het volgende:
Zag de promo en moet zeggen dat ze dat in ieder geval netjes gedaan hebben.
Enige positieve aan De Boer is zijn herkenbare, oerhollandse uitstraling. Het elftal oogt momenteel voor de gemiddelde oorspronkelijke Nederlander al vrij onherkenbaar, dus een echte Hollander is dan wel prettig.
Frenkie, Matthijs, Jasper, Marten, Donny, Daley?quote:Op woensdag 23 september 2020 20:00 schreef Generationalpha het volgende:
Zag de promo en moet zeggen dat ze dat in ieder geval netjes gedaan hebben.
Enige positieve aan De Boer is zijn herkenbare, oerhollandse uitstraling. Het elftal oogt momenteel voor de gemiddelde oorspronkelijke Nederlander al vrij onherkenbaar, dus een echte Hollander is dan wel prettig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |