Omdat ik dat vroege opstaan zat ben. Mijn chick werkt ook niet naast de deur. Het mag best wat comfortabeler allemaal.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom ga je dan naar wat anders kijken?
Klopt ja, we kijken sinds kort dat programma "Voor het zelfde geld".quote:Op woensdag 16 september 2020 14:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Randstad is achterlijk duur gewoon
dat is niet de manier waarop je met lego moet spelenquote:Op woensdag 16 september 2020 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat is echt een nadeel. We hebben nu wat dingen die uit elkaar en door elkaar liggen. Die gaan we binnenkort weer in elkaar zetten en dan mag hij daar wel mee spelen maar niet uit elkaar halen.
Hebben zo'n doos met losse lego gekocht waarmee hij kan bouwen wat hij wil.
Hatseflats, lekker manquote:Op woensdag 16 september 2020 14:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ergens 40 - 50 mille winst in 2,5 - 3 jaar tijd als het goed is!
50 lijkt mij vrij enthousiast ingeschat, maar 40 moet zeker wel lukken!
Haagsie naar utrecht toe!quote:Op woensdag 16 september 2020 14:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Omdat ik dat vroege opstaan zat ben. Mijn chick werkt ook niet naast de deur. Het mag best wat comfortabeler allemaal.
Ik heb een jaar of 10 - 12 geleden echt ALLE Playmobiel weggeflikkerd omdat ik dacht nooit meer een gezin te gaan stichten!quote:Op woensdag 16 september 2020 14:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja herkenbaar. Heb ik hier ook.
Playmobiel, ook zo'n drama
quote:Op woensdag 16 september 2020 14:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een jaar of 10 - 12 geleden echt ALLE Playmobiel weggeflikkerd omdat ik dacht nooit meer een gezin te gaan stichten!
Mijn broer heeft alle Lego gekregen, maar ik verwacht niet dat hij dat nog heeft.
Lekker hoor! Als wij 50 km noordelijker ga, koop ik bij kant twee dezelfde huizen terugquote:Op woensdag 16 september 2020 14:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ergens 40 - 50 mille winst in 2,5 - 3 jaar tijd als het goed is!
50 lijkt mij vrij enthousiast ingeschat, maar 40 moet zeker wel lukken!
Ja we waren er echt net op tijd mee!quote:
Mafklappersquote:Op woensdag 16 september 2020 14:37 schreef mazaru het volgende:
De domheid van de mens kent echt geen grenzen![]()
[ afbeelding ]
Ja zou kunnen.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haagsie naar utrecht toe!
Hoor je dat @:madam-april haagsie neemt een wijze beslissing en komt in de mooiste stad van Nederland wonen.
quote:Op woensdag 16 september 2020 14:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Lekker hoor! Als wij 50 km noordelijker ga, koop ik bij kant twee dezelfde huizen terug
quote:Op woensdag 16 september 2020 14:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja herkenbaar. Heb ik hier ook.
Playmobiel, ook zo'n drama
Maar dat is hoelang geleden?quote:Op woensdag 16 september 2020 15:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we waren er echt net op tijd mee!
We hadden eigenlijk onze zinnen gezet op een bepaald huis in Doetinchem, maar we kwamen NÉT wat te kort daarvoor.
Vlak voor we dit huis kochten.quote:Op woensdag 16 september 2020 15:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar dat is hoelang geleden?
Jij zit altijd alleen in een hoekje te kijken.quote:
Ah ik snapquote:Op woensdag 16 september 2020 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Vlak voor we dit huis kochten.
Anyway, da's sowieso geen optie meer als ze een vast contract krijgt bij haar huidige werk; veel te ver weg.
Ja ik sta graag in het middelpunt. Ooit eens een trio gehad met @Dven en @dud0r maar dat was toch iets te..quote:Op woensdag 16 september 2020 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij zit altijd alleen in een hoekje te kijken.
O onzeker allemaal dus, duimen dat het goed komt ToTquote:Op woensdag 16 september 2020 14:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja in december wordt het waarschijnlijk de laatste verlenging van het fase A contract en een half jaar later weten we of het een vast contract wordt of dat ze echt moet optyfen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |