Het virus heeft een hekel aan (uv)licht.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Lampen aan om 24:00u
Potdomme dat zal het virus een poepie laten ruiken!!
Ja maar dat was een minder rigoreuze beslissing. Nu lekken ze het om de mening van het volk te horen.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Telegraaf heeft zo te zien wel een contact of wat in het ministerie.
Maar vorige keer met die 6 mensen wisten ze het ook niet precies te benoemen, alleen dat er een maximum kwam aan het aantal mensen.
Indirect wel ja, want we gaan meer naar binnen gedwongen worden door frisser weer.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Komen de besmettingen door het slechtere weer ja?
Volgens mij zo verdeeld als wat.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja maar dat was een minder rigoreuze beslissing. Nu lekken ze het om de mening van het volk te horen.
En dan nóg zal de grootste groep vinden dat we het allemaal prima aangepakt hebbenquote:Op donderdag 17 september 2020 20:28 schreef wpor het volgende:
[..]
Nee. Maar geen probleem hoor, de ziekenhuisopnames zijn hier prima. In Spanje en Frankrijk beginnen die nu ook goed op te lopen maar hier zal dat niet gebeuren natuurlijk. De mindset van de gemiddelde Nederlander voorkomt dat welDe nog maar jonge geschiedenis kan zich hier niet herhalen. Dus geen zorgen!
Poetin heeft misschien voor 1.5m nog een nog bataljon spoed-niks beschikbaar.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet thuiswerken maar thuis blijven zou verplicht moeten worden. Wat mij betreft breken ze de knieën van iedereen die buiten komt
Ja levensgevaarlijk hier, als je deur uitgaat word je meteen besprongen door corona.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:34 schreef Confetti het volgende:
Wat een lachwekkende zooi. Dit krijg je als iedere halvegare burgemeester mag meepraten. Nederland is al een van de gevaarlijkste en dodelijkste landen ter wereld wat betreft Corona, en dat gaat maar door.
Dus over paar weken weer een daling.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Indirect wel ja, want we gaan meer naar binnen gedwongen worden door frisser weer.
Altijd geloofd dat Merkel gelijk zou krijgen. Al was er toen letterlijk nog niks aan de hand.quote:
Vergeleken met vrijwel ieder ander Westers land is dat wel het geval ja.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja levensgevaarlijk hier, als je deur uitgaat word je meteen besprongen door corona.
Kranten naast NOS zijn niet kritisch en onderdeel van de media campages.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De kranten hebben het altijd wel goed toch?
Haha.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:37 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vergeleken met vrijwel ieder ander Westers land is dat wel het geval ja.
Getuige de eerdere persconferenties van Rutte is het virus een organisme met een bewustzijn wat van mens op mens "over kan springen".quote:Op donderdag 17 september 2020 20:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja levensgevaarlijk hier, als je deur uitgaat word je meteen besprongen door corona.
Nouja het zou wel ergens vrij slecht zijn. Dit zijn hele kleine stapjes die worden genomen in de maatregelladder.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:37 schreef Vallon het volgende:
[..]
Kranten naast NOS zijn niet kritisch en onderdeel van de media campages.
Zou mij sws verbazen dat die totaal verkeerd worden getipt.
Wacht maar het virus is nog niet klaar met ons!quote:Op donderdag 17 september 2020 20:38 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Getuige de eerdere persconferenties van Rutte is het virus een organisme met een bewustzijn wat van mens op mens "over kan springen".
Twee zaaltjes hier met doorlopende gezondsheidschick in de 1.5m corridors.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:28 schreef Cynicio het volgende:
Illegale zaalfissas!! Ik nodig 51 mensen uit.
quote:Op donderdag 17 september 2020 20:34 schreef Confetti het volgende:
Wat een lachwekkende zooi. Dit krijg je als iedere halvegare burgemeester mag meepraten. Nederland is al een van de gevaarlijkste en dodelijkste landen ter wereld wat betreft Corona, en dat gaat maar door.
Ik vind dat NL het tot na de eerste piek relatief goed heeft gedaan. Wat ze nu precies moeten doen weet ik ook niet, het blijft lastig. Ik stoor me alleen zo aan mensen die denken dat het nu voorbij is en dat het vanaf nu allemaal wel meevalt? Dat dachten we ook toen we China zagen; o, dat gebeurt hier niet! En toen we Italië zagen, o, dat gebeurt hier niet! En nu zien we weer de verslechterde situatie in andere landen, maar dat gaat hier niet gebeuren? En waarom dan precies niet? Omdat we zo goed voorzichtig nu zijn ofzo?quote:Op donderdag 17 september 2020 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan nóg zal de grootste groep vinden dat we het allemaal prima aangepakt hebben
Tot vandaag heeft het kabinet ook wekenlang verkondigd dat de meeste besmettingen in de privésfeer ontstaan en niet in de horeca(zalen). Dus wat is het nu?quote:Op donderdag 17 september 2020 20:32 schreef hooibaal het volgende:
https://eenvandaag.avrotr(...)-probleem-ligt-niet/
Koninklijke Horeca was uiteraard alweer aan het huilen nog voordat er een maatregel bekend was. Volgens mij mogen ze nu in hun handjes knijpen.
Een gezondheidschick nog wel? Mooie vrouw?quote:Op donderdag 17 september 2020 20:39 schreef Vallon het volgende:
[..]
Twee zaaltjes hier met doorlopende gezondsheidschick in de 1.5m corridors.
Het ging al mis met het totaal niet voorbereid zijn op een pandemie. Het virus was nog niet in NL vastgesteld en we hadden al tekorten aan beschermingsmiddelenquote:Op donderdag 17 september 2020 20:41 schreef wpor het volgende:
[..]
Ik vind dat NL het tot na de eerste piek relatief goed heeft gedaan. Wat ze nu precies moeten doen weet ik ook niet, het blijft lastig. Ik stoor me alleen zo aan mensen die denken dat het nu voorbij is en dat het vanaf nu allemaal wel meevalt? Dat dachten we ook toen we China zagen; o, dat gebeurt hier niet! En toen we Italië zagen, o, dat gebeurt hier niet! En nu zien we weer de verslechterde situatie in andere landen, maar dat gaat hier niet gebeuren? En waarom dan precies niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |