Wat een onzin. Met bolken kom je juist in de top 20quote:Op woensdag 16 september 2020 22:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar ja volgens hem zou ik hem ook niet mogen blokken omdat ik niet top20 ben

Ach misschien wat minder serieus op hem reageren....quote:Op woensdag 16 september 2020 22:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar ja volgens hem zou ik hem ook niet mogen blokken omdat ik niet top20 ben

Tegeltjes wijsheid ditquote:Op woensdag 16 september 2020 22:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wat een onzin. Met bolken kom je juist in de top 20

Gi Ga Gekkenhuisquote:Op woensdag 16 september 2020 22:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]heb gelachen vanavond
gekkenhuis

Haha ja mooi hèquote:Op woensdag 16 september 2020 22:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]heb gelachen vanavond
gekkenhuis
 wordt echt geweldig volgende maand
 wordt echt geweldig volgende maand  

Ja weet ik. Moet er ergens ook wel om lachen zolang hij het voor zichzelf ook beetje leuk houdt en niet boos doetquote:Op woensdag 16 september 2020 22:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach misschien wat minder serieus op hem reageren....

Bolkmilfquote:Op woensdag 16 september 2020 22:21 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ja mooi hèwordt echt geweldig volgende maand

Stoppen met aan die tepels laten lurken danquote:

* dud0r geeft moentjuh dikke knuffelquote:Op woensdag 16 september 2020 22:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja weet ik. Moet er ergens ook wel om lachen zolang hij het voor zichzelf ook beetje leuk houdt en niet boos doet

Met verse gember is dat wel lekkerderquote:Op woensdag 16 september 2020 22:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gember theegeen verse gember

Het bolken houdt nooit opquote:Op woensdag 16 september 2020 22:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wat een onzin. Met bolken kom je juist in de top 20

Haha neuh voorlopig nog nietquote:Op woensdag 16 september 2020 22:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stoppen met aan die tepels laten lurken dan

Wrom mag jij niet?quote:

Wordt hij viesdik vanquote:Op woensdag 16 september 2020 22:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha neuh voorlopig nog niet
[..]
Wrom mag jij niet?

Ik mag wel, maar dan kan ik alsnog met je meeleven.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha neuh voorlopig nog niet
[..]
Wrom mag jij niet?

quote:Op woensdag 16 september 2020 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mag wel, maar dan kan ik alsnog met je meeleven.
Ik mag van mezelf niet de 40 dagen na carnaval

Lief van je
 Lief van je 

quote:Op woensdag 16 september 2020 22:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r geeft moentjuh dikke knuffel

Dat is ook wel weer waar. Niemand komt bij mij figuur in de buurt. Daarom ben ik uniekquote:

Jij bent zelf lekkerderquote:Op woensdag 16 september 2020 22:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met verse gember is dat wel lekkerder

Sneeuwvlokje jijquote:Op woensdag 16 september 2020 22:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar. Niemand komt bij mij figuur in de buurt. Daarom ben ik uniek

Ja, dat duurt nog wel een half jaartjequote:Op woensdag 16 september 2020 22:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Lief van je
Dat duurt nog wel even toch?

Ze horen hier marioquote:Op woensdag 16 september 2020 22:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu zijn echt alle ,daar heb ik geen zinn in

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |