we gaan het zien maar denk niet het veel uit gaat maken al zal hij Trustful wel meenemen en daar heeft hij nog nooit wat mee gewonnen.quote:Op donderdag 17 september 2020 08:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oneens, wel mee eens dat Koeman ook geen toptrainer is maar die kan die ego's wel wat beter managen allemaal en heeft wel een iets slimmer spelidee. En hij snapt dat je de spelers moet gebruiken en niet je eigen idee doordrukken.
quote:Op donderdag 17 september 2020 08:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Koeman en De Boer zit amper verschil in
Ik verwacht niks meer dan pure aids en een rentree van Martijn Meerdink.quote:Op donderdag 17 september 2020 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
we gaan het zien maar denk niet het veel uit gaat maken al zal hij Trustful wel meenemen en daar heeft hij nog nooit wat mee gewonnen.
blijf ik gewoon bij hoor, Koeman haalt niet voor niets Schreuder naar Barca, kan hij nog wat lerenquote:
quote:Op donderdag 17 september 2020 09:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Announce een vrachtwagen. @:zipportal
Eens hoor, helemaal als bondscoachquote:Op donderdag 17 september 2020 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijf ik gewoon bij hoor, Koeman haalt niet voor niets Schreuder naar Barca, kan hij nog wat leren
Ik zie Drank de Boer nog niet zo snel verschillende spelsystemen wisselen zoals Koeman dat deed en later V Gaal in Brazilië. Nog los van de discussie dat het geen people manager is die voor attractief voetbal kan zorgen..quote:Op donderdag 17 september 2020 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijf ik gewoon bij hoor, Koeman haalt niet voor niets Schreuder naar Barca, kan hij nog wat leren
Het boeit me niet zoveelquote:Op donderdag 17 september 2020 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
Tijd voor een polletje!
[poll=520]
Pure aidsquote:Op donderdag 17 september 2020 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
Tijd voor een polletje!
[poll=520]
Ja precies.quote:Op donderdag 17 september 2020 09:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook leuk maar meer om de reden die Caland aangeeft.
quote:Op donderdag 17 september 2020 09:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Announce een vrachtwagen. @:zipportal
Als je kampioen met Feyenoord kunt worden dan moet zo'n WK winnen toch een peulenschil zijn.quote:Op donderdag 17 september 2020 09:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was ook pure aids geworden.
Ik wil hier Leo Beenhakker noemen maar is die wel kampioen geworden met Feyenoord?quote:Op donderdag 17 september 2020 09:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je kampioen met Feyenoord kunt worden dan moet zo'n WK winnen toch een peulenschil zijn.
Ik noteer dit.quote:Op donderdag 17 september 2020 09:28 schreef maxi-mus het volgende:
Gister weer genoten van de AB. Er was bij Tjierrie weer geen touw aan vast te knopen.
Jazeker in 99.quote:Op donderdag 17 september 2020 09:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil hier Leo Beenhakker noemen maar is die wel kampioen geworden met Feyenoord?
Dat was bij voorbaat al gedoemd te mislukken maar daar weet opa @Tarado alles vanquote:Op donderdag 17 september 2020 09:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil hier Leo Beenhakker noemen maar is die wel kampioen geworden met Feyenoord?
Die doos moet nog altijd een keer open.quote:Op donderdag 17 september 2020 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was bij voorbaat al gedoemd te mislukken maar daar weet opa @:tarado alles van
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt hé.quote:Op donderdag 17 september 2020 09:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
Beenhakker, lol die is toch veels te dement om nog bondscoach te zijn
weggejagenquote:Op donderdag 17 september 2020 09:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
niet voor niks weggejagen daar bij die polen
weggejagenquote:Op donderdag 17 september 2020 09:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
niet voor niks weggejagen daar bij die polen
ja beenhakker vonden ze zo'n dictatortje, net zoals Il Trap dat werd gevonden bij de Ierenquote:Op donderdag 17 september 2020 09:43 schreef Elan het volgende:
[..]
weggejagen![]()
![]()
Kijk deze idioot
@:Onlogisch
@:GGMM
@:Erasmus
Goed man, druk gehad de laatste tijd. En nieuwe telefoon waar ik niet in kon liggen op Fok, maar het is eindelijk geluktquote:
in kon liggenquote:Op donderdag 17 september 2020 09:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Goed man, druk gehad de laatste tijd. En nieuwe telefoon waar ik niet in kon liggen op Fok, maar het is eindelijk gelukt
En met jou?
PicoGODquote:Op donderdag 17 september 2020 09:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Goed man, druk gehad de laatste tijd. En nieuwe telefoon waar ik niet in kon liggen op Fok, maar het is eindelijk gelukt
En met jou?
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
OMG EEN TYPFOUT![]()
![]()
![]()
WAT EEN BLUNDER HAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Erg goed, en met jou?quote:Op donderdag 17 september 2020 10:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hallo maxi-mus.
Hoe gaat het met jou?
Ik ben erg bang voor de persconferentie van morgen.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Prima prima. Zin in het weekend.
Ik ook makker. En het is al de hele week heerlijk weer!quote:Op donderdag 17 september 2020 10:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Prima prima. Zin in het weekend.
Paniekzaaier.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben erg bang voor de persconferentie van morgen.
Ja, dat is erg fijn.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook makker. En het is al de hele week heerlijk weer!
Mag van mij wel weer, het koelt 's avonds ook wel snel af.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, dat is erg fijn.
Wel blij dat het geen 30 graden meer is.
Ik word woest als er extra maatregelen komen in Brabant.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben erg bang voor de persconferentie van morgen.
Lennygoatquote:Op donderdag 17 september 2020 09:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
PicoGOD
Goed om jou hier weer te zien.
Die gelden waarschijnlijk alleen in Tilburg..quote:Op donderdag 17 september 2020 10:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik word woest als er extra maatregelen komen in Brabant.
Wat mij betreft een hek om de randstad.quote:Op donderdag 17 september 2020 10:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik word woest als er extra maatregelen komen in Brabant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |