SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
spectacularquote:Op woensdag 16 september 2020 17:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat mij betreft wordt deze klim een blijvertje.
Het blijft toch een lollige sport he, dat wielrennen.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vino is vandaag jarig, Lopez gaat vliegen.
quote:Op woensdag 16 september 2020 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij feliciteren diegene met de top 8 + Kuss.
Er was tenminste vuurwerk.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:20 schreef F-Bravo het volgende:
Fantastische berg. Helaas pas te laat vuurwerk.
Dat interesseert geen menschquote:Op woensdag 16 september 2020 17:21 schreef Szura het volgende:
Djumbo doet goede zaken in het ploegenklassement zo
Zou ik ook hebben gespeeld als ik klassement had gespeeld denk ik.quote:
Durfde Yates niet aanquote:Op woensdag 16 september 2020 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan gewoon onderaan starten, de rest van de rit is toch zinloos.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Deze berg mogen ze er vaker in gooien, lekker man.
Is ook gewoon de top 8 van afgelopen zondag, was het meest logischquote:Op woensdag 16 september 2020 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben gespeeld als ik klassement had gespeeld denk ik.
quote:Op woensdag 16 september 2020 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
MAL 1'26quote:
Carapaz was grijs.quote:Op woensdag 16 september 2020 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar Carapaz werd toch pas 12e of 13e ofzo?quote:
11equote:Op woensdag 16 september 2020 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Carapaz werd toch pas 12e of 13e ofzo?
Oh, dan is dat misschien net beter dan de nummer 8 of 9. Maar zou het wat uitmaken?quote:
Iedere dag bij de finish van de etappe.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |