abonnement Unibet Coolblue
pi_195167295
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 18:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik weet niet of het zoveel zegt...

M’n zus is op jonge leeftijd ook een paar maanden getrouwd geweest, nu al vele jaren gelukkig met de man die ze daarna heeft leren kennen.
Maar trouwen wil ze niet meer.
Tja, je kan altijd een verkeerde keuze maken natuurlijk....
pi_195167323
Ik ken zelfs een stel dat voor de bruiloft al klaar met elkaar waren, leefden alleen nog als broer en zus. Maar ja bruiloft en alles was al gepland dus hebben ze het door laten gaan (leuk feestje) om vervolgens zo snel mogelijk weer te scheiden :')
pi_195168105
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 18:49 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik ken zelfs een stel dat voor de bruiloft al klaar met elkaar waren, leefden alleen nog als broer en zus. Maar ja bruiloft en alles was al gepland dus hebben ze het door laten gaan (leuk feestje) om vervolgens zo snel mogelijk weer te scheiden :')
Klinkt bijna als 'Only in 'Murica.'
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195168194
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 19:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Klinkt bijna als 'Only in 'Murica.'
OW nee hoor, ik ken ook zo’n stel.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195168246
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 19:38 schreef Avianflu het volgende:

[..]

OW nee hoor, ik ken ook zo’n stel.
Ik zei ook 'bijna' :'( :'( :'(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 20 september 2020 @ 19:44:22 #156
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195168287
quote:
17s.gif Op zondag 20 september 2020 18:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Die zeven maanden maar getrouwd zijn is ook wel een red flag....
Sowieso een context verhaal natuurlijk.. Kunnen daarvoor wel al 5 jaar hebben samengewoond..
Ik vind het een beetje kort door de bocht om op basis van de info '7 maanden getrouwd geweest' even een labeltje aan iemand te hangen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 20 september 2020 @ 19:46:45 #157
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195168334
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 18:49 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik ken zelfs een stel dat voor de bruiloft al klaar met elkaar waren, leefden alleen nog als broer en zus. Maar ja bruiloft en alles was al gepland dus hebben ze het door laten gaan (leuk feestje) om vervolgens zo snel mogelijk weer te scheiden :')
Djeez, that sucks.. :|W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195168369
quote:
7s.gif Op zondag 20 september 2020 19:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Sowieso een context verhaal natuurlijk.. Kunnen daarvoor wel al 5 jaar hebben samengewoond..
Ik vind het een beetje kort door de bocht om op basis van de info '7 maanden getrouwd geweest' even een labeltje aan iemand te hangen.
Op zich niet die zeven maanden, maar ze is pas 27.....maar goed, ik bedoelde dit verder niet als oordeel....meer als een waarschuwing....
  zondag 20 september 2020 @ 19:51:02 #159
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195168409
quote:
17s.gif Op zondag 20 september 2020 19:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Op zich niet die zeven maanden, maar ze is pas 27.....maar goed, ik bedoelde dit verder niet als oordeel....meer als een waarschuwing....
Ja, da's twijfelachtig idd, dan kan ze daarvoor hooguit een jaartje of 8,9 met haar ex hebben samengewoond.. ik zou rennen :Y
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195168423
quote:
10s.gif Op zondag 20 september 2020 19:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, da's twijfelachtig idd, dan kan ze daarvoor hooguit een jaartje of 8,9 met haar ex hebben samengewoond.. ik zou rennen :Y
;)
pi_195168447
quote:
10s.gif Op zondag 20 september 2020 19:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, da's twijfelachtig idd, dan kan ze daarvoor hooguit een jaartje of 8,9 met haar ex hebben samengewoond.. ik zou rennen :Y
WOP zeg ik :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 20 september 2020 @ 19:54:47 #162
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195168475
quote:
De meeste problemen met een match, zitten in jouw hoofd, niet in het verhaal van die ander. Een probleem is pas een probleem, als jij besluit dat het een probleem is.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 20 september 2020 @ 19:55:54 #163
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195168495
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 19:52 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

WOP zeg ik :P
Ligt eraan, als ze Ziggo Racing heeft kan het iets langer duren.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195168516
quote:
80s.gif Op zondag 20 september 2020 19:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ligt eraan, als ze Ziggo Racing heeft kan het iets langer duren.
WORP dan :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 20 september 2020 @ 19:58:14 #165
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195168536
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 19:57 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

WORP dan :P
Not my date, not up to me, maar klinkt goed :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195168954
quote:
10s.gif Op zondag 20 september 2020 19:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, da's twijfelachtig idd, dan kan ze daarvoor hooguit een jaartje of 8,9 met haar ex hebben samengewoond.. ik zou rennen :Y
Ze waren 1 jaar samen waarvan 7 maanden getrouwd. Ze kenden elkaar vóór het samen zijn al bijna een jaar. Het is niet zo dat mijn red-flag té vroegtijdig omhoogtrekt voor het geringste.

Afijn, date staat gepland voor komende week.
pi_195169757
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 20:23 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Ze waren 1 jaar samen waarvan 7 maanden getrouwd. Ze kenden elkaar vóór het samen zijn al bijna een jaar. Het is niet zo dat mijn red-flag té vroegtijdig omhoogtrekt voor het geringste.

Afijn, date staat gepland voor komende week.
Hopelijk is het een leuke date :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 20 september 2020 @ 21:12:15 #168
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195169801
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 20:23 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Ze waren 1 jaar samen waarvan 7 maanden getrouwd. Ze kenden elkaar vóór het samen zijn al bijna een jaar. Het is niet zo dat mijn red-flag té vroegtijdig omhoogtrekt voor het geringste.

Afijn, date staat gepland voor komende week.
Hehe, da's een duidelijker perspectief.. lijkt mij heel erg op een gevalletje 'eerst rennen en dan pas lopen' ipv andersom.. maar dat heb je ook zelf in de hand, en je mag hopen dat zij er ook iets van geleerd heeft ^O^

Maak er wat leuks van :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195169943
quote:
14s.gif Op zondag 20 september 2020 21:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hehe, da's een duidelijker perspectief.. lijkt mij heel erg op een gevalletje 'eerst rennen en dan pas lopen' ipv andersom.. maar dat heb je ook zelf in de hand, en je mag hopen dat zij er ook iets van geleerd heeft ^O^

Maak er wat leuks van :P
Vooroordelen or zelf een verhaal bij elkaar proberen te puzzelen met losse eindjes, is niet mijn ding. Het was gewoon een red-flag, in de zin dat het opviel. Misschien dat orange-flag beter past in deze context.

Ik zie het wel. Date is morgen. Virtueel lijkt ze leuk.

In het slechtste geval heb ik iemand leren kennen.
pi_195169993
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 21:19 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Vooroordelen or zelf een verhaal bij elkaar proberen te puzzelen met losse eindjes, is niet mijn ding. Het was gewoon een red-flag, in de zin dat het opviel. Misschien dat orange-flag beter past in deze context.

Ik zie het wel. Date is morgen. Virtueel lijkt ze leuk.

In het slechtste geval heb ik iemand leren kennen.

Of ben je straks een nier kwijt :@

Kidding aside, geniet ervan morgen en veel plezier :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195170031
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 21:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Of ben je straks een nier kwijt :@

Kidding aside, geniet ervan morgen en veel plezier :Y
Dank! Ik ga sowieso een update geven.
  zondag 20 september 2020 @ 21:27:23 #172
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195170070
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 21:19 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Vooroordelen or zelf een verhaal bij elkaar proberen te puzzelen met losse eindjes, is niet mijn ding. Het was gewoon een red-flag, in de zin dat het opviel. Misschien dat orange-flag beter past in deze context.

Ik zie het wel. Date is morgen. Virtueel lijkt ze leuk.

In het slechtste geval heb ik iemand leren kennen.

Psies, niks te verliezen toch? ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195170139
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 21:25 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Dank! Ik ga sowieso een update geven.
En wat ga je haar geven? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 20 september 2020 @ 21:33:55 #174
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195170196
Mijn Thaise date ontpopt zich als een nogal bazig typje wat weinig tegenspraak duldt, en ik zag net wat beweging onder het gras O-) .. volgens mij heeft ze wat dingen niet helemaal goed ingeschat :P

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat mijn koffer nog wel even gaat blijven staan waar 'ie staat >:) Solid ook weer blij :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 20 september 2020 @ 21:34:30 #175
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195170205
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 21:30 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

En wat ga je haar geven? :P
Perenijsje _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195170212
quote:
7s.gif Op zondag 20 september 2020 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn Thaise date ontpopt zich als een nogal bazig typje wat weinig tegenspraak duldt, en ik zag net wat beweging onder het gras O-) .. volgens mij heeft ze wat dingen niet helemaal goed ingeschat :P

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat mijn koffer nog wel even gaat blijven staan waar 'ie staat >:) Solid ook weer blij :+
:D

Hoezo weinig tegenspraak? Eigen mening telt niet? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195170260
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 21:30 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

En wat ga je haar geven? :P
Je vraagt er ook echt om, het lokt het ook uit. Maar goed, ik hoop haar al mijn centimeters te kunnen geven.
pi_195170279
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 21:37 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Je vraagt er ook echt om, het lokt het ook uit. Maar goed, ik hoop haar al mijn centimeters te kunnen geven.
Je lokt het inderdaad uit, maar ik zit je wat te stangen ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195170305
quote:
7s.gif Op zondag 20 september 2020 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn Thaise date ontpopt zich als een nogal bazig typje wat weinig tegenspraak duldt, en ik zag net wat beweging onder het gras O-) .. volgens mij heeft ze wat dingen niet helemaal goed ingeschat :P

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat mijn koffer nog wel even gaat blijven staan waar 'ie staat >:) Solid ook weer blij :+
'Ontpopt' nog wel. Ik ken de achtergrond niet. Heb je een 'quick recap'?

Bazig typje, geen tegenspraak dulden. Geweldig _O-. Van die mensen, man of vrouw, die zó dominant zijn dat ze niet doorhebben dat de wederhelft plannen maakt om de koffers in te pakken (of alweer uit te pakken).

In de wereld van nu, met matches die je potentieel elke seconde al kunt krijgen, is de tolerantie voor bullshit al snel lager dan ooit.
pi_195170360
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 21:38 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Je lokt het inderdaad uit, maar ik zit je wat te stangen ;)
Jij lokt het uit bedoel je.
pi_195170375
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 17:54 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Ja, deed mijn wenkbrauwen fronzen.
Dat is tegenwoordig hoe dat gaat. Daarom doet dit mijn wenkbrauwen niet fronzen. :P
pi_195170396
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 21:42 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Jij lokt het uit bedoel je.
Guilty as charged, maar nogmaals ik zit je wat te plagen :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 20 september 2020 @ 21:45:39 #183
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195170402
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 21:34 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:D

Hoezo weinig tegenspraak? Eigen mening telt niet? :P
Hmnee, het originele plan was ma/di, die dagen is ze vrij, maar ze gaat wel even haar zondagdienst ruilen dus we gaan 4 dagen. Ehm, how about 'nee'? we kennen elkaar 5, 6 uurtjes ofzo, 4 dagen weg meteen, bit much maybe? dus ik stel een compromis voor.. zondag rond de middag weg, maandag ergens beslissen of we er nog eentje aan vast plakken, maar er was geen ruimte voor discussie, 'anders ging ze wel alleen' .. hehe.. ok.. en voor dat ik daarop kon reageren werd ineens zomaar out of the blue het onderwerp sex in de strijd gegooid, en toen kreeg ik ongeveer de slappe lach, die is maf _O- _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195170421
quote:
7s.gif Op zondag 20 september 2020 21:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hmnee, het originele plan was ma/di, die dagen is ze vrij, maar ze gaat wel even haar zondagdienst ruilen dus we gaan 4 dagen. Ehm, how about 'nee'? we kennen elkaar 5, 6 uurtjes ofzo, 4 dagen weg meteen, bit much maybe? dus ik stel een compromis voor.. zondag rond de middag weg, maandag ergens beslissen of we er nog eentje aan vast plakken, maar er was geen ruimte voor discussie, 'anders ging ze wel alleen' .. hehe.. ok.. en voor dat ik daarop kon reageren werd ineens zomaar out of the blue het onderwerp sex in de strijd gegooid, en toen kreeg ik ongeveer de slappe lach, die is maf _O- _O-
Dodged a Howitzer shell.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195170423
quote:
17s.gif Op zondag 20 september 2020 19:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Op zich niet die zeven maanden, maar ze is pas 27.....maar goed, ik bedoelde dit verder niet als oordeel....meer als een waarschuwing....
Wat is er mis met 27 en al getrouwd zijn? Ik ken mensen die sinds hun 24ste in een huwelijk zitten en dat gaat nog steeds goed.
pi_195170434
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 21:45 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Guilty as charged, maar nogmaals ik zit je wat te plagen :)
I know. Ik trap dan ook willens en wetens in de val.
pi_195170446
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 21:47 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

I know. Ik trap dan ook willens en wetens in de val.
Ook last van gehad ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195170483
quote:
7s.gif Op zondag 20 september 2020 21:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hmnee, het originele plan was ma/di, die dagen is ze vrij, maar ze gaat wel even haar zondagdienst ruilen dus we gaan 4 dagen. Ehm, how about 'nee'? we kennen elkaar 5, 6 uurtjes ofzo, 4 dagen weg meteen, bit much maybe? dus ik stel een compromis voor.. zondag rond de middag weg, maandag ergens beslissen of we er nog eentje aan vast plakken, maar er was geen ruimte voor discussie, 'anders ging ze wel alleen' .. hehe.. ok.. en voor dat ik daarop kon reageren werd ineens zomaar out of the blue het onderwerp sex in de strijd gegooid, en toen kreeg ik ongeveer de slappe lach, die is maf _O- _O-
Help me even begrijpen.

Ze wil je dus eigenlijk gebruiken als maatje voor haar reis of wat het ook mogen zijn. Als je niet komt, heb jij dus pech? Niet zij? :D

En daarnaast, gooit ze seks in de strijd. Als in? Dat ze het als lokmiddel wil gebruiken om je mee te krijgen? Soort van "als je meekomt, krijg je misschien seks?"

What. The. Hell _O-

Ik begin R&P leuker te vinden dan KPD!. Mij zul je vaker zien in deze topic. _O-
  zondag 20 september 2020 @ 21:54:32 #189
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195170570
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 21:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dodged a Howitzer shell.
If you just heard a splash; it probably was her beiing thrown back into the pond. :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195170572
Idd leuke verhalen. Haha!
  zondag 20 september 2020 @ 22:49:51 #191
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195171604
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 21:50 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Help me even begrijpen.

Ze wil je dus eigenlijk gebruiken als maatje voor haar reis of wat het ook mogen zijn. Als je niet komt, heb jij dus pech? Niet zij? :D

En daarnaast, gooit ze seks in de strijd. Als in? Dat ze het als lokmiddel wil gebruiken om je mee te krijgen? Soort van "als je meekomt, krijg je misschien seks?"

What. The. Hell _O-

Ik begin R&P leuker te vinden dan KPD!. Mij zul je vaker zien in deze topic. _O-
In grote lijnen, mjah, that could be the case.. ik denk alleen dat ze had verwacht dat ik een of andere sexbeluste kerel was die omhoog zat en wel te porren zou zijn om haar te chauffeuren en wellicht te sponsoren, want de 'splitting the bill' vraag was ook al eerder ingeschoven (stomtoevallig een uurtje of wat voor de vraag voor dat uitje kwam), ik ben niet achterlijk :')

Het plan was eigenlijk om tijdens die trip te kijken of ik het eventuele aapje uit de mouw kreeg, beetje geld uitgeven boeit op zich niet whilst having fun of any kind, maar als je je vooraf al zo dik in in je kaarten laat kijken, ga je nat, alleen niet in een door mij gesponsord hotelbed :+ .

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 20-09-2020 22:58:39 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195171790
quote:
7s.gif Op zondag 20 september 2020 22:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

In grote lijnen, mjah, that could be the case.. ik denk alleen dat ze had verwacht dat ik een of andere sexbeluste kerel was die omhoog zat en wel te porren zou zijn om haar te chauffeuren en wellicht te sponsoren, want de 'splitting the bill' vraag was ook al eerder ingeschoven (stomtoevallig een uurtje of wat voor de vraag voor dat uitje kwam), ik ben niet achterlijk :')

Het plan was eigenlijk om tijdens die trip te kijken of ik het eventuele aapje uit de mouw kreeg, beetje geld uitgeven boeit op zich niet whilst having fun of any kind, maar als je je vooraf al zo dik in in je kaarten laat kijken, ga je nat, alleen niet in een door mij gesponsord hotelbed :+ .
Run Sounddragon, Run!!!

Je eigenlijke plan zou vermoedelijk geleid hebben tot irritaties, conflicten, financiële uitbuiting/emotionele manipulatie of een combinatie van deze drie.

Ze klinkt niet heel erg geïnteresseerd in jou. Meer in haar trip. Of zoekt ze wellicht een sugar daddy?
  zondag 20 september 2020 @ 23:11:53 #193
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195171901
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 23:02 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Run Sounddragon, Run!!!

Je eigenlijke plan zou vermoedelijk geleid hebben tot irritaties, conflicten, financiële uitbuiting/emotionele manipulatie of een combinatie van deze drie.

Ze klinkt niet heel erg geïnteresseerd in jou. Meer in haar trip. Of zoekt ze wellicht een sugar daddy?
Ik was er op voorbereid, hier hadden mensen hun twijfels al geuit, en wat vriendinnen van me riepen het ook, maar ik geef mensen gewoon een kans.. Weet je; als je niet op een trein springt als hij voor je neus staat, weet je nooit waar hij heen gaat. Als je denkt dattie gaat botsen, ga je gewoon voorin het treinstel zitten met je rug tegen de muur.. just be prepared, dan kan er weinig mis gaan toch?

In geval van echt heel erg irritant en nasty, zet ik haar rustig in Zuid Duitsland op de trein met een tros mondkapjes, dan komt ze vast wel weer terug in Den Bosch :W Je kunt met mij alle kanten op.. ook die kant, no problem 14.gif

Kan ik zelf effe lekker Autobahnen op de terugweg, nog steeds geen straf _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195171994
quote:
7s.gif Op zondag 20 september 2020 23:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik was er op voorbereid, hier hadden mensen hun twijfels al geuit, en wat vriendinnen van me riepen het ook, maar ik geef mensen gewoon een kans.. Weet je; als je niet op een trein springt als hij voor je neus staat, weet je nooit waar hij heen gaat. Als je denkt dattie gaat botsen, ga je gewoon voorin het treinstel zitten met je rug tegen de muur.. just be prepared, dan kan er weinig mis gaan toch?

In geval van echt heel erg irritant en nasty, zet ik haar rustig in Zuid Duitsland op de trein met een tros mondkapjes, dan komt ze vast wel weer terug in Den Bosch :W Je kunt met mij alle kanten op.. ook die kant, no problem 14.gif

Kan ik zelf effe lekker Autobahnen op de terugweg, nog steeds geen straf _O_
Misschien moet je eens voortaan de trein rustig instappen in plaats van er bovenop te gaan springen. Voor je het weet, vlieg je ervan af, of tref je een tunnel met alle gevolgen van dien :P
  zondag 20 september 2020 @ 23:34:55 #195
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195172122
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 23:22 schreef OptimusMaximus95 het volgende:

[..]

Misschien moet je eens voortaan de trein rustig instappen in plaats van er bovenop te gaan springen. Voor je het weet, vlieg je ervan af, of tref je een tunnel met alle gevolgen van dien :P
Oh, ik ben wel in voor spontane gekkigheid, niet te moeilijk.. gewoon je niet gekker laten maken als je wilt, dat lukte nu dus ook niet. Ik werd de trein ingesleept in dit geval, het was niet mijn idee, ik rijd mee zolang als ik wil, nu was dat één halte, jammer..was best een leuk treintje. O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195172420
:')
pi_195172517
Was ook wel te verwachten bij iemand die na een paar uur chatten al meteen erop uit wilt samen. :')
  maandag 21 september 2020 @ 01:23:21 #198
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195172863
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 00:18 schreef Solid-Snake het volgende:
Was ook wel te verwachten bij iemand die na een paar uur chatten al meteen erop uit wilt samen. :')
Jep, geeft niet, fwbtje ook weer blij; die heeft d'r kidvrije weekend aankomend weekend, die was al een beetje sip :+ , en ik heb alweer een nieuwe chat.. no worries :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195173590
quote:
14s.gif Op maandag 21 september 2020 01:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jep, geeft niet, fwbtje ook weer blij; die heeft d'r kidvrije weekend aankomend weekend, die was al een beetje sip :+ , en ik heb alweer een nieuwe chat.. no worries :)
Jij houdt ook iedereen tevreden zo :D :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_195173837
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2020 11:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat klinkt heel goed allemaal; je moet wel goed opletten dat je niet pas appt als je voor de deur staat hoor, da's creepy :P
[..]

Ik stond nog in de Eifel toen ik haar appte O-) . Was net klaar met de route.

Heerlijk weekend samen gehad. Zaterdag aan het eind van de middag daar geweest. O.a. samen de paarden uit de wei gehaald. Samen gegeten en daarna gewoon weer lekker samen. Veel kletsen, zoenen, je weet het wel. Was pas na 22:00 thuis. Gisterenmiddag kwam ze hier. Gaan wandelen in het bos. Heb ik ook nog heerlijk voor haar gekookt. Gewoon een heel erg prettig weekend. Nu even kijken of we de komende dagen nog een gaatje kunnen vinden, want wachten tot het weekend duurt wel erg lang :)
Het is wat.......
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')