Stoppen met aan die tepels laten lurken danquote:

* dud0r geeft moentjuh dikke knuffelquote:Op woensdag 16 september 2020 22:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja weet ik. Moet er ergens ook wel om lachen zolang hij het voor zichzelf ook beetje leuk houdt en niet boos doet

Met verse gember is dat wel lekkerderquote:Op woensdag 16 september 2020 22:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gember theegeen verse gember

Het bolken houdt nooit opquote:Op woensdag 16 september 2020 22:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wat een onzin. Met bolken kom je juist in de top 20

Haha neuh voorlopig nog nietquote:Op woensdag 16 september 2020 22:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stoppen met aan die tepels laten lurken dan

Wrom mag jij niet?quote:

Wordt hij viesdik vanquote:Op woensdag 16 september 2020 22:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha neuh voorlopig nog niet
[..]
Wrom mag jij niet?

Ik mag wel, maar dan kan ik alsnog met je meeleven.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha neuh voorlopig nog niet
[..]
Wrom mag jij niet?

quote:Op woensdag 16 september 2020 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mag wel, maar dan kan ik alsnog met je meeleven.
Ik mag van mezelf niet de 40 dagen na carnaval

Lief van je
 Lief van je 

quote:Op woensdag 16 september 2020 22:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r geeft moentjuh dikke knuffel

Dat is ook wel weer waar. Niemand komt bij mij figuur in de buurt. Daarom ben ik uniekquote:

Jij bent zelf lekkerderquote:Op woensdag 16 september 2020 22:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met verse gember is dat wel lekkerder

Sneeuwvlokje jijquote:Op woensdag 16 september 2020 22:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar. Niemand komt bij mij figuur in de buurt. Daarom ben ik uniek

Ja, dat duurt nog wel een half jaartjequote:Op woensdag 16 september 2020 22:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Lief van je
Dat duurt nog wel even toch?

Ze horen hier marioquote:Op woensdag 16 september 2020 22:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu zijn echt alle ,daar heb ik geen zinn in

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |