abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 september 2020 @ 16:46:57 #151
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_195112169
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:13 schreef Elan het volgende:
Veel van die gasten hangen ook best fanatiek een geloof aan dus als ze wel ziek worden is dat de wil van God.
Dan mogen zet wat mij betreft ook wel krijgen ook, met daarbij natuurlijk de niet-gelovigen niet besmetten,
Drugs are good mkay?
  donderdag 17 september 2020 @ 16:47:01 #152
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_195112170
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:44 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Die hebben de boel net weer helemaal klaargemaakt, het seizoen staat voor de deur of is net begonnen.
Het lijkt me dat iedereen er toch wel rekening mee hield dat dingen niet door zullen gaan het komende seizoen.
pi_195112178
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:45 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dan wordt het weer beter en kun je naar buiten voor vertier.
Over 6 maanden zitten we nog pas in maart. Dan vieren we carnaval in klimmetje groepen en op straat.
pi_195112183
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:44 schreef Arizona het volgende:
Ik zou het persoonlijk niet eens heel erg vinden als de tenniscompetitie werd stilgelegd. Het is lang niet zo leuk als anders. Maar voor heel veel andere mensen die in teamverband sporten zal dat wel anders zijn :)

Ik ben heel benieuwd wat morgen gaat brengen. De Veiligheidsregio Twente zit in ieder geval te snakken naar regionale maatregelen. Ze willen misschien wel méér vrijheid dan nu het geval is :') :') Goede timing, echt. Want het is nog niet heel schokkend in Twente maar de laatste weken loopt het ook hier wel sterker op.

https://www.rtvoost.nl/ni(...)regelen-Tijd-is-rijp

"De burgemeester van Hengelo komt met een concreet voorbeeld. "Neem een begrafenis, waar eerder maximaal dertig mensen mochten komen. Het zou best eens kunnen zijn dat we in Twente zeggen dat, gezien de besmettingen, dat aantal mensen wel hoger mag zijn.""

Doe. Maar. Niet.
Doe maar niet. In Hengelo, Almelo en Enschede stijgen de besmettingen ook langzaam. :')
pi_195112196
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:47 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Over 6 maanden zitten we nog pas in maart. Dan vieren we carnaval in klimmetje groepen en op straat.
Dan vieren we dat carnaval is afgeschaft!
pi_195112203
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:46 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Hoezo een probleem? Ze hebben overal juist allerlei aanpassingen gedaan de laatste maanden.
Op papier ja - in de praktijk werkt het voor geen meter, dat weten we allemaal. Als de overheid dat doorkrijgt kunnen ze maar 1 ding doen: sluiten die hap.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195112210
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Dan moeten mensen hun lokale clubs maar gaan steunen financieel.
Volle voetbalkantines is helaas gewoon een probleem.
Gewoon een sixpack in de supermarkt kopen en het verschil in kosten overmaken naar de vereniging.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195112219
quote:
Ik zou het persoonlijk niet eens heel erg vinden als de tenniscompetitie werd stilgelegd. Het is lang niet zo leuk als anders. Maar voor heel veel andere mensen die in teamverband sporten zal dat wel anders zijn :)

Ik ben heel benieuwd wat morgen gaat brengen. De Veiligheidsregio Twente zit in ieder geval te snakken naar regionale maatregelen. Ze willen misschien wel méér vrijheid dan nu het geval is :') :') Goede timing, echt. Want het is nog niet heel schokkend in Twente maar de laatste weken loopt het ook hier wel sterker op.

"De burgemeester van Hengelo komt met een concreet voorbeeld. "Neem een begrafenis, waar eerder maximaal dertig mensen mochten komen. Het zou best eens kunnen zijn dat we in Twente zeggen dat, gezien de besmettingen, dat aantal mensen wel hoger mag zijn.""

Doe. Maar. Niet.
Moet niet gekker worden. Als tennis al stilgelegd wordt.
Dat is de coronaproof sport bij uitstek.

Hopelijk worden die maatregelen gewoon goed toegepast daar waar het probleem zit en niet alles over 1 kam en een hoop schijnmaatregelen.
pi_195112222
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:48 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dan vieren we dat carnaval is afgeschaft!
De debiele uitspraken van het RIVM helaas nog niet.
  donderdag 17 september 2020 @ 16:49:10 #160
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195112227
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:48 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Op papier ja - in de praktijk werkt het voor geen meter, dat weten we allemaal. Als de overheid dat doorkrijgt kunnen ze maar 1 ding doen: sluiten die hap.
Alles sluiten gaat niks oplossen en al je draagvlak is dan echt weg.

Het middel wordt bovendien vele malen erger dan de kwaal.
pi_195112236
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:44 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Als dit zo doorgaat gaan ze denk ik heel snel terug naar 0 publiek bij sportwedstrijden, want het is inderdaad alles er om heen wat oncontroleerbaar is. Iedereen weet hoe dat rond stadia gaat, mensenmassa's en kort op elkaar vreten en zuipen. Super druk in het OV etc.
Ja en ook binnen de velden. Bij Vitesse waren ook mensen besmet . In dit tempo ga je natuurlijk straks overal besmettingen krijgen, succes met je competitie-opzet.
blablablabla
pi_195112244
quote:
5s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:43 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Wat verandert er over 6 maanden dan?
Kluytmans o.a. verwacht dat de 1.5m duurt tot komend voorjaar omdat we dan verlost worden en onze Vrijheid terugkrijgen door Het Vaccin en betere behandeling. Zou natuurlijk ook mooi zijn vlak voor de verkiezingen.

Ik zelf verwacht dat het wel tot tweede helft volgend jaar duurt omdat Het Vaccin ook nog in grote getale gemaakt moet worden en verspreid, hoewel het natuurlijk helpt dat wij als rijk land wel bij alle fabrikanten alvast de eerste doses hebben gekocht (sorry Afrika en andere arme landen/Achter Zandbakkistan maar wij willen weer gewoon de kroeg in kunnen en oma knuffelen en naar een festival of concert toe jullie krijgen onze restdossisen wel en wat erna komt nadat wij iedereen hebben ingeënt 😂)

Dat verandert er. Maar ik denk op grote schaal eerder over 9-12 maanden.
#WeesGeenWhales
  donderdag 17 september 2020 @ 16:50:35 #163
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_195112259
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Moet niet gekker worden. Als tennis al stilgelegd wordt.
Dat is de coronaproof sport bij uitstek.

Hopelijk worden die maatregelen gewoon goed toegepast daar waar het probleem zit en niet alles over 1 kam en een hoop schijnmaatregelen.
De sport wel, de kantine na die tijd is het probleem helaas.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_195112279
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

ze hebben wel een protocol met naar binnen en naar buiten gaan maar of je dan samenscholingen krijgt buiten het stadion weet ik niet
Buiten is niet zo'n probleem toch qua besmetten? Voor 1 juli regelmatig in de rij gestaan voor de supermarkt. Als je het binnen maar gevrijwaard weet te houden van mensen die geen afstand houden.
blablablabla
pi_195112281
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:50 schreef Arizona het volgende:

[..]

De sport wel, de kantine na die tijd is het probleem helaas.
Spijker. Kop. De sporten zouden dan wel door kunnen gaan - alles er omheen wordt compleet uitgekleed mocht het zo ver komen..
pi_195112286
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:46 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Hoezo een probleem? Ze hebben overal juist allerlei aanpassingen gedaan de laatste maanden.
Kijk als dat zo is en het probleem daar niet zit dan eens natuurlijk.
Staat men in werkelijkheid vol te zuipen op elkaar geplakt in een dichte kantine is het wel een probleem natuurlijk.
Maar dat zou je moeten handhaven. Regels schenden is boete en dicht.
pi_195112303
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:51 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Spijker. Kop. De sporten zouden dan wel door kunnen gaan - alles er omheen wordt compleet uitgekleed mocht het zo ver komen..
Dat gaat voor een bepaalde categorie clubs grote problemen opleveren qua financiën.
zie email 27 oktober
pi_195112307
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Kijk als dat zo is en het probleem daar niet zit dan eens natuurlijk.
Staat men in werkelijkheid vol te zuipen op elkaar geplakt in een dichte kantine is het wel een probleem natuurlijk.
Maar dat zou je moeten handhaven. Regels schenden is boete en dicht.
Is niet te handhaven, zo veel sportclubs met kleine (kroegachtige) kantines.
  donderdag 17 september 2020 @ 16:52:49 #169
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_195112311
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:47 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Doe maar niet. In Hengelo, Almelo en Enschede stijgen de besmettingen ook langzaam. :')
Precies, we kleuren telkens wat roder hier. Het is niet het moment om te versoepelen imo. Strengere maatregelen nemen hoeft nu ook nog niet, maar van mogelijke versoepelingen zou ik niet vrolijk worden nu.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_195112315
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:52 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

En daarom zullen ze wel allemaal dicht moeten.
pi_195112327
quote:

Doe. Maar. Niet.
En dan te bedenken dat de voorzitter de naar mijn mening slechtste burgemeester van Nederland is. Dat belooft wat.
zie email 27 oktober
pi_195112328
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:53 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

En daarom zullen ze wel allemaal dicht moeten.
In de risicogebieden sowieso ja. Terecht ook.
blablablabla
  donderdag 17 september 2020 @ 16:53:55 #173
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_195112329
quote:

[..]

En ze zijn zo kinderachtig. Zien ze in de verte boa's aan komen, worden ze gewaarschuwd door clubgenoten. Gaan ze gauw uit elkaar zitten op het terras. Boa's weg en de tafeltjes gaan weer bij elkaar.
Ooggetuigenverslag vanaf de tennisbaan.
pi_195112334
quote:

[..]

Gewoon steekproefsgewijs habdhaving erop zetten.
Ze moeten het ook niet verzieken dan wanneer er geprobeerd wordt ze overeind te houden.
  donderdag 17 september 2020 @ 16:54:08 #175
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195112335
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 16:52 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat gaat voor een bepaalde categorie clubs grote problemen opleveren qua financiën.
Dan valt er heel veel om en niet alleen in economisch opzicht, maar ook sociaal-maatschappelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')