Schelberg is niet veel beter.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de voorzitter de naar mijn mening slechtste burgemeester van Nederland is. Dat belooft wat.
Naja, die kans is best aanwezig denk ik. Misschien niet nu al, maar als dit zo door blijft gaan wel.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:53 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
En daarom zullen ze wel allemaal dicht moeten.
Undercover boa's, blijkbaar moet dat dan maar.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ze zijn zo kinderachtig. Zien ze in de verte boa's aan komen, worden ze gewaarschuwd door clubgenoten. Gaan ze gauw uit elkaar zitten op het terras. Boa's weg en de tafeltjes gaan weer bij elkaar.
Ooggetuigenverslag vanaf de tennisbaan.
Vanaf april was het afgelopen jaar alweer lekker buiten, hoor.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:47 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Over 6 maanden zitten we nog pas in maart. Dan vieren we carnaval in klimmetje groepen en op straat.
Waar worden die vaccins eigenlijk geproduceerd?quote:Op donderdag 17 september 2020 16:49 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Kluytmans o.a. verwacht dat de 1.5m duurt tot komend voorjaar omdat we dan verlost worden en onze Vrijheid terugkrijgen door Het Vaccin en betere behandeling. Zou natuurlijk ook mooi zijn vlak voor de verkiezingen.
Ik zelf verwacht dat het wel tot tweede helft volgend jaar duurt omdat Het Vaccin ook nog in grote getale gemaakt moet worden en verspreid, hoewel het natuurlijk helpt dat wij als rijk land wel bij alle fabrikanten alvast de eerste doses hebben gekocht (sorry Afrika en andere arme landen/Achter Zandbakkistan maar wij willen weer gewoon de kroeg in kunnen en oma knuffelen en naar een festival of concert toe jullie krijgen onze restdossisen wel en wat erna komt nadat wij iedereen hebben ingeënt 😂)
Dat verandert er. Maar ik denk op grote schaal eerder over 9-12 maanden.
Leiden o.a.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Waar worden die vaccins eigenlijk geproduceerd?
Dacht dat de grote 'fabrieken' in India staan.
Geen idee hoeveel er in de EU massaal gemaakt kan worden. Iemand?
Het is nu ook lekker, toch heeft het er schijn van dat we na dit weekend niet meer een biertje in de kroeg kunnen halen.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vanaf april was het afgelopen jaar alweer lekker buiten, hoor.
Nee dat is niet kinderachtig?quote:Op donderdag 17 september 2020 16:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Undercover boa's, blijkbaar moet dat dan maar.
Enig idee over de capaciteit?quote:
quote:Op donderdag 17 september 2020 16:48 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dan vieren we dat carnaval is afgeschaft!
Nope, vriendin van me werkt daar, kan wel keertje vragen als je het heul belangrijk vindquote:Op donderdag 17 september 2020 16:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Enig idee over de capaciteit?
Ben bang dat de agressie her en der alleen maar gaat toenemen naarmate je meer restricties oplegt.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het is nu ook lekker, toch heeft het er schijn van dat we na dit weekend niet meer een biertje in de kroeg kunnen halen.
Maar heyz je hebt in ieder geval nooit een mondkapje in de supermarkt hoeven te dragenquote:Op donderdag 17 september 2020 16:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het is nu ook lekker, toch heeft het er schijn van dat we na dit weekend niet meer een biertje in de kroeg kunnen halen.
Dit noemt men ook wel reactief beleid, pas acteren op het moment dat het onheil al heeft plaatsgevonden. Wat Nederland nu keihard nodig heeft is pro-actief zodat zoveel mogelijk nieuwe clusters voorkomen kunnen worden. Wel erg als de regio’s waar de meeste mensen wonen de Duitse norm van 50/100k/7 dagen al een behoorlijke tijd overschreden hebben. Dan is het eigenlijk al te laat om met relatief softe maatregelen het tij nog te kunnen kerenquote:De burgemeesters zien meer heil in zeer gerichte maatregelen: bijvoorbeeld tegen een specifiek restaurant of feestzaal die zich volgens het GGD als besmettingshaard ontpopt.
Nou, ik denk dat de bottleneck straks het produceren van die miljoenen-dosis gaat zijn.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:58 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nope, vriendin van me werkt daar, kan wel keertje vragen als je het heul belangrijk vind
Het een sluit het ander niet uit als we naar de cijfers voor Belgié kijken, loopt ook gewoon razendsnel op daar.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar heyz je hebt in ieder geval nooit een mondkapje in de supermarkt hoeven te dragen
Tel uit je winst.
Paar keer meegemaakt. Als persoon wel een prima man. Inhoudelijk ken ik hem verder niet.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:54 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Schelberg is niet veel beter.
Absoluut.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan valt er heel veel om en niet alleen in economisch opzicht, maar ook sociaal-maatschappelijk.
Als Rutte zo doorgaat: de halve middenstand failliet en de economie naar de knoppen. Dan zit heel Werkend Nederland om een andere reden thuis: UWV.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:43 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wat verandert er over 6 maanden dan?
van Ranst wegsturen vind ik juist een heel goed plan. Elk crisisteam moet je op een gegeven moment vernieuwen als een crisis te lang duurt om tunnelvisie te voorkomen.quote:Op donderdag 17 september 2020 17:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit als we naar de cijfers voor Belgié kijken, loopt ook gewoon razendsnel op daar.
Ze hadden die Van Ranst nooit weg moeten sturen nu is heel Europa de dupe van dit wanbeleid.
wat ik begreep mochten er van de gemeente 15000 man naar binnen maar heeft Ajax zelf tot13000 besloten om de 1,5m te kunnen garanderenquote:Op donderdag 17 september 2020 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Buiten is niet zo'n probleem toch qua besmetten? Voor 1 juli regelmatig in de rij gestaan voor de supermarkt. Als je het binnen maar gevrijwaard weet te houden van mensen die geen afstand houden.
Ik denk niet dat het nodig is om letterlijk de hele bevolking in te enten. Dat doen ze met de griepprik ook niet. Als ze beginnen met de risicogroepen te vaccineren, wordt daarmee al een hoop druk op de zorg weggenomen.quote:Op donderdag 17 september 2020 17:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat de bottleneck straks het produceren van die miljoenen-dosis gaat zijn.
Heel erg naar wat moet je anders wanneer het een probleem is en ze anders een toneelstukje op voeren?quote:Op donderdag 17 september 2020 16:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nee dat is niet kinderachtig?
Ik geloof wel dat dit beleid kan werken. Maar dan moet jr het wel daadwerkelijk uitvoeren. Hier in het dorp heeft een café in de eerste weken sinds de heropening al een officiële waarschuwing gehad. Er is geen dorpsbewoner die ook maar enige verbetering heeft geconstateerd aldaar, maar er is tot op heden niet ingegrepen.quote:Op donderdag 17 september 2020 17:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit noemt men ook wel reactief beleid, pas acteren op het moment dat het onheil al heeft plaatsgevonden. Wat Nederland nu keihard nodig heeft is pro-actief zodat zoveel mogelijk nieuwe clusters voorkomen kunnen worden. Wel erg als de regio’s waar de meeste mensen wonen de Duitse norm van 50/100k/7 dagen al een behoorlijke tijd overschreden hebben. Dan is het eigenlijk al te laat om met relatief softe maatregelen het tij nog te kunnen keren
Eerst moet de wapenstok & kliklijn nog geregeld worden.quote:Op donderdag 17 september 2020 16:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Undercover boa's, blijkbaar moet dat dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |