quote:Op woensdag 16 september 2020 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ze niet meer aan de muur hangen, heb even een foto van mijn facebook gepaktIk wil graag de 2e van rechtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sunburst Les Pauls
![]()
Verwachtte @engine, maar iedereen mag mij kapen hoorquote:Op woensdag 16 september 2020 12:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach ik denk dat Jippie van mij wel kan hebben hoor
Staat op zijn eigen FB pagina.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dank je, ik kwam dit gisteren op Twitter tegen maar kon het nergens checken, en ook de twitteraars die het plaatsten kon ik niet checken.
Ah ok, ooit van plan om ze te verkopen?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn ze niet eens allemaal, en heb ze nog hoor. Alleen hangen ze niet meer aan de muur. Staat wat op zolder en wat bij mijn zoon.
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ze niet meer aan de muur hangen, heb even een foto van mijn facebook gepaktMooi hoor Dot 💜SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owh dat klinkt al beter ja Hahahaquote:Op woensdag 16 september 2020 12:38 schreef DeBraad het volgende:
[..]
150 EURO!?
https://www.thomann.de/nl(...)h9fR_mRoCqTMQAvD_BwE
Gitaar had ik ook tot vorige maand. Speelt lekker soepel, ingebouwd element (dus je kan 'm op een versterker aansluiten) geen rare fretbuzz, geen aanlopende frets, ding speelt voor z'n geld echt heerlijk.
Anders de Fender CD-60 maar even proberen.
Gast, check Thomann. Moet weliswaar uit Duitsland komen, maar dan is't er met 3-4 dagen i.p.v 2quote:Op woensdag 16 september 2020 12:38 schreef kree het volgende:
[..]
Mjah gedoe weer met verkopers en tweedehands deze komt nieuw van de lokale muziekhandel dan.weet niet is toch beetje oefen ding dus hoef ook niet de beste gelijk. Hmmms
Daar kom ik dus niet op zonder Facebook, mijn Jippie account is weggegooid door Facebook, misschien nieuw account aanmaken voor Jippie. Bij politie kan ik kijken zonder accountquote:Op woensdag 16 september 2020 12:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat op zijn eigen FB pagina.
https://www.facebook.com/willem.engel
Ik doe de volgende welquote:Op woensdag 16 september 2020 12:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Verwachtte @:engine, maar iedereen mag mij kapen hoor
Denk die link die jij stuurde is goede optie? Dat is redelijke prijs ook wel nog en wat ik ervoor wil betalen ongeveer.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:40 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Gast, check Thomann. Moet weliswaar uit Duitsland komen, maar dan is't er met 3-4 dagen i.p.v 2![]()
Harley Benton maakt echt waanzinnig goede gitaren voor heel weinig geld. En de Fender CD-60 zoals ik je al zei is een wat simpeler model zonder element ingebouwd maar is ook dikke prima.
Sprekendquote:Op woensdag 16 september 2020 12:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Aloa als die gekaapt wordt
[ afbeelding ]
Geen onwijs gitaar verstand he. Maar moet genoeg zijn om te oefenen denk en beetje begin?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:42 schreef kree het volgende:
[..]
Denk die link die jij stuurde is goede optie? Dat is redelijke prijs ook wel nog en wat ik ervoor wil betalen ongeveer.
Wat een gekquote:Op woensdag 16 september 2020 12:42 schreef maily het volgende:
[..]
Leuk filmpje zien? NWS / Scootermenneke wordt opengereten door puntig hek (eigen schuld)
Deze zijn een partij duur.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Aloa als die gekaapt wordt
[ afbeelding ]
Werk ze.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:43 schreef Jippie het volgende:
Ik ga aan de bak hier, nog een fijne dag allemaal
[ afbeelding ]
Heb 'm zelf gehad tot 3 weken terug. Hier heb ik'm om:quote:Op woensdag 16 september 2020 12:42 schreef kree het volgende:
[..]
Denk die link die jij stuurde is goede optie? Dat is redelijke prijs ook wel nog en wat ik ervoor wil betalen ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |