chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, ben vanavond niet thuis helaas.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:17 schreef kree het volgende:
[..]
Je kunt nog gitaar stream doen live dan vanavond? Ok niet helemaal gelijk mijn ding maar meeste lukt daarmee ook wel.
Ook leuk om te horen want wil nog steeds dat leren ook maar kom niet verder als paar basic akkoorden nog.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het gaat al mis bij 'betaald'...quote:Op woensdag 16 september 2020 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
@:Jippie
Dit is het eerste wat ik tegenkom.Het begint al mooi.![]()
[ afbeelding ]![]()
Mooie kaap
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Hmms goedkoopste wat ik ff kan vinden en is western gitaar dan of te wel stalen snaren is 150 euro. Het is een hoop geld maar mss moet ik gewoon zeggen fuck it. Ik kan het nl wel betalen en anders stel ik het uit.Do what you love, love what you do!![]()
Heb ze niet meer aan de muur hangen, heb even een foto van mijn facebook gepaktquote:Op woensdag 16 september 2020 12:34 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee, ben vanavond niet thuis helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja en dan door iemand waar je het nooit van zou verwachtenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank je, ik kwam dit gisteren op Twitter tegen maar kon het nergens checken, en ook de twitteraars die het plaatsten kon ik niet checken.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
@:Jippie
Dit is het eerste wat ik tegenkom.Het begint al mooi.![]()
[ afbeelding ]![]()
Marktplaats kijkenquote:Op woensdag 16 september 2020 12:36 schreef kree het volgende:
Hmms goedkoopste wat ik ff kan vinden en is western gitaar dan of te wel stalen snaren is 150 euro. Het is een hoop geld maar mss moet ik gewoon zeggen fuck it. Ik kan het nl wel betalen en anders stel ik het uit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer weer.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan door iemand waar je het nooit van zou verwachten![]()
150 EURO!?quote:Op woensdag 16 september 2020 12:36 schreef kree het volgende:
Hmms goedkoopste wat ik ff kan vinden en is western gitaar dan of te wel stalen snaren is 150 euro. Het is een hoop geld maar mss moet ik gewoon zeggen fuck it. Ik kan het nl wel betalen en anders stel ik het uit.
https://www.thomann.de/nl(...)h9fR_mRoCqTMQAvD_BwE
Gitaar had ik ook tot vorige maand. Speelt lekker soepel, ingebouwd element (dus je kan 'm op een versterker aansluiten) geen rare fretbuzz, geen aanlopende frets, ding speelt voor z'n geld echt heerlijk.
Anders de Fender CD-60 maar even proberen.![]()
Dat moet Jippie wetenquote:Op woensdag 16 september 2020 12:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach ik denk dat Jippie van mij wel kan hebben hoor![]()
![]()
ZIjn ze niet eens allemaal, en heb ze nog hoor. Alleen hangen ze niet meer aan de muur. Staat wat op zolder en wat bij mijn zoon.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: