Ja, denk je daar maar eens over naquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:44 schreef UitStraling het volgende:
Waarom stoppen met denken als je er nooit aan begonnen bent?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, denk je daar maar eens over na
Cogito ergo sum.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, denk je daar maar eens over na
Ik zit inmiddels aan mok #3.quote:
Oeiiei, en nu? Tetsen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:14 schreef Karzai het volgende:
Moin, verkoudheidje, niet gaan werken vandaag
quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:14 schreef Karzai het volgende:
Moin, verkoudheidje, niet gaan werken vandaag
Ja dat mag niet hč. Foei.quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:16 schreef Karzai het volgende:
Nog wel even snel voor tien dagen boodschappen gedaan, mocht ik in quarantaine moeten
slechte filmsquote:Op vrijdag 18 september 2020 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die je normaal alleen in films ziet?
Klant die niet wilde betalen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dus een vrouw hier in de straat wonen. denk zo mijn leeftijd en die is geestelijk geloof ik niet helemaal oke. En drugs denk ik. Hangen vaak ook mannen voor de deur.
Dus vannacht ook. en nu heeft ze een hond en die hond bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeef maar blaffen. dus na een uur politie. Hebben ze dus die deur opengebroken en nog een uur buiten daar gestaan. Geen idee of zij er ook was of dat ze oke is..
quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klant die niet wilde betalen?
Omdat ik overbelastingsklachten heb.quote:
Waar? is er iets anders wat je wel zoveel kan doen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik overbelastingsklachten heb.
Voornamelijk mijn kuiten, mag wel op de hometrainer want daar belast je die niet zo mee.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar? is er iets anders wat je wel zoveel kan doen?
Ja want dit weekend is het echt geweldig wandelweerquote:
wat een rare plekquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voornamelijk mijn kuiten, mag wel op de hometrainer want daar belast je die niet zo mee.
Hoeveel minder moet je dan?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want dit weekend is het echt geweldig wandelweer
Gohquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik overbelastingsklachten heb.
ja daar zit ik ook een beetje mee. Het is bovendien piketdienst dus als ik gebeld word moet ik binnen een half uur aan het werk zijn. Kan dus niet heel ver weg...quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want dit weekend is het echt geweldig wandelweer
is die Griekse storm nu al daar?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:09 schreef bitterbal het volgende:
kijk overdag![]()
Er komt storm schijnbaar
en kijk hier dit uitzicht. Maar hier durf ik nooit naar toe om dat de weg omhoog te steil is
Oh knieën heb ik ook regelmatig, maar die zijn de laatste weken juist een stuk minderquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een rare plekniet de knie ofzo nee de kuit.
Hij zij qua lopen eigen zo min mogelijk, alleen maar even een blokje om of naar de supermarkt.quote:
Ja dat vind ik welquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
heerlijk eigenlijk, dit soort ultra-slow TV
of stiekem toch lopen? En dan langzaaameeeer?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh knieën heb ik ook regelmatig, maar die zijn de laatste weken juist een stuk minderMaar kuiten komen waarschijnlijk komen gewoon door teveel op hoog tempo lopen ofzo.
[..]
Hij zij qua lopen eigen zo min mogelijk, alleen maar even een blokje om of naar de supermarkt.
dat zag ik welquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die streams zijn thailand![]()
Maar de storm is nu dacht ik op 3 griekse eilanden?
nou beter nu dan volgende week tochquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zag ik wel
Storm Griekenland was nu in de buurt van Athene geloof ik
Daar heb je uiteindelijk alleen jezelf mee.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of stiekem toch lopen? En dan langzaaameeeer?
yupquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou beter nu dan volgende week toch
Ja moet vanmiddag maar gewoon ergens toeristisch gaan rondlopen, dan loop ik misschien wat rustigerquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of stiekem toch lopen? En dan langzaaameeeer?
okee dus 20k per dag lopen is gewoon niet goed. Heb je misschien ook nog overgewicht? Dan wordt het maximum misschien nog wat minder. Wat zou een gezonde hoeveelheid stappen zijnquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh knieën heb ik ook regelmatig, maar die zijn de laatste weken juist een stuk minderMaar kuiten komen waarschijnlijk komen gewoon door teveel op hoog tempo lopen ofzo.
[..]
Hij zij qua lopen eigen zo min mogelijk, alleen maar even een blokje om of naar de supermarkt.
ja hoop het ook. En mooi weerquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:13 schreef Koen66 het volgende:
hoop echt voor je dat de trip doorgaat @:ballie
Dat overgewicht is natuurlijk ook één van de redenen waarom ik zoveel loop, al is er al redelijk wat af dus zoveel 'teveel' zit er nu niet meer op.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee dus 20k per dag lopen is gewoon niet goed. Heb je misschien ook nog overgewicht? Dan wordt het maximum misschien nog wat minder. Wat zou een gezonde hoeveelheid stappen zijn![]()
Enneh @:Bos81 heb jij geen last van van alles dan?
En ik een weekje rustquote:
Kan je niet ipv lopen gewoon kilometers gaan zwemmen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat overgewicht is natuurlijk ook één van de redenen waarom ik zoveel loop, al is er al redelijk wat af dus zoveel 'teveel' zit er nu niet meer op.
Bij mij welquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat overgewicht is natuurlijk ook één van de redenen waarom ik zoveel loop, al is er al redelijk wat af dus zoveel 'teveel' zit er nu niet meer op.
quote:
Dat heb ik dus een hele tijd niet kunnen doen ivm open wonden, en met de huidige crisis weet ik niet eens of het zwembad hier wel open is.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je niet ipv lopen gewoon kilometers gaan zwemmen?
Zwemmenquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je niet ipv lopen gewoon kilometers gaan zwemmen?
Ah ja, dan snap ik dat je niet het water in wil...quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik dus een hele tijd niet kunnen doen ivm open wonden, en met de huidige crisis weet ik niet eens of het zwembad hier wel open is.
Ja ik loop ook zoveel omdat ik dan naast afvallen ook gewoon lekker veel kan etenquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij mij welVandaar dat ik het vroeg
zwemmen is ook niet zo vrijblijvend als lopen maar misschien wel een geschikt om een deel van de gewenste kilometers over te nemen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik dus een hele tijd niet kunnen doen ivm open wonden, en met de huidige crisis weet ik niet eens of het zwembad hier wel open is.
Laatste keer dat ik heb gezwommen was op vakantie in november 2017quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah ja, dan snap ik dat je niet het water in wil...
Hier zijn de zwembaden al een poos weer open, wel met capaciteitsrestricties.
Toch maar een buitenfiets regelen dan.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik heb gezwommen was op vakantie in november 2017
Gelukkig heb ik mijn nieuwe hometrainert zodat ik daar wat mee kan compenserenquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zwemmen is ook niet zo vrijblijvend als lopen maar misschien wel een geschikt om een deel van de gewenste kilometers over te nemen.
VErvelend man. Heb je daar zo naar toe gewerkt en dan is het teveel
Half uur geleden nog.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar vind ik dus echt niks aanquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch maar een buitenfiets regelen dan.
Ja in het geld zeker.quote:
Ik dit jaar nog, in februari. Testen hoe snel de bloedsuikerspiegelwaardes omlaag gaan bij mijn dochter.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Je hebt een hele zee.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
zou ook wel een zwembad willen hebben
quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik dit jaar nog, in februari. Testen hoe snel de bloedsuikerspiegelwaardes omlaag gaan bij mijn dochter.heb jij een dochter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwemmen de politici daar ook nu?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das koud hoor nu en dan kwallen en stroming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |