Een lekker hapjequote:Op woensdag 16 september 2020 17:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Daar wil jij wel naast wakker worden hé (ben je gelijk klaarwakker)
Die IS viesquote:Op woensdag 16 september 2020 20:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, die Kim Holland ziet er ook vies uit
quote:
Ik kijk al niet meerquote:Op woensdag 16 september 2020 20:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zie dat ze nog net niet op de helft van het aantal sprekers in de Tweede Kamer zijnAl die interrupties
Ik heb het weer op de livestream staan. Wel beter als je in de late avond moet spreken want dan gaan mensen minder interrumperen omdat ze naar hun bed willen.quote:
Ik heb er geen verstand vanquote:Op woensdag 16 september 2020 21:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb het weer op de livestream staan. Wel beter als je in de late avond moet spreken want dan gaan mensen minder interrumperen omdat ze naar hun bed willen.
Soms zou ik ook onderdeel van de Kamer willen zijn. Maarja, mag en kan niet.
Ik vind zulke debatten ook te saai om te volgen. Heb wel betere dingen te kijken en zie morgen wel de samenvatting terug met al het belangrijke.quote:Op woensdag 16 september 2020 21:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van![]()
Althans niet zo veel. maar ik volg wel een beetje wat er gaande is
Het is teveel om allemaal precies bij te houdenquote:Op woensdag 16 september 2020 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind zulke debatten ook te saai om te volgen. Heb wel betere dingen te kijken en zie morgen wel de samenvatting terug met al het belangrijke.
Dat ook en icm met glas wijn erbij word nog erger om alles precies bij te houdenquote:Op woensdag 16 september 2020 21:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is teveel om allemaal precies bij te houden
Ja preciesquote:Op woensdag 16 september 2020 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat ook en icm met glas wijn erbij word nog erger om alles precies bij te houden
quote:Op woensdag 16 september 2020 21:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van![]()
Althans niet zo veel. maar ik volg wel een beetje wat er gaande is
Die Asscher moet nooit leraar worden, want dan valt iedereen in slaap bij hem. Man man man waar heeft die man het overquote:Op woensdag 16 september 2020 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind zulke debatten ook te saai om te volgen. Heb wel betere dingen te kijken en zie morgen wel de samenvatting terug met al het belangrijke.
Rustig beginnen, anders verliest iedereen meteen de hoop als ik begin met iedereen af te slachtenquote:Op woensdag 16 september 2020 21:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Konijn, ging niet goed met OSM hé
Iets minder chill, best druk geweest op werk.quote:
Dat is ook waar inderdaad. Pas op voor die PieterHand, hij is sneaky. Hij heeft in de vorige competitie de beker en competitie gewonnenquote:Op woensdag 16 september 2020 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rustig beginnen, anders verliest iedereen meteen de hoop als ik begin met iedereen af te slachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |