Hmm, noorderlichie doenquote:
Noordpool?quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, noorderlichie doen..op zich leuk, maar net een beetje ver voor een geintje als 2e date.. wat doe je dan op je derde?
Neh, geen strand.quote:
Hoe weet je dat ze voor de 'lol' zaten?quote:Op zondag 20 september 2020 10:19 schreef appeleibanaan het volgende:
Meer fokkers die morgen gaan speeddaten? Ben benieuwd wie er op afkomenDe vorige keer liep ik helaas aan tegen twee behoorlijke vriendinnengroepen die er blijkbaar voor de 'lol' zaten
Beetje elkaar opjutten, mensen uitlachen, dat soort dingen?quote:Op zondag 20 september 2020 12:57 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze voor de 'lol' zaten?
Serieus? 20-25¤ pp. betalen om live te swipen?quote:Op zondag 20 september 2020 10:19 schreef appeleibanaan het volgende:
Meer fokkers die morgen gaan speeddaten? Ben benieuwd wie er op afkomenDe vorige keer liep ik helaas aan tegen twee behoorlijke vriendinnengroepen die er blijkbaar voor de 'lol' zaten
Letterlijk van de stoel af swipenquote:Op zondag 20 september 2020 13:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Serieus? 20-25¤ pp. betalen om live te swipen?
Dat soort mensenquote:Op zondag 20 september 2020 13:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beetje elkaar opjutten, mensen uitlachen, dat soort dingen?
Moet er niet aan dénken man.. 90% van de dames zijn lefties, daar zit je dus ook steeds 3 minuten tegenaan te hikken.. Lijkt me pretty awkward. En dan helemaal als je een zwikkie van die 'voor-de-fun' giecheltypes erbij hebt zitten..da's toch gewoon een soort vorm van self-torture?quote:Op zondag 20 september 2020 13:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Letterlijk van de stoel af swipen
Wat zijn lefties? "Linksegutmenschen" bedoel je?quote:Op zondag 20 september 2020 14:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet er niet aan dénken man.. 90% van de dames zijn lefties, daar zit je dus ook steeds 3 minuten tegenaan te hikken.. Lijkt me pretty awkward. En dan helemaal als je een zwikkie van die 'voor-de-fun' giecheltypes erbij hebt zitten..da's toch gewoon een soort vorm van self-torture?
quote:Op zondag 20 september 2020 13:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Letterlijk van de stoel af swipen
Nou, dan heb ik nog wel een verhaal voor je. Is al lang geleden, en ik besloot met enkele vrienden eens een keer te gaan stappen. Normaal geef ik daar niet zoveel om (te druk, niet verstaan, duur, etc), maar ik had me over laten halen en ben toen meegegaan.quote:Op zondag 20 september 2020 13:57 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat soort mensen
Hopelijk komen die zichzelf nog wel tegen.
Ik vermoed dames die hij naar links (van hun stoel af) zou swipenquote:Op zondag 20 september 2020 14:05 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat zijn lefties? "Linksegutmenschen" bedoel je?
Wat laag zeg.quote:Op zondag 20 september 2020 14:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik nog wel een verhaal voor je. Is al lang geleden, en ik besloot met enkele vrienden eens een keer te gaan stappen. Normaal geef ik daar niet zoveel om (te druk, niet verstaan, duur, etc), maar ik had me over laten halen en ben toen meegegaan.
Eenmaal in de kroeg wat rond gekeken, was aardig druk. Op een moment staat er een meisje naast me en begon tegen me te praten. Ik dacht: wtf, zal je altijd zien dat ik een keer uitga en beet lijk te hebben. Even gepraat en ze loopt naar haar vriendinnen. Ze wijst naar mij en ze beginnen allemaal te lachen. Komt ze terug met de mededeling dat het een idee was om 'een willekeurige loser' te versieren
Lachend liepen ze weg en ik was eerlijk gezegd te verbouwereerd om er iets aan te doen of van te zeggen.
SD mag zeggen wat het is. Leftie kan ook "leftover" zijn, al ben ik geen fan van dat soort termen.quote:Op zondag 20 september 2020 14:23 schreef appeleibanaan het volgende:
[..]
Ik vermoed dames die hij naar links (van hun stoel af) zou swipen
Nein, alles was man normalerweise nach links wischen sollte.quote:Op zondag 20 september 2020 14:05 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat zijn lefties? "Linksegutmenschen" bedoel je?
Vielen dank.quote:Op zondag 20 september 2020 14:45 schreef Sounddragon het volgende:
Nein, alles was man normalerweise nach links wischen sollte.
Genau dasquote:Op zondag 20 september 2020 14:23 schreef appeleibanaan het volgende:
[..]
Ik vermoed dames die hij naar links (van hun stoel af) zou swipen
Later buiten op de parkeerplaats, staan meisje & Co bibberend te wachten op hun übertje, El_Thijsbaas rolt rustig de parkeerplaats af in zijn RS6, bzzzz, raampje naar beneden, even het gas eraf ter hoogte van bimbo en de giechelclub; duimpje, even wachten op het feest der herkenning, ennn... het gas erop; baaiiiiquote:Op zondag 20 september 2020 14:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik nog wel een verhaal voor je. Is al lang geleden, en ik besloot met enkele vrienden eens een keer te gaan stappen. Normaal geef ik daar niet zoveel om (te druk, niet verstaan, duur, etc), maar ik had me over laten halen en ben toen meegegaan.
Eenmaal in de kroeg wat rond gekeken, was aardig druk. Op een moment staat er een meisje naast me en begon tegen me te praten. Ik dacht: wtf, zal je altijd zien dat ik een keer uitga en beet lijk te hebben. Even gepraat en ze loopt naar haar vriendinnen. Ze wijst naar mij en ze beginnen allemaal te lachen. Komt ze terug met de mededeling dat het een idee was om 'een willekeurige loser' te versieren
Lachend liepen ze weg en ik was eerlijk gezegd te verbouwereerd om er iets aan te doen of van te zeggen.
Zal ik in het vervolg doen mocht dat nog ooit eens gebeurenquote:Op zondag 20 september 2020 14:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Later buiten op de parkeerplaats, staan meisje & Co bibberend te wachten op hun übertje, El_Thijsbaas rolt rustig de parkeerplaats af in zijn RS6, bzzzz, raampje naar beneden, even het gas eraf ter hoogte van bimbo en de giechelclub; duimpje, even wachten op het feest der herkenning, ennn... het gas erop; baaiiii
Yup, het is maar net waar je je vertier vandaan haalt.quote:Op zondag 20 september 2020 14:43 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat laag zeg.
Terugpakken met een golddigger prank en op YT gooien.![]()
Nee, dat zou ik dan ook weer niet doen. Maar wel erg laag van dit soort mensen.
Zielig dit soort dingen idd. Het is wel gek dat het meestal vrouwen zijn die dit soort streken uithalen (ook naar elkaar) dan mannen.quote:Op zondag 20 september 2020 14:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zal ik in het vervolg doen mocht dat nog ooit eens gebeuren
[..]
Yup, het is maar net waar je je vertier vandaan haalt.
Bitchesquote:Op zondag 20 september 2020 15:12 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zielig dit soort dingen idd. Het is wel gek dat het meestal vrouwen zijn die dit soort streken uithalen (ook naar elkaar) dan mannen.
Ja ik snap dat ook niet zo goed. Laat een ander lekker met rust!quote:Op zondag 20 september 2020 15:14 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens meegemaakt dat een groepje vrouwen één vrouw uitlachte. Ik vond het maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |