Geduld is een schone zaak, even afwachten met je chick en dan alle remmen overboord.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf zou ik het liefst terug naar Gelderland gaan, maar ja.....
Ach hier gaan we het ook echt wel naar onze zin krijgen, als we een leuk pandje in een aardige omgeving weten te vinden.
Lol gayquote:Op woensdag 16 september 2020 15:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja ik sta graag in het middelpunt. Ooit eens een trio gehad met @:dven en @:dud0r maar dat was toch iets te..
Ga je het meteen vastlijmen?quote:Op woensdag 16 september 2020 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat is echt een nadeel. We hebben nu wat dingen die uit elkaar en door elkaar liggen. Die gaan we binnenkort weer in elkaar zetten en dan mag hij daar wel mee spelen maar niet uit elkaar halen.
Hebben zo'n doos met losse lego gekocht waarmee hij kan bouwen wat hij wil.
Thanks!quote:Op woensdag 16 september 2020 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O onzeker allemaal dus, duimen dat het goed komt ToT
Haha precies.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak, even afwachten met je chick en dan alle remmen overboord.
Denk dat er komende jaren flink op woningbouw wordt ingezet. Misschien komen die premie A etc woningen ook weer terug, want voor starters is het echt dramaquote:Op woensdag 16 september 2020 15:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf zou ik het liefst terug naar Gelderland gaan, maar ja.....
Ach hier gaan we het ook echt wel naar onze zin krijgen, als we een leuk pandje in een aardige omgeving weten te vinden.
Ja vrees een beetje dat wat je nu koopt je ook niet meer voor die prijs gaat kwijtraken.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha precies.
Alleen stijgen de prijzen van de huizen die we op het oog hebben wel ongelooflijk hard.
Harder dan de waarschijnlijke waarde van ons eigen huis.
Die grap hebben mijn broertje ook een keer meegemaakt,maar we hadden al een andere baan.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
Ja dit bedrijf schijnt echt zeer zelden vaste contracten te geven, maar ze was er een tijdje geleden al uit getyft omdat bij contractverlenging zij een loonsverhoging moest krijgen en het uitzendbureau één of andere bonus moest krijgen. Had het bedrijf geen zin in dus moesten zij en haar vriendinnen (die er tegelijk met haar waren komen werken) oprotten, maar een paar dagen later merkten ze wel dat de kwaliteit van de gedane arbeid met hun vertrek er enorm op achteruit was gegaan, dus mochten ze weer terug komen!
Schaatsbaan?quote:Op woensdag 16 september 2020 15:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die grap hebben mijn broertje ook een keer meegemaakt,maar we hadden al een andere baan.
Ja WImLex zat laatst toch te nölen dat de woningmarkt toegankelijker zou gaan worden voor starters?quote:Op woensdag 16 september 2020 15:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Denk dat er komende jaren flink op woningbouw wordt ingezet. Misschien komen die premie A etc woningen ook weer terug, want voor starters is het echt drama
Yup, men loopt al langere tijd te krijsen over een crash die binnenkort zou komen.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja vrees een beetje dat wat je nu koopt je ook niet meer voor die prijs gaat kwijtraken.
Uitzendbureaus zitten echt boeven tussen.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks!
Ja dit bedrijf schijnt echt zeer zelden vaste contracten te geven, maar ze was er een tijdje geleden al uit getyft omdat bij contractverlenging zij een loonsverhoging moest krijgen en het uitzendbureau één of andere bonus moest krijgen. Had het bedrijf geen zin in dus moesten zij en haar vriendinnen (die er tegelijk met haar waren komen werken) oprotten, maar een paar dagen later merkten ze wel dat de kwaliteit van de gedane arbeid met hun vertrek er enorm op achteruit was gegaan, dus mochten ze weer terug komen!
Glijbaan.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 15:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die grap hebben mijn broertje ook een keer meegemaakt,maar we hadden al een andere baan.
Kopen in een bubbel en verkopen in een bubbel.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, men loopt al langere tijd te krijsen over een crash die binnenkort zou komen.
Klopt, maar nu lag het dus aan het bedrijf dat hen inhuurde; die was te krenterig, maar ze is terug, de bonus is betaald aan het uitzendbureau en mijn vrouw heeft de loonsverhoging gekregen.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Uitzendbureaus zitten echt boeven tussen.
Ja geen 2% overdrachtsbelasting tot je 35e, nou dat maakt echt het verschilquote:Op woensdag 16 september 2020 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja WImLex zat laatst toch te nölen dat de woningmarkt toegankelijker zou gaan worden voor starters?
Maar ik snap die bubbel niet; huren is achterlijk duur, kopen is echt voordeliger en de bevolking blijft nog groeien.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Kopen in een bubbel en verkopen in een bubbel.
Nee dat nietquote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 15:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja geen 2% overdrachtsbelasting tot je 35e, nou dat maakt echt het verschil, is echt meer nodig. Want bij tekort aan woningen, blijven de prijzen zo torenhoog.
Ben daar ook geen expert in. Maar dat het krom is ben ik wel met je eens ja.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ik snap die bubbel niet; huren is achterlijk duur, kopen is echt voordeliger en de bevolking blijft nog groeien.
At is netjesquote:Op woensdag 16 september 2020 15:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar nu lag het dus aan het bedrijf dat hen inhuurde; die was te krenterig, maar ze is terug, de bonus is betaald aan het uitzendbureau en mijn vrouw heeft de loonsverhoging gekregen.
Opzich, nu?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:53 schreef dud0r het volgende:
Valt er nog wat te neuken hier?
@:dven
@:filosoofert
@:wereldgozer
@:hemarookworst
@:derrabbit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |