Ik zal er morgenochtend even naar toe rijden.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:40 schreef Puala het volgende:
Maar kan niet iemand langs om te dubbelchecken dat ie dr niet meer ligt?
Katwoude misschien dan ook even controleren?quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:50 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik zal er morgenochtend even naar toe rijden.
Vertel..quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:53 schreef Stokslag12 het volgende:
[..]
Katwoude misschien dan ook even controleren?
Daar eindigde ronde 12.quote:
Ja maar het zou kunnen dat @Stokslag12 een "grapje" heeft bedacht en de stok daarheen heeft geslingerd.quote:
Dat vind ik vergezocht.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:06 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja maar het zou kunnen dat @:Stokslag12 een "grapje" heeft bedacht en de stok daarheen heeft geslingerd.
Nee, geen grappen hier.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:06 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja maar het zou kunnen dat @:Stokslag12 een "grapje" heeft bedacht en de stok daarheen heeft geslingerd.
Na mijn bak thee ga ik onderwegquote:Op zondag 27 september 2020 07:54 schreef Stokslag12 het volgende:
[..]
Nee, geen grappen hier.
Katwoude was de locatie waar ik de vorige stok heb geplaatst, die toen binnen 24 uur 'verdween'.
Ook toen was iamredleader degene die de stok daar niet aantrof.
Vandaar de voorgestelde dubbelcheck, aangezien iamredleader aan de kwaliteit van z'n ogen twijfelt.
Er valt weinig te zoeken, bij het bord bij het treinviaduct bij de Van de Madeweg is helemaal niets wat de stok niet zichtbaar maakt.quote:Op zondag 27 september 2020 09:37 schreef nostra het volgende:
Hij kan goed zoeken die Rob, dus ik heb er alle vertrouwen in.
Of bij het verkeerde bord heeft gekeken.quote:Op zondag 27 september 2020 09:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik ga toch lachen als iamredleader hem over het hoofd het gezien
Met dezelfde zwarte sticker onder de "D" en een teckel of pony daaronder lijkt het me erg stug dat hem dat niet was.quote:Op zondag 27 september 2020 10:03 schreef Stokslag12 het volgende:
[..]
Of bij het verkeerde bord heeft gekeken.
Dagoduck heeft niet bevestigd dat het door Kanovinnie getoonde pinpoint het juiste was.
Zo gedetailleerd had ik nog niet gekeken, maar je hebt gelijk.quote:Op zondag 27 september 2020 10:13 schreef nostra het volgende:
[..]
Met dezelfde zwarte sticker onder de "D" en een teckel of pony daaronder lijkt het me erg stug dat hem dat niet was.
Die struik die je hier ziet onder het bord is wel groter gegroeid, daar heb ik de Stok een beetje in gelegd. Rechter poot.quote:Op zondag 27 september 2020 09:48 schreef Stokslag12 het volgende:
[..]
Er valt weinig te zoeken, bij het bord bij het treinviaduct bij de Van de Madeweg is helemaal niets wat de stok niet zichtbaar maakt.
Volgens mij is het een hond.quote:Op zondag 27 september 2020 10:13 schreef nostra het volgende:
[..]
Met dezelfde zwarte sticker onder de "D" en een teckel of pony daaronder lijkt het me erg stug dat hem dat niet was.
Bermudadriehoek daar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |