Komt omdat ze zelf onzeker zijn, en leiden de aandacht af van zichzelf naar een ander die minder weerbaar is.quote:Op zondag 20 september 2020 15:14 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens meegemaakt dat een groepje vrouwen één vrouw uitlachte. Ik vond het maar
Ja maar dat.quote:Op zondag 20 september 2020 13:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Serieus? 20-25¤ pp. betalen om live te swipen?
Same as online dating; ze weten dat ze de leading hand hebben, en daar wordt hendig misbruik van gemaakt. Gewoon, omdat het kan. Geef ze eens ongelijkquote:Op zondag 20 september 2020 15:12 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zielig dit soort dingen idd. Het is wel gek dat het meestal vrouwen zijn die dit soort streken uithalen (ook naar elkaar) dan mannen.
Altijd klopt niet hequote:Op zondag 20 september 2020 17:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe zelf lief
Ik ben altijd lief![]()
Hier, een kusje
Oehquote:Op zondag 20 september 2020 17:40 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Altijd klopt niet he
Nou vooruit een kusje terug
En heeft kinderen zeker?quote:Op zondag 20 september 2020 17:49 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
Leuke match op Tinder, appearance-wise. Al een tijdje over en weer gechat. Blijkt dat ze tegelijkertijd in een scheidingsproces zit. Ze is 27jr.
En nu al op Tinder?quote:Op zondag 20 september 2020 17:52 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ze is gescheiden na een 7 maanden huwelijk.
7... maanden?quote:Op zondag 20 september 2020 17:52 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ze is gescheiden na een 7 maanden huwelijk.
Behoorlijk ja.....quote:Op zondag 20 september 2020 17:54 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Ja, deed mijn wenkbrauwen fronzen.
Het is niet zozeer dát ze gescheiden is, maar dat ze vóór het einde van het proces al rondneust op Tinder. Het komt bij mij over alsof ze niet doorheeft dat een huwelijk/scheiding serieuze zaken zijn dat tijd kost. Het is wel iets meer dan daten..quote:
Is ze blond?quote:Op zondag 20 september 2020 17:59 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Het is niet zozeer dát ze gescheiden is, maar dat ze vóór het einde van het proces al rondneust op Tinder. Het komt bij mij over alsof ze niet doorheeft dat een huwelijk/scheiding serieuze zaken zijn dat tijd kost. Het is wel iets meer dan daten..
Het leek op eerste ogenblik een red flag. Maar misschien gewoon het voordeel van de twijfel geven, wie weet zit er een heel logisch verklaring achter. Van te voren zelf assumpties hebben, kan best naar zijn.quote:Op zondag 20 september 2020 18:04 schreef Faxie het volgende:
Komt meer op me over dat ze het huwelijk emotioneel allang achter zich gelaten heeft, en dat het afhandelen slechts nog een formaliteit is. En het zal ook wel behoorlijk jeuken waarschijnlijk
Ik weet niet hoe dat bij jullie is maar hier moest je vroeger minstens 6 maanden wachten op een scheiding. Dus stel als ze al 2 maanden uit elkaar zijn en de scheiding is dan ingezet en ze zit nu in maand 5 ofzo dan is ze toch best wel al even single? Mag je dan niet daten?quote:Op zondag 20 september 2020 17:59 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Het is niet zozeer dát ze gescheiden is, maar dat ze vóór het einde van het proces al rondneust op Tinder. Het komt bij mij over alsof ze niet doorheeft dat een huwelijk/scheiding serieuze zaken zijn dat tijd kost. Het is wel iets meer dan daten..
Die zeven maanden maar getrouwd zijn is ook wel een red flag....quote:Op zondag 20 september 2020 17:59 schreef OptimusMaximus95 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zoveel zegt...quote:Op zondag 20 september 2020 18:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die zeven maanden maar getrouwd zijn is ook wel een red flag....
Hmm. Ik heb haar in ieder geval gevraagd om af te spreken. To be continued!quote:Op zondag 20 september 2020 18:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zoveel zegt...
M’n zus is op jonge leeftijd ook een paar maanden getrouwd geweest, nu al vele jaren gelukkig met de man die ze daarna heeft leren kennen.
Maar trouwen wil ze niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |