quote:Op zondag 27 september 2020 00:52 schreef sp3c het volgende:
toen ik nog een kleine jongon was had ik een fret en een hond
das lachen als ze elkaar tegen komen
quote:Op zondag 27 september 2020 02:54 schreef sp3c het volgende:
serieus, de fret pikt al je shit en verstopt het en de haond loopt erachteraan om het minimaal in zijn mond te stoppen
het was iig gezelligquote:Op zondag 27 september 2020 02:58 schreef Oversight het volgende:
[..]moet geweldig zijn, lading kwijl in je sokkenla ?
quote:
quote:
Man je bent zelf één grote relquote:Op maandag 28 september 2020 20:19 schreef Oversight het volgende:
[..]jah, pffff saai hoor....
Ik schijn te hebben geleerd dat dat niet betekent dat er dus ruimte voor rellen is.
.... nope, magnie.
.... toch is er ergens altijd een restje twijfel natuurlijk, dat dan weer wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op maandag 28 september 2020 20:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Man je bent zelf één grote rel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wens je alle sponsors van de wereld, kan er zelf even geen zijn, wel in morele steun en respect.
.... en dan vertel ik je niks nieuws.
◢◤
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |