Meeste mensen blijven tegenwoordig zonder calamiteiten een behoorlijk lange tijd gezond genoeg om te gaan, dus ook op je 44e ben je jong genoeg om genoeg te doen in je levenquote:
En dan de verhuizing naar Hengelo nog. Pfff, ik ben nu al moe haha.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja Bingo Van de vriendeloterij. Wie van de drie dan. Cash or trash. Wie weet wat er nog meer komt
Zekerquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Meeste mensen blijven tegenwoordig zonder calamiteiten een behoorlijk lange tijd gezond genoeg om te gaan, dus ook op je 44e ben je jong genoeg om genoeg te doen in je leven
Hahaquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:26 schreef praadje het volgende:
[..]
En dan de verhuizing naar Hengelo nog. Pfff, ik ben nu al moe haha.
Nee maar voor al dat geld wil ik ook wel hard lopen hoorquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:27 schreef Snowsquall het volgende:
Het is geen luie donder, beslist niet !!
Hij heeft nog geen centjes gebeurd hoor, dat is nog maar afwachtenquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee maar voor al dat geld wil ik ook wel hard lopen hoor
De show levert al genoeg op.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:30 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen centjes gebeurd hoor, dat is nog maar afwachten
Nog niet verkocht?quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:35 schreef TjjWester het volgende:
Het chateau is in prijs verhoogt..........
Nee ze wonen daar alquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:26 schreef praadje het volgende:
[..]
En dan de verhuizing naar Hengelo nog. Pfff, ik ben nu al moe haha.
Ik weet het niet hoor... het kan nog steeds dat ze echt iets voor haar wilden doen, maar dat Nadege dat niet wilde.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:01 schreef hierissieweer het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)s-is-in-scene-gezet/
De huizenjacht en het aanbod van meebetalen was nep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |