Speelt de zanger van Normaal ook op, mooi geluidquote:Op woensdag 16 september 2020 12:38 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik wil graag de 2e van rechts![]()
Sunburst Les Pauls
Normaal.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Speelt de zanger van Normaal ook op, mooi geluid
Sowieso hebben Les Pauls iets wat mijn hart sneller doet kloppen. Vind ze over het algemeen niet fijn spelen, en heb er op echt heel veel gespeeld dankzij mijn baan in een muziekzaak vroegahquote:Op woensdag 16 september 2020 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Speelt de zanger van Normaal ook op, mooi geluid
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Heb 'm zelf gehad tot 3 weken terug. Hier heb ik'm om:
[ afbeelding ]
Is echt een prima gitaar. Weinig problemen met ontstemmen, goede tuners, het is natuurlijk wel exemplarisch, maar over het algemeen maakt Harley Benton echt producten die 4-5x hun value for money zijn
Ga doen, tis ok prijs denk voor nieuw. En ok top model hoeft het niet te zijn. Hop klik bestellen nu lolquote:Op woensdag 16 september 2020 12:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Heb 'm zelf gehad tot 3 weken terug. Hier heb ik'm om:
[ afbeelding ]
Is echt een prima gitaar. Weinig problemen met ontstemmen, goede tuners, het is natuurlijk wel exemplarisch, maar over het algemeen maakt Harley Benton echt producten die 4-5x hun value for money zijn
Goed bezig.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:47 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Ga doen, tis ok prijs denk voor nieuw. En ok top model hoeft het niet te zijn. Hop klik bestellen nu lol
Ooit langzaam aan een voor een, zijn er al een paar weg...quote:Op woensdag 16 september 2020 12:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, ooit van plan om ze te verkopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik was altijd blij wanneer paarden op dezelfde plek poepten.Dat scheelt enorm bij het uitmesten.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:48 schreef mario390 het volgende:
haha ze poetsten en de
koe heeft weer op de selfde
plek gescheten
Prijs oke voor nieuwquote:Op woensdag 16 september 2020 12:47 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Ga doen, tis ok prijs denk voor nieuw. En ok top model hoeft het niet te zijn. Hop klik bestellen nu lol
Nog 2 dagen is het weer weekendquote:
Fijne dag Jippiequote:Op woensdag 16 september 2020 12:43 schreef Jippie het volgende:
Ik ga aan de bak hier, nog een fijne dag allemaal
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ooit langzaam aan een voor een, zijn er al een paar weg...
Dit is de laatste die ik verkopen zal, is al een oudje een 12 snarige SD hagstromDie is wel heul mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ben zelf niet zo liefhebber van Les Pauls eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:46 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Sowieso hebben Les Pauls iets wat mijn hart sneller doet kloppen. Vind ze over het algemeen niet fijn spelen, en heb er op echt heel veel gespeeld dankzij mijn baan in een muziekzaak vroegahMaar dat geluid
Ja klopt maar is met alle instrumenten he. Maar voor gitaar hoeft het voor mij alleen basic te zijn nu nog. Met piano's ben ik een stuk kritisch meer nu. Maar dat is main instrument dit is om te leren naja voor dat geld. Mjah nieuw denk ok prijs en heb het er ook wel voor over. Kan altijd upgraden he hoewel denk blijf meer toetsenist. Maar om erbij te leren.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Prijs oke voor nieuwDit is serieus een van de goedkoopste modellen die je kan bestellen die echt goed zijn.
Als je meer afwerking wil en betere klank, vollere klank, meer sustain etc, dan zit je gewoon echt al gauw aan takamines en Yamaha's van 4-500 euro.
Heb een tijdje terug op een Gibson Hummingbird gespeeld, was 4000 euroVond'm waanzinnig spelen, maar voelde er geen 4000 euro aan af.
Birdie, birdie in the skyquote:Op woensdag 16 september 2020 12:48 schreef mario390 het volgende:
haha ze poetsten en de
koe heeft weer op de selfde
plek gescheten
Hey dud0r.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:53 schreef dud0r het volgende:
Valt er nog wat te neuken hier?
@:dven
@:filosoofert
@:wereldgozer
@:hemarookworst
@:derrabbit
Wat zoek je precies? Jong, oud, dun, dik, blond, donker?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:53 schreef dud0r het volgende:
Heb nog een 12 snarige die is semi akoestisch, maar deze van de foto is echt de mooiste van de twee.quote:
Dud0r ben zo happy jou hier te zienquote:Op woensdag 16 september 2020 12:53 schreef dud0r het volgende:
Ja, Paul wil graag.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:53 schreef dud0r het volgende:
Als er maar een gat in zit denk ikquote:Op woensdag 16 september 2020 12:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat zoek je precies? Jong, oud, dun, dik, blond, donker?
hallo vers fruitquote:
vooral degene die ik getagd hebquote:Op woensdag 16 september 2020 12:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat zoek je precies? Jong, oud, dun, dik, blond, donker?
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dud0r ben zo happy jou hier te zien![]()
![]()
![]()
he is back
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |