SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKIT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja er staat gevraagd. Maar zo vrijblijvend zal het ook wel weer niet zijn. Want dan houd niemand zich daaraan.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel!
[..]
Uiteraard, maar dan vond ik tot nu toe alleen dat mensen uit onze provincies wordt gevraagd (!) ipv verplicht voor test en quarantaine.Dus niet een duidelijk JE MOET.
Baas net aan de telefoon gehad, die vertrekt over tien minuten weer naar Duitsland.
Hab ze cheën Limburgs aksent in hoes dan?quote:Op donderdag 17 september 2020 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom er ook wel mee weg.![]()
NOT.
Balen van je vakantie
Ik was er al bang voor.quote:
Dit is tot nu toe voor mijn gevoel juist precies waar het in NL ook fout ging. Lief vragen en daarna doet bijna niemand het.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja er staat gevraagd. Maar zo vrijblijvend zal het ook wel weer niet zijn. Want dan houd niemand zich daaraan.
Nou ja, het voornaamste doel is natuurlijk niet-noodzakelijke reizen beperken. Niet om het juridische systeem overuren te laten maken.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja er staat gevraagd. Maar zo vrijblijvend zal het ook wel weer niet zijn. Want dan houd niemand zich daaraan.
Ik kan het je niet met zekerheid vertellen, wellicht @Greys iaans.quote:
Duitsers en in mindere mate Belgen hebben ook wat meer plichtsbesef dan Nederlanders over het algemeen.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor.
[..]
Dit is tot nu toe voor mijn gevoel juist precies waar het in NL ook fout ging. Lief vragen en daarna doet bijna niemand het.
Ah mobiele Fok! heeft dus een hele reeks aan updates gekregen zo te horen. Ik was geen fan van de mobiele versie dus dat is mooi om te horenquote:Op donderdag 17 september 2020 10:12 schreef Greys het volgende:
Ohhhh mobiel kan je binnen het topic nu ook de TT swypen waarna je rechts op het dan verschenen schakeltje klikt voor de hele reeks.![]()
Wat hebben Twentenaren nou wat de rest van Nederland niet heeft danquote:Op donderdag 17 september 2020 10:15 schreef Arizona het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze hier aan de grens gaan controleren of er Noord- en Zuid-Hollandse mensen binnenreizen.
En mochten ze het wel doen, ik hoef maar "Hallo" te zeggen en ze horen al dat ik "good volk" bin.
Het is echt een stuk beter geworden mobielquote:Op donderdag 17 september 2020 10:12 schreef Greys het volgende:
Ohhhh mobiel kan je binnen het topic nu ook de TT swypen waarna je rechts op het dan verschenen schakeltje klikt voor de hele reeks.![]()
Onze aaaaa en onze ooooooquote:Op donderdag 17 september 2020 10:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat hebben Twentenaren nou wat de rest van Nederland niet heeft dan
Phantasialand is wel superleukquote:Op donderdag 17 september 2020 10:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Over Hollanders (kunnen we dat eindelijk eens goed gebruiken!) in Duitsland gesproken, sommigen hebben er in ieder geval compleet schijt aan!
Veel te veel trekkers jaquote:
Hier worden de recente wijzigingen opgesomd in de OP:quote:Op donderdag 17 september 2020 10:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah mobiele Fok! heeft dus een hele reeks aan updates gekregen zo te horen. Ik was geen fan van de mobiele versie dus dat is mooi om te horen
Heeeeel vroeger in Phantasialand geweest en het mooiste als kind vond ik dat je in een soort rode schelpstoel zat en dan reed je lang spiegels en zat er ineens een spook naast je.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Phantasialand is wel superleuk
Oh en ik las gisteren dat de achtbaan in Hellendoorn geupgrade wordt, ik moest meteen aan jou denken
Jaaaa dat klopt, hahaha! Die ride is er volgens mij niet meerquote:Op donderdag 17 september 2020 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeeeel vroeger in Phantasialand geweest en het mooiste als kind vond ik dat je in een soort rode schelpstoel zat en dan reed je lang spiegels en zat er ineens een spook naast je.![]()
Dit klinkt als Geister Riskcha, vanaf 6:54 in dit filmpje, toch?quote:Op donderdag 17 september 2020 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeeeel vroeger in Phantasialand geweest en het mooiste als kind vond ik dat je in een soort rode schelpstoel zat en dan reed je lang spiegels en zat er ineens een spook naast je.![]()
Disclaimer: dit was ongeveer 35/40 jaar geleden de bom ja.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |