Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.
Het Dodetopicspel Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.
chufi en
Justin_Case tellen niet mee!

Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
![live.png]()

Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.
SPOILER: Ode aan Mark
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.
Veel plezier

SPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:https://fok.nl/shop/doneren/
Zonder wrijving geen glans
Stomme TT zeg
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
En dat je dan zo iemand wil quoten maar per ongeluk op de TR-knop drukt en dat murp en zo dan weer extra werk hebben, hahaatjes!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Maar zou een Post-report dan geen PR moeten heten?
Kan
@Paul al uit de stats?
FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 16 september 2020 @ 19:45:08
Jippie
quote:
Zonder wrijving geen glans
maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
Durmada
Neem de tijd!
quote:
Op woensdag 16 september 2020 19:42 schreef kree het volgende: [..] Nee maar het loopt snel uit de klauwen weer terwijl niet mijn bedoeling opzich. Maar krijg daar gezeik over. Policy is ook relatief heb ik gemerkt onderhand. Naja of niet omdat ik er dan over door ga zeuren maar alsnog kreeg ik een ban. En na heel veel mails mag ik weer posten hier. Dus nja laat ik het maar neit doen. Maak hem zelf maar enzo. Best wmb maar die is op jou risico dan en niet die van mij.
Het loopt pas uit de klauwen als je daarna gaat klagen in de FB meestal.
AZ
ALKMAAR
quote:
Dan ben je wel erg stom als je dat doet
(heb het nog maar 1x gedaan

)
quote:
Ja komt die report dan ook gelijk door als je het per ongeluk aanklikt, ook al klik je niet op Invoeren?
quote:
Hij heeft een blauwtje gelopen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:
Omdat z'n navelstreng om z'n nekje zit.
quote:
Haha ik heb dat nooit erg gevonden. Probeer Haags nog altijd te kapen

zag het net alleen te laat
FreshFruit
Vita Brevis.
quote:
Hey Team Fresh Fruit.
Volgende maand ga je winnen?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.