Oh god.quote:
Nee schat. Ik had m'n middenhandsbeentje gebroken. Operatie aan gehad en nu al een paar maanden dat die weer doet wat het hoort te doen. Alleen m'n vinger staat iets scheef.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:42 schreef Limoentjuh het volgende: [..] Goudvis
Hoe is het met je duim inmiddels ? Die was gebroken toch ?
ben het beetje vergeten
Bolkpanter!quote:
Doedels!quote:Op woensdag 16 september 2020 19:46 schreef dud0r het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Nee schat. Ik had m'n middenhandsbeentje gebroken. Operatie aan gehad en nu al een paar maanden dat die weer doet wat het hoort te doen. Alleen m'n vinger staat iets scheef.
[..]
Bolkpanter!
Bolk!!quote:Op woensdag 16 september 2020 19:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Doe je ook weer mee?
@:already_in_use
@:moemoe
@:limoentjuh
@:skysherrif
@:madam-april
@:dud0r
@:wadslak
@:hemarookworst
Zijn dr ook weer bij
Wellicht maar dan moet je je ook het hele verhaal ervoor voorstellen enzo. Maargoed laat gaan we gaan het er hier iig niet verder over hebben.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:45 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het loopt pas uit de klauwen als je daarna gaat klagen in de FB meestal.
Zo heb ik een post van Danny een keer geTRt.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat je dan zo iemand wil quoten maar per ongeluk op de TR-knop drukt en dat murp en zo dan weer extra werk hebben, hahaatjes!
Ja dat is waar. Hey Gizquote:
Je kan een post TRen maar ook een heel topic een TR geven.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar zou een Post-report dan geen PR moeten heten?
Ik hoop het.quote:Op woensdag 16 september 2020 19:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Team Fresh Fruit.![]()
Volgende maand ga je winnen?
quote:
Waar staat de "T" dan voor als je een post report?quote:Op woensdag 16 september 2020 19:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je kan een post TRen maar ook een heel topic een TR geven.
LIMOENNTJUUUUUUUUUUUHHH het frisfruitiglichtzuurzonnestraaltje van DTSquote:Op woensdag 16 september 2020 19:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
YESSSSS
NOOOOOOOOODGAAAAAAAAAANG ALLERBESTE LEUKSTE HARDWERKENDSTE AMBTENAAR TER WERELD!!!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |