ze strooien toch flink met geld vind ikquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:48 schreef TjjWester het volgende:
Hebben de meilandjes al 1 ding in hun leven succesvol afgemaakt?? Lijkt erop dat ze van het ene onafgemaakte project naar het andere gaan en op een of andere altijd iemand vinden die het financiert........
Vermoedelijk niet hun geld.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ze strooien toch flink met geld vind ik
Ja denk je dat? (jdm?)quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:52 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Vermoedelijk niet hun geld.
Niemand gaat zomaar zonder plan en geen werk een villa kopen in hengelo omdat dochterlief dat wil. Terwijl er nog een half gerenoveerd kasteel in frankrijk te koop staat.
Daar kan de bank normaal niet mee lachen, tenzij de bank jdm heet.
Zover ik gelezen heb kwam maxime met hengelo en is het in een paar dagen besloten.quote:
Ok, ik denk je weet het niet of je maakte de link niet zo snel, vandaar de vraagteken dacht ikquote:
Mijn voorspelling is dat ze vooral veel gaan aanschuiven (vader en dochter) bij spelshows etcquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:53 schreef StephanL het volgende:
Ik lees dat het wel allemaal prive blijft in Hengelo. Geen B en B of iets dergelijk. Benieuwd wat ze dan nog meer gaan doen, want stilzitten ken hij niet.
Ik weet wel dat die de Bingo ook gaat presenteren op SBSBingo! Bingo! Bingo!
Misschien dat Maxime aan haar modemerk gaat werkenquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:58 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Mijn voorspelling is dat ze vooral veel gaan aanschuiven (vader en dochter) bij spelshows etc
Wel als iets in het zicht zit, dan smijten ze wel met geld.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ze strooien toch flink met geld vind ik
Bestaat dat nog?? Alles was toch van aliexpress??quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Misschien dat Maxime aan haar modemerk gaat werken
Daarom juist misschien, meer serieus werk. Eigen werkquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?? Alles was toch van aliexpress??
Het hele imago van het merk is naar de klote. Je moet er serieus veel geld en tijd insteken omdat ooit weer goed te krijgen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Daarom juist misschien, meer serieus werk. Eigen werk
Ja, zag ik van de week ook een voorstukje van. We krijgen wel een overload aan Martien. Dan is de sjeu er snel vanaf denk ik zomaar.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:12 schreef StephanL het volgende:
Haha gaat die dat ook doen, Wie van de drie?
Gelukkig ziet niemand haar daar lopenquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:07 schreef praadje het volgende:
[..]Ik vond het wel een leuk jurkje maar inderdaad Amish.
We gaan het zien. Ze is nog jong genoeg om genoeg te doen in haar levenquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het hele imago van het merk is naar de klote. Je moet er serieus veel geld en tijd insteken omdat ooit weer goed te krijgen.
Volgens mij is ze ook geen zakelijk talent, niet georganiseerd, niet precies en vrij lui.
Wanneer ben je te oud dan?quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ze is nog jong genoeg om genoeg te doen in haar leven
Ja Bingo Van de vriendeloterij. Wie van de drie dan. Cash or trash. Wie weet wat er nog meer komtquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, zag ik van de week ook een voorstukje van. We krijgen wel een overload aan Martien. Dan is de sjeu er snel vanaf denk ik zomaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |