Ja, denk je daar maar eens over naquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:44 schreef UitStraling het volgende:
Waarom stoppen met denken als je er nooit aan begonnen bent?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, denk je daar maar eens over na
Cogito ergo sum.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, denk je daar maar eens over na
Ik zit inmiddels aan mok #3.quote:
Oeiiei, en nu? Tetsen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:14 schreef Karzai het volgende:
Moin, verkoudheidje, niet gaan werken vandaag
quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:14 schreef Karzai het volgende:
Moin, verkoudheidje, niet gaan werken vandaag
Ja dat mag niet hč. Foei.quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:16 schreef Karzai het volgende:
Nog wel even snel voor tien dagen boodschappen gedaan, mocht ik in quarantaine moeten
slechte filmsquote:Op vrijdag 18 september 2020 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die je normaal alleen in films ziet?
Klant die niet wilde betalen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dus een vrouw hier in de straat wonen. denk zo mijn leeftijd en die is geestelijk geloof ik niet helemaal oke. En drugs denk ik. Hangen vaak ook mannen voor de deur.
Dus vannacht ook. en nu heeft ze een hond en die hond bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeef maar blaffen. dus na een uur politie. Hebben ze dus die deur opengebroken en nog een uur buiten daar gestaan. Geen idee of zij er ook was of dat ze oke is..
quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klant die niet wilde betalen?
Omdat ik overbelastingsklachten heb.quote:
Waar? is er iets anders wat je wel zoveel kan doen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik overbelastingsklachten heb.
Voornamelijk mijn kuiten, mag wel op de hometrainer want daar belast je die niet zo mee.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar? is er iets anders wat je wel zoveel kan doen?
Ja want dit weekend is het echt geweldig wandelweerquote:
wat een rare plekquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voornamelijk mijn kuiten, mag wel op de hometrainer want daar belast je die niet zo mee.
Hoeveel minder moet je dan?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want dit weekend is het echt geweldig wandelweer
Gohquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik overbelastingsklachten heb.
ja daar zit ik ook een beetje mee. Het is bovendien piketdienst dus als ik gebeld word moet ik binnen een half uur aan het werk zijn. Kan dus niet heel ver weg...quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want dit weekend is het echt geweldig wandelweer
is die Griekse storm nu al daar?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:09 schreef bitterbal het volgende:
kijk overdag![]()
Er komt storm schijnbaar
en kijk hier dit uitzicht. Maar hier durf ik nooit naar toe om dat de weg omhoog te steil is
Oh knieën heb ik ook regelmatig, maar die zijn de laatste weken juist een stuk minderquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een rare plekniet de knie ofzo nee de kuit.
Hij zij qua lopen eigen zo min mogelijk, alleen maar even een blokje om of naar de supermarkt.quote:
Ja dat vind ik welquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
heerlijk eigenlijk, dit soort ultra-slow TV
of stiekem toch lopen? En dan langzaaameeeer?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh knieën heb ik ook regelmatig, maar die zijn de laatste weken juist een stuk minderMaar kuiten komen waarschijnlijk komen gewoon door teveel op hoog tempo lopen ofzo.
[..]
Hij zij qua lopen eigen zo min mogelijk, alleen maar even een blokje om of naar de supermarkt.
dat zag ik welquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die streams zijn thailand![]()
Maar de storm is nu dacht ik op 3 griekse eilanden?
nou beter nu dan volgende week tochquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zag ik wel
Storm Griekenland was nu in de buurt van Athene geloof ik
Daar heb je uiteindelijk alleen jezelf mee.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of stiekem toch lopen? En dan langzaaameeeer?
yupquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou beter nu dan volgende week toch
Ja moet vanmiddag maar gewoon ergens toeristisch gaan rondlopen, dan loop ik misschien wat rustigerquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of stiekem toch lopen? En dan langzaaameeeer?
okee dus 20k per dag lopen is gewoon niet goed. Heb je misschien ook nog overgewicht? Dan wordt het maximum misschien nog wat minder. Wat zou een gezonde hoeveelheid stappen zijnquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh knieën heb ik ook regelmatig, maar die zijn de laatste weken juist een stuk minderMaar kuiten komen waarschijnlijk komen gewoon door teveel op hoog tempo lopen ofzo.
[..]
Hij zij qua lopen eigen zo min mogelijk, alleen maar even een blokje om of naar de supermarkt.
ja hoop het ook. En mooi weerquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:13 schreef Koen66 het volgende:
hoop echt voor je dat de trip doorgaat @:ballie
Dat overgewicht is natuurlijk ook één van de redenen waarom ik zoveel loop, al is er al redelijk wat af dus zoveel 'teveel' zit er nu niet meer op.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee dus 20k per dag lopen is gewoon niet goed. Heb je misschien ook nog overgewicht? Dan wordt het maximum misschien nog wat minder. Wat zou een gezonde hoeveelheid stappen zijn![]()
Enneh @:Bos81 heb jij geen last van van alles dan?
En ik een weekje rustquote:
Kan je niet ipv lopen gewoon kilometers gaan zwemmen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat overgewicht is natuurlijk ook één van de redenen waarom ik zoveel loop, al is er al redelijk wat af dus zoveel 'teveel' zit er nu niet meer op.
Bij mij welquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat overgewicht is natuurlijk ook één van de redenen waarom ik zoveel loop, al is er al redelijk wat af dus zoveel 'teveel' zit er nu niet meer op.
quote:
Dat heb ik dus een hele tijd niet kunnen doen ivm open wonden, en met de huidige crisis weet ik niet eens of het zwembad hier wel open is.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je niet ipv lopen gewoon kilometers gaan zwemmen?
Zwemmenquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je niet ipv lopen gewoon kilometers gaan zwemmen?
Ah ja, dan snap ik dat je niet het water in wil...quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik dus een hele tijd niet kunnen doen ivm open wonden, en met de huidige crisis weet ik niet eens of het zwembad hier wel open is.
Ja ik loop ook zoveel omdat ik dan naast afvallen ook gewoon lekker veel kan etenquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij mij welVandaar dat ik het vroeg
zwemmen is ook niet zo vrijblijvend als lopen maar misschien wel een geschikt om een deel van de gewenste kilometers over te nemen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik dus een hele tijd niet kunnen doen ivm open wonden, en met de huidige crisis weet ik niet eens of het zwembad hier wel open is.
Laatste keer dat ik heb gezwommen was op vakantie in november 2017quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah ja, dan snap ik dat je niet het water in wil...
Hier zijn de zwembaden al een poos weer open, wel met capaciteitsrestricties.
Toch maar een buitenfiets regelen dan.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik heb gezwommen was op vakantie in november 2017
Gelukkig heb ik mijn nieuwe hometrainert zodat ik daar wat mee kan compenserenquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zwemmen is ook niet zo vrijblijvend als lopen maar misschien wel een geschikt om een deel van de gewenste kilometers over te nemen.
VErvelend man. Heb je daar zo naar toe gewerkt en dan is het teveel
Half uur geleden nog.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar vind ik dus echt niks aanquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch maar een buitenfiets regelen dan.
Ja in het geld zeker.quote:
Ik dit jaar nog, in februari. Testen hoe snel de bloedsuikerspiegelwaardes omlaag gaan bij mijn dochter.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Je hebt een hele zee.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
zou ook wel een zwembad willen hebben
quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik dit jaar nog, in februari. Testen hoe snel de bloedsuikerspiegelwaardes omlaag gaan bij mijn dochter.heb jij een dochter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwemmen de politici daar ook nu?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das koud hoor nu en dan kwallen en stroming
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee.oh johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wist ik niet.
Ik bedenk me plots dat ik nu niemand meer lief aan hoef te kijken om m'n zooi te vervoeren.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar even naar Ikea voor een winterdekbed. Was vannacht al aan de frisse kant onder mijn dunne deken
Vrijheidquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik bedenk me plots dat ik nu niemand meer lief aan hoef te kijken om m'n zooi te vervoeren.
Mja, ik weet niet of ik zover zou willen gaan, maar leuk is het niet.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bah bah bah Ikea, zou nog liever een oude lelijke vrouw oraal verwennen
Oh, jawel hoor, maar daar zit toch iets van afspreekwerk aan vast. Kerel weet het wel graag als ik z'n auto kidnap, zeg maar.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrijheid![]()
Maar mocht je niet gewoon met de Subaru op
pad dan?
Recalcitrant!quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:35 schreef Justin_Case het volgende:
Ik ga die persconferentie vanavond in de kroeg op groot scherm kijken.
Gewoon een agenda voor aanmaken in Outlookquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor, maar daar zit toch iets van afspreekwerk aan vast. Kerel weet het wel graag als ik z'n auto kidnap, zeg maar.
heb je klachten?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:38 schreef Karzai het volgende:
Druk op de lijn voor een corona test afspraak, kom er niet doorheen
Haags de Hond.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:35 schreef Justin_Case het volgende:
Ik ga die persconferentie vanavond in de kroeg op groot scherm kijken.
Gaat lekkerquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:38 schreef Karzai het volgende:
Druk op de lijn voor een corona test afspraak, kom er niet doorheen
quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Daar ga je toch al niet voor laten testen?
Jawel moet van de baas, werk met een paar honderd mensen momenteelquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Daar ga je toch al niet voor laten testen?
Wordt een lekker zooitje dan.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jawel moet van de baas, werk met een paar honderd mensen momenteel
Even het halve land aansteken voordat ze een prikker in je neus kunnen steken. Ook niet handigquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:39 schreef Karzai het volgende:
online ging wel maar dan moet ik naar Dordrecht
Hoe hebben ze dat gedaan dan?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Die oplichters hebben toch 85 cent buitgemaakt van mijn creditcard. Zou ik aan kunnen kaarten bij ING, maar het telefoontje kost dan meer. Dus ik laat het maar gaan.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Die oplichters hebben toch 85 cent buitgemaakt van mijn creditcard. Zou ik aan kunnen kaarten bij ING, maar het telefoontje kost dan meer. Dus ik laat het maar gaan.
Stond er maar 85 cent op?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
De rest was al gemaxed, Budaspender.quote:
En tot die tijd thuis blijven?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jawel moet van de baas, werk met een paar honderd mensen momenteel
Creditcards met bestedingsbeperkingenquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De rest was al gemaxed, Budaspender.
Eh, voor die paar keer in het jaar dat ik 'm gebruik.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Creditcards met bestedingsbeperkingen
Juist dan kan het handig zijnquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, voor die paar keer in het jaar dat ik 'm gebruik.
Ik reis amper en echt grote aankopen doe ik eigenlijk niet.quote:
Je vriend tochquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Sterker nog, m'n duurste bezitting op het moment is m'n laptop.
Dan nog kan het nuttig zijn om dingen met een cc te betalen (zolang je netjes alles op tijd weer betaalt als de rekening komt natuurlijk), genoeg creditcards hebben een of andere vorm van "kickback". Bonuspunten, geld terug, andere voordelen. Als je alleen dingen koopt die je normaal ook koopt maakt het geen donder uit welke pas je door de gleuf haalt, maar bij sommige passen heb je voordelen en bij andere niet.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik reis amper en echt grote aankopen doe ik eigenlijk niet.
Mja, maar dingen als supermarkten zijn helemaal niet ingesteld op cc joh. Hier in de regio in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan nog kan het nuttig zijn om dingen met een cc te betalen (zolang je netjes alles op tijd weer betaalt als de rekening komt natuurlijk), genoeg creditcards hebben een of andere vorm van "kickback". Bonuspunten, geld terug, andere voordelen. Als je alleen dingen koopt die je normaal ook koopt maakt het geen donder uit welke pas je door de gleuf haalt, maar bij sommige passen heb je voordelen en bij andere niet.
Alleen al door gewoon eten te kopen in een supermarkt verdien ik SAS bonuspunten ter waarde van twee binnenlandse retourtickets bijvoorbeeld. Als ik een andere pas had gebruikt had ik die bonuspunten niet gekregen...
Ik was blij verbaasd toen ik bij de Jan Linders een cc kon gebruiken, is heel lang niet mogelijk geweest. (en daarom heb ik in NL altijd een bult cash bij me, want de normale Noorse pinpas werkt namelijk ook bijna nooit bij kassas)quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, maar dingen als supermarkten zijn helemaal niet ingesteld op cc joh. Hier in de regio in ieder geval niet.
Klinkt als een oude taaie zure tante van me, miljoenen op de bank maar die fietst gerust op een oude fiets 50 kilometer omdat de pistachenootjes van de Aldi ergens in de aanbieding zijnquote:Op vrijdag 18 september 2020 12:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan nog kan het nuttig zijn om dingen met een cc te betalen (zolang je netjes alles op tijd weer betaalt als de rekening komt natuurlijk), genoeg creditcards hebben een of andere vorm van "kickback". Bonuspunten, geld terug, andere voordelen. Als je alleen dingen koopt die je normaal ook koopt maakt het geen donder uit welke pas je door de gleuf haalt, maar bij sommige passen heb je voordelen en bij andere niet.
Alleen al door gewoon eten te kopen in een supermarkt verdien ik SAS bonuspunten ter waarde van twee binnenlandse retourtickets bijvoorbeeld. Als ik een andere pas had gebruikt had ik die bonuspunten niet gekregen...
Volgens mij snap je iets niet helemaal.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een oude taaie zure tante van me, miljoenen op de bank maar die fietst gerust op een oude fiets 50 kilometer omdat de pistachenootjes van de Aldi ergens in de aanbieding zijn
Oh, kan dat eindelijk ja? Ik verdiep me er ook niet echt in, cc heb ik echt vooral voor op reis.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik was blij verbaasd toen ik bij de Jan Linders een cc kon gebruiken, is heel lang niet mogelijk geweest. (en daarom heb ik in NL altijd een bult cash bij me, want de normale Noorse pinpas werkt namelijk ook bijna nooit bij kassas)
en voor op interwebzquote:Op vrijdag 18 september 2020 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, kan dat eindelijk ja? Ik verdiep me er ook niet echt in, cc heb ik echt vooral voor op reis.
Ook, maar de reden om er een te nemen was voor vakantie.quote:
Ja, daar ook inderdaad, al accepteren ze daar vreemd genoeg soms wel american express maar geen visa/mastercard.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
En uiteraard de bulten cash voor Duitsland.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgens mij snap je iets niet helemaal.
Nederlandse supermarkten en winkels in het algemeen is het vaak vrij lastig om met een cc te betalen. Zeker mijn Amex is nauwelijks te gebruiken, die werkt alleen soms bij een tankstation en een enkele bouwmarkt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik was blij verbaasd toen ik bij de Jan Linders een cc kon gebruiken, is heel lang niet mogelijk geweest. (en daarom heb ik in NL altijd een bult cash bij me, want de normale Noorse pinpas werkt namelijk ook bijna nooit bij kassas)
Amex is inderdaad een onhandige kaart over het algemeen. Maar voor reisgerelateerde zaken is die prima te gebruiken.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nederlandse supermarkten en winkels in het algemeen is het vaak vrij lastig om met een cc te betalen. Zeker mijn Amex is nauwelijks te gebruiken, die werkt alleen soms bij een tankstation en een enkele bouwmarkt.
Ja heb hem ook aan mijn Paypal gekoppeld, dat werkt ook prima.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Amex is inderdaad een onhandige kaart over het algemeen. Maar voor reisgerelateerde zaken is die prima te gebruiken.
Zelfde hier ook.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb hem ook aan mijn Paypal gekoppeld, dat werkt ook prima.
Totaal geen last van.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:
Het is echt schijt irritant dat bij elke snotter je denkt dat het corona is
Ja dat doe k liever ook niet :pquote:Op vrijdag 18 september 2020 12:53 schreef engine het volgende:
[..]
Totaal geen last van.
Vind het wel vervelend dat ik niet meer durf te niezen in het openbaar
Nah, voor de meesten is het gewoon lastig, dus vooral angst om het door te geven en geen zin in het gezeik eromheen, niet perse voor jezelf.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:00 schreef UitStraling het volgende:
Dat is wel een beetje te angstig, dat is hetzelfde als bij ieder wipje denken dat je zwanger bent of iedere keer dat je in de auto stapt waaaaaaaaaah ik kom in een kettingbotsing terecht of bij iedere meeuw denkt ooooh nee dadelijk pikt hij mijn oog eruit.
Ja goede vroeg.. Heb dat nog niet gedacht. Als m'n lichaamstemperatuur merkbaar verhoogd is misschien.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat doe k liever ook niet :p
Wanneer zou jij denken dat het corona is?
Ziggoquote:Op vrijdag 18 september 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
K heb zo'n callcenter nummer van ziggo geblokkeerd. Ze bellen nu dus 2 keer per dag. Geven niet op
Ja dit.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, voor de meesten is het gewoon lastig, dus vooral angst om het door te geven en geen zin in het gezeik eromheen, niet perse voor jezelf.
Blijf je een dagje extra binnen van iedereen weg.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, voor de meesten is het gewoon lastig, dus vooral angst om het door te geven en geen zin in het gezeik eromheen, niet perse voor jezelf.
Moet ik ook hebben. Waar?quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Flanellen dekbedovertrek gekocht met Schots ruitje
Ikea, dan heb je dezelfde als ikquote:Op vrijdag 18 september 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat is waarschijnlijk gewoon een mastercard. En die is prima te gebruikenquote:Op vrijdag 18 september 2020 12:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Is Rabo Card nu eigenlijk wel wat?
Ikeaquote:Op vrijdag 18 september 2020 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik ook hebben. Waar?
Ik las eerst frikandellenquote:Op vrijdag 18 september 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, als het nu niet goedkomt met mijn sekslevenquote:Op vrijdag 18 september 2020 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ikea, dan heb je dezelfde als ik
Lichtblauw met donkerblauw met rood?quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, als het nu niet goedkomt met mijn seksleven
Niet eens katoensatijn gehaald?quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
En groenquote:Op vrijdag 18 september 2020 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lichtblauw met donkerblauw met rood?
Klopt, maar verdenk ze altijd van hoge kostenquote:Op vrijdag 18 september 2020 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk gewoon een mastercard. En die is prima te gebruiken
Of je laat je testen en hebt indien nodig gegevens voor verzekeringen enzo?quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijf je een dagje extra binnen van iedereen weg.
Noem jij mijn bed nu een hoerenkastquote:Op vrijdag 18 september 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee man, het is hier geen hoerenkast
Je betaalt een vast bedrag per jaar en rente over elke transactie. Maar als je dat maandelijks betaalt merk je daar niks van.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt, maar verdenk ze altijd van hoge kosten
Nee, ik zeg dat mijn slaapkamer geen hoerenkast is.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem jij mijn bed nu een hoerenkast
Maar ik heb wel katoensatijn dus indirect noem je mijn slaapkamer dus wel een hoerenkastquote:Op vrijdag 18 september 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat mijn slaapkamer geen hoerenkast is.
* Staart verwachtingsvol naar de videofoonquote:Op vrijdag 18 september 2020 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
U gaat U zelve helemaal suf neuken de komende tijd met deze aanschaf
Die conclusie mag je trekkenquote:Op vrijdag 18 september 2020 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik heb wel katoensatijn dus indirect noem je mijn slaapkamer dus wel een hoerenkast
Deze is wel echt fijn hoorquote:Op vrijdag 18 september 2020 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die conclusie mag je trekken
Jaap heeft wat uit te leggen vanavond.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oi![]()
Bommetje onder vertrouwen in RIVM
En sommige mensen zijn er niet van gediend als je een paar meter verderop niest, ook al komt dat door net gemaaid gras in de buurt dat je allergie prikkeltquote:Op vrijdag 18 september 2020 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:19 schreef Fogel het volgende:
Wat start met een 'w' en eindigt met een 't'?Klopt. Heel bijzonder. Net nog even nagerekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
wat willen ze met je?quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
K heb zo'n callcenter nummer van ziggo geblokkeerd. Ze bellen nu dus 2 keer per dag. Geven niet op
Wil niet pochen maar precies dit zei ik al maanden terug met mijn betoog over filyerleveraciers die veel te laat orders kregen van mvvgquote:Op vrijdag 18 september 2020 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oi![]()
De meeste posts die beginnen met "wil niet pochen" zijn om te pochenquote:Op vrijdag 18 september 2020 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil niet pochen maar precies dit zei ik al maanden terug met mijn betoog over filyerleveraciers die veel te laat orders kregen van mvvg
ja dat centrale inkoopbureau heeft ook maar wat zitten klooien he. Dat was al eerder bekend idd.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil niet pochen maar precies dit zei ik al maanden terug met mijn betoog over filyerleveraciers die veel te laat orders kregen van mvvg
"Ik ben geen racist, maar...."quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
De meeste posts die beginnen met "wil niet pochen" zijn om te pochen
Ik vind er geen reet aam.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind pochen wel een mooi retro-woord
Grote kans dat het niet eens echt ziggo is,quote:
zwarte piet?quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Grote kans dat het niet eens echt ziggo is,![]()
Er zijn oplichters actief die proberen je in te laten loggen om een "gratis" dienst te registreren![]()
Doen het voorkomen of ze voorspelen
gohquote:Op vrijdag 18 september 2020 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oi![]()
Ik zal de roe in handbereik houdenquote:Op vrijdag 18 september 2020 13:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Grote kans dat het niet eens echt ziggo is,![]()
Er zijn oplichters actief die proberen je in te laten loggen om een "gratis" dienst te registreren![]()
Doen het voorkomen of ze voorspelen
Je moest ook wel haast zwakzinnig, of goedgelovig op het ziekelijke af zijn om dit niet te doorzien.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oi![]()
Ik ben een heel stout kind.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zal de roe in handbereik houden
Waarom?quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig. Wilde het toch even checken
milleuactivisten zijn er nog niet opgesprongen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:49 schreef bitterbal het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ijk-uitverkocht.html
Een Australische 'vlucht naar nergens' van luchtvaartmaatschappij Qantas is uitverkocht in 10 minuten. Het uitstapje, dat begint en eindigt in Sydney, is een rondvlucht van zeven uur voor reizigers die balen dat ze door corona aan de grond moeten blijven.
Een Dreamliner die normaal alleen voor intercontinentale vluchten wordt gebruikt, vertrekt op 10 oktober met 150 passagiers aan boord voor een trip langs Australische bezienswaardigheden als het Great Barrier Reef, de rots Uluru en de haven van Sydney. Volgens Qantas is het een ideale manier om inspiratie op te doen voor een binnenlandse vakantie, als de coronarestricties dat weer mogelijk maken.
Omdat er nergens geland wordt, omzeilen de reizigers de strikte coronaregels die Down Under gelden: de grenzen zijn gesloten en er gelden binnenlandse reisbeperkingen. Wel worden passagiers aan boord gevraagd maskers te dragen. Mogelijk komt daar nog een gezondheidsverklaring bij.
Inkomsten genereren
Behalve het mooie uitzicht krijgen de passagiers ook de beschikking over de speciale Qantas-pyjama's aan boord, een lunch van een chef-kok en een speciaal certificaat. De prijs van een ticket begon bij 500 euro, een stoel in business class kostte 2300 euro.
Voor Qantas is de rondvlucht een innovatieve manier om inkomsten te genereren nu veel vliegtuigen noodgedwongen aan de grond blijven staan. De luchtvaartmaatschappij moet 6000 banen schrappen om kosten te besparen en overweegt zijn hoofdkantoor te verplaatsen nu dat moet inkrimpen.
nog nietquote:Op vrijdag 18 september 2020 13:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
milleuactivisten zijn er nog niet opgesprongen?
die zijn down under wellicht iets minder actief dan hIerquote:
Als KLM dat doet wordt het een kort rondjequote:Op vrijdag 18 september 2020 13:49 schreef bitterbal het volgende:
Een Australische 'vlucht naar nergens' van luchtvaartmaatschappij Qantas is uitverkocht in 10 minuten. Het uitstapje, dat begint en eindigt in Sydney, is een rondvlucht van zeven uur voor reizigers die balen dat ze door corona aan de grond moeten blijven.
Een Dreamliner die normaal alleen voor intercontinentale vluchten wordt gebruikt, vertrekt op 10 oktober met 150 passagiers aan boord voor een trip langs Australische bezienswaardigheden als het Great Barrier Reef, de rots Uluru en de haven van Sydney. Volgens Qantas is het een ideale manier om inspiratie op te doen voor een binnenlandse vakantie, als de coronarestricties dat weer mogelijk maken.
Omdat er nergens geland wordt, omzeilen de reizigers de strikte coronaregels die Down Under gelden: de grenzen zijn gesloten en er gelden binnenlandse reisbeperkingen. Wel worden passagiers aan boord gevraagd maskers te dragen. Mogelijk komt daar nog een gezondheidsverklaring bij.
Inkomsten genereren
Behalve het mooie uitzicht krijgen de passagiers ook de beschikking over de speciale Qantas-pyjama's aan boord, een lunch van een chef-kok en een speciaal certificaat. De prijs van een ticket begon bij 500 euro, een stoel in business class kostte 2300 euro.
Voor Qantas is de rondvlucht een innovatieve manier om inkomsten te genereren nu veel vliegtuigen noodgedwongen aan de grond blijven staan. De luchtvaartmaatschappij moet 6000 banen schrappen om kosten te besparen en overweegt zijn hoofdkantoor te verplaatsen nu dat moet inkrimpen.
Jezelf voor niets blootstellen aan de risico's van urenlang reizen in zo'n vliegende buis met 150 anderen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:49 schreef bitterbal het volgende:
Inkomsten genereren
Je mag best over landen heen vliegen zonder in quarantaine te moeten. Even Vesuvius bekijken ofzo, even een slinger aan het stuur geven en weer terug. Prima te doen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als KLM dat doet wordt het een kort rondje
ze mogen nu niet over Duitsland en Belgie, Schiphol is imemrs Noord Hollandquote:Op vrijdag 18 september 2020 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als KLM dat doet wordt het een kort rondje
Lijkt me persoonlijk niks aan. Opstijgen en landen vind ik leuk, verder is vliegen saaiquote:Op vrijdag 18 september 2020 14:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je mag best over landen heen vliegen zonder in quarantaine te moeten. Even Vesuvius bekijken ofzo, even een slinger aan het stuur geven en weer terug. Prima te doen.
met die mondkapjes probeer ik het helemaal te vermijdenquote:Op vrijdag 18 september 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me persoonlijk niks aan. Opstijgen en landen vind ik leuk, verder is vliegen saai
dat klinkt beetje als ik ga op vakantie en neem mij mee ofzoquote:Op vrijdag 18 september 2020 14:14 schreef bitterbal het volgende:
K heb weer een langharige griek gematched.
Polygondiggersquote:Op vrijdag 18 september 2020 14:14 schreef bitterbal het volgende:
K heb weer een langharige griek gematched. Hij heeft een 3d animatie studio![]()
Nu hopen dat die reageert
Mwah, als de service op pijl is kan me meestal prima vermaken onderweg.quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me persoonlijk niks aan. Opstijgen en landen vind ik leuk, verder is vliegen saai
het zit je deze week wel erg hoog he?quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:14 schreef bitterbal het volgende:
K heb weer een langharige griek gematched. Hij heeft een 3d animatie studio![]()
Nu hopen dat die reageert
Nee hij woont hierquote:Op vrijdag 18 september 2020 14:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dat klinkt beetje als ik ga op vakantie en neem mij mee ofzo
quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zit je deze week wel erg hoog he?
Zo'n vliegtuig dat ze gebruiken om gewichtloosheid te simuleren voor astronauten e.d. lijkt me nog wel leuk, verder eigenlijk geheel niet.quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verdieping? :pquote:Op vrijdag 18 september 2020 14:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Polygondiggers
Verdieping
2D
die service heb ik dan liever gewoon op de grondquote:Op vrijdag 18 september 2020 14:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mwah, als de service op pijl is kan me meestal prima vermaken onderweg.
Nah zal toch nietquote:Op vrijdag 18 september 2020 14:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die service heb ik dan liever gewoon op de grond
Vind vliegen, zeker lange vluchten een saaie boel, maar echter de enige zinnige manier om ergens te komen
Maar na corona en de millieumaffia zal vliegen wel weer voor de happy few worden
Dat ben je toch ook?quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:24 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Houd het liever lekker plat.
Ik heb nu een heel vreemd MI.quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet weten dat ik fanatieker bootybuild dan de gemiddelde fitgirl
Hip thrusts all day every dayquote:Op vrijdag 18 september 2020 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nu een heel vreemd MI.
Doe niet alsof vrouwen hier niet gek op zijnquote:Op vrijdag 18 september 2020 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Mager kereltje met een thicccc booty.
Klinkt als een kenner.quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:32 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Hip thrusts all day every day
Als God het wil he.quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Waar het allemaal gebeurt.![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Is men daar zo gelovig dan?
klinkt alsof ik toch maar 1,5 meter afstand van jou wil houden.quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je mocht er zelfs niet vloeken.
Thuisbasis van de bond tegen vloeken?quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je mocht er zelfs niet vloeken.
Ik woon daar niet in de buurt, overigens.quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
klinkt alsof ik toch maar 1,5 meter afstand van jou wil houden.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thuisbasis van de bond tegen vloeken?
En da's uit 2018.quote:In Bodegraven-Reeuwijk en Waddinxveen ligt het aantal gevaccineerde baby’s hoger, namelijk 88,6 procent en 90,7 procent.
Waarom? Ga je verhuizen Harrie?quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:04 schreef Justin_Case het volgende:
Maandag wordt mijn huis getaxeerd
oh spannendquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:04 schreef Justin_Case het volgende:
Maandag wordt mijn huis getaxeerd
We zijn er wel over aan het nadenken ja. Dichterbij werk zou fijn zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom? Ga je verhuizen Harrie?
Als het gaat gebeuren in ieder geval dichter naar Utrecht toe.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh spannendWaar wil je heen verhuizen dan?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:04 schreef bitterbal het volgende:
Vinden jullie dat transgenders in een sportteam van het gewenste geslacht mogen spelen?
vooral omgebouwde mannen in vrouwenteam is discutabel, want ondanks operaties zijn ze geheid fysiek nog steeds wel sterkerquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:04 schreef bitterbal het volgende:
Vinden jullie dat transgenders in een sportteam van het gewenste geslacht mogen spelen?
Den haag verlatenquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als het gaat gebeuren in ieder geval dichter naar Utrecht toe.
Ja zag net dus idd een plaatje van een transgender (man naar vrouw) in een vrouwen handbal team. het zag er niet eerlijk uit ;pquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vooral omgebouwde mannen in vrouwenteam is discutabel, want ondanks operaties zijn ze geheid fysiek nog steeds wel sterker
Gewoon ander werk zoeken?quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
We zijn er wel over aan het nadenken ja. Dichterbij werk zou fijn zijn.
Euhm...quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
naar wie moet ik dan zwaaien op het strand
Geen zin inquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon ander werk zoeken?
Of ontslag nemen en bij ons groepje komen
@:drizzt_dourden
@:elan
Dat plaatje is al 40-45 maanden oud. Beetje raar dat die nu weer actueel is. Zag hem vandaag ook weer voorbij komen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zag net dus idd een plaatje van een transgender (man naar vrouw) in een vrouwen handbal team. het zag er niet eerlijk uit ;p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |