Tja, je kan altijd een verkeerde keuze maken natuurlijk....quote:Op zondag 20 september 2020 18:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zoveel zegt...
M’n zus is op jonge leeftijd ook een paar maanden getrouwd geweest, nu al vele jaren gelukkig met de man die ze daarna heeft leren kennen.
Maar trouwen wil ze niet meer.
Klinkt bijna als 'Only in 'Murica.'quote:Op zondag 20 september 2020 18:49 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik ken zelfs een stel dat voor de bruiloft al klaar met elkaar waren, leefden alleen nog als broer en zus. Maar ja bruiloft en alles was al gepland dus hebben ze het door laten gaan (leuk feestje) om vervolgens zo snel mogelijk weer te scheiden
OW nee hoor, ik ken ook zo’n stel.quote:Op zondag 20 september 2020 19:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt bijna als 'Only in 'Murica.'
Ik zei ook 'bijna'quote:Op zondag 20 september 2020 19:38 schreef Avianflu het volgende:
[..]
OW nee hoor, ik ken ook zo’n stel.
Sowieso een context verhaal natuurlijk.. Kunnen daarvoor wel al 5 jaar hebben samengewoond..quote:Op zondag 20 september 2020 18:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die zeven maanden maar getrouwd zijn is ook wel een red flag....
Djeez, that sucks..quote:Op zondag 20 september 2020 18:49 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik ken zelfs een stel dat voor de bruiloft al klaar met elkaar waren, leefden alleen nog als broer en zus. Maar ja bruiloft en alles was al gepland dus hebben ze het door laten gaan (leuk feestje) om vervolgens zo snel mogelijk weer te scheiden
Op zich niet die zeven maanden, maar ze is pas 27.....maar goed, ik bedoelde dit verder niet als oordeel....meer als een waarschuwing....quote:Op zondag 20 september 2020 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sowieso een context verhaal natuurlijk.. Kunnen daarvoor wel al 5 jaar hebben samengewoond..
Ik vind het een beetje kort door de bocht om op basis van de info '7 maanden getrouwd geweest' even een labeltje aan iemand te hangen.
Ja, da's twijfelachtig idd, dan kan ze daarvoor hooguit een jaartje of 8,9 met haar ex hebben samengewoond.. ik zou rennenquote:Op zondag 20 september 2020 19:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Op zich niet die zeven maanden, maar ze is pas 27.....maar goed, ik bedoelde dit verder niet als oordeel....meer als een waarschuwing....
quote:Op zondag 20 september 2020 19:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, da's twijfelachtig idd, dan kan ze daarvoor hooguit een jaartje of 8,9 met haar ex hebben samengewoond.. ik zou rennen
WOP zeg ikquote:Op zondag 20 september 2020 19:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, da's twijfelachtig idd, dan kan ze daarvoor hooguit een jaartje of 8,9 met haar ex hebben samengewoond.. ik zou rennen
De meeste problemen met een match, zitten in jouw hoofd, niet in het verhaal van die ander. Een probleem is pas een probleem, als jij besluit dat het een probleem is.quote:
Ligt eraan, als ze Ziggo Racing heeft kan het iets langer duren.quote:
WORP danquote:Op zondag 20 september 2020 19:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ligt eraan, als ze Ziggo Racing heeft kan het iets langer duren.
Not my date, not up to me, maar klinkt goedquote:
Ze waren 1 jaar samen waarvan 7 maanden getrouwd. Ze kenden elkaar vóór het samen zijn al bijna een jaar. Het is niet zo dat mijn red-flag té vroegtijdig omhoogtrekt voor het geringste.quote:Op zondag 20 september 2020 19:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hopelijk is het een leuke datequote:Op zondag 20 september 2020 20:23 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Ze waren 1 jaar samen waarvan 7 maanden getrouwd. Ze kenden elkaar vóór het samen zijn al bijna een jaar. Het is niet zo dat mijn red-flag té vroegtijdig omhoogtrekt voor het geringste.
Afijn, date staat gepland voor komende week.
Hehe, da's een duidelijker perspectief.. lijkt mij heel erg op een gevalletje 'eerst rennen en dan pas lopen' ipv andersom.. maar dat heb je ook zelf in de hand, en je mag hopen dat zij er ook iets van geleerd heeftquote:Op zondag 20 september 2020 20:23 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Ze waren 1 jaar samen waarvan 7 maanden getrouwd. Ze kenden elkaar vóór het samen zijn al bijna een jaar. Het is niet zo dat mijn red-flag té vroegtijdig omhoogtrekt voor het geringste.
Afijn, date staat gepland voor komende week.
Vooroordelen or zelf een verhaal bij elkaar proberen te puzzelen met losse eindjes, is niet mijn ding. Het was gewoon een red-flag, in de zin dat het opviel. Misschien dat orange-flag beter past in deze context.quote:Op zondag 20 september 2020 21:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehe, da's een duidelijker perspectief.. lijkt mij heel erg op een gevalletje 'eerst rennen en dan pas lopen' ipv andersom.. maar dat heb je ook zelf in de hand, en je mag hopen dat zij er ook iets van geleerd heeft![]()
Maak er wat leuks van
Of ben je straks een nier kwijtquote:Op zondag 20 september 2020 21:19 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Vooroordelen or zelf een verhaal bij elkaar proberen te puzzelen met losse eindjes, is niet mijn ding. Het was gewoon een red-flag, in de zin dat het opviel. Misschien dat orange-flag beter past in deze context.
Ik zie het wel. Date is morgen. Virtueel lijkt ze leuk.
In het slechtste geval heb ik iemand leren kennen.
Dank! Ik ga sowieso een update geven.quote:Op zondag 20 september 2020 21:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of ben je straks een nier kwijt
Kidding aside, geniet ervan morgen en veel plezier
Psies, niks te verliezen toch?quote:Op zondag 20 september 2020 21:19 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Vooroordelen or zelf een verhaal bij elkaar proberen te puzzelen met losse eindjes, is niet mijn ding. Het was gewoon een red-flag, in de zin dat het opviel. Misschien dat orange-flag beter past in deze context.
Ik zie het wel. Date is morgen. Virtueel lijkt ze leuk.
In het slechtste geval heb ik iemand leren kennen.
En wat ga je haar geven?quote:Op zondag 20 september 2020 21:25 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Dank! Ik ga sowieso een update geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |