Mee eens.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ben daar ook geen expert in. Maar dat het krom is ben ik wel met je eens ja.
Huren heb ik sowieso nooit gedaan. Is letterlijk je geld over de balk smijten.
Interessante tactiek.quote:
Heer Filo.quote:
Goed hoor, aan het werk nu, met jou?quote:Op woensdag 16 september 2020 15:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi lief geitje, hoe gaat het met je?
Fruitkingquote:
Olaolaquote:
Wat een wijze man!quote:Op woensdag 16 september 2020 15:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens.
Heb wel een woning gehad toen het de vorige keer crashte, maar ik had gelukkig nationale hypotheekgarantie toen ik het noodgedwongen moest verkopen.
Mijn vader was altijd nog veel stelliger over huurwoningen; elk likje verf of stukje behang was "in andermans huis investeren en de woonstichting lacht zich helemaal slap als je hun huis voor hen hebt zitten opknappen!"
Vanochtend nog.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb je nog wat koeien af staan trekken de laatste tijd?
Mooi, hier gaat het ook prima, even hoofd leegmaken tussen twee klusjes in, straks weer aan de Bakquote:Op woensdag 16 september 2020 15:13 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Goed hoor, aan het werk nu, met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Geilquote:Op woensdag 16 september 2020 15:15 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Vanochtend nog.
Zit nu te wachten in de cabine
Hoestmejou?
quote:Op woensdag 16 september 2020 15:15 schreef Dotteke het volgende:
@:Jippie en @:MazaruWas gisteravond al op tv, Ernst Kuipers vertelde dat dat moest om te borgen dat de reguliere zorg door kan gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ach je wil zelf ook wel lekker wonen he, dus ff wat potten verf van de Action en de boel ff wat netjes maken.quote:
O niet gezien, thnx Ja dat moet natuurlijk gewoon doorgaan. Hopelijk blijft dat ook zo gaanquote:Op woensdag 16 september 2020 15:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Was gisteravond al op tv, Ernst Kuipers vertelde dat dat moest om te borgen dat de reguliere zorg door kan gaan.
Alles laten doen door de woningbouwquote:Op woensdag 16 september 2020 15:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ach je wil zelf ook wel lekker wonen he, dus ff wat potten verf van de Action en de boel ff wat netjes maken.
Voor een huurhuis koop ik geen Sikkens of zo.
Ik zit ook ff te chillen.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mooi, hier gaat het ook prima, even hoofd leegmaken tussen twee klusjes in, straks weer aan de Bak
Buch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |