Ja, denk je daar maar eens over naquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:44 schreef UitStraling het volgende:
Waarom stoppen met denken als je er nooit aan begonnen bent?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, denk je daar maar eens over na
Cogito ergo sum.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, denk je daar maar eens over na
Ik zit inmiddels aan mok #3.quote:
Oeiiei, en nu? Tetsen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:14 schreef Karzai het volgende:
Moin, verkoudheidje, niet gaan werken vandaag
quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:14 schreef Karzai het volgende:
Moin, verkoudheidje, niet gaan werken vandaag
Ja dat mag niet hè. Foei.quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:16 schreef Karzai het volgende:
Nog wel even snel voor tien dagen boodschappen gedaan, mocht ik in quarantaine moeten
slechte filmsquote:Op vrijdag 18 september 2020 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die je normaal alleen in films ziet?
Klant die niet wilde betalen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dus een vrouw hier in de straat wonen. denk zo mijn leeftijd en die is geestelijk geloof ik niet helemaal oke. En drugs denk ik. Hangen vaak ook mannen voor de deur.
Dus vannacht ook. en nu heeft ze een hond en die hond bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeef maar blaffen. dus na een uur politie. Hebben ze dus die deur opengebroken en nog een uur buiten daar gestaan. Geen idee of zij er ook was of dat ze oke is..
quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klant die niet wilde betalen?
Omdat ik overbelastingsklachten heb.quote:
Waar? is er iets anders wat je wel zoveel kan doen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik overbelastingsklachten heb.
Voornamelijk mijn kuiten, mag wel op de hometrainer want daar belast je die niet zo mee.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar? is er iets anders wat je wel zoveel kan doen?
Ja want dit weekend is het echt geweldig wandelweerquote:
wat een rare plekquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voornamelijk mijn kuiten, mag wel op de hometrainer want daar belast je die niet zo mee.
Hoeveel minder moet je dan?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want dit weekend is het echt geweldig wandelweer
Gohquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik overbelastingsklachten heb.
ja daar zit ik ook een beetje mee. Het is bovendien piketdienst dus als ik gebeld word moet ik binnen een half uur aan het werk zijn. Kan dus niet heel ver weg...quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want dit weekend is het echt geweldig wandelweer
is die Griekse storm nu al daar?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:09 schreef bitterbal het volgende:
kijk overdag![]()
Er komt storm schijnbaar
en kijk hier dit uitzicht. Maar hier durf ik nooit naar toe om dat de weg omhoog te steil is
Oh knieën heb ik ook regelmatig, maar die zijn de laatste weken juist een stuk minderquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een rare plekniet de knie ofzo nee de kuit.
Hij zij qua lopen eigen zo min mogelijk, alleen maar even een blokje om of naar de supermarkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |