abonnement Unibet Coolblue
pi_195093811
*** aanvulling: dit is de originele OP die niet door mij is opgesteld en ik sta dan ook niet achter de inhoud ***

Ik ben nieuw hier en moet gelijk al een nieuwe post aanmaken... Bij deze. Ik hoop dat dit zo goed gaat.

Waarom denken mensen dat we in een plandemie zitten:

1. Ze vertrouwen de MSM niet meer

Hieronder 2 voorbeelden
We worden met zijn allen voor de gek gehouden:

Een demonstratie zou vroegtijdig zijn beeïndigd:
https://nos.nl/artikel/23(...)200-arrestaties.html

Terwijl de demo tot in de avond in volle toeren aan de gang was:

2. Mensen die kritische vragen stellen worden in een kwaad daglicht gezet
Viruswaanzin die opkomt voor onze vrijheden en die kritische vragen stellen worden weg gezet als gekkies. Terwijl een tegengeluid zo belangrijk is.

3. Mensen krijgen de indruk dat Bill Gates zijn Vaccin ons de strot in wilt duwen. Met zijn voortschrijdend inzicht heeft hij de pandemie voorspelt en heeft hij een voorsprong op een vaccin. Veel mensen vertrouwen dit niet helemaal aangezien er nogal wat geld in omloop gaat.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195093822
Afijn. De regio hier (Den Haag) krijgt blijkbaar aanvullende maatregelen. Ben benieuwd. Tijd om te gaan rellen geloof ik.

https://ridderkerksdagbla(...)ersconferentie-rutte
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195094502
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 17:54 schreef De_Onnoembare het volgende:
Afijn. De regio hier (Den Haag) krijgt blijkbaar aanvullende maatregelen. Ben benieuwd. Tijd om te gaan rellen geloof ik.

https://ridderkerksdagbla(...)ersconferentie-rutte
Ik denk niet dat Mark Rutte je KLB topics leest.
pi_195094504
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 17:54 schreef De_Onnoembare het volgende:
Afijn. De regio hier (Den Haag) krijgt blijkbaar aanvullende maatregelen. Ben benieuwd. Tijd om te gaan rellen geloof ik.

https://ridderkerksdagbla(...)ersconferentie-rutte
Ben benieuwd wat dat dan mag wezen. Woon zelf in Rijswijk, dus hoop dat het bij mij overwaait. Hoop dat mensen ondertussen wel wakker beginnen te worden... De hoeveelheid opnames/doden zijn nihil.
pi_195094540
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 17:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is onderdrukking en geen oplossing.
Nou vertel, hoe los ik mijn hooikoorts op?
pi_195094768
https://thehill.com/homen(...)-work-than-a-vaccine

Nou das mooi dan. Een niet werkend mondkapje werkt beter dan het vaccin. Ben benieuwd wat het OMT ervan vind.
  woensdag 16 september 2020 @ 18:59:09 #7
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195094947
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 18:40 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat dat dan mag wezen. Woon zelf in Rijswijk, dus hoop dat het bij mij overwaait. Hoop dat mensen ondertussen wel wakker beginnen te worden... De hoeveelheid opnames/doden zijn nihil.
De algehele lockdown daar komen we de komende maanden niet vanaf, het worden sobere feestdagen.

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195094948
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 18:52 schreef Sponsje88 het volgende:
https://thehill.com/homen(...)-work-than-a-vaccine

Nou das mooi dan. Een niet werkend mondkapje werkt beter dan het vaccin. Ben benieuwd wat het OMT ervan vind.
Lees je ook wat je post? :P

quote:
Redfield, speaking at a Senate hearing, emphasized the importance of wearing masks, noting that an eventual vaccine is not expected to work in 100 percent of people, and might only work in, say, 70 percent. But a mask is guaranteed to offer at least some protection for all wearers, he added, though it is far from total protection.

"We have clear scientific evidence they work, I might even go so far as to say that this face mask is more guaranteed to protect me against COVID than when I take a COVID vaccine, because the immunogenicity may be 70 percent and if I don't get an immune response, the vaccine's not going to protect me, this face mask will," Redfield said.
Samengevat, vaccin werkt ~70% van de gevallen omdat niet bij iedereen die een vaccin krijgt een reactie van het immuunsysteem wordt opwekt, mondkapje kan voor iedereen bescherming bieden.
pi_195094966
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 18:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De algehele lockdown daar komen we de komende maanden niet vanaf, het worden sobere feestdagen.

[ afbeelding ]
Er is geen lockdown in Nederland geweest en er staat geen lockdown op het programma.
Weet niet hoe je er bij komt.

Of heb jij wel opgesloten gezeten in je woning?
pi_195095016
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 18:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
I might even go so far as to say that this face mask is more guaranteed to protect me against COVID than when I take a COVID vaccine
Dat klinkt dan niet veelbelovend als een mondkapje, volgens het omt, helemaal niet werkt.
pi_195095044
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 18:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De algehele lockdown daar komen we de komende maanden niet vanaf, het worden sobere feestdagen.

[ afbeelding ]
:{
Vraag mij af of het is toegestaan vanwege privacy wet of je gezondheidsvragen mag stellen.
pi_195095085
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:02 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dat klinkt dan niet veelbelovend als een mondkapje, volgens het omt, helemaal niet werkt.
Het OMT / RIVM kan wel meer beweren. Uiteraard hebben mondkapjes een werking. Zeker geen 100% maar ze helpen wel om de R0 laag te houden.
pi_195095143
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:03 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

:{
Vraag mij af of het is toegestaan vanwege privacy wet of je gezondheidsvragen mag stellen.
Dat hoeft niet het geval te zijn.

Of ze het vragen maakt weinig uit, je kan altijd liegen toch?

Het is wss gewoon een bijlage met een zelfcheck met een paar vragen die je leest. Die kan gewoon al meegestuurd worden met je stempas. Als je op 1 van die vragen "ja" beantwoordt blijf je thuis. Dat hebben ze ook liever dan dat je er in het stemlokaal achter komt.
pi_195095195
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Uiteraard hebben mondkapjes een werking
Daar hoor ik tegenstrijdige berichten over.
pi_195095219
Al is elk kapje maar voor 50% effectief, als genoeg mensen er een dragen helpt het al enorm:
pi_195095224
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:09 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Daar hoor ik tegenstrijdige berichten over.
Uiteraard hoor je daar tegenstrijdige berichten over. Over letterlijk ieder onderwerp vindt je tegenstrijdige berichten.

Ik rij Toyota. Volgens mij heel betrouwbaar maar ik hoor er toch tegenstrijdige berichten over.

Mondkapjes worden al 100 jaar in de zorg gebruikt en dat is niet voor niets. Zijn ze 100% beschermend? Zeker niet. Maar dat hoeft ook niet. Met iedere deelmaatregel breng je de R0 iets omlaag.
pi_195095246
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:06 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat hoeft niet het geval te zijn.

Of ze het vragen maakt weinig uit, je kan altijd liegen toch?

Het is wss gewoon een bijlage met een zelfcheck met een paar vragen die je leest. Die kan gewoon al meegestuurd worden met je stempas. Als je op 1 van die vragen "ja" beantwoordt blijf je thuis. Dat hebben ze ook liever dan dat je er in het stemlokaal achter komt.
Dan nog vraag ik me af of dit is toegestaan.

"Gegevens over iemands gezondheid zijn gevoelige persoonsgegevens. In verschillende wetten zijn regels opgenomen over de zorgvuldige omgang met deze gegevens, niet alleen binnen de gezondheidszorg maar ook daarbuiten."
pi_195095288
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Uiteraard hoor je daar tegenstrijdige berichten over. Over letterlijk ieder onderwerp vindt je tegenstrijdige berichten.

Ik rij Toyota. Volgens mij heel betrouwbaar maar ik hoor er toch tegenstrijdige berichten over.

Mondkapjes worden al 100 jaar in de zorg gebruikt en dat is niet voor niets. Zijn ze 100% beschermend? Zeker niet. Maar dat hoeft ook niet. Met iedere deelmaatregel breng je de R0 iets omlaag.
Mja als het OMT/rivm hier aangeven dat het niet werkt, dan neem ik dat eerder aan dan een post op fok.
  woensdag 16 september 2020 @ 19:14:20 #19
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195095333
Je merkt hier duidelijk wie de mondluierdragers zijn. :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195095375
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:11 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dan nog vraag ik me af of dit is toegestaan.

"Gegevens over iemands gezondheid zijn gevoelige persoonsgegevens. In verschillende wetten zijn regels opgenomen over de zorgvuldige omgang met deze gegevens, niet alleen binnen de gezondheidszorg maar ook daarbuiten."
Er wordt toch nergens inbreuk op gemaakt?

Je krijgt een kaartje bij je stembiljet met daarop een paar vragen die je zelf beantwoordt:

- heb je koorts?
- heb je keelpijn?

Ik noem maar wat.
Kan je daar "ja" op beantwoorden dan staat er onderaan op het kaartje dat je het dringend advies krijgt om thuis te blijven (je kan iemand anders machtigen om voor je te stemmen).

Dat is toch op geen enkele manier inbreuk op je privacy?
pi_195095383
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Je merkt hier duidelijk wie de mondluierdragers zijn. :o
Als jij het OV in moet, draag je ze ook.

Ze heten mondkapjes, overigens.
pi_195095460
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:12 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Mja als het OMT/rivm hier aangeven dat het niet werkt, dan neem ik dat eerder aan dan een post op fok.
Jaja, nu zal je je ineens wel wat aantrekken van het RIVM ;)

Nogmaals: in de zorg worden ze al 100 jaar gebruikt om zowel patiënten als personeel te beschermen.

Als je ooit een slow motion video van een nies hebt gezien en hoe die druppels zich tot zo'n 7 à 8 meter verspreiden, dan kan je je voorstellen dat een mondkapje dat 95% van die druppels tegenhoudt, effect heeft.

Helemaal als een eventuele ontvanger ook een mondkapje draagt.

Automotoren dragen ook mondkapjes (luchtfilters) om te voorkomen dat er vuil binnen komt, terwijl ze wel gewoon lucht (zuurstof) voor de verbranding van het mengsel binnen krijgen.

Filtreren is een algemeen toegepaste techniek om relatief grote deeltjes tegen te houden en kleine deeltjes door te laten.

En nee, een mondkapje zal geen vrij zwevende virussen tegen houden. Gelukkig reizen die met name mee op de vochtdruppels die we uit- en inademen.
pi_195095484
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:04 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het OMT / RIVM kan wel meer beweren. Uiteraard hebben mondkapjes een werking. Zeker geen 100% maar ze helpen wel om de R0 laag te houden.
Ze zijn daar wel heel stellig in geweest, en daar later op teruggekomen.
Dat was wel een smet op de geloofwaardigheid.

Ik dacht in het begin nog, zeg dat nou niet te hard dat mondkapjes juist averechts werken.

Tuurlijk werken ze wel. Niet tegen het virus maar gewoon als je niest, hoest of schreeuwt komt er geen lading aerosollen 3 meter ver, maar slechts 50cm.
Logisch toch?
Vakman pur sang
pi_195095486
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:16 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Er wordt toch nergens inbreuk op gemaakt?

Je krijgt een kaartje bij je stembiljet met daarop een paar vragen die je zelf beantwoordt:

- heb je koorts?
- heb je keelpijn?

Ik noem maar wat.
Kan je daar "ja" op beantwoorden dan staat er onderaan op het kaartje dat je het dringend advies krijgt om thuis te blijven (je kan iemand anders machtigen om voor je te stemmen).

Dat is toch op geen enkele manier inbreuk op je privacy?
Dat zijn nog steeds gegevens over iemands gezondheid.
pi_195095515
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:21 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dat zijn nog steeds gegevens over iemands gezondheid.
Hoe bedoel je? Wie krijgt die gegevens dan volgens jou als je het niemand vertelt?

Als ik jou een briefje geef met 5 medische vragen en je geeft in je hoofd antwoord dan deel je die gegevens toch niet? Of geloof je dat ze een gedachtenscanner in je stempas stoppen?

Nogmaals, als er staat:

quote:
- hoest je?
- heb je een droge keel?
- heb je koorts?

Kan je op 1 van deze 3 vragen "ja" antwoorden? Kom dan niet stemmen.
Machtig eventueel iemand anders.
Dan is dat toch op geen enkele manier "gegevens over je gezondheid"?

[ Bericht 4% gewijzigd door TheFreshPrince op 16-09-2020 19:28:22 ]
  woensdag 16 september 2020 @ 19:25:01 #26
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195095555
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:16 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Als jij het OV in moet, draag je ze ook.
Ik hoef niet met het ov, heb nog geen enkele keer zo'n lap gedragen. En jij, draag je het ook als je de straat opgaat, om je medemens te beschermen? Of ben je niet zo fanatiek in publiek? Doe het niet voor jezelf maar voor een ander per slotte.

Meeste mensen die met het ov gaan dragen dat vod omdat het verplicht is, geen zin in gezeik hebben en ze niet anders kunnen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195095569
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:25 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik hoef niet met het ov, heb nog geen enkele keer zo'n lap gedragen. En jij, draag je het ook als je de straat opgaat, om je medemens te beschermen? Of ben je niet zo fanatiek in publiek? Doe het niet voor jezelf maar voor een ander per slotte.

Meeste mensen die met het ov gaan dragen dat vod omdat het verplicht is, geen zin in gezeik hebben en ze niet anders kunnen.
Goed zo.
pi_195095573
We zijn de lul..

Door deze schijterige mongolen komen we sowieso nooit meer van deze poppenkast af : COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #840: Welke veiligheidsregio is de eerste?

Die zijn gevaarlijker dan het "virus" zelf
  woensdag 16 september 2020 @ 19:26:43 #29
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195095595
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:04 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het OMT / RIVM kan wel meer beweren. Uiteraard hebben mondkapjes een werking. Zeker geen 100% maar ze helpen wel om de R0 laag te houden.
💩
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195095627
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Jaja, nu zal je je ineens wel wat aantrekken van het RIVM
Uiteraard.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nogmaals: in de zorg worden ze al 100 jaar gebruikt om zowel patiënten als personeel te beschermen.
Dat zijn medische mondkapjes.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als je ooit een slow motion video van een nies hebt gezien en hoe die druppels zich tot zo'n 7 à 8 meter verspreiden, dan kan je je voorstellen dat een mondkapje dat 95% van die druppels tegenhoudt, effect heeft.
Als je een scheet laat in een kamer, je loopt uit de kamer, iemand anders loopt in de kamer en ruikt nog steeds die scheet... Met of zonder mondkapje.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
En nee, een mondkapje zal geen vrij zwevende virussen tegen houden. Gelukkig reizen die met name mee op de vochtdruppels die we uit- en inademen.
Dat is het hele probleem. Zwevende virussen.

Maarja... Dit virus stelt gelukkig niet zoveel voor.
pi_195095628
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

💩
Kwaliteitspost weer. Geen argumenten dus we plaatsen maar weer een drol.
  woensdag 16 september 2020 @ 19:30:36 #32
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195095667
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:25 schreef PSVCL het volgende:
We zijn de lul..

Door deze schijterige mongolen komen we sowieso nooit meer van deze poppenkast af : COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #840: Welke veiligheidsregio is de eerste?

Die zijn gevaarlijker dan het "virus" zelf
Het idd te erg voor woorden. Hoe achterlijk is men.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195095668
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:23 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Wie krijgt die gegevens dan volgens jou als je het niemand vertelt?

Als ik jou een briefje geef met 5 medische vragen en je geeft in je hoofd antwoord dan deel je die gegevens toch niet? Of geloof je dat ze een gedachtenscanner in je stempas stoppen?

Nogmaals, als er staat:
[..]

Dan is dat toch op geen enkele manier "gegevens over je gezondheid"?
Als je mag weigeren om ze te beantwoorden is er geen probleem. Anders wel.
pi_195095699
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:28 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Uiteraard.
[..]

Dat zijn medische mondkapjes.
[..]
Medische mondkapjes voldoen aan bepaalde standaarden, afhankelijk van waar ze toegepast worden.
Dat betekent niet dat een normaal mondkapje geen druppels kan tegenhouden.

Uiteraard zal het effect van het één groter zijn dan het ander.

Probeer iemand maar eens in het gezicht te spugen terwijl je een theedoek voor je mond draagt ;)
Dat is ongeveer net zo moeilijk als fluiten terwijl je beschuit eet.

quote:
Als je een scheet laat in een kamer, je loopt uit de kamer, iemand anders loopt in de kamer en ruikt nog steeds die scheet... Met of zonder mondkapje.
[..]
Klopt, maar een scheet is methaan, moleculen die miljoenen keren kleiner zijn dan een virus en helemaal veel kleiner dan een virus op een speekseldruppeltje.

Dat zou je kunnen filteren met een koolfilter, niet met een luchtdoorlatend mondkapje.

Onzinvergelijking.

quote:
Dat is het hele probleem. Zwevende virussen.

Maarja... Dit virus stelt gelukkig niet zoveel voor.
Gelukkig is het geen ebola, inderdaad.

[ Bericht 3% gewijzigd door TheFreshPrince op 16-09-2020 19:39:32 ]
pi_195095750
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:30 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Als je mag weigeren om ze te beantwoorden is er geen probleem. Anders wel.
Hoe bedoel je "weigeren om ze te beantwoorden"?

Lees je wel wat ik schrijf?

Men laat je echt niet ziek naar een stemlokaal komen, er zit gewoon al een bijlage bij je stempas die je leest. Daarmee kan je zelf de conclusie trekken of het slim is om naar het stemlokaal te gaan of gewoon iemand anders te machtigen om voor je te stemmen.
pi_195095783
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Hoe bedoel je "weigeren om ze te beantwoorden"?

Lees je wel wat ik schrijf?

Men laat je echt niet ziek naar een stemlokaal komen, er zit gewoon al een bijlage bij je stempas die je leest.
Is wel raar dat snotterende mensen niet kunnen stemmen.
Dan kan de 50+ partij wel thuisblijven.
Vakman pur sang
pi_195095800
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Is wel raar dat snotterende mensen niet kunnen stemmen.
Dan kan de 50+ partij wel thuisblijven.
Onzin.
pi_195095803
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Hoe bedoel je "weigeren om ze te beantwoorden"?

Lees je wel wat ik schrijf?

Men laat je echt niet ziek naar een stemlokaal komen, er zit gewoon al een bijlage bij je stempas die je leest.
Ik scan... Ben met teveel dingen bezig atm. Als het een bijlage is met een checklist, dan lijkt het mij geen probleem, maar als ze het gaan vragen bij stemlokaal, dan is het een ander verhaal.
pi_195095839
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:36 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik scan... Ben met teveel dingen bezig atm. Als het een bijlage is met een checklist, dan lijkt het mij geen probleem, maar als ze het gaan vragen bij stemlokaal, dan is het een ander verhaal.
Ja, dán is het een ander verhaal. Maar het zou compleet ongeloofwaardig zijn om mensen eerst ziek naar het stemlokaal te laten komen en daar die vraag pas te stellen. Mocht dat het geval zijn, dan werk ik daar ook niet aan mee.
pi_195095878
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:37 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ja, dán is het een ander verhaal. Maar het zou compleet ongeloofwaardig zijn om mensen eerst ziek naar het stemlokaal te laten komen en daar die vraag pas te stellen.
Ja, dat is net zoiets als een stad van een mondkapjespicht te voorzien om te kijken of ze hun gedrag aanpassen. Ik verbaas mij nergens meer over...
  woensdag 16 september 2020 @ 19:39:14 #41
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195095889


Het rhinovirus circuleerde ook nog rond inderdaad maar nee corona.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195095922
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Het rhinovirus circuleerde ook nog rond inderdaad maar nee corona.
De vragen zijn suggestief en onjuist, het zijn in feite al voorgebakken, foute antwoorden. Dan krijg je uiteraard ook niet de juiste antwoorden.

Complete onzin wat daar staat.
  woensdag 16 september 2020 @ 19:42:11 #43
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195095979
Jup in de wereld van de mondkapjes complete onzin, niets anders van jou verwacht.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195096001
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:42 schreef controlaltdelete het volgende:
Jup in de wereld van de mondkapjes complete onzin, niets anders van jou verwacht.
Je bent totaal niet kritisch, blijkt maar weer.

Iedere "vraag" / voorgebakken antwoordt kan je eenvoudig weerleggen.
pi_195096006
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:36 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Onzin.
Mag je met een verkoudheid dan wel stemmen?
Vakman pur sang
pi_195096038
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Mag je met een verkoudheid dan wel stemmen?
Dat is een goede vraag. Een loopneus op zich kan een symptoom zijn van corona maar komt zover ik heb gelezen niet zonder (1 van de) andere symptomen als keelpijn, koorts, droge hoest, smaakverlies, etc.
  woensdag 16 september 2020 @ 19:45:25 #47
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195096067
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:43 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je bent totaal niet kritisch, blijkt maar weer.

Iedere "vraag" / voorgebakken antwoordt kan je eenvoudig weerleggen.
Ja joh geloof het meteen dat de mondkapjes het kunnen weerleggen zodat ze met goed fatsoen hun luier om kunnen doen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195096101
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja joh geloof het meteen dat de mondkapjes het kunnen weerleggen zodat ze met goed fatsoen hun luier om kunnen doen.
Ook jij hebt blijkbaar geen argumenten om het te onderbouwen en komt weer niet verder dan een boze belediging van achter je toetsenbord.

Doe wat moeite. Een plaatje dumpen kan iedereen.
pi_195096157
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:44 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat is een goede vraag. Een loopneus op zich kan een symptoom zijn van corona maar komt zover ik heb gelezen niet zonder (1 van de) andere symptomen als keelpijn, koorts, droge hoest, smaakverlies, etc.
Ik Vind het maar Een rare uitsluiting. Of een virusziekte voorkomen belangrijker is dan democratisch te kunnen stemmen. Daar lijkt het op.
Vakman pur sang
pi_195096218
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik Vind het maar Een rare uitsluiting. Of een virusziekte voorkomen belangrijker is dan democratisch te kunnen stemmen. Daar lijkt het op.
Je kan nog steeds iemand machtigen om voor je te stemmen als je ziek bent.

Waarom zou je niet democratisch kunnen stemmen? Lijkt het je een goed idee om zieken ook te laten stemmen?

Uiteraard zou je in de toekomst naar digitaal stemmen / blockchain kunnen kijken maar zoiets goed ontwikkelen en testen kost ook 5 jaar.
pi_195096309
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:51 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je kan nog steeds iemand machtigen om voor je te stemmen als je ziek bent.

Waarom zou je niet democratisch kunnen stemmen? Lijkt het je een goed idee om zieken ook te laten stemmen?

Uiteraard zou je in de toekomst naar digitaal stemmen / blockchain kunnen kijken maar zoiets goed ontwikkelen en testen kost ook 5 jaar.
Ja 100% bang gedoe.
Vakman pur sang
pi_195096337
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 18:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De algehele lockdown daar komen we de komende maanden niet vanaf, het worden sobere feestdagen.

[ afbeelding ]
Huh? Welke lockdown? :?
pi_195096518
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja 100% bang gedoe.
Maar serieus, wat is dan je oplossing?

Iedereen van boven de 70 niet laten stemmen omdat mensen met klachten mogelijk wél komen stemmen?
Of mensen met klachten adviseren om thuis te blijven?
Of verkiezingen een jaar opschuiven?
pi_195096610
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:02 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Maar serieus, wat is dan je oplossing?

Iedereen van boven de 70 niet laten stemmen omdat mensen met klachten mogelijk wél komen stemmen?
Of mensen met klachten adviseren om thuis te blijven?
Of verkiezingen een jaar opschuiven?
Nergens over lullen en gewoon stemmen, hyphogondrisch gedoe. Het is over een half jaar! :{w
Vakman pur sang
pi_195096902
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nergens over lullen en gewoon stemmen, hyphogondrisch gedoe. Het is over een half jaar! :{w
Inderdaad. Wel zo goed voor het immuunsysteem. Ben benieuwd of er onderzoek gedaan is naar het vermijden van virussen en wat het doet voor de immuunsysteem op lange termijn. Straks is een normale griep dodelijk voor een gezond mens, doordat we dit soort achterlijke maatregels treffen.
pi_195096954
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:17 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ben benieuwd of er onderzoek gedaan is naar het vermijden van virussen en wat het doet voor de immuunsysteem op lange termijn. Straks is een normale griep dodelijk voor een gezond mens, doordat we dit soort achterlijke maatregels treffen.
Dus stiekem ben je het er toch mee eens dat de maatregelen helpen om virussen te vermijden?
  woensdag 16 september 2020 @ 20:21:50 #57
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195097028
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 19:43 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je bent totaal niet kritisch, blijkt maar weer.

Iedere "vraag" / voorgebakken antwoordt kan je eenvoudig weerleggen.
En dan mondkapjes als werkzaam zien. Whahaha
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 16 september 2020 @ 20:22:26 #58
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195097037
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:02 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Maar serieus, wat is dan je oplossing?

Iedereen van boven de 70 niet laten stemmen omdat mensen met klachten mogelijk wél komen stemmen?
Of mensen met klachten adviseren om thuis te blijven?
Of verkiezingen een jaar opschuiven?
Er is geen virus ¡!!!! Laat staan besmettelijk.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195097042
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En dan mondkapjes als werkzaam zien. Whahaha
Waarom gebruiken artsen en chirurgen mondkapjes?
  woensdag 16 september 2020 @ 20:24:26 #60
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195097069
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:17 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Inderdaad. Wel zo goed voor het immuunsysteem. Ben benieuwd of er onderzoek gedaan is naar het vermijden van virussen en wat het doet voor de immuunsysteem op lange termijn. Straks is een normale griep dodelijk voor een gezond mens, doordat we dit soort achterlijke maatregels treffen.
hèhè we komen ergens.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195097077
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dus stiekem ben je het er toch mee eens dat de maatregelen helpen om virussen te vermijden?
Tja, als je thuis blijft zitten wordt je niet ziek.
  woensdag 16 september 2020 @ 20:26:09 #62
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195097116
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom gebruiken artsen en chirurgen mondkapjes?
Omdat deze lui zo geil worden van orgaanroof
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195097127
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:24 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Tja, als je thuis blijft zitten wordt je niet ziek.
Ok, dus je kan het ziek worden voorkomen door contacten te vermijden?
Interessant, we komen ergens.
pi_195097134
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er is geen virus ¡!!!! Laat staan besmettelijk.
Vroeg het laatst ook al, maar geen antwoord gekregen. Hoezo denk je dat er geen virus is?
pi_195097141
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Omdat deze lui zo geil worden van orgaanroof
Nou, het meest achterlijke antwoord van de dag is ook weer gegeven. Denk niet dat iemand dit overtreft.
pi_195097147
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:26 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ok, dus je kan het ziek worden voorkomen door contacten te vermijden?
Interessant, we komen ergens.
Jouw punt? Je gaat niet echt in op de inhoud.
pi_195097159
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Omdat deze lui zo geil worden van orgaanroof
:') :') :')
  woensdag 16 september 2020 @ 20:28:23 #68
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195097169
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:24 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Tja, als je thuis blijft zitten wordt je niet ziek.
alleen als je alleen woont. 😉
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195097178
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er is geen virus ¡!!!! Laat staan besmettelijk.
Oh nee, "exosomen" en "brandweermannetjes".

Niet dat je enige idee hebt wat exosomen zijn (anders zou je er niet over beginnen in dit verband) maar die brandweermannetjes zijn wel interessant. Komen ze als ik 112 bel?
pi_195097191
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

alleen als je alleen woont. 😉
Dan zit je wel veilig in je atoomkelder.
pi_195097242
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:27 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nou, het meest achterlijke antwoord van de dag is ook weer gegeven. Denk niet dat iemand dit overtreft.
Heb echt nog nooit zo'n debiel meegemaakt. :D
pi_195097256
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:29 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dan zit je wel veilig in je atoomkelder.
Jij luistert toch zo goed naar advies... Dan volg je deze vast ook wel op:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)coronavirus-canadese
  woensdag 16 september 2020 @ 20:33:43 #73
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195097268
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Vroeg het laatst ook al, maar geen antwoord gekregen. Hoezo denk je dat er geen virus is?
virus is bewust verkeerd gelabeld. Het is n reactie van je lichaam op en toxische reactie. Het bestrijden van een 'virus' is dus eigenlijk de brandweer en de loodgieter verdrijven.

Virustheorie nonsens is bedacht door imposteur pasteur

Brandweer is altijd bij brand dus brandweer is de aanstichter.

Zelfheel mechanische moet onderdrukt worden. Daar is geen geld mee te verdienen.

Bigpharma wil absoluut geen gezonde mensen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 16-09-2020 20:38:59 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195097321
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

virus is bewust verkeerd gelabeld. Het is n reactie van je lichaam op en toxische reactie. Het bestrijden van een 'virus' is dus eigenlijk de brandweer en de loodgieter verdrijven.

Virustheorie nonsens is bedacht door imposteur pasteur

Brandweer is altijd bij brand dus brandweer is de aanstichter.
_O-
pi_195097336
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

virus is bewust verkeerd gelabeld. Het is n reactie van je lichaam op en toxische reactie. Het bestrijden van een 'virus' is dus eigenlijk de brandweer en de loodgieter verdrijven.

Virustheorie nonsens is bedacht door imposteur pasteur

Brandweer is altijd bij brand dus brandweer is de aanstichter.
Dit soort bullshit theorieën volgen zonder enig bewijs en dan de rest kritiekloze schapen noemen. :D Je bent me een mooie.
  woensdag 16 september 2020 @ 20:41:09 #76
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195097458
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Dit soort bullshit theorieën volgen zonder enig bewijs en dan de rest kritiekloze schapen noemen. :D Je bent me een mooie.
Denken dat artsen en bigpharma het beste met je voor hebben. Dat is debiel
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195097728
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Denken dat artsen en bigpharma het beste met je voor hebben. Dat is debiel
Maar dat zegt helemaal niemand, dat maak jij ervan, mak schaapje van me.

Compleet gehersenspoeld door alternatieve media zoals Niburu en Nine for News, het is zo duidelijk. :')
  woensdag 16 september 2020 @ 21:00:16 #78
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195097978
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar dat zegt helemaal niemand, dat maak jij ervan, mak schaapje van me.

Compleet gehersenspoeld door alternatieve media zoals Niburu en Nine for News, het is zo duidelijk. :')
Toch apart dat niet-Nederlandse artsen gaande weg tijd wel doorzien dat het op nonsens berust.

Of lezen die ook niburu.


Je snapt kennelijk het concept platform niet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 16 september 2020 @ 21:01:45 #79
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195098022
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195098054
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Toch apart dat niet-Nederlandse artsen gaande weg tijd wel doorzien dat het op nonsens berust.

Of lezen die ook niburu.

Je snapt kennelijk het concept platform niet.
Je snapt kennelijk simpele woordjes zoals "zoals" niet. :D

Echt, wat een mongool. :P
  woensdag 16 september 2020 @ 21:13:12 #82
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_195098265
nu 2e kamer live:
Asher Pvda ziet die nieuwe wereld schijnbaar ook wel zitten..
prachtig pleidooi voor een brave new world.
:o
Huig
pi_195098309
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:08 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wat is dit voor een zwakzinnige shit?
Meet Lambiekje. Leest een heleboel onzin en gelooft dit dan direct en zonder kritiek, zolang het maar tegen de mainstream ingaat. Zoiets geks als bronnen zijn nergens voor nodig, zoals weer te zien aan bovenstaande artikelen.
pi_195098379
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:14 schreef illusions het volgende:

[..]

Meet Lambiekje. Leest een heleboel onzin en gelooft dit dan direct en zonder kritiek, zolang het maar tegen de mainstream ingaat. Zoiets geks als bronnen zijn nergens voor nodig, zoals weer te zien aan bovenstaande artikelen.
Cool ga ook onzinverhaal bedenken en insturen, allemaal gekkies die daar snachts wakker van worden, zwetend.

Gewoon iets als pepsi cola dat gemaakt is van baby nieren of zoiets. :9~
Vakman pur sang
pi_195098487
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Cool ga ook onzinverhaal bedenken en insturen, allemaal gekkies die daar snachts wakker van worden, zwetend.

Gewoon iets als pepsi cola dat gemaakt is van baby nieren of zoiets. :9~
Ik dacht dat dat gemalen babies was. :P
pi_195098515
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat gemalen babies was. :P
Oh het bestaat al. -O-
Vakman pur sang
pi_195098539
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Oh het bestaat al. -O-
Daar kwam hij serieus een paar dagen geleden mee, er zijn gemalen babies in verwerkt ofzo. :D
pi_195098566
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:13 schreef Orwell het volgende:
nu 2e kamer live:
Asher Pvda ziet die nieuwe wereld schijnbaar ook wel zitten..
prachtig pleidooi voor een brave new world.
:o
Nou, wat vertelt ie allemaal dan?
pi_195098648
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:23 schreef illusions het volgende:

[..]

Daar kwam hij serieus een paar dagen geleden mee, er zijn gemalen babies in verwerkt ofzo. :D
Sommige vaccins worden wel geproduceerd met of met gebruik van abortusmateriaal. Vrij goor maar dat wetende is het voor mij niet geheel onwaarschijnlijk dat dit inderdaad ook het geval kan zijn bij bepaalde toevoegingen in Pepsi dan wel in het chemische proces waarmee die rommel wordt gebrouwen.
  woensdag 16 september 2020 @ 21:28:59 #91
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_195098696
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:24 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Nou, wat vertelt ie allemaal dan?
hij schets een Orwelliaans 'paradijs' met gelijkheid, omkijken naar een ander, de tijd van de markt is voorbij,
de corona crisis (lees: maatregelen-crisis) schept ook mooie kansen, minder vliegen, minder markt, meer Solidariteit.

wolfs-plannen in Schaaps-woorden..
Huig
pi_195098769
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:26 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Sommige vaccins worden wel geproduceerd met of met gebruik van abortusmateriaal. Vrij goor maar dat wetende is het voor mij niet geheel onwaarschijnlijk dat dit inderdaad ook het geval kan zijn bij bepaalde toevoegingen in Pepsi dan wel in het chemische proces waarmee die rommel wordt gebrouwen.
Waarom zit er dan abortusmateriaal in vaccins en waarom zou dat dan in hemelsnaam in Pepsi ook zitten? :?
pi_195098874
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:28 schreef Orwell het volgende:

[..]

hij schets een Orwelliaans 'paradijs' met gelijkheid, omkijken naar een ander, de tijd van de markt is voorbij,
de corona crisis (lees: maatregelen-crisis) schept ook mooie kansen, minder vliegen, minder markt, meer Solidariteit.

wolfs-plannen in Schaaps-woorden..
Ik vind het een nogal onduidelijke tijd.
Heb onlangs deze Nederlandse uitleg van het fenomeen 'Nesara Gesara' gezien.
Ik zet hieronder wel het filmpje waarin je kunt zien hoe deze beste man uitlegt wat Nesara Gesara zoal inhoudt.
Wat mij opvalt aan deze omslag die moet gaan komen en die duidelijk tegen het globaliserende plan van een 'nieuwe wereld orde' aanschopt tegelijkertijd erg veel synoniemen lijkt te hebben met de 'duivelse plannen' van die zelfde Nieuwe Wereld Orde.


Ik zet er nog maar even plaatje bij om mijn boodschap iets beter te doen laten overkomen, hoewel het misschien een beetje crue overkomt in deze tijdsspanne die voor velen als nogal zorgwekkend overkomt.

pi_195099078
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom zit er dan abortusmateriaal in vaccins en waarom zou dat dan in hemelsnaam in Pepsi ook zitten? :?
https://www.nvkp.nl/veelg(...)e-cellen-in-vaccins/

''Bij vaccinproductie zijn verschillende cellijnen in gebruik. De oorsprong van een aantal van deze cellijnen is humaan foetaal weefsel. Het gaat om menselijk embryonaal weefsel, deels door abortus verkregen. Ondanks filtering van deze kweekbodem cellen kunnen onbedoeld residuen van menselijk DNA in het uiteindelijke vaccin terecht komen.''

Daartegenover staat een bericht van 't RIVM

''Nee, er zitten geen menselijke foetale cellen in het vaccin. Bij de productie van het vaccin wordt een continue cellijn gebruikt die oorspronkelijk eenmalig afkomstig is van een menselijke foetale cel. Een continue cellijn is een menselijke of dierlijke cel die oneindig wordt doorgekweekt en gebruikt om viruscellen op te laten groeien. Om vaccins tegen virussen te maken, zijn namelijk levende cellen nodig en door gebruik te maken van een continue cellijn zijn er niet steeds nieuwe menselijke of dierlijke cellen nodig.''

RIVM ontkent noch bevestigt. Beetje vreemd verhaal; ''er zitten geen menselijke foetale cellen in een vaccin maar er zit wel een menselijke foetale cel in 't vaccin''. Ook wanneer je begrijpt dat BigPharma zoals Lambiekje vaak benoemt een benaming is die natuurlijk ook voortkomt en boven komt drijven wanneer we het over de privatisering en commercialisering van de farmaceutische industrie hebben....

En waarom???
Nou, denk zelf dat materiaal van mens het best op mens 'plakt' om maar in normale verstaanbare taal te blijven spreken.
Als er allerlei stoffen van ijzer, ganzenveren of dominostenen aan een vaccin zouden zijn toegevoegd... Tjah, dat is niet bepaald 'mens eigen'...

En waarom het in Pepsi zou kunnen zitten?
Geen idee. Ben het nog nooit tegengekomen uiteraard.

Maar een eerste Google-hit:
https://www.rd.nl/vandaag(...)ge-bijsmaak-1.615013

laat volgens mij al wel een beetje zien hoe de biotechnologische industrie werkt en hoe dat tegen het zere been van bepaalde mensen kan stuiten.
Ik denk ook niet dat je jezelf meteen een fabriek voor de geest moet halen waar mensen worden gemalen maar zulke (lees: gehennik met foetussen, embryos, materialen daarvan afkomstig, placenta en abortusmateriaal en weet ik veel wat al niet meer) dingen gebeuren nou eenmaal wel in deze voor mijn verstand nogal uit de klauwen gelopen wereld.
Zo gaat dat in deze consumptiemaatschappij op een planeet met een hele bult mensen.
pi_195099306
Ik denk helemaal niet dat er iets vooropgezet is, dat kan ook nooit.
Er is gewoon wat er is.
Maar de wereld is in groepsdenken belandt, een soort paniekmodus.

Er is een heel vreemd iets, wat is bewezen dat het bestaat, een soort overkoepelde emotioneel welzijn.

Zeg je hebt 2 Eilanden met compleet afgezonderde groepen. Als in de ene groep wat gebeurt wordt hetzelfde gevoeld op het afgelegen eiland.

Nooit aangetoond hoe dit kan.
Zelfde als een schreeuwer op een groot plein, het hele plein met mensen kan in paniek raken.
Vakman pur sang
  woensdag 16 september 2020 @ 21:58:04 #96
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_195099402
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:36 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ik vind het een nogal onduidelijke tijd.
Heb onlangs deze Nederlandse uitleg van het fenomeen 'Nesara Gesara' gezien.
Ik zet hieronder wel het filmpje waarin je kunt zien hoe deze beste man uitlegt wat Nesara Gesara zoal inhoudt.
Wat mij opvalt aan deze omslag die moet gaan komen en die duidelijk tegen het globaliserende plan van een 'nieuwe wereld orde' aanschopt tegelijkertijd erg veel synoniemen lijkt te hebben met de 'duivelse plannen' van die zelfde Nieuwe Wereld Orde.


Ik zet er nog maar even plaatje bij om mijn boodschap iets beter te doen laten overkomen, hoewel het misschien een beetje crue overkomt in deze tijdsspanne die voor velen als nogal zorgwekkend overkomt.

[ afbeelding ]
Die Nesara verhalen gaan al heel lang mee..
beetje het basisloon ideaal..
Corona is/ wordt wellicht de genade klap voor de laatste bastille tegen die globale, ollengron-achtige nieuwe normaal
orde wereld-beschouwingen..
Huig
pi_195099560
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk helemaal niet dat er iets vooropgezet is, dat kan ook nooit.
Er is gewoon wat er is.
Maar de wereld is in groepsdenken belandt, een soort paniekmodus.

Er is een heel vreemd iets, wat is bewezen dat het bestaat, een soort overkoepelde emotioneel welzijn.

Zeg je hebt 2 Eilanden met compleet afgezonderde groepen. Als in de ene groep wat gebeurt wordt hetzelfde gevoeld op het afgelegen eiland.

Nooit aangetoond hoe dit kan.
Zelfde als een schreeuwer op een groot plein, het hele plein met mensen kan in paniek raken.
Waarnemingen van massahysterie door de geschiedenis heen zijn ook wel leuk om te lezen... Zijn erg vreemde dingen genoteerd vroeger. Hele steden die last leken te hebben van 'lachplagen'.
We waren er zelf niet bij en hoe dat soort oude waarnemingen precies zit weet ik zo ook niet maar ik geloof wel dat we in dit geval van het zogenaamde corona-virus we deze situatie best wel kunnen omschrijven als massa-hysterie.

Dat verhaal van de honderd apen die elkaar na-apen gaat volgens mij over apen ergens op een eiland die ooit zijn onderzocht.
Als er een bepaald aantal apen een zoete aardappel had gewassen in plaats van hem zo op te vreten ging er op een eiland een aantal kilometer verder een onzichtbaar lampje bij de apenkolonie daar branden en deden ze langzaamaan (of per direct) hetzelfde....

Dat zijn ook onderzoeken en theorieen die dan nóg eens worden onderzocht en dan is er altijd wel weer een ander die het weerlegt en zegt: ''is niet zo, kán niet, bestáát niet''

Nou het gaat er volgens mij ook niet zozeer om dat het bewezen kan worden maar dat het universum vol mysteries zit die het onderzoek waard zijn.
Als je in de spiegel kijkt zie je al een mysterie op zich. Althans dat gevoel heb ik soms wel.
pi_195099793
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:45 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

https://www.nvkp.nl/veelg(...)e-cellen-in-vaccins/

''Bij vaccinproductie zijn verschillende cellijnen in gebruik. De oorsprong van een aantal van deze cellijnen is humaan foetaal weefsel. Het gaat om menselijk embryonaal weefsel, deels door abortus verkregen. Ondanks filtering van deze kweekbodem cellen kunnen onbedoeld residuen van menselijk DNA in het uiteindelijke vaccin terecht komen.''

Daartegenover staat een bericht van 't RIVM

''Nee, er zitten geen menselijke foetale cellen in het vaccin. Bij de productie van het vaccin wordt een continue cellijn gebruikt die oorspronkelijk eenmalig afkomstig is van een menselijke foetale cel. Een continue cellijn is een menselijke of dierlijke cel die oneindig wordt doorgekweekt en gebruikt om viruscellen op te laten groeien. Om vaccins tegen virussen te maken, zijn namelijk levende cellen nodig en door gebruik te maken van een continue cellijn zijn er niet steeds nieuwe menselijke of dierlijke cellen nodig.''

RIVM ontkent noch bevestigt. Beetje vreemd verhaal; ''er zitten geen menselijke foetale cellen in een vaccin maar er zit wel een menselijke foetale cel in 't vaccin''. Ook wanneer je begrijpt dat BigPharma zoals Lambiekje vaak benoemt een benaming is die natuurlijk ook voortkomt en boven komt drijven wanneer we het over de privatisering en commercialisering van de farmaceutische industrie hebben....

En waarom???
Nou, denk zelf dat materiaal van mens het best op mens 'plakt' om maar in normale verstaanbare taal te blijven spreken.
Als er allerlei stoffen van ijzer, ganzenveren of dominostenen aan een vaccin zouden zijn toegevoegd... Tjah, dat is niet bepaald 'mens eigen'...

En waarom het in Pepsi zou kunnen zitten?
Geen idee. Ben het nog nooit tegengekomen uiteraard.

Maar een eerste Google-hit:
https://www.rd.nl/vandaag(...)ge-bijsmaak-1.615013

laat volgens mij al wel een beetje zien hoe de biotechnologische industrie werkt en hoe dat tegen het zere been van bepaalde mensen kan stuiten.
Ik denk ook niet dat je jezelf meteen een fabriek voor de geest moet halen waar mensen worden gemalen maar zulke (lees: gehennik met foetussen, embryos, materialen daarvan afkomstig, placenta en abortusmateriaal en weet ik veel wat al niet meer) dingen gebeuren nou eenmaal wel in deze voor mijn verstand nogal uit de klauwen gelopen wereld.
Zo gaat dat in deze consumptiemaatschappij op een planeet met een hele bult mensen.
Duidelijke uitleg, thanks. Inderdaad wel wat anders dan dat er babies door Pepsi worden gemalen.
pi_195099821
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:58 schreef Orwell het volgende:

[..]

Die Nesara verhalen gaan al heel lang mee..
beetje het basisloon ideaal..
Corona is/ wordt wellicht de genade klap voor de laatste bastille tegen die globale, ollengron-achtige nieuwe normaal
orde wereld-beschouwingen..
Laten we het hopen (denk dat we over dezelfde beschouwingen spreken)
De toekomst is nog in't ongewisse. En dat is wel fijn momenteel imo.
pi_195100044
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk helemaal niet dat er iets vooropgezet is, dat kan ook nooit.
Er is gewoon wat er is.
Maar de wereld is in groepsdenken belandt, een soort paniekmodus.

Eens, maar dan ben je een normie en een schaap. :P
  woensdag 16 september 2020 @ 22:27:45 #101
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195100326
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk helemaal niet dat er iets vooropgezet is, dat kan ook nooit.
Iets meer onderzoek en je komt erop terug

quote:
Er is gewoon wat er is.
Maar de wereld is in groepsdenken belandt, een soort paniekmodus.

Er is een heel vreemd iets, wat is bewezen dat het bestaat, een soort overkoepelde emotioneel welzijn.

Zeg je hebt 2 Eilanden met compleet afgezonderde groepen. Als in de ene groep wat gebeurt wordt hetzelfde gevoeld op het afgelegen eiland.

Nooit aangetoond hoe dit kan.
Zelfde als een schreeuwer op een groot plein, het hele plein met mensen kan in paniek raken.
100th monkey effect
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195100395
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Iets meer onderzoek en je komt erop terug
[..]

Vage websites lezen en alles kritiekloos geloven wat er staat is geen "onderzoek doen", dat is goedgelovig zijn.
  woensdag 16 september 2020 @ 22:32:18 #103
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195100459
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Eens, maar dan ben je een normie en een schaap. :P
Nee gewoon achterlijk
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195100480
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee gewoon achterlijk
De ironie van deze comment. :D
  donderdag 17 september 2020 @ 00:09:30 #105
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195102238
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 17:24 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat.

Als de klant niet ernstig genoeg zijn, dan zijn het inderdaad "onnodige medicijnen".

Als je met rode ogen loopt, je neus de hele dag loopt en je om het hutje moet niezen dan wil je wel snel aan de antihistamine. Het is ook niet heel spannend spul, het zegt tegen je afweer "negeer die stuifmeel dan, swa".
Ben geen expert maar.. ehhh werkt een mondkapje op in de zomer niet tegen hooi koorts?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195102470
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 00:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ben geen expert maar.. ehhh werkt een mondkapje op in de zomer niet tegen hooi koorts?
Ik hou het wel bij loratadine, ofwel C22H23ClN2O2.

https://www.hartvannederland.nl/nieuws/2020/mondkapje-tegen-hooikoorts/
  donderdag 17 september 2020 @ 07:34:38 #107
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195103640
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 22:32 schreef illusions het volgende:

[..]

De ironie van deze comment. :D
Precies je weet niet half hoe simpel je bent
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195104048
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk helemaal niet dat er iets vooropgezet is, dat kan ook nooit.
Er is gewoon wat er is.
Maar de wereld is in groepsdenken belandt, een soort paniekmodus.
Exact. Het is geen vooropgezet plan, maar wat je nu ziet is de combinatie van paniek, onkunde en opportunisme. En nu vooral dat laatste.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195104060
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 17:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

nja, ik las dat je er behoorlijk veel last van hebt..
als dat het tegen gaat.. is toch prima?
Ik vind het niet zo erg hoor om wat te niezen en hoesten. Maar goed, ik ben dan ook niet iemand die om ieder wissewasje een paracetamol of ibuprofen erin gooit.

[ Bericht 8% gewijzigd door De_Onnoembare op 17-09-2020 08:41:54 ]
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 17 september 2020 @ 09:00:53 #110
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195104359
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:34 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo erg hoor om wat te niezen en hoesten. Maar goed, ik ben dan ook niet iemand die om ieder wissewasje een paracetamol of ibuprofen erin gooit.
in tegenstelling tot 9 a 10 miljoen chronische medicatieslikkers in Nederland.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 17 september 2020 @ 09:01:28 #111
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195104369
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:32 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Exact. Het is geen vooropgezet plan, maar wat je nu ziet is de combinatie van paniek, onkunde en opportunisme. En nu vooral dat laatste.
Wat is geen vooropgezet plan?! Corona... come on!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195104482
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 09:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

in tegenstelling tot 9 a 10 miljoen chronische medicatieslikkers in Nederland.
Dat is waar. Belachelijk veel mensen slikken troep die symptomen aanpakt ipv naar de oorzaken te kijken.

Van die 140 kg wegende gasten van 40 die suikerziekte-medicijnen nemen ipv te kappen iedere dag 5.000 calorieën naar binnen te proppen :')

Of 'ADHD'ers die ipv accepteren dat ze druk zijn en dat afreageren middels fysieke activiteit zich hun hele leven laten verdoven met troep zodat ze lekker de hele dag op kantoor kunnen vergaderen :')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 17 september 2020 @ 09:39:09 #113
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195104987
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 09:10 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dat is waar. Belachelijk veel mensen slikken troep die symptomen aanpakt ipv naar de oorzaken te kijken.

Van die 140 kg wegende gasten van 40 die suikerziekte-medicijnen nemen ipv te kappen iedere dag 5.000 calorieën naar binnen te proppen :')

Of 'ADHD'ers die ipv accepteren dat ze druk zijn en dat afreageren middels fysieke activiteit zich hun hele leven laten verdoven met troep zodat ze lekker de hele dag op kantoor kunnen vergaderen :')
ADHDers energie moet gekanaliseerd worden ... ,maak er een Tom Dumoulin van.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195105043
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 09:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ADHDers energie moet gekanaliseerd worden ... ,maak er een Tom Dumoulin van.
Dat weet ik, ik ben er zelf 1.

En veel fysieke activiteit is hetgeen wat helpt: Actiesporten/werken met je handen/klussen etc

Niet de boel middels chemische troep onderdrukken om je in een keurslijf te passen waar je niet inpast.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 17 september 2020 @ 09:53:41 #115
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195105249
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 09:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

in tegenstelling tot 9 a 10 miljoen chronische medicatieslikkers in Nederland.
Ben ik met je eens, alleen al die mensen die uppers en downers slikken om het leven aan te kunnen, adhd'tjes en autisme is booming die daarom hun halve leven van kinds af aan aan de pillen hangen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195105383
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 09:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, alleen al die mensen die uppers en downers slikken om het leven aan te kunnen, adhd'tjes en autisme is booming die daarom hun halve leven van kinds af aan aan de pillen hangen.
Exact. Veel van die mensen accepteren gewoon bepaalde facetten van hun leven/karakter niet en proberen zich met alle macht voor te doen als iemand anders/dingen te doen die ze helemaal niet kunnen/willen?

En ja dan trekken ze dat niet meer en gaan ze aan de pillen want boehoe dokter ik trek m'n werk niet want ik vind het helemaal niet leuk om hele dagen op kantoor te hangen en al dat gezeik van managers te moeten kanaliseren etc
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195106446
Bij een bekende van mij die op een kritiek beroep in Delft werkt wordt het scenario van een Lock Down van de stad Delft besproken als een mogelijkheid. 8)7
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 17 september 2020 @ 11:32:49 #118
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195106808
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 11:09 schreef De_Onnoembare het volgende:
Bij een bekende van mij die op een kritiek beroep in Delft werkt wordt het scenario van een Lock Down van de stad Delft besproken als een mogelijkheid. 8)7
Beetje goochelen met cijfers en ze kunnen elke stad dichtgooien. Nu zit het virus ook in het rioolwater. De virusdeeltjes zijn al in de ontlasting te zien voordat iemand zelf in de gaten heeft dat hij ziek is. Door monsters te nemen kunnen wetenschappers zien op welke plekken veel mensen besmet zijn met het corona-virus. :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195107089
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 11:09 schreef De_Onnoembare het volgende:
Bij een bekende van mij die op een kritiek beroep in Delft werkt wordt het scenario van een Lock Down van de stad Delft besproken als een mogelijkheid. 8)7
Het lijkt me efficiënter om dat per regio / stad te doen dan een heel land.
Sowieso is dat voor hooguit 3 tot 6 weken, is ook niet zo'n groot probleem.

En een lockdown heb je natuurlijk in meerdere gradaties. Die in Nederland mocht amper de term "lockdown light" dragen.

Ben wel benieuwd of en hoe vaak we dat scenario gaan zien.
  donderdag 17 september 2020 @ 11:54:12 #120
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195107231
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 11:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Beetje goochelen met cijfers en ze kunnen elke stad dichtgooien. Nu zit het virus ook in het rioolwater. De virusdeeltjes zijn al in de ontlasting te zien voordat iemand zelf in de gaten heeft dat hij ziek is. Door monsters te nemen kunnen wetenschappers zien op welke plekken veel mensen besmet zijn met het corona-virus. :{
Het is heel normaal dat steeds meer mensen een coronavirus in zich hebben, maar steeds minder mensen zullen symptomen ervan hebben. Een virus muteert zich in een steeds mildere vorm om zich aan te passen aan zijn leefomgeving. Bijna iedere inwoner van India zal positief getest worden op Tuberculose, maar er is bijna niemand die er de symptomen van heeft.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195107360
quote:
11s.gif Op donderdag 17 september 2020 11:54 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Het is heel normaal dat steeds meer mensen een coronavirus in zich hebben, maar steeds minder mensen zullen symptomen ervan hebben. Een virus muteert zich in een steeds mildere vorm om zich aan te passen aan zijn leefomgeving. Bijna iedere inwoner van India zal positief getest worden op Tuberculose, maar er is bijna niemand die er de symptomen van heeft.
Klein detail: TBC wordt veroorzaakt door een bacterie, niet een virus.

Hoe het zit met positief testen in India durf ik niet te zeggen, dan zou je ook echt actief moeten gaan testen.
pi_195107543
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:03 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Klein detail: TBC wordt veroorzaakt door een bacterie, niet een virus.

Daar gaat het toch niet om?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195107847
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:16 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om?
Hij heeft het over het muteren van een virus en noemt TBC als voorbeeld.
Lijkt me heel relevant om dan er op te wijzen dat TBC door een bacterie wordt veroorzaakt.
pi_195108484
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:33 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Hij heeft het over het muteren van een virus en noemt TBC als voorbeeld.
Lijkt me heel relevant om dan er op te wijzen dat TBC door een bacterie wordt veroorzaakt.
Ook bacteriën muteren.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 17 september 2020 @ 13:16:41 #125
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195108682
Testlijnmedewerkers kunnen bij persoonsgegevens, ook als dat niet mag

De persoonlijke gegevens van iedereen die een coronatest laat uitvoeren zijn toegankelijk voor honderden medewerkers van de coronatestlijn die daar niet bij zouden mogen voor hun werk. Dat blijkt uit een rondgang van Nieuwsuur onder (ex-)medewerkers van de coronatestlijn.

Als mensen - die bijvoorbeeld lang wachten op hun uitslag - naar de coronatestlijn bellen, moeten medewerkers zeggen dat zij geen inzicht hebben in de resultaten, ook al hebben ze dat dus wel. Nieuwsuur heeft contact gehad met mensen die de uitslag op deze manier toch hebben gekregen. De GGD bevestigt dat dit is voorgekomen.

De medewerkers worden door de mensen die ze aan de telefoon hebben vaak aangezien voor GGD'ers, maar zijn eigenlijk uitzendkrachten die via uitzendbureaus Olympia en YoungCapital bij callcenterbedrijf Teleperformance zijn geplaatst.


:N
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 17 september 2020 @ 13:18:43 #126
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195108718
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 09:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, alleen al die mensen die uppers en downers slikken om het leven aan te kunnen, adhd'tjes en autisme is booming die daarom hun halve leven van kinds af aan aan de pillen hangen.
Dat heeft niks met medicatie te maken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195108723
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 13:08 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ook bacteriën muteren.
Uiteraard, daar ging het ook niet om.

Overigens zie je dat TBC ook vrij regelmatig terugkomt als "onbehandelbaar" als het niet reageert op bestaande antibiotica. Die strijd zal nog wel even blijven bestaan.
pi_195108804
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 13:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat heeft niks met medicatie te maken.
Klopt, Asperger, ADHD, ADD, ODD, PDD-NOS zie je vooral meer omdat de diagnose vroeger niet bestond. Dan was je gewoon hyper, niet sociaal, kluizenaar, ongeconcentreerd, etc.

En het is een misverstand dat bij al die diagnoses medicijnen om de hoek komen kijken, vaak is het vooral (met begeleiding) leren omgaan met je tekortkomingen. ADHD (ritalin / concerta) lijkt me daar wel een uitzondering op, overigens.
  donderdag 17 september 2020 @ 13:30:55 #129
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195108957
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 13:22 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Klopt, Asperger, ADHD, ADD, ODD, PDD-NOS zie je vooral meer omdat de diagnose vroeger niet bestond. Dan was je gewoon hyper, niet sociaal, kluizenaar, ongeconcentreerd, etc.

En het is een misverstand dat bij al die diagnoses medicijnen om de hoek komen kijken, vaak is het vooral (met begeleiding) leren omgaan met je tekortkomingen. ADHD (ritalin / concerta) lijkt me daar wel een uitzondering op, overigens.
Kijk dat is pietje, en die heeft gewoon weer veel te veel suiker gegeten. :+
althans zo ging dat onder kindertjes onderling!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 17 september 2020 @ 13:33:17 #130
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195108990
quote:
11s.gif Op donderdag 17 september 2020 11:54 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Het is heel normaal dat steeds meer mensen een coronavirus in zich hebben, maar steeds minder mensen zullen symptomen ervan hebben. Een virus muteert zich in een steeds mildere vorm om zich aan te passen aan zijn leefomgeving. Bijna iedere inwoner van India zal positief getest worden op Tuberculose, maar er is bijna niemand die er de symptomen van heeft.
Mensen in India hebben wellicht een betere weerstand door de Ganges, leven met wat mindere hygiëne in onze ogen en het volop gekruide eten. Daarom worden veel westerlingen ziek als ze in India zijn. Je moet ze zien lopen daar met hun desinfectie gels als ze wat in handen hebben gehad.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195109069
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 13:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mensen in India hebben wellicht een betere weerstand door de Ganges, leven met wat mindere hygiëne in onze ogen en het volop gekruide eten. Daarom worden veel westerlingen ziek als ze in India zijn. Je moet ze zien lopen daar met hun desinfectie gels als ze wat in handen hebben gehad.
Zou jij nooit doen natuurlijk :)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 17 september 2020 @ 13:47:10 #132
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195109165
Nope ik was gewoon mijn handen, ben niet zo van de desinfecterende gels en die bekende delhi belly ook geen last van gehad. Lekker street food daar :9
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 17 september 2020 @ 14:12:10 #133
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195109557
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 13:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mensen in India hebben wellicht een betere weerstand door VOOR de Ganges, leven met wat mindere hygiëne in onze ogen en het volop gekruide eten. Daarom worden veel westerlingen ziek als ze in India zijn. Je moet ze zien lopen daar met hun desinfectie gels als ze wat in handen hebben gehad.
Ik stel voor dat je hier dan maar paar keer op en neer in de waterzuivering paar baantjes gaat trekken.. is gezond.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 13:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Nope ik was gewoon mijn handen, ben niet zo van de desinfecterende gels en die bekende delhi belly ook geen last van gehad. Lekker street food daar :9
is ook overkil vind ik, tenzij je bij voorbeeld in de voedsel en waren industrie werkt misschien, maar dan heb je eerder handschoenen aan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195110067
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 13:22 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Klopt, Asperger, ADHD, ADD, ODD, PDD-NOS zie je vooral meer omdat de diagnose vroeger niet bestond. Dan was je gewoon hyper, niet sociaal, kluizenaar, ongeconcentreerd, etc.

En het is een misverstand dat bij al die diagnoses medicijnen om de hoek komen kijken, vaak is het vooral (met begeleiding) leren omgaan met je tekortkomingen. ADHD (ritalin / concerta) lijkt me daar wel een uitzondering op, overigens.
Ik kan je in ieder geval uit eigen ervaring vertellen dat bij ADHD heel, heel erg dringend gepushed wordt om medicatie te nemen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 17 september 2020 @ 14:50:24 #135
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195110181
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 13:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat heeft niks met medicatie te maken.
het heeft louter met medicatie en vaccins te maken ... al was het dat moeders aan de medicatie tijdens de zwangerschap.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195110189
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 13:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Testlijnmedewerkers kunnen bij persoonsgegevens, ook als dat niet mag

De persoonlijke gegevens van iedereen die een coronatest laat uitvoeren zijn toegankelijk voor honderden medewerkers van de coronatestlijn die daar niet bij zouden mogen voor hun werk. Dat blijkt uit een rondgang van Nieuwsuur onder (ex-)medewerkers van de coronatestlijn.

Als mensen - die bijvoorbeeld lang wachten op hun uitslag - naar de coronatestlijn bellen, moeten medewerkers zeggen dat zij geen inzicht hebben in de resultaten, ook al hebben ze dat dus wel. Nieuwsuur heeft contact gehad met mensen die de uitslag op deze manier toch hebben gekregen. De GGD bevestigt dat dit is voorgekomen.

De medewerkers worden door de mensen die ze aan de telefoon hebben vaak aangezien voor GGD'ers, maar zijn eigenlijk uitzendkrachten die via uitzendbureaus Olympia en YoungCapital bij callcenterbedrijf Teleperformance zijn geplaatst.


:N
Goh.... verbazingwekkend weer.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 17 september 2020 @ 14:51:40 #137
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195110200
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 14:43 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik kan je in ieder geval uit eigen ervaring vertellen dat bij ADHD heel, heel erg dringend gepushed wordt om medicatie te nemen.
... terwijl het geintroduceerd is door vaccins.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 17 september 2020 @ 14:56:13 #138
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195110267
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 14:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het heeft louter met medicatie en vaccins te maken ... al was het dat moeders aan de medicatie tijdens de zwangerschap.
Witte onderbroeken veroorzaken kanker. Bewijs maar eens dat dat niet is.

Immers: een groot aantal van de kankerpatienten had een witte onderbroek aan toen ze de diagnose kregen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195110304
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 14:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

... terwijl het geintroduceerd is door vaccins.
Onzin, ADHD, Asperger, PDD-NOS etc bestaan al zo lang als dat de mens bestaat.

Het is alleen dat we in de moderne wetenschap verder zijn in het stellen van diagnoses, ipv "wat een druk kind" of "Jantje komt nooit van zolder af".

ADHD, Asperger en klassiek autisme komen overigens in de "bible belts" waar niet of minder vaak gevaccineerd wordt, net zo vaak voor als daarbuiten.
  donderdag 17 september 2020 @ 15:00:09 #140
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195110332
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 14:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Witte onderbroeken veroorzaken kanker. Bewijs maar eens dat dat niet is.

Immers: een groot aantal van de kankerpatienten had een witte onderbroek aan toen ze de diagnose kregen.
Nee de arts had een witte jas aan. Dan heb je kanker.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195110340
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 15:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee de arts had een witte jas aan. Dan heb je kanker.
Volgens mij heb ik je eens zien beweren dat kanker niet bestaat, dus weet niet waarom je je er zo druk om maakt.

Maar begrijp ik nu goed dat jij nooit kanker zal krijgen omdat je geen medische zorg accepteert?
pi_195110522
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 14:58 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Onzin, ADHD, Asperger, PDD-NOS etc bestaan al zo lang als dat de mens bestaat.

Het is alleen dat we in de moderne wetenschap verder zijn in het stellen van diagnoses, ipv "wat een druk kind" of "Jantje komt nooit van zolder af".

Je kan gerust stellen dat er overgediagnosticeerd wordt. Labeltjes plakken.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 17 september 2020 @ 15:16:28 #143
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195110572
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 14:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het heeft louter met medicatie en vaccins te maken ... al was het dat moeders aan de medicatie tijdens de zwangerschap.
Laat eens een gedegen analyse zien waarmee je die claim van gewicht voorziet.
Huilen dan.
pi_195112488
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 15:13 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Je kan gerust stellen dat er overgediagnosticeerd wordt. Labeltjes plakken.
Met het diagnose stellen is volgens mij niets mis. Het is alleen wat je er vervolgens mee doet.
Extra aandacht op school, huiswerkbegeleiding, hulp bij sociale vaardigheden, etc kan je op latere leeftijd helpen.
Medicijnen zullen niet altijd nuttig zijn, zoals je zegt: sporten, hobby's, etc. kunnen ook helpen. Kijken naar je voedselpatroon heeft soms ook effect. Niemand is hetzelfde.

In mijn familie van moeders kant komt zeer veel hoogfunctionerend autisme / asperger voor. M'n opa was (en 2 van zijn zoons zijn) ook asperger kan je nu rustig stellen achteraf, niet dat er in die tijd aan diagnose werd gedaan.

Is het voor mij een probleem? Nee. Ik heb er zelf geen last van, barst altijd van de bezigheden en hobby's (ieder kwartaal wel een nieuwe hobby) dus het label asperger stoort me niet. Hooguit ben ik voor anderen soms wat irritant :+ Jou ervaren hebbende vermoed ik dat je er ook wel wat van kan af-en-toe :D

[ Bericht 14% gewijzigd door TheFreshPrince op 17-09-2020 17:07:23 ]
pi_195112943
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 17:01 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Met het diagnose stellen is volgens mij niets mis. Het is alleen wat je er vervolgens mee doet.
Extra aandacht op school, huiswerkbegeleiding, hulp bij sociale vaardigheden, etc kan je op latere leeftijd helpen.
Medicijnen zullen niet altijd nuttig zijn, zoals je zegt: sporten, hobby's, etc. kunnen ook helpen. Kijken naar je voedselpatroon heeft soms ook effect. Niemand is hetzelfde.

In mijn familie van moeders kant komt zeer veel hoogfunctionerend autisme / asperger voor. M'n opa was (en 2 van zijn zoons zijn) ook asperger kan je nu rustig stellen achteraf, niet dat er in die tijd aan diagnose werd gedaan.

Is het voor mij een probleem? Nee. Ik heb er zelf geen last van, barst altijd van de bezigheden en hobby's (ieder kwartaal wel een nieuwe hobby) dus het label asperger stoort me niet. Hooguit ben ik voor anderen soms wat irritant :+ Jou ervaren hebbende vermoed ik dat je er ook wel wat van kan af-en-toe :D
Is je opa er slechter van geworden dat men dat toen niet wist?

Volgens mij zagen ze je toen gewoon als den henigen slimn keerl.
Vakman pur sang
  donderdag 17 september 2020 @ 17:47:24 #146
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195113370
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2020 15:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Laat eens een gedegen analyse zien waarmee je die claim van gewicht voorziet.
Doe zelf onderzoek naar de CDC autisme fraude
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 17 september 2020 @ 18:07:23 #147
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195113694
Jij poneert een opmerkelijke stelling, en dan moet ik op zoek naar de onderbouwing daarvan?

Omgekeerde wereld 8)7 .
Huilen dan.
  donderdag 17 september 2020 @ 18:19:44 #148
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195113892
quote:
7s.gif Op donderdag 17 september 2020 18:07 schreef Isdatzo het volgende:
Jij poneert een opmerkelijke stelling, en dan moet ik op zoek naar de onderbouwing daarvan?

Omgekeerde wereld 8)7 .
Is helemaal geen opmerkelijke stelling.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 17 september 2020 @ 18:23:20 #149
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195113952
Dat is het wel. En als het dat niet is, dan moet het voor jou vrij eenvoudig zijn om te laten zien dat hij ergens op slaat.
Huilen dan.
  donderdag 17 september 2020 @ 18:23:36 #150
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195113958
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 18:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Is helemaal geen opmerkelijke stelling.
Dan moet het ook niet zo moeilijk zijn deze te bewijzen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 17 september 2020 @ 18:27:10 #151
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195114016
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 18:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dan moet het ook niet zo moeilijk zijn deze te bewijzen.
Och mister peerreview is er ook nog
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195114132
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 17:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Doe zelf onderzoek naar de CDC autisme fraude
Een Wordpress blog zonder bronvermeldingen en een vaag verhaal is geen "onderzoek".
Mogelijk denk je daar zelf anders over, gezien de vele "onderzoeken" die je hier plaatst...
pi_195114194
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 15:13 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Je kan gerust stellen dat er overgediagnosticeerd wordt. Labeltjes plakken.
Daar komt langzaam aan wel een kentering in. Het is dat de verzekeraars graag een diagnose wil hebben. Aan de ander kant was ik blij toen ik het label dwangstoornis kreeg.. Veel dingen vielen toen op hun plek ;-)

quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 20:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Denken dat artsen en bigpharma het beste met je voor hebben. Dat is debiel
Dus omdat een paar artsen foute shit hebben gedaan, betekend niet dat de hele sector gelijk rot is.. Zelfde geld voor BigPharma.

Zo kan je elke sector wel rot noemen..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  donderdag 17 september 2020 @ 18:49:23 #154
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195114373
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 18:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Och mister peerreview is er ook nog
Joh, kom je daar nu pas achter? Maar goed, kan je dat bewijzen dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_195114386
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 18:39 schreef MatthijsDJ het volgende:

Dus omdat een paar artsen foute shit hebben gedaan, betekend niet dat de hele sector gelijk rot is.. Zelfde geld voor BigPharma.

Zo kan je elke sector wel rot noemen..
Iedere student die opgeleid wordt tot verpleegkundige, arts, fysiotherapeut, chirurg, tandarts of wat dan ook is kwaadaardig, nee, zelfs duivels vanaf het moment dat ze in het BIG-register staan.

Wist je dat niet? Vanaf dat moment neem je afscheid van je normen, waarden, idealisme en integriteit en heb je vanaf dat moment als doel om zoveel mogelijk mensen ziek te maken.

Zo moet het zijn, want Lambiekje zegt het.
  donderdag 17 september 2020 @ 19:07:57 #156
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195114668
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 18:39 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Daar komt langzaam aan wel een kentering in. Het is dat de verzekeraars graag een diagnose wil hebben. Aan de ander kant was ik blij toen ik het label dwangstoornis kreeg.. Veel dingen vielen toen op hun plek ;-)
[..]

Dus omdat een paar artsen foute shit hebben gedaan, betekend niet dat de hele sector gelijk rot is.. Zelfde geld voor BigPharma.

Zo kan je elke sector wel rot noemen..
dat is ook zo. En dat komt omdat op elke van disciplines hoogste stoel een pizzagate pedofiel zit
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 17 september 2020 @ 19:09:05 #157
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195114685
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 18:49 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Iedere student die opgeleid wordt tot verpleegkundige, arts, fysiotherapeut, chirurg, tandarts of wat dan ook is kwaadaardig, nee, zelfs duivels vanaf het moment dat ze in het BIG-register staan.

Wist je dat niet? Vanaf dat moment neem je afscheid van je normen, waarden, idealisme en integriteit en heb je vanaf dat moment als doel om zoveel mogelijk mensen ziek te maken.

Zo moet het zijn, want Lambiekje zegt het.
Wat verwoord je het goed
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195114688
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 18:36 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Een Wordpress blog zonder bronvermeldingen en een vaag verhaal is geen "onderzoek".
Mogelijk denk je daar zelf anders over, gezien de vele "onderzoeken" die je hier plaatst...
Maareh hoe verklaar jij het collectieve irrationele van de corona maatregelen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195115134
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maareh hoe verklaar jij het collectieve irrationele van de corona maatregelen?
Is dat een vraag of een antwoord? Het vraagteken doet een "vraag" vermoeden, de suggestieve inhoud een "antwoord".

Met irrationeel lijk je de suggestie te wekken dat er geen logische redeneringen achter de maatregelen zitten.
Maar is dat zo?

Ik vind de maatregelen op zich prima, ze lijken ook effectief.
Kan het beter? Altijd.
pi_195115163


HAHAHAHA
  donderdag 17 september 2020 @ 19:35:58 #161
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195115201
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:32 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Is dat een vraag of een antwoord? Het vraagteken doet een "vraag" vermoeden, de suggestieve inhoud een "antwoord".

Met irrationeel lijk je de suggestie te wekken dat er geen logische redeneringen achter de maatregelen zitten.
Maar is dat zo?

Ik vind de maatregelen op zich prima, ze lijken ook effectief.
Kan het beter? Altijd.
effectief?! Voel eens aan je hoofd.


Het is totaal geschift. Mens onterend. En gezondheid ondermijnend.

Het is alles behalve effectief.

Of ben jij Hugo
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 17 september 2020 @ 19:37:28 #162
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195115231
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:34 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]

HAHAHAHA
Duidelijk een killer virus... Of gaat het om iets anders. Zie Melbourne
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195115245
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:34 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]

HAHAHAHA
Zoals je ziet, de maatregelen zijn best effectief, het aantal opnames blijft laag.

Het aantal besmettingen loopt wel weer op, dat is wel zorgwekkend.
  donderdag 17 september 2020 @ 19:39:47 #164
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195115283
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:37 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Zoals je ziet, de maatregelen zijn best effectief, het aantal opnames blijft laag.

Het aantal besmettingen loopt wel weer op, dat is wel zorgwekkend.
Jezus man. Naprater. Wat een dombo ben je
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 17 september 2020 @ 19:40:03 #165
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195115292
twitter
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195115296
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

effectief?! Voel eens aan je hoofd.

Het is totaal geschift. Mens onterend. En gezondheid ondermijnend.

Het is alles behalve effectief.

Of ben jij Hugo
Thuis werken, afstand houden, handen ontsmetten, mondkapjes in ruimten waar je onvoldoende afstand kan houden, het zijn allemaal deelmaatregelen die samen heel effectief zijn bij het voorkomen van de verspreiding van virussen.
  Moderator donderdag 17 september 2020 @ 19:40:39 #167
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195115305
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat verwoord je het goed
En ook nog eens alle wetenschappers, politici, politie in een complot in vrijwel alle landen ter wereld? Moet vast vermoeiend zijn als je denkt dat de hele wereld tegen je is.
pi_195115313
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Jezus man. Naprater. Wat een dombo ben je
Als ad hominem je enige argument zijn.
pi_195115380
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:40 schreef Momo het volgende:

[..]

En ook nog eens alle wetenschappers, politici, politie in een complot in vrijwel alle landen ter wereld? Moet vast vermoeiend zijn als je denkt dat de hele wereld tegen je is.
Ik ga maar niet vragen wat hij van het ESF vindt :+
  donderdag 17 september 2020 @ 19:44:29 #170
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195115394
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:40 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Thuis werken, afstand houden, handen ontsmetten, mondkapjes in ruimten waar je onvoldoende afstand kan houden, het zijn allemaal deelmaatregelen die samen heel effectief zijn bij het voorkomen van de verspreiding van virussen.
1. Dat is niet wetenschappelijk.

2. Virussen bestaan niet.

3. Wat er wel is is volstrekt niet besmettelijk.

Het is allen, wat jij noemt, immuun ondermijnend. En dus contra productief
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 17 september 2020 @ 19:45:25 #171
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195115410
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:40 schreef Momo het volgende:

[..]

En ook nog eens alle wetenschappers, politici, politie in een complot in vrijwel alle landen ter wereld? Moet vast vermoeiend zijn als je denkt dat de hele wereld tegen je is.
Nee speciek mij. Mensheid in z'n algemeenheid.

De goodguys worden tegen gewerkt. Integriteit is taboe en ongewenst.

Kleur je buiten de dictoriale lijntjes als wetenschapper is het exit of dood
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195115460
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

1. Dat is niet wetenschappelijk.
De wetenschap heeft de afgelopen decennia, sinds de ontdekking van virussen en bacteriën juist heel veel wetenschappelijke kennis opgedaan over het (voorkomen) van de verspreiding van virussen en bacteriën.

quote:
2. Virussen bestaan niet.
Virussen zijn prima zichtbaar te maken.
Virussen ontkennen is net zoiets als de zon of de maan ontkennen met als argument "ik zie ze niet, dus ze bestaan niet".

Met een goede (elektronen) microscoop kan je virussen zichtbaar maken en met je eigen ogen bekijken.

quote:
3. Wat er wel is is volstrekt niet besmettelijk.

Het is allen, wat jij noemt, immuun ondermijnend. En dus contra productief
Dat is jouw ongefundeerde mening, vermoedelijk begin je zo meteen weer over exosomen en spuitgasten.
pi_195115476
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee speciek mij. Mensheid in z'n algemeenheid.

De goodguys worden tegen gewerkt. Integriteit is taboe en ongewenst.

Kleur je buiten de dictoriale lijntjes als wetenschapper is het exit of dood
Je leeft toch nog? Of wil je zeggen dat je dood bent?
  donderdag 17 september 2020 @ 19:52:50 #174
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195115585
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

1. Dat is niet wetenschappelijk.

2. Virussen bestaan niet.

3. Wat er wel is is volstrekt niet besmettelijk.

Het is allen, wat jij noemt, immuun ondermijnend. En dus contra productief
Juist, en als je in het dagelijkse leven om je heen kijkt zie je dat de meeste mensen al lang geen afstand meer van elkaar houden. Maakt dus geen reet uit al die debiele en tegenstrijdige maatregelen.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195115627
quote:
11s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:52 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Juist, en als je in het dagelijkse leven om je heen kijkt zie je dat de meeste mensen al lang geen afstand meer van elkaar houden. Maakt dus geen reet uit al die debiele en tegenstrijdige maatregelen.
Dat zou het aantal oplopende besmettingen prima verklaren.
Overigens wordt hier in de regio nog netjes afstand gehouden, winkelkarretjes ontsmet, etc.
pi_195115647
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:32 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Is dat een vraag of een antwoord? Het vraagteken doet een "vraag" vermoeden, de suggestieve inhoud een "antwoord".

Met irrationeel lijk je de suggestie te wekken dat er geen logische redeneringen achter de maatregelen zitten.
Maar is dat zo?

Ik vind de maatregelen op zich prima, ze lijken ook effectief.
Kan het beter? Altijd.
De logica ontgaat mij inderdaad compleet, en dan ook echt echt echt volledig.

IC van de overbelasting redden is prima maar dit virus is maar een fractie dodelijker dan de griep, daarnaast een duidelijke risicogroep (ook weer hetzelfde als bij de griep) het is prima mogelijk om die groep selectief te beschermen en daarbij de IC niet te overbelasten. Atleast, daar lijkt het dik op. Maar vanwege conservatief corona denken nemen we een totale destructie van de economie op de koop toe. Met indirect veel meer verloren levensjaren dan de maatregelen aan corona levensjaren sparen.

Er zit geen rationaliteit in. 0.0

Het aantal dissidenten dat zich probeert uit te spreken en gehoord poogt te worden is toch veel te hoog voor globaal uniform doemdenken mbt dit virus? Kom nou.

Met de Spaanse griep deden we ook niet zo gek. Maar we vinden de wereld weer een tandje extra maakbaar ofzo en de dood weer een tandje erger of iets. Als je 80 ben loop je risico om te sterven aan ziektes, altijd zo geweest, zal altijd zo blijven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 17 september 2020 @ 19:59:28 #177
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195115732
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:55 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat zou het aantal oplopende besmettingen prima verklaren.
Onzin, een virus (Exosoom) is niet besmettelijk.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195115736
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

De logica ontgaat mij inderdaad compleet, en dan ook echt echt echt volledig.

IC van de overbelasting redden is prima maar dit virus is maar een fractie dodelijker dan de griep, daarnaast een duidelijke risicogroep (ook weer hetzelfde als bij de griep) het is prima mogelijk om die groep selectief te beschermen en daarbij de IC niet te overbelasten. Atleast, daar lijkt het dik op. Maar vanwege conservatief corona denken nemen we een totale destructie van de economie op de koop toe. Met indirect veel meer verloren levensjaren dan de maatregelen aan corona levensjaren sparen.

Er zit geen rationaliteit in. 0.0

Het aantal dissidenten dat zich probeert uit te spreken en gehoord poogt te worden is toch veel te hoog voor globaal uniform doemdenken mbt dit virus? Kom nou.

Met de Spaanse griep deden we ook niet zo gek. Maar we vinden de wereld weer een tandje extra maakbaar ofzo en de dood weer een tandje erger of iets. Als je 80 ben loop je risico om te sterven aan ziektes, altijd zo geweest, zal altijd zo blijven.
Op zich kan je daar natuurlijk een andere mening over hebben.
Maar het is niet BNW zoals je er naar kijkt.
pi_195115748
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:37 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Zoals je ziet, de maatregelen zijn best effectief, het aantal opnames blijft laag.

Het aantal besmettingen loopt wel weer op, dat is wel zorgwekkend.
Dat zal het wel zijn ja!!

Hahahaha
pi_195115761
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:37 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Zoals je ziet, de maatregelen zijn best effectief, het aantal opnames blijft laag.

Het aantal besmettingen loopt wel weer op, dat is wel zorgwekkend.
Zorgwekkend? Je had ook slapeloze nachten in 2018? Man, de wereld is zo eng. Je moet blij zijn dat al die nare informatie jou al die jaren bespaart is gebleven!

Je weet dat ik je prima hoog heb zitten maar je moet echt even de kosten en het kwalitatieve geredde levensjaren uit gaan rekenen per maatregel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195115782
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:59 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Op zich kan je daar natuurlijk een andere mening over hebben.
Maar het is niet BNW zoals je er naar kijkt.
Het is juist wel BNW, dikke voedselbodem zelfs, als je geen logische verklaring kan vinden probeer je andere verklaringen te vinden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195115791
quote:
11s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:59 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Onzin, een virus (Exosoom) is niet besmettelijk.
Onzin, je verwart 2 verschillende dingen.
pi_195115826
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 20:00 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dat zal het wel zijn ja!!

Hahahaha
Goed onderbouwd.
pi_195115846
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 20:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je weet dat ik je prima hoog heb zitten maar je moet echt even de kosten en het kwalitatieve geredde levensjaren uit gaan rekenen per maatregel.
Even los van alle discussie: wat is een mensenleven waard in Euro's?
pi_195115899
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 20:04 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Even los van alle discussie: wat is een mensenleven waard in Euro's?
Men rekent per QALY vaak met 50 a 80.000
En dat zachte gezever dat een mensenleven geen prijskaartje heeft moet men over ophouden. Het is namelijk een economische wet dat als je levens selectief gaat zitten redden, je met meer middelen minder levens zal kunnen redden. Cq dan heb je gewoon bloed aan je handen. Maar dat is allemaal weer te abstract voor de politiek.

Ik kom er met de jaren achter wat je leert bij de studie economie en dat is rationeel nadenken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195115971
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 20:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Men rekent per QALY vaak met 50 a 80.000
En dat zachte gezever dat een mensenleven geen prijskaartje heeft moet men over ophouden. Het is namelijk een economische wet dat als je levens selectief gaat zitten redden, je met meer middelen minder levens zal kunnen redden. Cq dan heb je gewoon bloed aan je handen. Maar dat is allemaal weer te abstract voor de politiek.

Ik kom er met de jaren achter wat je leert bij de studie economie en dat is rationeel nadenken.
Het is heel rationeel om iemand die 67 geworden is, net met pensioen is en de diagnose kanker krijgt niet meer te behandelen. Economisch levert die persoon toch niets meer op.

Het is ook heel rationeel om iemand die vanaf z'n 30e al een bijstandsuitkering heeft en een defecte hartklep heeft niet te opereren. Economisch levert die persoon toch niets meer op.

Het is ook heel rationeel om iemand die 3x in de gevangenis heeft gezeten wegens diefstal en inbraak op z'n 38e niet meer te voorzien van een pacemaker. Economisch levert die persoon toch niets mee rop.

Het woord "rationeel" zegt me niet zoveel. Als je altijd "rationeel" zou handelen, zou je juist bloed aan je handen hebben.
pi_195116118
Ik bedenk me net ineens dat Lambiekje verplicht een zorgverzekering heeft terwijl hij er nooit gebruik van zal maken.
Dat is pas zonde van het geld ;(

Tip: zoek de goedkoopste zorgaanbieder en zet je eigen risico op ¤800.
Scheelt toch weer wat knaken.
pi_195116427
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 20:03 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Goed onderbouwd.
Geef op joh , wie probeer je nog te overtuigen
  donderdag 17 september 2020 @ 20:51:08 #189
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195116701
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

De logica ontgaat mij inderdaad compleet, en dan ook echt echt echt volledig.

IC van de overbelasting redden is prima maar dit virus is maar een fractie dodelijker dan de griep,
nee drastisch minder dodelijk
quote:
daarnaast een duidelijke risicogroep (ook weer hetzelfde als bij de griep) het is prima mogelijk om die groep selectief te beschermen en daarbij de IC niet te overbelasten.
ook dat is een media stelling. Onderbelast was globaal gezien
quote:
Atleast, daar lijkt het dik op. Maar vanwege conservatief corona denken nemen we een totale destructie van de economie op de koop toe. Met indirect veel meer verloren levensjaren dan de maatregelen aan corona levensjaren sparen.

Er zit geen rationaliteit in. 0.0

Het aantal dissidenten dat zich probeert uit te spreken en gehoord poogt te worden is toch veel te hoog voor globaal uniform doemdenken mbt dit virus? Kom nou.

Met de Spaanse griep deden we ook niet zo gek. Maar we vinden de wereld weer een tandje extra maakbaar ofzo en de dood weer een tandje erger of iets. Als je 80 ben loop je risico om te sterven aan ziektes, altijd zo geweest, zal altijd zo blijven.
... En dus heeft alles een andere rede.

Neem Australië. Het gaat om absolute dictatuur. Daar proeftuin, dan wordt wereldwijd ingezet.

Dissidenten gehandicapten moet permanent in isolatie.

Och wat lijkt de wereld op 1938
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 17 september 2020 @ 20:51:35 #190
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195116706
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 20:04 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Even los van alle discussie: wat is een mensenleven waard in Euro's?
Om en nabij 50k
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 17 september 2020 @ 20:53:54 #191
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195116747
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 20:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik bedenk me net ineens dat Lambiekje verplicht een zorgverzekering heeft terwijl hij er nooit gebruik van zal maken.
Dat is pas zonde van het geld ;(

Tip: zoek de goedkoopste zorgaanbieder en zet je eigen risico op ¤800.
Scheelt toch weer wat knaken.
De verplichting is dan dus ook een misdaad
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 17 september 2020 @ 20:59:39 #192
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195116855
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 20:11 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het is heel rationeel om iemand die 67 geworden is, net met pensioen is en de diagnose kanker krijgt niet meer te behandelen. Economisch levert die persoon toch niets meer op.

Het is ook heel rationeel om iemand die vanaf z'n 30e al een bijstandsuitkering heeft en een defecte hartklep heeft niet te opereren. Economisch levert die persoon toch niets meer op.

Het is ook heel rationeel om iemand die 3x in de gevangenis heeft gezeten wegens diefstal en inbraak op z'n 38e niet meer te voorzien van een pacemaker. Economisch levert die persoon toch niets mee rop.

Het woord "rationeel" zegt me niet zoveel. Als je altijd "rationeel" zou handelen, zou je juist bloed aan je handen hebben.
3 strikes out
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 17 september 2020 @ 21:01:18 #193
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195116890
People who refuse to self-isolate could be detained under proposed Victorian law

https://www.theage.com.au(...)20200914-p55vm0.html

Tskk
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195117303
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 21:01 schreef Lambiekje het volgende:
People who refuse to self-isolate could be detained under proposed Victorian law

https://www.theage.com.au(...)20200914-p55vm0.html

Tskk
Het is wat. Ongelofelijk dat hier aan mee wordt gewerkt.

[ Bericht 2% gewijzigd door HetDonkertAan op 17-09-2020 21:30:32 ]
  Moderator donderdag 17 september 2020 @ 21:28:59 #195
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195117408
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 20:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De verplichting is dan dus ook een misdaad
Stel je zou bijvoorbeeld vallen en je been breken zou je geen hulp zoeken?
pi_195117814
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 21:01 schreef Lambiekje het volgende:
People who refuse to self-isolate could be detained under proposed Victorian law

https://www.theage.com.au(...)20200914-p55vm0.html

Tskk
Het is ook dom om niet in zelf quarantaine te gaan als je positief getest bent.
Het is maar voor 2 of 3 weekjes, lijkt me heel normaal om dat uit je zelf al te doen.
pi_195118102
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 21:48 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het is ook dom om niet in zelf quarantaine te gaan als je positief getest bent.
Het is maar voor 2 of 3 weekjes, lijkt me heel normaal om dat uit je zelf al te doen.
Het is dom wanneer je denkt dat het slim is om precies datgene te doen wat als slim wordt bevonden.
pi_195118131
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 21:59 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Het is dom wanneer je denkt dat het slim is om precies datgene te doen wat als slim wordt bevonden.
Dit klinkt ongetwijfeld heel slim in de brugklas.
Conscience do cost.
pi_195118175
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 22:00 schreef ems. het volgende:

[..]

Dit klinkt ongetwijfeld heel slim in de brugklas.
Kan maar zo.
  donderdag 17 september 2020 @ 22:28:23 #200
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195118872
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 22:00 schreef ems. het volgende:

[..]

Dit klinkt ongetwijfeld heel slim in de brugklas.
Kreeg gister nog een meme doorgestuurd van zoontje van

quote:
Zeer belangrijk schoolregels

1 niet door de gang rennen, glijden is veel leuker.
2 niet op de tafels tekenen, watervaste stift werkt beter.
3 scheld niet je leraar uit, de directeur is gevaarlijker.
4 praat niet door de les, schreeuwen heeft meer effect.
5 geen kauwgom eten in de klas, chips kraakt harder.
6 rij niet met je fiets over het schoolplein, met een scooter gaat harder.
7 kom niet te laat, je kan beter niet komen.
8 schrijf geen huiswerk over, laat iemand anders het doen.
9 verbrand niet je rapport, steek gewoon de school in de fik.
10 steel geen pennen, pak gewoon de hele etui.

Stuur dit door naar al je contacten 😀
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 17 september 2020 @ 22:33:57 #201
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195119014
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 20:02 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Onzin, je verwart 2 verschillende dingen.
Nee medici en wetenschap verwart het expres
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 17 september 2020 @ 22:39:52 #202
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195119185
quote:
Bij een Nederlandse rechter kun je dat vergeten. In de eerste plaats is hij of zij benoemd door de organisator van de “Coronacrisis”. In de tweede plaats wordt een rechter ALTIJD teruggefloten mocht hij het in zijn of haar hoofd halen de burger in het gelijk te stellen. In de derde plaats is de rechter niet bevoegd aangekaarte misstanden aan de Grondwet te toetsen, dat is bij wet verboden. Kortom: de rechter vonnist ALTIJD ten faveure van zijn broodheer, de Staat der Nederlanden. Een belangrijke oorzaak is, dat een staatsburger het Gerechtshof altijd als SCHULDENAAR binnentreedt. Onderdanig en onderhorig, zoals het een knecht in de Middeleeuwen betaamt. Een rechter wordt betaald door de Staat, zweert trouw aan een ongekozen staatshoofd, trekt zich niets van de Grondwet aan en is dus inherent aan goed functioneren tot op het bot corrupt.
https://debataafschecoura(...)en-de-burgerrechten/
Wat. Misstand kan/mag niet getoetst worden aan grondwet?

Rechters zijn corrupte krompraters
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 17 september 2020 @ 22:42:37 #203
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195119268
https://www.niburu.co/bui(...)leven-nazipraktijken

Yeah, nazi Duitsland is weer in opkomst. Aufmachen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 18 september 2020 @ 00:10:02 #204
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195120777
quote:
11s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:59 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Onzin, een virus (Exosoom) is niet besmettelijk.
Zou je het dan aandurven om je met een dosis hiv te laten injecteren?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 18 september 2020 @ 01:14:25 #205
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195121165
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 00:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zou je het dan aandurven om je met een dosis hiv te laten injecteren?
Dus je geeft toe dat je alleen een virus kan krijgen via injectie? ^O^
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 18 september 2020 @ 02:02:03 #206
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195121266
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 september 2020 01:14 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat je alleen een virus kan krijgen via injectie? ^O^
Nee? :? Hoe kom je daar nou weer bij?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_195121509
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 20:11 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het is heel rationeel om iemand die 67 geworden is, net met pensioen is en de diagnose kanker krijgt niet meer te behandelen. Economisch levert die persoon toch niets meer op.

Het is ook heel rationeel om iemand die vanaf z'n 30e al een bijstandsuitkering heeft en een defecte hartklep heeft niet te opereren. Economisch levert die persoon toch niets meer op.

Het is ook heel rationeel om iemand die 3x in de gevangenis heeft gezeten wegens diefstal en inbraak op z'n 38e niet meer te voorzien van een pacemaker. Economisch levert die persoon toch niets mee rop.

Het woord "rationeel" zegt me niet zoveel. Als je altijd "rationeel" zou handelen, zou je juist bloed aan je handen hebben.
Als dit je doelstelling is in het leven dan is dat de rationele oplossing, maar praat geen poep door dit type ideeën gelijk te stellen aan wat rationeel is.

Rationeel is met beperkte middelen zoveel mogelijk mensen redden, wat je ook gewoon in mijn vorige post hebt kunnen lezen.

Daarvoor moet er een cap op de kosten zitten per kwalitatief gered levensjaar. Anders red je iemand tegen 500.000 maar een ander niet tegen 200.000.

Het hele feit dat ik dit moet uitleggen bevestigd mijn punt dat de hele ratio bij het grofvuil staat. Wake up.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195121520
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 00:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zou je het dan aandurven om je met een dosis hiv te laten injecteren?
:D

Net als die flapdrol die een "corona party" ging bijwonen en vervolgens het loodje legde. :')
pi_195121525
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 21:48 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het is ook dom om niet in zelf quarantaine te gaan als je positief getest bent.
Het is maar voor 2 of 3 weekjes, lijkt me heel normaal om dat uit je zelf al te doen.
Positieve test krijg je in een 3 maanden interval ofzo wanneer je in aanraking bent gekomen met het virus, zonder symptomen zul je nauwelijks besmettelijk zijn. Daarnaast is die 3 weken uit de lucht gegrepen, jij vindt het normaal om drastisch vrijheid in te perken in een niet crisis situatie met maatregelen waarvan niet eens duidelijk is dat het wel zin heeft?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 18 september 2020 @ 07:20:22 #210
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195122134
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 02:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee? :? Hoe kom je daar nou weer bij?
Waarom dragen mensen die het HIV virus hebben eigenlijk niet een mondkapje?
Netjes pikkie ontsmetten voor en na de seks, probleem opgelost.

[ Bericht 0% gewijzigd door Izzy73 op 18-09-2020 07:42:59 ]
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 18 september 2020 @ 07:21:04 #211
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195122138

Whahaha. Dat dus. Gedragswijziging
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 18 september 2020 @ 07:23:09 #212
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195122149
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 04:56 schreef illusions het volgende:

[..]

:D

Net als die flapdrol die een "corona party" ging bijwonen en vervolgens het loodje legde. :')
Die mongool had vast lsd geslikt of andere troep. Aan corona kan NIET
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 18 september 2020 @ 07:30:44 #213
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195122183
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 september 2020 07:20 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Waarom dragen mensen die het Aids virus hebben eigenlijk niet een mondkapje?
Netjes pikkie ontsmetten voor en na de seks, probleem opgelost.
Aids is een container ziekte.

Heb je een aandoening die onder die contrainer valt maar zonder hiv dan wordt je enigzins adequaat behandelt. Is dat stupid nepvirus hiv erbij betrokken dan opeens gelt alleen nog maar slopende rotzooi medicatie. Totaal niet toegepast op de aandoening
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195122746
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 07:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die mongool had vast lsd geslikt of andere troep. Aan corona kan NIET
"Slik" je lsd ja?

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 18-09-2020 08:59:45 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 18 september 2020 @ 08:58:10 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195122873
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 september 2020 01:14 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat je alleen een virus kan krijgen via injectie? ^O^
|:( OMFB!!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 18 september 2020 @ 08:59:42 #216
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195122894
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 07:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Aids is een container ziekte.

Heb je een aandoening die onder die contrainer valt maar zonder hiv dan wordt je enigzins adequaat behandelt. Is dat stupid nepvirus hiv erbij betrokken dan opeens gelt alleen nog maar slopende rotzooi medicatie. Totaal niet toegepast op de aandoening
... Farrokh Bulsara leeft dus nog :o
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 18 september 2020 @ 09:00:43 #217
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195122905
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 september 2020 07:20 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Waarom dragen mensen die het HIV virus hebben eigenlijk niet een mondkapje?
Netjes pikkie ontsmetten voor en na de seks, probleem opgelost.
Zo werkt dat niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 18 september 2020 @ 09:07:47 #218
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195123026
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 22:39 schreef Lambiekje het volgende:
Rechters zijn corrupte krompraters
Onzin natuurlijk. Eerder zou de corruptie groter worden zonder rechters natuurlijk. Want zonder rechters en een rechterlijke macht kan iedereen maar doen wat hij of zij wil. En ben je als burger kansloos tegen een machtige overheid.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 18 september 2020 @ 09:09:30 #219
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195123049
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 september 2020 07:20 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Waarom dragen mensen die het HIV virus hebben eigenlijk niet een mondkapje?
Omdat dit niet nodig is. Want dit virus verspreid zich niet via de lucht. Je moet meer aan een condoom denken bijvoorbeeld.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_195123056
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 september 2020 07:20 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Waarom dragen mensen die het HIV virus hebben eigenlijk niet een mondkapje?
Netjes pikkie ontsmetten voor en na de seks, probleem opgelost.
Omdat HIV niet overdraagbaar is via speeksel. Ze doen om hun lul wel een kapje, dat heet een condoom.

Wat gemist op school jongen? :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 07:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die mongool had vast lsd geslikt of andere troep. Aan corona kan NIET
Tuurlijk.

Zou jij een injectie HIV nemen om je punt te bewijzen?
pi_195123076
Het nut van condooms uitleggen aan virus-ontkenners. :')

Wat gebeurt er toch met de mensheid?
  vrijdag 18 september 2020 @ 09:12:36 #222
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195123086
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:11 schreef illusions het volgende:
Het nut van condooms uitleggen aan virus-ontkenners. :')

Wat gebeurt er toch met de mensheid?
Misinformatie en slecht onderwijs vermoed ik?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 18 september 2020 @ 09:12:43 #223
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195123087
Godsamme wat een seniele opmerkingen weer.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195123106
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:12 schreef Izzy73 het volgende:
Godsamme wat een seniele opmerkingen weer.
:D

Jij was degene die zich afvroeg waarom HIV-patienten geen mondkapje gebruiken en je noemt anderen seniel?
  vrijdag 18 september 2020 @ 09:14:20 #225
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195123118
Yep, jullie snappen er geen reet van.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195123132
Jij wel natuurlijk, even je piemel ontsmetten voor en na een neukbeurt met een HIV patiënt en je bent immuun!

Christus te paard. :')
  vrijdag 18 september 2020 @ 09:17:59 #227
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195123194
Een virus is niet overdraagbaar via speeksel, dus ontsmetten van piemel, handjes en mondkapjes is allemaal BS.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 18 september 2020 @ 09:19:12 #228
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195123222
Ik stel vragen en jullie draaien het om, alsof ik denk dat het zo werkt.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195123224
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:17 schreef Izzy73 het volgende:
Een virus is niet overdraagbaar via speeksel, dus ontsmetten van piemel, handjes en mondkapjes is allemaal BS.
Een virus is wel overdraagbaar via speeksel.

HIV niet, dat wordt vaak overgedragen door onbeschermde seks. Een mondkapje bij de seks gaat je dan niet helpen nee.
pi_195123233
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:19 schreef Izzy73 het volgende:
Ik stel vragen en jullie draaien het om, alsof ik denk dat het zo werkt.
Het zijn achterlijke vragen die een kind van 4 nog kan beantwoorden.
pi_195123235
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:17 schreef Izzy73 het volgende:
Een virus is niet overdraagbaar via speeksel, dus ontsmetten van piemel, handjes en mondkapjes is allemaal BS.
WAT
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 18 september 2020 @ 09:20:34 #232
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195123246
Allemaal onbewezen onzin op basis van de onbewezen germ theorie.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 18 september 2020 @ 09:21:39 #233
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195123266
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Het zijn achterlijke vragen die een kind van 4 nog kan beantwoorden.
Daarom hebben jullie er dus zo'n moeite mee.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195123279
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:20 schreef Izzy73 het volgende:
Allemaal onbewezen onzin op basis van de onbewezen germ theorie.
Durf jij een HIV-patiënt te neuken dan?

Denk je overigens dat virussen helemaal niet bestaan, of enkel injecteerbaar zijn? Indien het eerste, zou je een injectie HIV-geïnfecteerd bloed durven nemen om je punt te bewijzen?
  vrijdag 18 september 2020 @ 09:24:06 #235
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195123301
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 september 2020 07:20 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Waarom dragen mensen die het HIV virus hebben eigenlijk niet een mondkapje?
Netjes pikkie ontsmetten voor en na de seks, probleem opgelost.
Wat maakt het uit? Een virus is volgens jou toch niet besmettelijk. Dus zou je die prik nemen om je punt te maken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 18 september 2020 @ 09:24:41 #236
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195123308
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Durf jij een HIV-patiënt te neuken dan?

Denk je overigens dat virussen helemaal niet bestaan, of enkel injecteerbaar zijn? Indien het eerste, zou je een injectie HIV-geïnfecteerd bloed durven nemen om je punt te bewijzen?
Ik heb geen behoefte aan seks met mannen en ook niet aan bloed van iemand anders.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195123309
Dit komt nooit meer goed. :N
pi_195123323
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:24 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik heb geen behoefte aan seks met mannen en ook niet aan bloed van iemand anders.
Want alleen mannen hebben HIV?

Wie heeft het over seks met mannen?

Gast, denk eens na man. :')
pi_195123333
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:24 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik heb geen behoefte aan seks met mannen en ook niet aan bloed van iemand anders.
Andersom geldt waarschijnlijk precies hetzelfde.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 18 september 2020 @ 09:25:59 #240
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195123334
Wat een onzin vragen weer, allemaal afleiding.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195123347
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:24 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat maakt het uit? Een virus is volgens jou toch niet besmettelijk. Dus zou je die prik nemen om je punt te maken?
Hij heeft geen behoefte aan andermans bloed. :')

Prachtig ontwijkend antwoord weer, man man man.
pi_195123365
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:25 schreef Izzy73 het volgende:
Wat een onzin vragen weer, allemaal afleiding.
Wat lul je nou slap? Het is een hele valide vraag, en jij ketst 'm af door te zeggen dat je niet met mannen wilt neuken. _O-

Vrouwen hebben geen HIV ofzo?

Je bent heel slecht in het verdedigen van je punt, verder als "jullie snappen het niet" en "het is onzin" kom je niet.
  vrijdag 18 september 2020 @ 09:27:45 #243
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195123370
Ga je maar eens verdiepen in de terrain theorie van Beauchamp.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195123374
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:27 schreef Izzy73 het volgende:
Ga je maar eens verdiepen in de terrain theorie van Beauchamp.
Ga je maar eens beseffen dat je een debiel bent die denkt dat HIV alleen bij mannen voorkomt. :')
  vrijdag 18 september 2020 @ 09:29:08 #245
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195123395
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Ga je maar eens beseffen dat je een debiel bent die denkt dat HIV alleen bij mannen voorkomt. :')
Gaat ie weer lopen schelden zielig mannetje.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195123409
Leg uit dan, met je Beauchamp. Interessant woordjes in de rondte gooien kan iedereen, je argument kracht bijzetten kan je niet. Verwacht antwoord: ik doe lekker helemaal niks. 8)7
pi_195123425
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:14 schreef Izzy73 het volgende:
Yep, jullie snappen er geen reet van.
Jij wel?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  vrijdag 18 september 2020 @ 09:30:55 #248
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195123436
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:25 schreef Izzy73 het volgende:
Wat een onzin vragen weer, allemaal afleiding.
Lijkt me behoorlijk relevant als je stelt dat een virus niet besmettelijk is...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 18 september 2020 @ 09:57:38 #249
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195123795
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 08:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

... Farrokh Bulsara leeft dus nog :o
Door dat virologen een nepvirus verzinnen maakt nog niet dat iemand niet ziek kan worden. Net als met een hoax of staged-event, daar kunnen ook gewoon (gepland) slachtoffers vallen.

Freddie was een fantastisch muzikant.. maar zijn sex-escapades en drugsgebruik was niet bijster handig.
Dat ie aids gelabeld kreeg kwam ie in een carousel trecht van medische nonsens.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 18 september 2020 @ 09:58:52 #250
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195123814
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:19 schreef illusions het volgende:

[..]

Een virus is wel overdraagbaar via speeksel.

HIV niet, dat wordt vaak overgedragen door onbeschermde seks. Een mondkapje bij de seks gaat je dan niet helpen nee.
Daar is dan een beflap voor
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 18 september 2020 @ 10:01:30 #251
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195123845
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:24 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat maakt het uit? Een virus is volgens jou toch niet besmettelijk. Dus zou je die prik nemen om je punt te maken?
in een vaccin zit wel even iets meer dan zn exosoom-activator.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195123870
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 09:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Daar is dan een beflap voor
Om veilig te neuken?

Gelukkig kunnen we er vrij zeker van zijn dat het BNW clubje zich niet zal reprocuderen met al die rare opvattingen over seks.
  vrijdag 18 september 2020 @ 10:33:52 #253
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195124296
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 10:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Om veilig te neuken?

Gelukkig kunnen we er vrij zeker van zijn dat het BNW clubje zich niet zal reprocuderen met al die rare opvattingen over seks.
Beffen valt toch onder de noemer seks ... seks is niet alleen coïtus
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 18 september 2020 @ 10:35:11 #254
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195124317
twitter

Zie gewoon lege teststraten op hele normale christelijke tijden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195124338
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 10:35 schreef Lambiekje het volgende:
[ twitter ]
Zie gewoon lege teststraten op hele normale christelijke tijden.
Je hebt de vorige discussie en uitleg over lege teststraten compleet gemist of je negeert 'm gewoon? :')
pi_195124381
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 10:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Je hebt de vorige discussie en uitleg over lege teststraten compleet gemist of je negeert 'm gewoon? :')
Waarschijnlijk negeren, past niet in zijn theorieën
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_195124873
quote:
Wow echt wereldnieuws... Verkiezingen komen er zeker aan.
pi_195124949
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:12 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Wow echt wereldnieuws... Verkiezingen komen er zeker aan.
Hoezo wereldnieuws, wat lul je? Maargoed, tijdens verkiezingen is het nog achterlijker om dat soort uitspraken te doen, lees je dan even in ofzo, hij is POTUS for fuck's sake. Het is gewoon een dementerende debiel die stomme dingen zegt, als je het dan over herd immunity gaat hebben, gebruik dan tenminste het correcte woord. :')
pi_195125018
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Hoezo wereldnieuws, wat lul je? Maargoed, tijdens verkiezingen is het nog achterlijker om dat soort uitspraken te doen, lees je dan even in ofzo, hij is POTUS for fuck's sake. Het is gewoon een dementerende debiel die stomme dingen zegt, als je het dan over herd immunity gaat hebben, gebruik dan tenminste het correcte woord. :')
Haha, ja tuurlijk. Als jij constant aan het woord bent, dan maak jij zeker ook geen 'slip of the tongue' uitspraken. Persoonlijk vind ik dit een stuk vermakelijker:

en hoe de media daarop reageert:

Wat triest is, is dat de account inmiddels suspended is. Je mag werkelijk niks meer op dat platform. Dat lijkt mij meer nieuwswaardig dan een simpele uitspraak.
  vrijdag 18 september 2020 @ 11:22:50 #261
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195125033
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 10:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

in een vaccin zit wel even iets meer dan zn exosoom-activator.
Dit gaat niet om vaccins.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_195125051
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:21 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Haha, ja tuurlijk. Als jij constant aan het woord bent, dan maak jij zeker ook geen 'slip of the tongue' uitspraken. Persoonlijk vind ik dit een stuk vermakelijker:

en hoe de media daarop reageert:

Wat triest is, is dat de account inmiddels suspended is. Je mag werkelijk niks meer op dat platform. Dat lijkt mij meer nieuwswaardig dan een simpele uitspraak.
Slip of the tongue. :') Hij zegt het echt gewoon 3 keer ofzo, blijft maar uitglijen denk? :D

De gast zegt letterlijk zoveel idiote dingen dat het een uitzondering is als hij eens iets normaals zegt.

En maar die randdebiel blijven verdedigen. Dat Biden ook een debieltje is, maakt Trump niet minder debiel.
pi_195125077
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:24 schreef illusions het volgende:

[..]

Slip of the tongue. :') Hij zegt het echt gewoon 3 keer ofzo, blijft maar uitglijen denk? :D

De gast zegt letterlijk zoveel idiote dingen dat het een uitzondering is als hij eens iets normaals zegt.

En maar die randdebiel blijven verdedigen. Dat Biden ook een debieltje is, maakt Trump niet minder debiel.
Ik verdedig niemand. Ik zeg alleen dat het triest is als je dit nieuwswaardig vind.
pi_195125099
Triest om het opmerkelijk te vinden dat de president van één van de machtigste landen ter wereld niet eens snapt wat herd immunity betekent.

Right. :') :') :')
pi_195125121
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:26 schreef illusions het volgende:
Triest om het opmerkelijk te vinden dat de president van één van de machtigste landen ter wereld niet eens snapt wat herd immunity betekent.

Right. :') :') :')
Als je dat denkt, dan ben je wel vrij simpel. Ik kom soms ook niet op bepaalde woorden. Maargoed dat is kennelijk niet toegestaan als je president bent. Zal leuk gaan worden als Biden president wordt. Ben benieuwd of diezelfde media dan ook gaat rapporteren.
pi_195125142
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:28 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Als je dat denkt, dan ben je wel vrij simpel. Ik kom soms ook niet op bepaalde woorden. Maargoed dat is kennelijk niet toegestaan als je president bent. Zal leuk gaan worden als Biden president wordt. Ben benieuwd of diezelfde media dan ook gaat rapporteren.
Tuurlijk, hij kwam er even niet op. Hij dacht ook even dat het slim was om desinfectant te injecteren, bleek te drinken en een lamp in je reet te stoppen, maar hier kwam hij even niet op het woord. Tig keer. Hebben ze jou laten vallen vroeger?
pi_195125189
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Tuurlijk, hij kwam er even niet op. Hij dacht ook even dat het slim was om desinfectant te injecteren, bleek te drinken en een lamp in je reet te stoppen, maar hier kwam hij even niet op het woord. Tig keer. Hebben ze jou laten vallen vroeger?
Ik ben zelf niet voor Trump, hoewel Hillary dramatisch was geweest, dus zal het ook niet voor hem opnemen. Wat wel duidelijk is, is dat de media een bepaalde mening heeft over Trump en dat ze er alles aan doen om hem in een kwaad daglicht te zetten. Als je dat niet ziet, dan ben je blind. Dit is dan ook niet nieuwswaardig.
pi_195125354
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:32 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik ben zelf niet voor Trump, hoewel Hillary dramatisch was geweest, dus zal het ook niet voor hem opnemen. Wat wel duidelijk is, is dat de media een bepaalde mening heeft over Trump en dat ze er alles aan doen om hem in een kwaad daglicht te zetten. Als je dat niet ziet, dan ben je blind. Dit is dan ook niet nieuwswaardig.
Dus? Ik kan heel goed m'n eigen mening vormen, dit zijn dingen die hij zelf heeft gezegd. Niets is verdraaid.

Non-argument dus weer.
  vrijdag 18 september 2020 @ 11:42:41 #269
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195125374
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Hoezo wereldnieuws, wat lul je? Maargoed, tijdens verkiezingen is het nog achterlijker om dat soort uitspraken te doen, lees je dan even in ofzo, hij is POTUS for fuck's sake. Het is gewoon een dementerende debiel die stomme dingen zegt, als je het dan over herd immunity gaat hebben, gebruik dan tenminste het correcte woord. :')
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-54144651

hij is op dreef dit zijn hij de 15e
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 18 september 2020 @ 11:46:08 #270
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195125464
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:32 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik ben zelf niet voor Trump, hoewel Hillary dramatisch was geweest, dus zal het ook niet voor hem opnemen. Wat wel duidelijk is, is dat de media een bepaalde mening heeft over Trump en dat ze er alles aan doen om hem in een kwaad daglicht te zetten. Als je dat niet ziet, dan ben je blind. Dit is dan ook niet nieuwswaardig.
Nee niet de media, hij zegt dit zelf op twitter, en interviews en ga maar even door.
De media zend het alleen uit, hij is de gene die dingen er zelf allemaal gewoon maar even uit flapt zonder goed over na te denken.

Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195125528
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:41 schreef illusions het volgende:
Ik kan heel goed m'n eigen mening vormen
Daar heb je de MSM voor nodig.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:41 schreef illusions het volgende:
Niets is verdraaid.
Daar ben je me kwijt. Ik heb genoeg dingen gezien die verdraait zijn door de media.
pi_195125534
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee niet de media, hij zegt dit zelf op twitter, en interviews en ga maar even door.
De media zend het alleen uit, hij is de gene die dingen er zelf allemaal gewoon maar even uit flapt zonder goed over na te denken.

[ afbeelding ]
Zeker de Russia Collusion gemist?
  vrijdag 18 september 2020 @ 11:50:03 #273
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195125556
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:32 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik ben zelf niet voor Trump, hoewel Hillary dramatisch was geweest, dus zal het ook niet voor hem opnemen. Wat wel duidelijk is, is dat de media een bepaalde mening heeft over Trump en dat ze er alles aan doen om hem in een kwaad daglicht te zetten. Als je dat niet ziet, dan ben je blind. Dit is dan ook niet nieuwswaardig.
De msm is buiten zinnen sinds hij president is _O- Ook die zullen voor hun misdaden moeten boeten .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195125591
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:50 schreef Summers het volgende:

[..]

De msm is buiten zinnen sinds hij president is _O- Ook die zullen voor hun misdaden moeten boeten .
Welke misdaden?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 18 september 2020 @ 11:52:31 #275
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195125594
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:49 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Zeker de Russia Collusion gemist?
Het is altijd hetzelfde liedje bij mensen die de msm nog voor waarheid aannemen , ze zijn jarenlang geindoctrineerd met een boodschap en ze ademen, schijten ,verdedigen en leven die boodschap alsof het de waarheid is .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195125608
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:48 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Daar heb je de MSM voor nodig.
[..]

Daar ben je me kwijt. Ik heb genoeg dingen gezien die verdraait zijn door de media.
Dat heeft niets met MSM te maken. Als je een video van de man ziet, zie je hem daarop zijn monddiarree spuwen. Welk medium het op de zien is, is compleet irrelevant. Natuurlijk kun je dingen anders voordoen als je kleine stukjes eruit knipt, maar daar gaat het hier niet over. Snap je dat echt niet?
pi_195125624
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is altijd hetzelfde liedje bij mensen die de msm nog voor waarheid aannemen , ze zijn jarenlang geindoctrineerd met een boodschap en ze ademen, schijten ,verdedigen en leven die boodschap alsof het de waarheid is .
Wat ben jij toch 'n rare. :P
pi_195125659
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is altijd hetzelfde liedje bij mensen die de msm nog voor waarheid aannemen , ze zijn jarenlang geindoctrineerd met een boodschap en ze ademen, schijten ,verdedigen en leven die boodschap alsof het de waarheid is .
Ik vond deze wel grappig. De fake nieuws speelt al een tijdje:
En het orgineel:
  vrijdag 18 september 2020 @ 11:55:11 #279
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195125671
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:49 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Zeker de Russia Collusion gemist?
Nou, vertel eens?
Huilen dan.
pi_195125673
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee niet de media, hij zegt dit zelf op twitter, en interviews en ga maar even door.
De media zend het alleen uit, hij is de gene die dingen er zelf allemaal gewoon maar even uit flapt zonder goed over na te denken.


_O_
pi_195125754
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat heeft niets met MSM te maken. Als je een video van de man ziet, zie je hem daarop zijn monddiarree spuwen. Welk medium het op de zien is, is compleet irrelevant. Natuurlijk kun je dingen anders voordoen als je kleine stukjes eruit knipt, maar daar gaat het hier niet over. Snap je dat echt niet?
Grappig om de haat te zien tegen deze man, omdat hij een uitglijder maakt. Je kan je beter druk maken over de fake news die je consumeert.
  vrijdag 18 september 2020 @ 12:00:09 #282
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195125783
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:59 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Grappig om de haat te zien tegen deze man, omdat hij een uitglijder maakt. Je kan je beter druk maken over de fake news die je consumeert.
Eén uitglijer? Die man is op alle vlakken compleet incompetent als president joh.
Huilen dan.
  vrijdag 18 september 2020 @ 12:01:18 #283
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195125806
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Welke misdaden?
De onzin die de POTUS de wereld instuurt aan een kritische benadering onderwerpen, natuurlijk.
Huilen dan.
pi_195125820
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 11:59 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Grappig om de haat te zien tegen deze man, omdat hij een uitglijder maakt. Je kan je beter druk maken over de fake news die je consumeert.
Wat geeft jou het idee dat ik fake news consumeer? Ik maak me druk om de dingen die ik wil, als dat een president is van één van de machtigste landen ter wereld die een complete debiel blijkt te zijn, vind ik dat best relevant. ^O^
pi_195125898
quote:
83s.gif Op vrijdag 18 september 2020 12:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Eén uitglijer? Die man is op alle vlakken compleet incompetent als president joh.
Nogmaals ik ben niet voor Trump, dus zal het ook niet voor hem opnemen. Waar dit over gaat is over een uitspraak die hij maakt en hoe de media daarop reageert.

quote:
83s.gif Op vrijdag 18 september 2020 12:00 schreef Isdatzo het volgende:
Die man is op alle vlakken compleet incompetent als president
Daar ben ik het niet mee eens. Als je nagaat hoe we ervoor stonden met NK en hoe Trump dat geregeld had, vind ik niet incompetent.
  vrijdag 18 september 2020 @ 12:14:54 #286
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195126141
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 12:04 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Nogmaals ik ben niet voor Trump, dus zal het ook niet voor hem opnemen. Waar dit over gaat is over een uitspraak die hij maakt en hoe de media daarop reageert.
[..]

Daar ben ik het niet mee eens. Als je nagaat hoe we ervoor stonden met NK en hoe Trump dat geregeld had, vind ik niet incompetent.
Noord-Korea is juist een totale flop _O- .

Eerst de spanningen op laten lopen door ruzie te zoeken met Kim, vervolgens legitimeerde hij het NK-regime door een reeks show-ontmoetingen op touw te zetten waarbij er geen enkele afspraak gemaakt werd maar waardoor de positie van Kim wel versterkt werd, en ondertussen gaat NK dus gewoon door met het uitbreiden van het kernarsenaal en het provoceren van buurlanden.

Al met al hebben ze nu betere raketten en meer kernwapens dan voor Trump zich ermee bemoeide.. dus leg anders even uit hoe Trump de situatie verbeterd heeft want ik zie dat zo snel niet :? .
Huilen dan.
pi_195126700
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 september 2020 12:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Noord-Korea is juist een totale flop _O- .

Eerst de spanningen op laten lopen door ruzie te zoeken met Kim, vervolgens legitimeerde hij het NK-regime door een reeks show-ontmoetingen op touw te zetten waarbij er geen enkele afspraak gemaakt werd maar waardoor de positie van Kim wel versterkt werd, en ondertussen gaat NK dus gewoon door met het uitbreiden van het kernarsenaal en het provoceren van buurlanden.

Al met al hebben ze nu betere raketten en meer kernwapens dan voor Trump zich ermee bemoeide.. dus leg anders even uit hoe Trump de situatie verbeterd heeft want ik zie dat zo snel niet :? .
Als ik zou geloven in MSM, dan zouden we in een nucleaire oorlog terecht zijn gekomen, nog voordat Trump president was geworden. Zijn meeting heeft daar mogelijk een einde aan gebracht. Dat nu de MSM weer een ander verhaal laat vertellen... Tja ik geloof ze niet meer, maar van mij mag je in je angst blijven leven als je dat prettig vind.
  vrijdag 18 september 2020 @ 12:51:50 #288
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195126835
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 12:43 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Als ik zou geloven in MSM, dan zouden we in een nucleaire oorlog terecht zijn gekomen, nog voordat Trump president was geworden. Zijn meeting heeft daar mogelijk een einde aan gebracht. Dat nu de MSM weer een ander verhaal laat vertellen... Tja ik geloof ze niet meer, maar van mij mag je in je angst blijven leven als je dat prettig vind.
Bedankt voor deze compleet nietszeggende reactie.

Jij spreekt je lof uit over hoe Trump de situatie met Noord-Korea aangepakt heeft zonder concreet te maken wat hij nou zo goed heeft gedaan en tot welke resultaten dat heeft geleid. Vervolgens leg ik uit dat zijn aanpak helemaal niet zo sterk was en dat zijn bemoeienis de situatie alleen maar heeft verslechterd. En dan kom jij nu met "als we de MSM moeten geloven"-geneuzel aanzetten.

Dus nogmaals: leg eens uit wat Trump allemaal betekend heeft voor de situatie met Noord-Korea, zonder je te verstoppen achter allemaal rookgordijnen over MSM dit MSM dat.
Huilen dan.
  vrijdag 18 september 2020 @ 13:01:06 #289
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195127007
quote:
Is het ooit wel echt geweest .....
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195127061
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 september 2020 12:51 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Bedankt voor deze compleet nietszeggende reactie.

Jij spreekt je lof uit over hoe Trump de situatie met Noord-Korea aangepakt heeft zonder concreet te maken wat hij nou zo goed heeft gedaan en tot welke resultaten dat heeft geleid. Vervolgens leg ik uit dat zijn aanpak helemaal niet zo sterk was en dat zijn bemoeienis de situatie alleen maar heeft verslechterd. En dan kom jij nu met "als we de MSM moeten geloven"-geneuzel aanzetten.

Dus nogmaals: leg eens uit wat Trump allemaal betekend heeft voor de situatie met Noord-Korea, zonder je te verstoppen achter allemaal rookgordijnen over MSM dit MSM dat.
Ik spreek geen lof uit. Ik zeg dat het geen incompente actie geweest was om vrede te proberen te sluiten met NK. De 'peace treaty on korean peninsula' wat Kim heeft ondertekend in samenwerking met China laat zien dat er een wil is, maar ik krijg de indruk dat jij anti-trump bent en dat het niet uitmaakt wat ik je laat zien.

Persoonlijk had ik Trump niet op die plek willen hebben, maar al helemaal geen Hillary. Waar ik op gehoopt had was dat er een burgeropstand zou komen na wat wikileaks had uitgelekt, maar helaas.
pi_195127083
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 13:01 schreef Summers het volgende:

[..]

Is het ooit wel echt geweest .....
Tja, het zet je aan het denken als je dit soort dingen ziet. ;)
pi_195127115
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 september 2020 12:51 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Bedankt voor deze compleet nietszeggende reactie.

Jij spreekt je lof uit over hoe Trump de situatie met Noord-Korea aangepakt heeft zonder concreet te maken wat hij nou zo goed heeft gedaan en tot welke resultaten dat heeft geleid. Vervolgens leg ik uit dat zijn aanpak helemaal niet zo sterk was en dat zijn bemoeienis de situatie alleen maar heeft verslechterd. En dan kom jij nu met "als we de MSM moeten geloven"-geneuzel aanzetten.

Dus nogmaals: leg eens uit wat Trump allemaal betekend heeft voor de situatie met Noord-Korea, zonder je te verstoppen achter allemaal rookgordijnen over MSM dit MSM dat.
Ongeveer alles wat omtrent nieuws over Noord Korea naar buiten kwam waren verontrustende en angstige berichten.
Nadat Trump met die leider is gaan zitten is dat duidelijk minder geworden.
Het is maar net welk signaal een leider afgeeft.
Zo ook nu met de verzoening in 't Midden Oosten /Israël. Of t allemaal voor iedereen in wezen even verzoenend is op den duur weet ik ook niet maar een leider als Trump is wel bij machte om in ieder geval een toon van verzoening aan te slaan in plaats van een schuldgevende of vingerwijzende toon die alleen maar olie op het vuur gooit.

Trump heeft zich vorige week nog uitgesproken over oorlogen die enkel op het grote geld en machtsverlegging gericht zijn.
Hij legt dit aan banden door het simpelweg te benoemen en ik vind dat heel goed.
Dat de MSM/bepaalde politieke lichtingen Trump telkens in een kwaad daglicht proberen te zetten moge duidelijk zijn.
En dat doen ze niet voor niks!
Trump vertelt over de positiviteit van Amerikaanse troepen die terugtrekken uit bepaalde landen....
Met mevrouw Clinton aan t roer hadden we ten tijde van de Turkse inval in Syrië al oorlog gehad hier in Europa, dat is een understatement maar heb Clinton zelf uitspraken zien doen als "We just bomb them all"

Trump doet het hartstikke goed imo. Beste president die ik ooit heb meegemaakt.
  vrijdag 18 september 2020 @ 13:06:48 #293
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195127124
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 13:03 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik spreek geen lof uit. Ik zeg dat het geen incompente actie geweest
Maar je weigert om die uitspraak van gewicht te voorzien.
quote:
was om vrede te proberen te sluiten met NK. De 'peace treaty on korean peninsula' wat Kim heeft ondertekend in samenwerking met China laat zien dat er een wil is, maar ik krijg de indruk dat jij anti-trump bent en dat het niet uitmaakt wat ik je laat zien.
Je laat helemaal niks zien, dat is het probleem nou juist.

Om even terug te keren naar de essentie:

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 12:04 schreef Sponsje88 het volgende:

Daar ben ik het niet mee eens. Als je nagaat hoe we ervoor stonden met NK en hoe Trump dat geregeld had, vind ik niet incompetent.
Concreet:
1) Waar stonden we vóór de bemoeienis van Trump?
2) Waar staan we nu?
3) In welk opzicht is dat een verbetering, en voor wie?
Huilen dan.
pi_195127324
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 september 2020 13:06 schreef Isdatzo het volgende:
Maar je weigert om die uitspraak van gewicht te voorzien.
Omdat jij een bepaalde houding hebt in het gesprek. Denk je nou echt dat ik dan moeite ga nemen om informatie te geven wetend dat jij met een fake MSM link aan komt zetten om het te ontkrachten...
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 september 2020 13:06 schreef Isdatzo het volgende:
Je laat helemaal niks zien, dat is het probleem nou juist.
De beste man heeft het in ieder geval geprobeerd en in tegenstelling tot jouw mening, want dat is het... een mening, vind ik het geen incompetente actie.

Praten is beter dan oorlogstaal.
pi_195127371
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 september 2020 13:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maar je weigert om die uitspraak van gewicht te voorzien.
[..]


Concreet:
1) Waar stonden we vóór de bemoeienis van Trump?
2) Waar staan we nu?
3) In welk opzicht is dat een verbetering, en voor wie?
Er is geen oorlog momenteel. De gemoederen (media/politiek/zuid korea) mbt Noord Korea zijn rustiger dan voorheen.
Misschien is het jouw denkbeeld dat krachtige actie in de vorm van een oorlog of aanval enkel 'oplossend' kan werken.
  vrijdag 18 september 2020 @ 13:25:32 #296
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195127563
Hè wat fijn, ik kan mijn eerdere reactie integraal herhalen:

quote:
10s.gif Op vrijdag 18 september 2020 12:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Noord-Korea is juist een totale flop _O- .

Eerst de spanningen op laten lopen door ruzie te zoeken met Kim, vervolgens legitimeerde hij het NK-regime door een reeks show-ontmoetingen op touw te zetten waarbij er geen enkele afspraak gemaakt werd maar waardoor de positie van Kim wel versterkt werd, en ondertussen gaat NK dus gewoon door met het uitbreiden van het kernarsenaal en het provoceren van buurlanden.

Al met al hebben ze nu betere raketten en meer kernwapens dan voor Trump zich ermee bemoeide.. dus leg anders even uit hoe Trump de situatie verbeterd heeft want ik zie dat zo snel niet :? .
quote:
Misschien is het jouw denkbeeld dat krachtige actie in de vorm van een oorlog of aanval enkel 'oplossend' kan werken.
Wat een vreemde aanname.
Huilen dan.
  vrijdag 18 september 2020 @ 13:27:47 #297
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195127625
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 13:15 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Omdat jij een bepaalde houding hebt in het gesprek.
Wat een onzin. In mijn eerste reactie over Trump en NK leg ik uit waarom ik zijn aanpak geen succes vind, daar weiger jij consequent inhoudelijk op in te gaan.

quote:
Denk je nou echt dat ik dan moeite ga nemen om informatie te geven wetend dat jij met een fake MSM link aan komt zetten om het te ontkrachten...
[..]

De beste man heeft het in ieder geval geprobeerd en in tegenstelling tot jouw mening, want dat is het... een mening, vind ik het geen incompetente actie.

Praten is beter dan oorlogstaal.
Concreet:
1) Waar stonden we vóór de bemoeienis van Trump?
2) Waar staan we nu?
3) In welk opzicht is dat een verbetering, en voor wie?
Huilen dan.
pi_195127627
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 september 2020 13:25 schreef Isdatzo het volgende:
Hè wat fijn, ik kan mijn eerdere reactie integraal herhalen:
[..]


[..]

Wat een vreemde aanname.
Over vreemde aannames gesproken; denk dat het tijd wordt om je te verdiepen welke rol de reguliere media bespeelt.
Objectieve informatievoorziening hoef je van de media allerminst te verwachten en al helemaal niet wanneer het gaat om een gecreëerde vijand als Noord Korea.
pi_195127650
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 13:27 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Over vreemde aannames gesproken; denk dat het tijd wordt om je te verdiepen welke rol de reguliere media bespeelt.
Objectieve informatievoorziening hoef je van de media allerminst te verwachten en al helemaal niet wanneer het gaat om een gecreëerde vijand als Noord Korea.
Fijn land, dat Noord Korea inderdaad. _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 18 september 2020 @ 13:29:05 #300
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195127656
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 13:27 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Over vreemde aannames gesproken; denk dat het tijd wordt om je te verdiepen welke rol de reguliere media bespeelt.
Objectieve informatievoorziening hoef je van de media allerminst te verwachten en al helemaal niet wanneer het gaat om een gecreëerde vijand als Noord Korea.
Weer een volkomen nietszeggende reactie. Wat ik zeg klopt niet?
Huilen dan.
  vrijdag 18 september 2020 @ 13:30:24 #301
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195127687
Gecreëerde vijand?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')